User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
53 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: E92 3.20 cd hakkında..

  1. #20
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onlara baktım ben lpg ile binilebilirmi diye, forumlarda o motorla bmw keyfini yaşatmıyor yetersiz demişler birde ciddi yakıyormuş e90 320d mantıklısı oluyor malesef
    Kesinlikle yaşatmıyor ama hem sevdiğiniz araca binersiniz ve içiniz rahat olur.

  2. #21
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    n47 n54 n55 bu tarz motorlarda zincir genel olarak problem herzaman zamanı gelmeden değişimini öneririm, şu aynı yeni nesil twinturbo dizel motorlardada aynı zincir sorunu var bkz. n57 vs

  3. #22

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    177 lik e92 alacagima 184 luk e90 lci alirim ekranlilardan. 177 lik bendede vardi zincir degistirdim bi de gizli hararet sorunu var, her neyse ben sattiktan sonra cok gecmeden motor yemis arac. 177 beni korkutuyor.

  4. #23
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    177 lik e92 alacagima 184 luk e90 lci alirim ekranlilardan. 177 lik bendede vardi zincir degistirdim bi de gizli hararet sorunu var, her neyse ben sattiktan sonra cok gecmeden motor yemis arac. 177 beni korkutuyor.
    bu işlere ilk başladığımda sene 2006 falan 205 gti alıcaktım ozamanlar çokta eski değillerdi 12 ile 15 yaş arası araçlardı kime sorsam debimetre arızası var derlerdi gittim aldım bi kere bile bozulmadı benle beraber türkiyenin farklı yerlerinden 10 kişi daha aldı onlarda aynı.lakin delinin biri bi kuyuya taş atmış misali sende 177 olanı iyi bokladın bi arıza yaşatmış araç tüm araçları kötü etmez.ben 10 tanesine bindim işimden dolayı ne zincir ne hareret nede performans kaybı duymadım ama hepsi 100 bin altında ve servis bakımlıydı
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  5. #24

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mannerboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu işlere ilk başladığımda sene 2006 falan 205 gti alıcaktım ozamanlar çokta eski değillerdi 12 ile 15 yaş arası araçlardı kime sorsam debimetre arızası var derlerdi gittim aldım bi kere bile bozulmadı benle beraber türkiyenin farklı yerlerinden 10 kişi daha aldı onlarda aynı.lakin delinin biri bi kuyuya taş atmış misali sende 177 olanı iyi bokladın bi arıza yaşatmış araç tüm araçları kötü etmez.ben 10 tanesine bindim işimden dolayı ne zincir ne hareret nede performans kaybı duymadım ama hepsi 100 bin altında ve servis bakımlıydı
    Benim basima geleni yaziyorum, ordan burdan bindigim araca gore yorum yapmiyorum, 3 milyara ben zincir degistirdim onun ustune motor kirdi, kendi araban olursa sanayiye vs bmw servislerine gittiginde ne kadar cok sandik taktiklarindan bahsettiklerinde anlarsin. Sorunsuz binen de cok ama bu motor riskli bi motor, saatli bomba, zincir ses yapmaz gizli hararetten blok catlatir , biraz arastir istersen, bi araba degil bmw den anlayan adam sana anlatir n47 nin ne oldugunu, kesinlikle n47TU yani 184 taraftariyim, benim cevremdede var cok guzel calisan bilmem kac binde ancak her an hersey olabilir gizli hararet vs bu sebepten 184. Hatta 184 lerdede zincir degisen var ancak 177 likten sonra zincir one alinmis maliyeti daha dusuktur, 177 likte bi zincir icin motor disari aliniyordu.

  6. #25
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim basima geleni yaziyorum, ordan burdan bindigim araca gore yorum yapmiyorum, 3 milyara ben zincir degistirdim onun ustune motor kirdi, kendi araban olursa sanayiye vs bmw servislerine gittiginde ne kadar cok sandik taktiklarindan bahsettiklerinde anlarsin. Sorunsuz binen de cok ama bu motor riskli bi motor, saatli bomba, zincir ses yapmaz gizli hararetten blok catlatir , biraz arastir istersen, bi araba degil bmw den anlayan adam sana anlatir n47 nin ne oldugunu, kesinlikle n47TU yani 184 taraftariyim, benim cevremdede var cok guzel calisan bilmem kac binde ancak her an hersey olabilir gizli hararet vs bu sebepten 184. Hatta 184 lerdede zincir degisen var ancak 177 likten sonra zincir one alinmis maliyeti daha dusuktur, 177 likte bi zincir icin motor disari aliniyordu.
    kardeş ordan burdan binme dediğin arabalar ver bi tur atıyım değil kaldıki mal beyanında bulunmuyoruz.şu an kendimde kız gibi 75 binde ana avrad orijinal e90 320 var 177 lik .gelelim zincir vs problemine bende s2000 varken 100 bine geldiğinde zincir ses yapmış ulan s2000 *** gibi araba kesinlikle alınmaz diye bi yerde yazmadım rutin bakımlar Allaha şükür çşevremde ustamda var bu tip durumlarda en uygun fiyatlarla üstesinden geliyorum.illaki yenlik gelicektir motorlara benim takıldığım nokta 177 liği direk boklaman senin yaşadığın problem aracının kmsi mi çekilmiş kötü yakıttan enjektörmü bozmuş bilemessin
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  7. #26
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ailede bulanan cam suyu bile borusanda doldurulan 0 alınmış e90 zincir sorunu yaşadı bizde kmde yanılmıyosam 74bin civarıydı.
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

  8. #27

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    4.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    80bine kadar serviste degisim talep edilmeyen veya kendinden zincir uyarisi vermeyen hic 177lik gormedim ben

  9. #28

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    4.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yukaridaki mesaja devamini yazmamis , ne kadar temiz kullanilirsa kullanilsin 177likler de kesinlikle zincir ve titreme kronik problem zaten bunlar icin binmeye de gerek yok bayiilerde dogru duzgun serviste tanidiginiz varsa 2007-2009 arasi olanlarin 10da 9unun servise ilk getirme sebeplerindendir , siz soylemeseniz bile 3 veya 4. 15.000 bakiminda size soyluyorlar

  10. #29
    onn_dear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    TR-MERSIN
    Mesaj
    2.956
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piyasasi nedir bu araclarin ortalama
    History;
    1.6 GLI corolla / 1.6 IES civic / 1.4 IS civic/ 1.6 TDCI focus2 / 1.6 TDCI focus3 / 1.2 TSI Golf7 / 1.4 TSI Leon FRed / 1.6TDI DSG B8 Passat / Audi A3 Sedan 1.6TDI DSG

  11. #30

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya benim arabayi almislar haberim olmadan sanayide arkadasi gordum kanka bendede vardi sattim 184 aldim basa bela dedi, yillar once bi tanidikta vardi 40 binde motor degisti, birisi dedi bizim bilmem kimde vardi durduk yere motor yedi, yine sanayide tanistigim birinin 320cd blok catlatti, benim arabaya ne gerekiyorsa yapin dedim sattik motor yemis. Cok zor degil bmw tamircilerine gidin kaputu sokulmus 3-520d cok vardir 177 liktir ya motor degiscektir ya zincir . Saglami da var ama ne olur ne biter yarin catlarmi patlarmi bilinmez. Sorun bmw nin omurluk dedigi zincirin zamansiz gitmesi ve bu motorun gizli hararetten blok catlatmasi sadece zincir de degil.

  12. #31

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olay zincir gibi basit degil bakimli arabanin kut diye yolda kitlemesi, s2000 oyle mi yapti? Vw diyor ki 90 binde zincir degis erken ses yaparsa erken degistiriyorsun eyvallah ama bmw zinciri konsolun altina koymus omur boyu degismicek diye, kut diye yolda motor kilitliyorsun basit bisey degil boklarim tabi bizimkiler almis arabayi bir ay sonra sattim 10 milyar harcadim arabada ne zincir sesi ne bisey vardi ona ragmen adamda motor yemis 18 de o harcamis

  13. #32
    aybarsdnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E92 lerde 184 hp olanlar hangi senelerde üretildi?

  14. #33

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    4.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aybarsdnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E92 lerde 184 hp olanlar hangi senelerde üretildi?
    Makyajlıların hepsi 184'lük ama sanırım makyajsız olanlar en azından 2009 sonuna kadar üretim olanlar 177 diye biliyorum yanlışım da olabilir .

  15. #34
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    e92 de lci ile beraber olması lazım 184'lerin

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26035536/detay
    1881 - 193

  16. #35
    aybarsdnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MK8800 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Makyajlıların hepsi 184'lük ama sanırım makyajsız olanlar en azından 2009 sonuna kadar üretim olanlar 177 diye biliyorum yanlışım da olabilir .
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e92 de lci ile beraber olması lazım 184'lerin

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26035536/detay
    Teşekkürler. O zaman 2011 modellere bakmak lazım. Onlarında fiyat seviyesine çıkınca alternatifler çoğalıyor

  17. #36

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle yaşatmıyor ama hem sevdiğiniz araca binersiniz ve içiniz rahat olur.
    Alıntı utkunoa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    n47 n54 n55 bu tarz motorlarda zincir genel olarak problem herzaman zamanı gelmeden değişimini öneririm, şu aynı yeni nesil twinturbo dizel motorlardada aynı zincir sorunu var bkz. n57 vs
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    177 lik e92 alacagima 184 luk e90 lci alirim ekranlilardan. 177 lik bendede vardi zincir degistirdim bi de gizli hararet sorunu var, her neyse ben sattiktan sonra cok gecmeden motor yemis arac. 177 beni korkutuyor.
    Alıntı mannerboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu işlere ilk başladığımda sene 2006 falan 205 gti alıcaktım ozamanlar çokta eski değillerdi 12 ile 15 yaş arası araçlardı kime sorsam debimetre arızası var derlerdi gittim aldım bi kere bile bozulmadı benle beraber türkiyenin farklı yerlerinden 10 kişi daha aldı onlarda aynı.lakin delinin biri bi kuyuya taş atmış misali sende 177 olanı iyi bokladın bi arıza yaşatmış araç tüm araçları kötü etmez.ben 10 tanesine bindim işimden dolayı ne zincir ne hareret nede performans kaybı duymadım ama hepsi 100 bin altında ve servis bakımlıydı
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim basima geleni yaziyorum, ordan burdan bindigim araca gore yorum yapmiyorum, 3 milyara ben zincir degistirdim onun ustune motor kirdi, kendi araban olursa sanayiye vs bmw servislerine gittiginde ne kadar cok sandik taktiklarindan bahsettiklerinde anlarsin. Sorunsuz binen de cok ama bu motor riskli bi motor, saatli bomba, zincir ses yapmaz gizli hararetten blok catlatir , biraz arastir istersen, bi araba degil bmw den anlayan adam sana anlatir n47 nin ne oldugunu, kesinlikle n47TU yani 184 taraftariyim, benim cevremdede var cok guzel calisan bilmem kac binde ancak her an hersey olabilir gizli hararet vs bu sebepten 184. Hatta 184 lerdede zincir degisen var ancak 177 likten sonra zincir one alinmis maliyeti daha dusuktur, 177 likte bi zincir icin motor disari aliniyordu.
    Alıntı mannerboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş ordan burdan binme dediğin arabalar ver bi tur atıyım değil kaldıki mal beyanında bulunmuyoruz.şu an kendimde kız gibi 75 binde ana avrad orijinal e90 320 var 177 lik .gelelim zincir vs problemine bende s2000 varken 100 bine geldiğinde zincir ses yapmış ulan s2000 *** gibi araba kesinlikle alınmaz diye bi yerde yazmadım rutin bakımlar Allaha şükür çşevremde ustamda var bu tip durumlarda en uygun fiyatlarla üstesinden geliyorum.illaki yenlik gelicektir motorlara benim takıldığım nokta 177 liği direk boklaman senin yaşadığın problem aracının kmsi mi çekilmiş kötü yakıttan enjektörmü bozmuş bilemessin
    Alıntı qatrio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ailede bulanan cam suyu bile borusanda doldurulan 0 alınmış e90 zincir sorunu yaşadı bizde kmde yanılmıyosam 74bin civarıydı.
    Alıntı MK8800 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    80bine kadar serviste degisim talep edilmeyen veya kendinden zincir uyarisi vermeyen hic 177lik gormedim ben
    Alıntı MK8800 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yukaridaki mesaja devamini yazmamis , ne kadar temiz kullanilirsa kullanilsin 177likler de kesinlikle zincir ve titreme kronik problem zaten bunlar icin binmeye de gerek yok bayiilerde dogru duzgun serviste tanidiginiz varsa 2007-2009 arasi olanlarin 10da 9unun servise ilk getirme sebeplerindendir , siz soylemeseniz bile 3 veya 4. 15.000 bakiminda size soyluyorlar
    Alıntı onn_dear Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Piyasasi nedir bu araclarin ortalama
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya benim arabayi almislar haberim olmadan sanayide arkadasi gordum kanka bendede vardi sattim 184 aldim basa bela dedi, yillar once bi tanidikta vardi 40 binde motor degisti, birisi dedi bizim bilmem kimde vardi durduk yere motor yedi, yine sanayide tanistigim birinin 320cd blok catlatti, benim arabaya ne gerekiyorsa yapin dedim sattik motor yemis. Cok zor degil bmw tamircilerine gidin kaputu sokulmus 3-520d cok vardir 177 liktir ya motor degiscektir ya zincir . Saglami da var ama ne olur ne biter yarin catlarmi patlarmi bilinmez. Sorun bmw nin omurluk dedigi zincirin zamansiz gitmesi ve bu motorun gizli hararetten blok catlatmasi sadece zincir de degil.
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olay zincir gibi basit degil bakimli arabanin kut diye yolda kitlemesi, s2000 oyle mi yapti? Vw diyor ki 90 binde zincir degis erken ses yaparsa erken degistiriyorsun eyvallah ama bmw zinciri konsolun altina koymus omur boyu degismicek diye, kut diye yolda motor kilitliyorsun basit bisey degil boklarim tabi bizimkiler almis arabayi bir ay sonra sattim 10 milyar harcadim arabada ne zincir sesi ne bisey vardi ona ragmen adamda motor yemis 18 de o harcamis
    Alıntı aybarsdnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E92 lerde 184 hp olanlar hangi senelerde üretildi?
    Alıntı MK8800 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Makyajlıların hepsi 184'lük ama sanırım makyajsız olanlar en azından 2009 sonuna kadar üretim olanlar 177 diye biliyorum yanlışım da olabilir .
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e92 de lci ile beraber olması lazım 184'lerin

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26035536/detay
    Alıntı aybarsdnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. O zaman 2011 modellere bakmak lazım. Onlarında fiyat seviyesine çıkınca alternatifler çoğalıyor

    Konuya birsürü yorum yazılmış,tekrar teşekkürler bilgiler için.

    Ozaman tavsiyeler ışığında düşünülen aracın servis kayıtları ve mekanik bakımlarının ne oldugu önemli.Özellikle zincir degişimi konusundaki geçmişine dikkat etmek gerekecek anladıgım kadarıyla.Ancak onur_S 'in bahsettiği kadar acımasız hatalı bi araç olacagına inanmıyorum bu kasanın motorunun.Kullanıcıların kullanım sertliğine bağlı olarak hararet,blok catlatma vb olmuş olabilir ancak tüm 177lik araçlar böyle saatli bomba özelliğindemidir,sanmıyorum.Öyle bşy olsa wv'nin dsg si gibi ayyuka çıkardı.Tabi kendisi yaşadıgını anlatmış,o konuda haklıdır..

    Gönül Lci kasa 184 lük almak ister ancak,makyajlıların fiyatlar cok cok yukarılarda beni aşıyor.'aybarsdnr' nin de bahsettiği gibi o fiyatlara alternatifler artıyor

    Şu yan cebeci yan tarzında kullanılmış bi aracı neresine bakarak yada nasıl anlayabiliriz,ekspertiz bu işi çözermi ki

  18. #37

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edit ; Forumdan satmayı düsünen yada düzgün tanıdıgında olanlar vs olurda yazarlarsa sevinirim.Ciddi arıyorum şu an , kendi aracımda satışta.Bütce 90-95 max

  19. #38
    TolgaEsentepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaklaşık bir yıl içinde cabrio dizel düşünüyordum korktu gözüm konudan sonra : (
    .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •