User Tag List

Sayfa 11/11 İlkİlk ... 91011
209 sonuçtan 191 ile 209 arası

Konu: f30 Seyir halinde Yağ boşaltı

  1. #191
    dragon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    49
    Şehir
    iSTANBUL
    Mesaj
    459
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O arabayı ben alcaktım çeturçelebiden az mı çektirdiler bana
    Galiba sizde pumada çalışıyorsunuz ?
    Evet o dönem Puma'da çalışıyordum.Motoruna baktırılıp alınabilecek bir araçtı.Ön tarafı tertemizdi.Sadece arka sağ köşede değişeni olmuştu,o da trafik sıkışıklığında dalgın bir Mazda 6 sürücüsünün çarpması sonucu oluşmutu.Sürtme,çizik vs boyası çoktu ama kaput ve tavanı boyasızdı.

  2. #192
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beni tanıyanlar ne kadar eski ve fanatik bir BMW ci olduğumu bilir, e30-e36-e36cabrio-e46 M3 derken ben çok güzel bir 3 serisi bekliyordum BMW den, o da ne? çıka çıka bir E90 çıktı, e-noksan diye isim koydum hatta o yıllarda... arabanın dizayn olarak uyumlu hiç bir yeri yoktu, çamurluklara lastik bile oturtamıyorduk istediğimiz gibi, komik komik aksesuarları çıktı, yok M tamponmuş vs... bunu sorumlusu olarak hep Chris Bangle'ı gördüm, ne zaman ki 2009 da nihayet şutlandı, BMW F10-5 serisi ile beraber tekrar adam gibi bir şeyler yapmaya başladı, sorunsuz araba olamaz, artık bütün araçlar bilgisayar kontrollü oldu, kendi kişisel bilgisayarlarınız 1 ayda kaç kere program arızası veriyor? kapa-aç yapıyorsunuz? arkadaşım S350 aldı, 1 hafta sonra motoru durduğu yerde yandı, fotoğrafları mevcuttu bulursam koyarım, ortağımın C180'i program arızası ile 3 ay Mengerler'de yattı, mahkemelik olacaklardı az daha, Audi Q5 i şanzıman arızası ile sattık, 3 yaşındaydı, fiyatından 7-8 bin lira düştük... şimdilerde hiç bir üreticiden kendine ait parçalarla otomobil üretmesini beklemesin, maliyetleri düşürmek için parçalar artık uzak doğuda ya da az gelişmiş Avrupa ülkelerinde yapılıyor...

    eskiden keçinin olmadığı yerde koyuna Abdurrahman Çelebi muamelesi yapıldığı doğrudur, BMW ve Mercedes astronomik rakamlara araç sattılar rakipsizken, şimdi ise 120 bin liraya 3 serisi var, bence bu para bile fazla bir F30 için en güzel fiyat 100bin olmalı (ben de bir F30 sahibiyim)...

    standart bir BMW motorunun bu şekilde yatak döküp blok kırdığını hiç görmedim, demek ki motorun limitleri kısıtlı bunu bilmek lazım, ben çıktığından beri diyorum bu yeni PSA motorlara güvenip de basınç açmayın diye, 6 silindirli gerçek BMW motorlarında böyle bir şey görmedim ancak yeni serilerde 'zincir' sorunu olduğu söyleniyor, zincir sorunu yok BMW zaten 80 binde zinciri değiştirin diyor, 150 binde zincir kırılıp yolda kalana kadar kullanın demiyor, otomatik şanz. yağlarının değişme periyodları belli, 200binde şanzuman kilitleyene kadar kullanın demiyor, pompanın, bobinlerin hatta enjektörlerin bile ömrü var, eskiden arabasına gözü gibi bakan tüketici kitlesinden, 'bu kadar para verdim araba bana baksın' tipine geçsin, sadece yakıtı koy git modundayız...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #193

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beni tanıyanlar ne kadar eski ve fanatik bir BMW ci olduğumu bilir, e30-e36-e36cabrio-e46 M3 derken ben çok güzel bir 3 serisi bekliyordum BMW den, o da ne? çıka çıka bir E90 çıktı, e-noksan diye isim koydum hatta o yıllarda... arabanın dizayn olarak uyumlu hiç bir yeri yoktu, çamurluklara lastik bile oturtamıyorduk istediğimiz gibi, komik komik aksesuarları çıktı, yok M tamponmuş vs... bunu sorumlusu olarak hep Chris Bangle'ı gördüm, ne zaman ki 2009 da nihayet şutlandı, BMW F10-5 serisi ile beraber tekrar adam gibi bir şeyler yapmaya başladı, sorunsuz araba olamaz, artık bütün araçlar bilgisayar kontrollü oldu, kendi kişisel bilgisayarlarınız 1 ayda kaç kere program arızası veriyor? kapa-aç yapıyorsunuz? arkadaşım S350 aldı, 1 hafta sonra motoru durduğu yerde yandı, fotoğrafları mevcuttu bulursam koyarım, ortağımın C180'i program arızası ile 3 ay Mengerler'de yattı, mahkemelik olacaklardı az daha, Audi Q5 i şanzıman arızası ile sattık, 3 yaşındaydı, fiyatından 7-8 bin lira düştük... şimdilerde hiç bir üreticiden kendine ait parçalarla otomobil üretmesini beklemesin, maliyetleri düşürmek için parçalar artık uzak doğuda ya da az gelişmiş Avrupa ülkelerinde yapılıyor...

    eskiden keçinin olmadığı yerde koyuna Abdurrahman Çelebi muamelesi yapıldığı doğrudur, BMW ve Mercedes astronomik rakamlara araç sattılar rakipsizken, şimdi ise 120 bin liraya 3 serisi var, bence bu para bile fazla bir F30 için en güzel fiyat 100bin olmalı (ben de bir F30 sahibiyim)...

    standart bir BMW motorunun bu şekilde yatak döküp blok kırdığını hiç görmedim, demek ki motorun limitleri kısıtlı bunu bilmek lazım, ben çıktığından beri diyorum bu yeni PSA motorlara güvenip de basınç açmayın diye, 6 silindirli gerçek BMW motorlarında böyle bir şey görmedim ancak yeni serilerde 'zincir' sorunu olduğu söyleniyor, zincir sorunu yok BMW zaten 80 binde zinciri değiştirin diyor, 150 binde zincir kırılıp yolda kalana kadar kullanın demiyor, otomatik şanz. yağlarının değişme periyodları belli, 200binde şanzuman kilitleyene kadar kullanın demiyor, pompanın, bobinlerin hatta enjektörlerin bile ömrü var, eskiden arabasına gözü gibi bakan tüketici kitlesinden, 'bu kadar para verdim araba bana baksın' tipine geçsin, sadece yakıtı koy git modundayız...
    Abi sana kısmen katılmakla birlikte ben servise sordum, otm şanzuman yağı-diff yağı ve zincir için ömürlük diyorlar. Fahiş fiyata bakım yapıyorlar, yapsalar da kaç kişi yaptırır bilmem. Daha geçen gittim adam kavga ediyordu, aracın yağ ve yağ filtresi değişimi 1100 tl idi. E60 530D LCI'nin hava ve polen filtresi 600 tl. Audinin bakımları yarı yarıya ve bmwdeki gibi saçma anahtar okuma muhabbeti yok, sadece rutin paketler belirli ,bmwde yok aracınız filtre değişimini anahtardan istemiyor muhabbeti var ve bmw servis personelinin bazılarının eğitimlerinin noksan olduğunu düşünüyorum.
    ZF in sitesinde 75-80 bin kmde yağ ve sanz filtresi değişimi öneriyorken en basitinden..
    Kendi aracımın hava filtresini 100 tl vererek bizzat değiştirdim, 28 bin kmde araç üçüncü bakımına girdi hala değişmediler, yedek parçadan 100 tl ye aldım taktım. Heralde 40-50 binde değişeceklerdi.
    Ben n13 motorlu araç kullanıyorum stage2 setupta, herhangi bi sorunum yok, umarım ileride olmaz..

  4. #194

    Üyelik
    Oct 2007
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu thp motor bu kadar kötüyse niye peugeotnun ve citroenin kendi modellerindeki araclarda stage 3 basinci sonuna kadar acik olup da blok patlatan catlatan yada herneyse olmuyor da stock f30 f20 neyse işte bu olay oluyor

    bmw maliyet kaygısından ötürü bu motorda belli parçalarda revizyona gitmiş olmasın.....

  5. #195

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu thp motor bu kadar kötüyse niye peugeotnun ve citroenin kendi modellerindeki araclarda stage 3 basinci sonuna kadar acik olup da blok patlatan catlatan yada herneyse olmuyor da stock f30 f20 neyse işte bu olay oluyor

    bmw maliyet kaygısından ötürü bu motorda belli parçalarda revizyona gitmiş olmasın.....
    Sonuna kadardan kastınız 1.5-1.6 bar mı ?

  6. #196
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi sana kısmen katılmakla birlikte ben servise sordum, otm şanzuman yağı-diff yağı ve zincir için ömürlük diyorlar. Fahiş fiyata bakım yapıyorlar, yapsalar da kaç kişi yaptırır bilmem. Daha geçen gittim adam kavga ediyordu, aracın yağ ve yağ filtresi değişimi 1100 tl idi. E60 530D LCI'nin hava ve polen filtresi 600 tl. Audinin bakımları yarı yarıya ve bmwdeki gibi saçma anahtar okuma muhabbeti yok, sadece rutin paketler belirli ,bmwde yok aracınız filtre değişimini anahtardan istemiyor muhabbeti var ve bmw servis personelinin bazılarının eğitimlerinin noksan olduğunu düşünüyorum.
    ZF in sitesinde 75-80 bin kmde yağ ve sanz filtresi değişimi öneriyorken en basitinden..
    Kendi aracımın hava filtresini 100 tl vererek bizzat değiştirdim, 28 bin kmde araç üçüncü bakımına girdi hala değişmediler, yedek parçadan 100 tl ye aldım taktım. Heralde 40-50 binde değişeceklerdi.
    Ben n13 motorlu araç kullanıyorum stage2 setupta, herhangi bi sorunum yok, umarım ileride olmaz..
    zaten sıkıntı Borusan'ın iş bilmezliği aymazlığı... ömürlü parça olduğunu BMW AG kabul ederken, Borusan tamamen müşteriyi yanıltıcı bilgiler veriyor, bu sebeple zincir kıran çok F serisi var...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  7. #197
    mustafa_a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    212
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu thp motor bu kadar kötüyse niye peugeotnun ve citroenin kendi modellerindeki araclarda stage 3 basinci sonuna kadar acik olup da blok patlatan catlatan yada herneyse olmuyor da stock f30 f20 neyse işte bu olay oluyor

    bmw maliyet kaygısından ötürü bu motorda belli parçalarda revizyona gitmiş olmasın.....
    Çok detay bilmem ama bu n13 ler zaten çift turbolu, sen birde yazılımla yüklenince diğer araçlara göre çok daha fazla güç artışı alıyorsun. Tabi buda çok daha fazla zorlanma demek. Araç 136 hp ama yazılımla 205 e çıkabiliyor buda %60 artış demek

  8. #198

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    4.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi sana kısmen katılmakla birlikte ben servise sordum, otm şanzuman yağı-diff yağı ve zincir için ömürlük diyorlar. Fahiş fiyata bakım yapıyorlar, yapsalar da kaç kişi yaptırır bilmem. Daha geçen gittim adam kavga ediyordu, aracın yağ ve yağ filtresi değişimi 1100 tl idi. E60 530D LCI'nin hava ve polen filtresi 600 tl. Audinin bakımları yarı yarıya ve bmwdeki gibi saçma anahtar okuma muhabbeti yok, sadece rutin paketler belirli ,bmwde yok aracınız filtre değişimini anahtardan istemiyor muhabbeti var ve bmw servis personelinin bazılarının eğitimlerinin noksan olduğunu düşünüyorum.
    ZF in sitesinde 75-80 bin kmde yağ ve sanz filtresi değişimi öneriyorken en basitinden..
    Kendi aracımın hava filtresini 100 tl vererek bizzat değiştirdim, 28 bin kmde araç üçüncü bakımına girdi hala değişmediler, yedek parçadan 100 tl ye aldım taktım. Heralde 40-50 binde değişeceklerdi.
    Ben n13 motorlu araç kullanıyorum stage2 setupta, herhangi bi sorunum yok, umarım ileride olmaz..
    Bu TR'de verdikleri garanti kapsamına giriyor o zaman zincir değişimi vs? Yani kendi sitesinde bile 75-80k arası değişim öneriyorsa servis bakımlı aracın o zaman limitlerde olsa bile 45binde mesela zincir problemi yaşamaması lazım değil mi?

  9. #199
    Wankel Batu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Şehir
    istanbul/Stuttgart
    Mesaj
    522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mustafa_a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok detay bilmem ama bu n13 ler zaten çift turbolu, sen birde yazılımla yüklenince diğer araçlara göre çok daha fazla güç artışı alıyorsun. Tabi buda çok daha fazla zorlanma demek. Araç 136 hp ama yazılımla 205 e çıkabiliyor buda %60 artış demek

    cift turbo ??

    TwinPowerTurbolar cift turbo degildir twin scroll dur anlamida 1 turbonun icindeki 2 kanali temsil eder
    Best German Engineering

    Vorsprung durch Technik

  10. #200
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mustafa_a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok detay bilmem ama bu n13 ler zaten çift turbolu, sen birde yazılımla yüklenince diğer araçlara göre çok daha fazla güç artışı alıyorsun. Tabi buda çok daha fazla zorlanma demek. Araç 136 hp ama yazılımla 205 e çıkabiliyor buda %60 artış demek
    çift turbolu değil N13 ler, twin power çift turbo demek değildir...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  11. #201
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı mustafa_a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok detay bilmem ama bu n13 ler zaten çift turbolu, sen birde yazılımla yüklenince diğer araçlara göre çok daha fazla güç artışı alıyorsun. Tabi buda çok daha fazla zorlanma demek. Araç 136 hp ama yazılımla 205 e çıkabiliyor buda %60 artış demek
    Twin scroll olduğu söylenmiş onu geçtim.

    Twin Turbo olunca araç daha fazla neden güç alınıyor single turboya göre onu anlamadım ? Çok merak ettim nasıl oluyor diye.

  12. #202
    Wankel Batu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Şehir
    istanbul/Stuttgart
    Mesaj
    522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mustafa_a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok detay bilmem ama bu n13 ler zaten çift turbolu, sen birde yazılımla yüklenince diğer araçlara göre çok daha fazla güç artışı alıyorsun. Tabi buda çok daha fazla zorlanma demek. Araç 136 hp ama yazılımla 205 e çıkabiliyor buda %60 artış demek
    Birden fazla turbo olup olmadigini sondaki 5 ekinden anlayabilirsiniz (135,335)
    Ama bilinenin aksine sonunda 5 eki olmayanlarda da birden fazla turbo olabilir
    Bkz: x550 [IMG][/IMG]

    Görüldügü gibi uc turboludur , yani bmw nin model adlandirmasindan kac turbolu oldugunu her model icin ayni kabul edemeyiz
    Best German Engineering

    Vorsprung durch Technik

  13. #203

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    359
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 yıl Borusan da görev yaptım. Evet parça fiyatları çok yuksek. Çünkü araçların fiyatları da yüksek. Servis stogunda sadece son kasalarin parçaları tutuluyor. Garantisi biten arac kolay kolay servise gelmiyor. Servislerde karlılığı kaporta boya sağlamakta. Kaporta boyayada sigorta şirketleri tarafından karsilanmakta. Garanti dışında ya da sorunlu işler dışında kendi adıma Konuşayım ben servise araç goturmem

  14. #204
    mustafa_a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    212
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Satış temsilcilerinin bu forumu takip etmesi şart. Peki o zaman bu %60 artışı nasıl başarıyorlar

  15. #205

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MK8800 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu TR'de verdikleri garanti kapsamına giriyor o zaman zincir değişimi vs? Yani kendi sitesinde bile 75-80k arası değişim öneriyorsa servis bakımlı aracın o zaman limitlerde olsa bile 45binde mesela zincir problemi yaşamaması lazım değil mi?
    Girmiyor, senin arac zincirden 80 binde motor kirsin en iyi ihtimalle yuzde 30 odetirler o da en kotu cebinden 10-20 arasina cikar, cunku borusana gore zincir degismiyor ve omurluk parca. Aracin garantidemi degilmi ona bakiyorlar. Bmwnin garanti olayi da farkli, aracin kendinden kaynakli problem olsun hemen garantiden degisiyor dogusun gozunu seveyim bmw zengin arabasi

  16. #206
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omer_yildir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 yıl Borusan da görev yaptım. Evet parça fiyatları çok yuksek. Çünkü araçların fiyatları da yüksek. Servis stogunda sadece son kasalarin parçaları tutuluyor. Garantisi biten arac kolay kolay servise gelmiyor. Servislerde karlılığı kaporta boya sağlamakta. Kaporta boyayada sigorta şirketleri tarafından karsilanmakta. Garanti dışında ya da sorunlu işler dışında kendi adıma Konuşayım ben servise araç goturmem
    Katılıyorum.Aracın garantisi varsa herhangi bir mekanik sorunda yetkili servise giderim.Kaporta boya işçiliğinde servis'e hayatta uğramam.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  17. #207
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Girmiyor, senin arac zincirden 80 binde motor kirsin en iyi ihtimalle yuzde 30 odetirler o da en kotu cebinden 10-20 arasina cikar, cunku borusana gore zincir degismiyor ve omurluk parca. Aracin garantidemi degilmi ona bakiyorlar. Bmwnin garanti olayi da farkli, aracin kendinden kaynakli problem olsun hemen garantiden degisiyor dogusun gozunu seveyim bmw zengin arabasi
    Borusan'la yaşanan sorunların çoğu BMW AG ile yazışınca şak diye çözülüyor, Borusan değil ama BMW sattığının arkasında duruyor her daim, yeter ki yöntem bilinsin...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  18. #208
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    BMW AG kendi gelmek istedi TR ye ama noldu ne değişti bi türlü gelemediler.

    Daha sonra Borusan bayilikler vermeye başladı ama çoğunda yine satış yok. Sadece satış sonrası veriyorlar.

  19. #209

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Borusan'la yaşanan sorunların çoğu BMW AG ile yazışınca şak diye çözülüyor, Borusan değil ama BMW sattığının arkasında duruyor her daim, yeter ki yöntem bilinsin...
    Biz almanyaya kadar yazı yazmıştık zamanında e70 x5 için, uzun yolda bi anda şanzuman gitmişti, 10 milyar ödemiştik o zamanın parasıyla yüzde 30 unu ödettiler. Yoksa onu da yapmayacaklardı.
    Aynı durum audide olsa beş kuruş ödenmeyeceğine eminim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •