Uberciler hep dayak yemez herhalde bunun geri dönüşü olur
Son dakika: UBER aracına silahlı saldırı! - Son Dakika Haberler
Uberciler dikkat edin
10 liralık yere 50 $ pazarlık yapar sonrada suçu başkasında ararlar. Bugün bir müşteri daha dedi havalimanından bakırköye geliyorum 30 lira yazıyor 40 lira veriyorum adam öff pöff yapıp duruyor diyo.
Bugün 43 tl gözüken yer gün boyu 128 lira olarak gozuktu sebebi yoğunlukmus . Bugün ilk eksiyi yedi benden
Livestrong
Taksicilere geniş çaplı bir boykot yapmak şart oldu artık.Vergi diyorlar , ben daha fatura kesen taksici görmedim.
Taksi,dolmuş,özel halk otobüsü için konuşacağım , bence sorun hat/araç sahiplerinde , ne idüğü belirsiz belirsiz adamları ( tahminimce çoğunun lisansı ve gerekleri evrakları da yok ) alıp şöför yapıyorlar , olan hem yolcuya , hem sivil sürücüye oluyor maddi ve manevi .
El malı gavur malı misali dikkatsiz , kurallara uymadan , herkesin canını/malını hiçe sayarak kullanıyorlar . Saygısızlık , hadsizlik , gereksiz konuşmalar desen haddi hesabı yok..
*Mesleğini hakkıyla yapan arkadaşlarımız alınmasın çürükler için konuşuyorum
Nerede bi sikm olamamış , torbacı , kolpacı , cahil it köpek var şöför olmuş .
Uber veya benzeri bir uygulamada kullanmıyorum ama devletin tam tersi bu tarz oluşumlara destek verip bu tarz günübirlikçi şöförleri bitirmesi lazım
bende daha fatura kestirmediğim taksici olmadı. bu konuda bizde de hata var. parayı verip çıkıyoruz çoğumuz arabadan. ancak ben şirket içinde olsa şahside olsa burda ineyim dedikten sonra adamın suratına bakıyorum, noldu abi diyor. Eee Fatura kesmicekmisin diyorum? hemen keseyim abi özür dilerim dalgınlığıma gelmiş diye kıvırıyor çoğu. direk öyle sorunca maliye olabilir diye mi korkuyorlar napıyorlar anlamadım.
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
taksi yada başka hangi ticari araç olursa olsun. fatura kesmesi önemli değildir. minumum oranda olsada devletine vergi öder.
aslında devlet sen en az bu kadar kazanıyorsun bunun vergisi bu kadar der ve bedel ister.ister fazlasını kazan ister azını.
taksi yada bir başka ticari araçlarda vergisini kazancının 1 kuruş altında göstermeksizin ödeyen tonlarca insan var her ne kadar siz yok desenizde.
taksi yada bir başka ticari araçlarda trafikte çok bulunmaktan ve risk grubunun tepesinde görüldüğünden yıllardır süre gelen sigorta ve kasko fiyatlarında devletinde özel sigorta şirketlerine kapı açmasından sebep faiş fiyat ödediğini bilmeyeninizde çoktur. ( ya kazanıyolar zaten ödiyecekler diyen dallama şuandan itibaren mesajımı okumadan siktir olup 1 alt posta geçebilir)
taksi yada başka ticari araçlardaki şöförler birçok insandan fazla para kazanırlar aslında aç değil açıkta değildirler.
taksi yada başka ticari araç mal sahipleri genelde zaten parası olan insanlardır. sizin beddualarınızla yok olacak yada bitecek insanlar değildirler.
şimdi gelelim şöförlere.
bir kısmı malesef cahildir ve ömürleri boyunca kendilerini geliştiremeyip hayatlarına devam edecektir.
acayip acayip araba sürerek bi *** olduklarını zannederler.müşterinin cebindeki parada gözü olan adamdan devletine milletine yada ailesine fayda gelmez.fındık kadar zekasıyla müşteriden 3 kuruş fazla kazanmaya yeltenen adam benim gözümde öküzün tekidir.
işini düzgün yapanı tenzih ederim.
eğer bu uber işi devam eder ve artarsa ki ben devlet bünyesinde olmasını tercih ederim.
şu an kızdığınız çoğu taksici uber şöförü olacak. ve şuan ki uber şöförlerinin %50 den fazlası eski taksi şöförüdür.
2 tane dangalak uber cağırıp döveceğine aklı başında 1 adam kalkıp bunlara matematikten bahsetse kendi silahıyla uberi vurabilirler. illa yumruk sallamalrına gerek yok.
istanbulda toplamda 15binin üzerinde taksi plakası var.
zannetmiyorum ki 1000 tane de uberde çalışan araç olsun.
bildiğim kadarıyla uberde çalışan araç 3 kez negatif yorum alabiliyor.
15bin takside nerden baksanız 25bin söför demek .
25000 /3 : 8333 adet uber aracını sistemden diskalifiye edebilir.
taksi yada başka hangi ticari araç olursa olsun. fatura kesmesi önemli değildir. minumum oranda olsada devletine vergi öder.
aslında devlet sen en az bu kadar kazanıyorsun bunun vergisi bu kadar der ve bedel ister.ister fazlasını kazan ister azını.
taksi yada bir başka ticari araçlarda vergisini kazancının 1 kuruş altında göstermeksizin ödeyen tonlarca insan var her ne kadar siz yok desenizde.
taksi yada bir başka ticari araçlarda trafikte çok bulunmaktan ve risk grubunun tepesinde görüldüğünden yıllardır süre gelen sigorta ve kasko fiyatlarında devletinde özel sigorta şirketlerine kapı açmasından sebep faiş fiyat ödediğini bilmeyeninizde çoktur. ( ya kazanıyolar zaten ödiyecekler diyen dallama şuandan itibaren mesajımı okumadan siktir olup 1 alt posta geçebilir)
taksi yada başka ticari araçlardaki şöförler birçok insandan fazla para kazanırlar aslında aç değil açıkta değildirler.
taksi yada başka ticari araç mal sahipleri genelde zaten parası olan insanlardır. sizin beddualarınızla yok olacak yada bitecek insanlar değildirler.
şimdi gelelim şöförlere.
bir kısmı malesef cahildir ve ömürleri boyunca kendilerini geliştiremeyip hayatlarına devam edecektir.
acayip acayip araba sürerek bi *** olduklarını zannederler.müşterinin cebindeki parada gözü olan adamdan devletine milletine yada ailesine fayda gelmez.fındık kadar zekasıyla müşteriden 3 kuruş fazla kazanmaya yeltenen adam benim gözümde öküzün tekidir.
işini düzgün yapanı tenzih ederim.
eğer bu uber işi devam eder ve artarsa ki ben devlet bünyesinde olmasını tercih ederim.
şu an kızdığınız çoğu taksici uber şöförü olacak. ve şuan ki uber şöförlerinin %50 den fazlası eski taksi şöförüdür.
2 tane dangalak uber cağırıp döveceğine aklı başında 1 adam kalkıp bunlara matematikten bahsetse kendi silahıyla uberi vurabilirler. illa yumruk sallamalrına gerek yok.
istanbulda toplamda 15binin üzerinde taksi plakası var.
zannetmiyorum ki 1000 tane de uberde çalışan araç olsun.
bildiğim kadarıyla uberde çalışan araç 3 kez negatif yorum alabiliyor.
15bin takside nerden baksanız 25bin söför demek .
25000 /3 : 8333 adet uber aracını sistemden diskalifiye edebilir.
Bu kısmın dayanağı nedir ? Taksiciler basit usul olarak vergilendirilir. Bu ne demek 2 sütun düşünelim. Sağ taraf gelir, sol taraf gider.
Gelir kısmı için (muhasebe de her işlem bir evraka bağlanmalıdır) Doğal olarak taksicinin geliri aşağıdaki fişi kesmesi ile oluşacaktır.
Yani şu fişi kesmediğinde ise herhangi bir geliri olmayacaktır. Taksi kullanıp şu fişi alan adam eminim ki çok çok azdır.
http://ugurozmen.com/wp-content/uploads/taksi-fisi.jpg
Diğer taraftan gider. Gider kalemi yakıt / yedek parça vs olabilir. Herkesin bildiği gibi bunu da piyasadan çok kolay şekilde edinebilirsiniz.
Ayrıca yaşamayan muhtemelen yoktur, yakıt alırken plakaya fiş kesme zorunluluğu gelse de, Pompacı "abi fiş lazım mı" diye illaki sormuştur.
İşte o fiş giderini şişiren ticari araç plakalarına kesiliyor. Yani sen taksicisin kazansan da kazanmasan da xxx TL ödeyeceksin olayı yok.
Bu zaten anayasamızın 73. maddesine de aykırı bir durum.
Türkiye Cumhuriyeti Anayasası MADDE 73 - MADDE 73 şerhleri
Daha önce forumda bir kaç kere yazdım yine yazıyorum. Vergi adaleti yok bu ülkede.
Dr'a muayene olmaya gidiyorsun, muayene ücreti 300 TL nakit ödeyip çıkıyorsun. Başıma geld k.k. sordum "nakit ödeme alıyoruz" oldu.
Adam çok iyi şartlarda yaşar ama aç bak ödediği vergiye bordrolu bir beyaz yakadan azdır. Ama yaşam standartlarında uçurum vardır.
Taksiciler için de böyle, yani 1 milyon TL ödediğin plakadan ayda 1000 TL kazanmak ne kadar mantıklı ?
Bu işin çivisi çıkmış düzeltemedikleri, düzeltmek istemedikleri için "kümesteki kazları" yolmaya devam ediyorlar.
Diğer taraftan sigorta primi tabiki riske göre artacaktır bunu kim neden eleştirsin ?
Sürekli trafikte olan araç ile sabah işe git gel kullanılan aracın riski nasıl aynı olur ve nasıl aynı şekilde fiyatlandırılır ki?
Bu beklentide olmak zaten sigortanın mantığını yok saymak demek.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Uber 2 gündür aşırı yoğun talep artışı olduğundan araç yetiştiremediği için
En çok parayı veren müşteriye araç yönlendirmesi yapmakta
Haberlerin bize pozitif etkisi oldu
Dün bir müşterim keşke taksici sana şimdi yamuk yapsada ben ona neler yaparım dedi
Bazı müşteriler bizden daha sert tepki gösteriyor
Dün bir kayserili iş adamı grubu aldım
Adamları esenyurttan ikitelliye götürdüm 88 tl aldım neyse
5 dk beklermisin dedi dedim ok
Kilyosa balık yemeğe gidecez sonrada otele bizimle takılırmısın filan sistemi kapat
Rakam olarak anlaştık
Kilyosa gittik yedik içtik filan
Dün ciro rekoru kırdım resmen
Uber e birşey olursa ömrümün son gününe kadar taksiler en büyük düşmanım olarak kalacak![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Taksiciler in çoğunda basit usul olarak vergi mükellefiyeti var psf leri kdv den muhaf. Minibüsçüler i Muhasebeciler yönlendiriyor aylık şu kadar fatura kes diye . Bunlar vergi kacirsın ben eşek gibi maasim dan vergi odeyeyim
Sigortaya tavan fiyat gelmeden önce bir ticari taksinin bir yılda karıştığı trafik kazası Türkiye ortalaması 52'ydi. Sonrasında tavan fiyat uygulaması geldi ve bu adamlara resmen çarpışan oto gibi araba kullanabilirsiniz özgürlüğü verildi.
Bu sebepten dolayı benim sigortam 7. Basamakta hasarsızlık indirimim olmasına rağmen 1 dönem içinde 3 kat zamlandı.
Yani olay senin dediğin gibi sigorta şirketlerinin keyfi uygulamasından ziyade şöförlerin çok kaza yapmasından dolayıydı.
Derinlemesine hasta bir topluma uyum sağlamak bir sağlık ölçütü değildir.
Taksi-Dolmuş-Otobüs şöförleri mutlaka seçilerek işe alınmalı .. Ancak elimizi vicdanımıza koyup da düşünürsek Über taksi haksız rekabet eden birşey çünki Taksi işletmek için plaka almak gerekiyor ki çok büyük rakamlar ödeniyor bunun için , bugün okul servisi işletmek için bile bir sürü şartı yerine getirmek gerekiyor ki bunların hepsi masraf dolayısıyla über taksi uygulması korsandır.. Taksicilerin adam dövmesi veya karşı taraftaki adamın aracını çizmesi elbette suçtur ancak Uberin korsan olduğu gerçeğini değiştirmez.
"Denenmişi Denemek Ahmaklıktır!"
2017 yılında toplanan her 100₺ verginin 55₺’si sadece KDV ve ÖTV’den tahsil edilmiş.
Kazanandan değil harcayandan vergi topladıkça adil olamayız zaten.
Kredi kartı her yerde zorunlu olmalı bence.
Bakacaksın adamın yıllık geliri 50k tl, kredi kartı harcaması 70k TL, soracaksın "nerden buldun". Ama bunu yapacak kim var?
Aksine
Bakan doğruladı: 'Milletin a.... koyacağız' diyen Cengiz'in vergi borcu silinmiş - Diken
galatasaray'ın 300 milyon vergi borcunun silinmesi - ekşi sozluk
https://www.sabah.com.tr/yazarlar/er...borc-silinecek
gibi gibi gibi.
Benzincide ise plaka yazılmadan benzin vermiyor alet diye biliyorum. Fişi almazsak plaka değiştirme imkanı var mı pompacının?
Okumadan imzalamam.....
Yillardir milletin dilindedir, artik bilgisizlik mi yoksa fanatiklik midir bilemem, 100 kere aciklandi bu Galatasarayin borcunun silinmesi...GS nin vergi borcu silinmedi, klupler sirketlesmeden once hepsi vakifti, GS sirketlesirken sirketteki yuzdesi oraninda bileti vakif satti, teberrulu vergisiz, GS bu yuzden ceza yedi... Bu sure zarfinda hala vakif olsn FB ve BJK sifir lira vermeye devam etti yani sanki GS vergi odemedi digerleri odedi algisi yaratildi bu donem icin ama bu buyuk bir yalandi, bu cezayi odememek icin BJK ve FB sirketlesmeyi farkli yapti... Yillar suren ituraz surecinden sonra cezanin 300 milyon olamayacagi cunku sportif a.s.nin giderlerinin de gelirden dusulup buna vergi cikmasinin dogru oldugu kabul edilip uzlasildi, olay bundan ibarettir...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)