User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: Araç alacağım acil yardım.

  1. #20
    MBuğra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    34-17
    Mesaj
    2.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kasım ayında i10 otomatik aldık, dilim döndüğünce yorumlayayım.

    Aracım kız kardeşime okula gidip gelmesi için aldık, kendisinin ilk arabası oldu. Almadan önce 1.5 ay boyunca aradim, arastirdim, test yazilarini, videolarini izledim, test surusu yaptim ve almaya karar verdik.

    İ10 tam bir sehirici maymunu. Biz 1.2 Elite paketlisini aldim. Direksiyon lokum gibi, serce parmakla dahi dondurebiliyorsunuz. Frenleri cok basarili ki, zaten 4 disk fren araç. A sinifinda cok gorulmeyen bir olay 4 disk fren. Boyutlari cok guzel, tam kivaminda. Manevra kabiliyeti cok iyi. Daha dun kardesimin okulunun otoparkinda, bir Corsa'da ileri-geri surekli manevra yaparken i10 tabiri caizse lak gibi girdi.

    Donanim'a zaten olumsuz soylenebilecek birsey yok. Nice markalarda olmayan donanimlar, i10'da standart. Esp gibi. Ancak yurtdışına sunupta, iç pazara sunmarıkları nice donanım var. Cruise control, start-stop, anahtarsız giriş, anahtarsız çalıştırma, sunroof, tavan airbag, koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma, bluetooht, katlanır aynalar vs. gibi

    Zaten bu sinif araç bakiyorsaniz, seceneginiz cok az. Citroen C1, Peugeot 107, Fiat 500, Skoda Citigo, Kia Picanto ve Nissan Micra.

    Iclerinde de en mantiklisi, i10 bence. Tasarim goreceli ama diger markalardan biraz daha akıcı ve dinamik hatlara oldugunu dusunuyorum. (Fiat 500 haric,o da 70bin etmez ama )

    Ic mekanda da hersey surucunun rahati icin dusunulmus, basit, kolay , yerli yerinde.

    Temelde ayni motoru kullaniyor i10lar, 1.0 Style 3 silindir, 1.2 Elite paketler ayni motorun 4 silindirli versiyonu.

    Style ile Elite arasinda park sensoru, krom ic kapi kollari, jant vs. gibi ufak tefek farkliliklar var. Ama hicbiri halledilemeyecek seyler degil.

    Yakit tuketimi değişken, şöyle ki Bahçeşehir-Çapa arasında gidip geliyor bizim araç, ben sürünce 6 litrwye kadar düşüyor, kardeşim sürünce 7 hatta sıkışık trafikte 8 litresi rahat var. Orjinal fabrika cikis LPG'li olan modelleri de var ama onlarin hepsi manuel vites. Otomatik viteslinin 4 ileri tork konventorlu sorunsuz bir sanzimani var. Yokus kalkisi cok guzel calisiyor, hic kaydirmiyor.

    Klimasi ve kalofiri cok basarili, hemen isitip, sogutabiliyor.

    Benim deneyimlerim budur, şirin, cok zevkli bir araç. Disarıya cikmak icin bahane olsa da kacirsam diyorum ufak ufak tatlı makasa girmesi de çok keyifli

    Piyasasi da cok hizli, satilacak fiyattan sabah ilana koy, aksama gitmis olur. Bu sinifta en fazla satan arac zaten i10.

    0 fiyatlari uctu gitti, her ne kadar 0ı 48 lira fiyat çekselerde piyasa kendi doyum noktasını oluşturmuş durumda. 2013 36 -2014 38 - 2015ine de 40tan fazla verilmez. Sınıfı içerisi mantikli bir arac, bizim asıl alma sebebimiz boyutu, zira Polo, i20 gibi araçlar kardeşim için büyük geliyordu.

    Atladığım ya da sormanız gereken başka birşey varsa seve seve cevaplarım

  2. #21
    TEQUILA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    892
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Micra, cvt şanzıman sorunu ilk çıktığı zaman gelenlerde vardı. Şuan sıkıntı yok. Alınabilir, içide çok ferah. Kolay satarsınız.
    '05 Honda CBF 600 SA
    '16 Qashqai

  3. #22
    mrtysn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.950
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla ben ForTwo alirim muhtemelen
    Don't believe everything you hear,
    Real eyes, realize. real lies.
    2Pac Shakur

  4. #23
    olivera7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MBuğra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kasım ayında i10 otomatik aldık, dilim döndüğünce yorumlayayım.

    Aracım kız kardeşime okula gidip gelmesi için aldık, kendisinin ilk arabası oldu. Almadan önce 1.5 ay boyunca aradim, arastirdim, test yazilarini, videolarini izledim, test surusu yaptim ve almaya karar verdik.

    İ10 tam bir sehirici maymunu. Biz 1.2 Elite paketlisini aldim. Direksiyon lokum gibi, serce parmakla dahi dondurebiliyorsunuz. Frenleri cok basarili ki, zaten 4 disk fren araç. A sinifinda cok gorulmeyen bir olay 4 disk fren. Boyutlari cok guzel, tam kivaminda. Manevra kabiliyeti cok iyi. Daha dun kardesimin okulunun otoparkinda, bir Corsa'da ileri-geri surekli manevra yaparken i10 tabiri caizse lak gibi girdi.

    Donanim'a zaten olumsuz soylenebilecek birsey yok. Nice markalarda olmayan donanimlar, i10'da standart. Esp gibi. Ancak yurtdışına sunupta, iç pazara sunmarıkları nice donanım var. Cruise control, start-stop, anahtarsız giriş, anahtarsız çalıştırma, sunroof, tavan airbag, koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma, bluetooht, katlanır aynalar vs. gibi

    Zaten bu sinif araç bakiyorsaniz, seceneginiz cok az. Citroen C1, Peugeot 107, Fiat 500, Skoda Citigo, Kia Picanto ve Nissan Micra.

    Iclerinde de en mantiklisi, i10 bence. Tasarim goreceli ama diger markalardan biraz daha akıcı ve dinamik hatlara oldugunu dusunuyorum. (Fiat 500 haric,o da 70bin etmez ama )

    Ic mekanda da hersey surucunun rahati icin dusunulmus, basit, kolay , yerli yerinde.

    Temelde ayni motoru kullaniyor i10lar, 1.0 Style 3 silindir, 1.2 Elite paketler ayni motorun 4 silindirli versiyonu.

    Style ile Elite arasinda park sensoru, krom ic kapi kollari, jant vs. gibi ufak tefek farkliliklar var. Ama hicbiri halledilemeyecek seyler degil.

    Yakit tuketimi değişken, şöyle ki Bahçeşehir-Çapa arasında gidip geliyor bizim araç, ben sürünce 6 litrwye kadar düşüyor, kardeşim sürünce 7 hatta sıkışık trafikte 8 litresi rahat var. Orjinal fabrika cikis LPG'li olan modelleri de var ama onlarin hepsi manuel vites. Otomatik viteslinin 4 ileri tork konventorlu sorunsuz bir sanzimani var. Yokus kalkisi cok guzel calisiyor, hic kaydirmiyor.

    Klimasi ve kalofiri cok basarili, hemen isitip, sogutabiliyor.

    Benim deneyimlerim budur, şirin, cok zevkli bir araç. Disarıya cikmak icin bahane olsa da kacirsam diyorum ufak ufak tatlı makasa girmesi de çok keyifli

    Piyasasi da cok hizli, satilacak fiyattan sabah ilana koy, aksama gitmis olur. Bu sinifta en fazla satan arac zaten i10.

    0 fiyatlari uctu gitti, her ne kadar 0ı 48 lira fiyat çekselerde piyasa kendi doyum noktasını oluşturmuş durumda. 2013 36 -2014 38 - 2015ine de 40tan fazla verilmez. Sınıfı içerisi mantikli bir arac, bizim asıl alma sebebimiz boyutu, zira Polo, i20 gibi araçlar kardeşim için büyük geliyordu.

    Atladığım ya da sormanız gereken başka birşey varsa seve seve cevaplarım
    Cok tesekkur ederim guzel yorumlarin icin herseyi cevaplamissin resmen bu saydigin ozellikler sanirim arabayi yurtdisinda ilk 3 te olmasini sagliyor sanirim

  5. #24
    olivera7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MBuğra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kasım ayında i10 otomatik aldık, dilim döndüğünce yorumlayayım.

    Aracım kız kardeşime okula gidip gelmesi için aldık, kendisinin ilk arabası oldu. Almadan önce 1.5 ay boyunca aradim, arastirdim, test yazilarini, videolarini izledim, test surusu yaptim ve almaya karar verdik.

    İ10 tam bir sehirici maymunu. Biz 1.2 Elite paketlisini aldim. Direksiyon lokum gibi, serce parmakla dahi dondurebiliyorsunuz. Frenleri cok basarili ki, zaten 4 disk fren araç. A sinifinda cok gorulmeyen bir olay 4 disk fren. Boyutlari cok guzel, tam kivaminda. Manevra kabiliyeti cok iyi. Daha dun kardesimin okulunun otoparkinda, bir Corsa'da ileri-geri surekli manevra yaparken i10 tabiri caizse lak gibi girdi.

    Donanim'a zaten olumsuz soylenebilecek birsey yok. Nice markalarda olmayan donanimlar, i10'da standart. Esp gibi. Ancak yurtdışına sunupta, iç pazara sunmarıkları nice donanım var. Cruise control, start-stop, anahtarsız giriş, anahtarsız çalıştırma, sunroof, tavan airbag, koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma, bluetooht, katlanır aynalar vs. gibi

    Zaten bu sinif araç bakiyorsaniz, seceneginiz cok az. Citroen C1, Peugeot 107, Fiat 500, Skoda Citigo, Kia Picanto ve Nissan Micra.

    Iclerinde de en mantiklisi, i10 bence. Tasarim goreceli ama diger markalardan biraz daha akıcı ve dinamik hatlara oldugunu dusunuyorum. (Fiat 500 haric,o da 70bin etmez ama )

    Ic mekanda da hersey surucunun rahati icin dusunulmus, basit, kolay , yerli yerinde.

    Temelde ayni motoru kullaniyor i10lar, 1.0 Style 3 silindir, 1.2 Elite paketler ayni motorun 4 silindirli versiyonu.

    Style ile Elite arasinda park sensoru, krom ic kapi kollari, jant vs. gibi ufak tefek farkliliklar var. Ama hicbiri halledilemeyecek seyler degil.

    Yakit tuketimi değişken, şöyle ki Bahçeşehir-Çapa arasında gidip geliyor bizim araç, ben sürünce 6 litrwye kadar düşüyor, kardeşim sürünce 7 hatta sıkışık trafikte 8 litresi rahat var. Orjinal fabrika cikis LPG'li olan modelleri de var ama onlarin hepsi manuel vites. Otomatik viteslinin 4 ileri tork konventorlu sorunsuz bir sanzimani var. Yokus kalkisi cok guzel calisiyor, hic kaydirmiyor.

    Klimasi ve kalofiri cok basarili, hemen isitip, sogutabiliyor.

    Benim deneyimlerim budur, şirin, cok zevkli bir araç. Disarıya cikmak icin bahane olsa da kacirsam diyorum ufak ufak tatlı makasa girmesi de çok keyifli

    Piyasasi da cok hizli, satilacak fiyattan sabah ilana koy, aksama gitmis olur. Bu sinifta en fazla satan arac zaten i10.

    0 fiyatlari uctu gitti, her ne kadar 0ı 48 lira fiyat çekselerde piyasa kendi doyum noktasını oluşturmuş durumda. 2013 36 -2014 38 - 2015ine de 40tan fazla verilmez. Sınıfı içerisi mantikli bir arac, bizim asıl alma sebebimiz boyutu, zira Polo, i20 gibi araçlar kardeşim için büyük geliyordu.

    Atladığım ya da sormanız gereken başka birşey varsa seve seve cevaplarım
    Cok tesekkur ederim guzel yorumlarin icin herseyi cevaplamissin resmen bu saydigin ozellikler sanirim arabayi yurtdisinda ilk 3 te olmasini sagliyor sanirim

  6. #25
    MBuğra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    34-17
    Mesaj
    2.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı olivera7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok tesekkur ederim guzel yorumlarin icin herseyi cevaplamissin resmen bu saydigin ozellikler sanirim arabayi yurtdisinda ilk 3 te olmasini sagliyor sanirim
    Genelde insanlar Hyundai markasına önyargıyla yaklaşıyorlar. Anvak bu önyargı son modellerle birlikte kırılmaya başlamış durumda. Allah var eski i10 benim gözümde 5 para etmez, ama yenisi sunduğu donanımlarla, garanti süresiyle mantıklı bir araç. Mantık evliliği yapıyorsunuz ama sonradan sevmeye başlıyorsunuz öyle düşünün.

    Ne alırsanız alın hayırlı olsun şimdiden, kazasız belasız kullanın

  7. #26

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Illa otomatikmi olacak ? Ibiza 1.2 tsi manuel 44.000e dsg 49.000e sifir alabilirsiniz hatta az daha cikip 1.0 tsi ecobost 110 hp dsg alabilirsiniz

  8. #27
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Micrayı sakın kullanmadan almayın bence acaip rahatsız bi araba sandalyede oturuyomuş gibi bi hissiyat var koltuklarında. Tek beğendiğim yanı sesi acaip güzel bi motor sesi var zaten gitmiyo zorlayınca hoşuma gidiyo Çalıştığm yerde var 20 tane falan kiraya gidiyolar ortalamalar 7 7.5 arası denk geliyo genelde iyi bence normal kullanımla 6.5 olur gibi

  9. #28
    hondaperformans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    52
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    74
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Seçeneklerin arasında net micra diyorum ve tavsiye ediyorum.
    Alternatif olarak (2.el de olabilir)...
    Honda jazz
    Suzuki sx4
    Mitsubishi colt

    İşin özü küçük şehiriçi otomobilde japon ...
    Şimdiden hayırlı olsun.
    Honda bir tutku , Prelude sevdadır...

  10. #29
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  11. #30
    Shadow_Dancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    34.01
    Mesaj
    8.001
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hanıma aldım 2015 senesinin başında şu anda 8k kilometrede.. Birşeyler yazayım belki bir faydası olur..

    Arabanın içi gerçekten çok ferah, boyum 1.91 içinde hiç daralmıyorum, kullanımı kolay, kör nokta yok denecek kadar az.. Dikiz aynaları inanılmaz geniş.

    Manevrası çok çok iyi, utanmasa kendi etrafında dönecek Direksiyonu yumuşak ve hisli, donanım olarakta bana göre gayet yeterli. Geri vitese attıgında sag aynayı indirmemesi ve arka camların manuel olması eleştirdigim noktaları.Ayrıca bagaj hacmi yetersiz.İç mekanda trim sesi hiç yok, kullanılan malzeme genelde sert plastik, ama birleşim noktalarına vesaire iyi çalışmışlar. Süspansiyon yumuşak karakterli, sert girilen virajlarda yatmaya egimli.. Ama esp standart oldugu için sorun yok, zaten arabanın canı belli..Bu durum konfora pozitif yansımış, araba sert karakterli degil. Süspansiyonun darbe emmesi çok iyi, sert çukurda bile çok hissetirmiyor.

    Motorun çalışma karakteri biraz garip, özellikle ilk kontak çevirmede ateşlemeyi garipsiyorsunuz, 3 silindirli oldugu için performansına iyi demek haksızlık olur.

    Cvt şanzıman ile ilgili hiç bir sorunum olmadı, motor ile şanzıman uyumu bana göre iyi.. Spor moduna alınca devirlenmeye müsade ediyor, onun dışında mümkün oldugunca düşük devirde tutuyor. Kararsızlık gibi bir durumu yok, eglenceli bile denebilir. Geri kaydırma gibi derdi de yok, robotik şanzımanlara tercih ederim..

    Yakıt tüketimi şu anda 7.5 litre civarında,

    Bana göre bir bayan kullanılması için dizayn edilmiş, kendi aracım leon ama fırsat buldukça hanımınkini kullanıyorum çünkü leona oranla bana daha pratik geliyor.
    Tango-1 never dies.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •