User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
54 sonuçtan 39 ile 54 arası

Konu: 1.6 dizel hatchback tercihi

  1. #39
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100 bin ve golf vay anam vay. 1.6 tdi motor için şunu söyleyebilirim. Ciddi canlı altyapısı sağlam ne verirsen alır. Kronik sorunları var. Volan EGR valf, ve klima. Fabia VRS alana kadar dünya kadar polo baktım. Boya vs geç bu teknik sıkıntılardan biri yoksa biri var. Düzlerde Volan dağılıyor. EGR valf ve eğer klima sistemi polo ile aynı ise klima sistemide problem çıkaracak. Piyasada 40 bin tl ye kadar olan çoğu arabaya baktırdım sayısını ben unuttum. Bu problemden dolayı 1.4 TSI a döndüm.
    Kia şekil ve donanım olarak gerçekten insanı cezbediyor. Kronik sorunlarını bilemiyorum.
    Yeni TDI ile Eski TDI arasında çok nadir ortak parça bulabilirsiniz.Kağıt üstünde ikiside 105hp olsada tamamen farklı motorlar. Heleki euro5-6 emisyon farklılıklarından dolayı EGR ve DPF sistemleri tamamen birbirinden bağımsızlar.Şu ana kadar ben kronik sorunu olan yeni nesil TDI duymadım

  2. #40

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    130a alınıyorsa yine iyi dolu a3, 150 bin civarı olması lazım , S line tdi dolusunun

  3. #41
    Aktaş61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    34 / 61
    Mesaj
    1.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    focusun bile 90bin lira ettiği yerde golf ün fiyatı gayet normal değilmi
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94958590/detay

    ben olsam gırtlak dolu golf yerine orta dolulukta a3 tercih ederdim

  4. #42
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Marka bmw-audi-mercedes falan olunca donanim konusunda beklentiler yukseliyor
    Dolu denilen golf highline da xenon var iste o kadar comfortline da park sensoru bile olmadigi icin bunlarin oldugu bide ustune xenon falan oldugu donanim seviyesi full golf diye algilaniyor ama halbuki premium araclarin std donanimlarinda zaten hepsi oluyor
    Misal en son 116i lerde xenon geri gorus vb donanimlar std idi ve 84 bin TL gibi bi fiyati vardi
    Mercedes te standart olarak comertkardir ozellikle guvenlik donanimlarinda
    Neyse xenon lu mumkunse cam tavanli A3 acik ara en iyi secim olacaktir

  5. #43

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.396
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Marka bmw-audi-mercedes falan olunca donanim konusunda beklentiler yukseliyor
    Dolu denilen golf highline da xenon var iste o kadar comfortline da park sensoru bile olmadigi icin bunlarin oldugu bide ustune xenon falan oldugu donanim seviyesi full golf diye algilaniyor ama halbuki premium araclarin std donanimlarinda zaten hepsi oluyor
    Misal en son 116i lerde xenon geri gorus vb donanimlar std idi ve 84 bin TL gibi bi fiyati vardi
    Mercedes te standart olarak comertkardir ozellikle guvenlik donanimlarinda
    Neyse xenon lu mumkunse cam tavanli A3 acik ara en iyi secim olacaktir
    Hocam highline golfte basic xenon var.A serilerini çoğu halojen far.1 serisinin yüzde 90'nında ön park sensörü hız sabitleyici vb. yok.Audi desen onda da hız sabitleyici sensör vs. hiç biri yok.Premıumlar emin olun kesinlikle daha boş..

  6. #44
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dqn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam highline golfte basic xenon var.A serilerini çoğu halojen far.1 serisinin yüzde 90'nında ön park sensörü hız sabitleyici vb. yok.Audi desen onda da hız sabitleyici sensör vs. hiç biri yok.Premıumlar emin olun kesinlikle daha boş..
    Yazdigim herseyi yanlis anlamissin
    Baz donanim seviyeleri yuksek ama tabikide full gelmiyorlar
    Ama full denilen golf premium markalarin nerdeyse std halleri civarinda
    Yani golf te xenon olunca full
    Misal 116 da m paket buyuk ekran hi fi falan olunca full
    Ama golfle ayni donanimli 116 bos..
    Iste beklenti ucuyor..

  7. #45
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    100 bin liraya

    18 jantlı, dynaudio lu, acc li, ergoactive koltuklu highline dsg cam tavan golf tdi alınır, üste para kalır.

    100 bin liraya

    sıfır a3 tdi ambition u ekstrasız alabilirsin ancak, xenon, tavan girse de diğerlerinin hiçbirisi olmayacak mesela. Aldık xenon, tavan, 110 tdi ambition sedan a3 bayram öncesi 112.500 e biz geçtim acc yi, normal sabitleyici bile yok.. tabi imaj bambaşka.

    aynı paraya emin olunsun ki golf daha dolu..

  8. #46
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A3 un fiyati selefinde bi hayli yuksek kaliyor bu arada
    Nedense bu detayi hep pas gecmisim
    A180 cdi AMG nin fiyati 110 bin TL buna muadil a3 sline en son 20-30 bin daha fazla idi
    116d nin otm versiyonu olmadigi icin pas geciyorum ama 116i m paket 100 bin TL civarinda

  9. #47

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Sinop/İstanbul
    Mesaj
    818
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim tercihim A3 olurdu ama donanım işin içine girdiğinde o fiyata daha dolu bir golf alabilmek mümkün. Donanım olarak golf, görüntü olarak da A3.

  10. #48
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A180 alırdım.

    Renault motoru olması avantajdır. Uzun yıllardır oturmuş, her türlü araçta kullanılmış, her sorunu çözülmüş, parçası ucuz, yakıtı düşük bir motor. Performans beklentisi yüksekse ancak o zaman yetersiz kalabilir.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  11. #49
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    2015 e girmeden önce bu dediğin 3lünün hepsine baktım fiyatları

    bixenonlu linelı otomatik klima falan sunroof vs olan eli yüzü düzgün 1.16d max 85-87 1.16impakette da 90-100 buralarda geziyordu.

    a3 hb arkadasım aldı cam tavan bi-xenon ambition spor koltuk advance paket ışık paketi katlanır ayna ve sedefli metalik bordo 127den 107ye bıraktılar

    gecen hafta dogusta gözümün onumzde a3 sedan satıldı oda yukardakiyle aynı ozellik sadece metalik siyahtı 113'e verdiler. bizde yine yukardaki ozellikligin üstüne dış s-line dahil olan fiyatını 117 olarak aldık.
    çok şık indirimleri vardı a3 ve a3 sedanda cok güzel indirimleri vardı 2015 de nolur bilinmez su yazdıgım fiyatların üstünde sedanlarda minimum 130 135 etiket vardı cünkü.

    a180 cdi amg otomatik bixenon 113-114bin tl idi

    bonus: bu fiyatların yanında bebekler bebeği skoda octavia vrs 2.0tdi dsg 184hp azur mavisine benzeyen enfes mavi rengiyle donanım gırtlak zaten 130 dan 120 ye cam tavanlı olanıda 123-125 gibi bıraktılar. al senelerce bin evlat olsun satma geniş geniş kullan
    1881 - 193

  12. #50
    Erdem K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir-Mavişehir
    Mesaj
    3.468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1-A3 dizel
    2-v40 cross country dizel
    3-A180 dizel
    4-1.16 dizel

    aslın şahsen v40'ı ilk olarak tercih ederim ancak ikinci eli a3'e göre daha zayıf sanırsam, bu sebeple a3 ilk tercih olabilir...
    Subaru
    Technica
    InternationaL



    PSN: ekduncan

  13. #51

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni TDI ile Eski TDI arasında çok nadir ortak parça bulabilirsiniz.Kağıt üstünde ikiside 105hp olsada tamamen farklı motorlar. Heleki euro5-6 emisyon farklılıklarından dolayı EGR ve DPF sistemleri tamamen birbirinden bağımsızlar.Şu ana kadar ben kronik sorunu olan yeni nesil TDI duymadım
    bende yeni TDI lardan bahsediyorum zaten CR 4 silindir. Pololarda 90 hp golflerde yazılım ile 105 olanlardan. VW iki sene içerisinde eğer motor yenilemediyse, KMler 100 bin civarına geldiği zaman bu problemler ortaya çıkıyor. 10 bin 20 bin km de tabii ki bu problemleri göremezsin ben uzun vadeli kullanımlarda ortaya çıkanları yazıyorum.
    IN BOOST WE TRUST

  14. #52
    phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ANKARA :)
    Mesaj
    1.864
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim yorumlar için a3 denmiş ama iç dizayn olarak golf ün yanından geçemez tipi de az tuhaf bayan arabası gibi golf deki asilik yok

  15. #53
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende yeni TDI lardan bahsediyorum zaten CR 4 silindir. Pololarda 90 hp golflerde yazılım ile 105 olanlardan. VW iki sene içerisinde eğer motor yenilemediyse, KMler 100 bin civarına geldiği zaman bu problemler ortaya çıkıyor. 10 bin 20 bin km de tabii ki bu problemleri göremezsin ben uzun vadeli kullanımlarda ortaya çıkanları yazıyorum.
    mk7 ile gelenler mk6 lardakilerden bir hayli farklı abi. veriler benzer görünsede, Mehmet'in dediği o.

  16. #54
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende yeni TDI lardan bahsediyorum zaten CR 4 silindir. Pololarda 90 hp golflerde yazılım ile 105 olanlardan. VW iki sene içerisinde eğer motor yenilemediyse, KMler 100 bin civarına geldiği zaman bu problemler ortaya çıkıyor. 10 bin 20 bin km de tabii ki bu problemleri göremezsin ben uzun vadeli kullanımlarda ortaya çıkanları yazıyorum.
    Tamam farklılar işte bende ondan bahsediyorum.Eski 90 ve 105lik motorlar Cayc-b kodlu motorlarla,Yeni 90-105'lik CLHB-C Kodlu motorların.Turbosundan,enjektörüne,pistonundan,EGR 'sine,Ecusundan,DPF'sine,intercooler'ından hava filtresine kadar en ince ayrıntısına kadar birbirleriyle alakası yok.Kağıt üstünde 105hp ve 250nm versede ikisi birbirinden çok farklılar.Misal eski nesil 105hp'yi 4400 devirde verirken yeni nesil 3000-4000 arasında sabit 105 hp veriyor...vs uzar gider.Eski aracım Golf6 idi şimdide 1 yıldır golf7 tdi var yeterince uzun vadede kullandığıma,çevremde kullananların olduğuna inanıyorum aynı değil yani abi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •