amaç Basık olmaksa, dağılan ön takımın lafı yapılmaz...
amaç Basık olmaksa, dağılan ön takımın lafı yapılmaz...
F&F CAR CLEAN - Detailing Center
Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...
teşekkür ederim çok daha iyileri senin olur inşallah
Punto 16 RR 232 bu 16 RR 323
Aynen normalde ben de nefret ederim 500 lerden hiç beğenmem tek kapısını beğeniyordum ama alınca bir an dedim yanlış yaptık herhalde sonradan azıcık kurcalayınca göze güzel gelmeye başladı![]()
bu fotolarda araba leş gibi kirli en son pasta cila yaptık bir kaç şey var kafamda bitsin konusunu açacağım![]()
Semih Kurtulmuş
Adventurer Engineer
Basik arac sadece durduğu yerde güzel) yani yola çıktığında cile başlıyor malesef. Hoplaya Hoplaya gidiyorsun,yol degisiyorsun,her yerde basamiyorsun,yolu ezberlemek zorundasin gibi gibi... Ayrica kendi dukkanimiz var ve basik arac gelince lifte kaldiramiyorum. Tabi arada da hay basikligina diye de kaptiriyoruz
)
O da değil, sadece spor yaylı araba ile oem araba hemen hemen aynı tutuyor, ha şu olay var, ağırlık merkezi yere yaklaştığı için daha az yatıyor o da daha fazla güven veriyor, aracın fiziksel limitlerine ulaşım kolaylaşıyor. Aslında işin özü budur sadece spor yay takılı araçlar için konuşursak. Kendi tecrübelerim de bu şekilde, vakti zamanında Utku (ukku) lar da bu şekilde bir inceleme yapmışlardı.
Sertlik ve sekme ise kullanılan malzeme (marka, el yapımı coil - yay - press vs) ve aracın karakteristiği ile alakalı tamamen.
basık araç kullanmak hem kullanıca işkence hem arabaya işkence başka bişey değil, benim yayları eski sahibi taktırmış her an oem e dönebilirim
2012'de 106 gti almıştım( bitmeyen 106 projesi derseniz beni gösterirler,neyse ki kurtuldum beladan),yere basıktı çok olmasa bile basıktı.Önce ki sahibi pres yaptırmış.
Çok rahatsızlık veriyordu bana.
Sonra Eibach 3 cm yay aldım ön biraz kalktı,arka tarafıda kaldırdım Drag spec oldu ama yine de rahatsızlık veriyordu.
Cidden soruyorum nasıl kullanıyorsunuz basık aracı ? Off road style olsun demiyorum ama yerle bir olunca komik oluyor,kararında bas rahat sür yahu.Her kasis'te dur 10 manevra yap,dik yokuşa çıkarken ya da inerken dur falan filan...Benzin israfı paso yavaşla,dur,kalk..![]()
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
Ne kadar sevsekte gerçekten sadece durduğu yerde güzel şehir içi vs ciddi eziyet
Turbon olur haram beygir derler air yaparsin haram basik derler en iyisi kaliteli yay ve max 5 cm basip binmek. Pist makas viraj vs kosturanlarda gitsin coil taksin olsun bitsin
At arabasi gibi sekmeye gerek yok kayikta gider gibi gitmek varken![]()
arabanın önleri basmıştık 20 li yaşlarda ozamanki zevk farklı oluyo tabi,,,araba sanki tahtanın üstünde gidiyodu yay yok gibi aynı,en küçük çukur oluyodu sana kocaman çukur,,,keskin dönüşlerde tıkırdı sesi gelmeye başladı ön takım bozuldu,,konfor 0 ,,,çukurlu yolda durup geri dönüp alternatif yollardan gidiyodum,,okadar dikkatlide kullandım lastikte balon olmuştu,,, tek artısı güzel görükmesiydi,,,şuan rovere yaparmıyım yapmam tabikide,,,araba sertleştikçe aracın gögsü içi dışı her çukurda sarsılıyo zarar veriyo
Ben arabayı basınca ön takım daha uzun süreli gidiyor , diğer türlü heryerden langır lungur uçuyorum. Birde yüksek şekildeyken nefret ediyorum arabadan ne yıkamak geliyor içimden nede binmek kullanmak
![]()
aracimi aldigimda yaylar iki bakla kesikti ( galiba durusuna asik oldum basta)
her cukurdan gectigimde bobrek tasi dusurmeler, arkadakilerin kafayi tavana vurmasi, her logar kapagini ezberlemek falan gunluk seyler haline gelmisti.
orjinal yaylari takinca da arabadan sogudum, ne yalan soyleyim![]()
6 sene önce clio yu aldım 4.5 cm hr yay bide amortisörü kestirdim 7.5 la başladım zamanla yetmedi tabi şuan 11.5 cm basıkvalla ben o kadar alıştım ki normali böyle gibi geliyor hiç oynanmamış arabaya binince tuhaf geliyor yatıor kalkıor zıplıor rahatsız oluyorm
![]()
zorlukları tabi var askıdada kalıyor adam indirmek zorundada kalıyorsun hep diken üstündesin bazen ecel terleri döküyorsun ama değer mi bence değer çünkü duruşunu seviyorumGeçen arkadaşa dedim şöyle bi tur atda izliyim çok güzel görünüyo namıssız
![]()
![]()
[url=http://hizliresim.com/OAAZPP]![]()
Orjinali çok çirkin kurbağa olan arabamı bu hale çevirdi
Sürekli kafa çevirtiyordu. Ancak daha öncede basık aracım olmasına rağmen her araba basılmazmış onu öğrendim. 4 amörtisörüm 1 ayda patladı ki kendilerinin tanesi elektronik olduğu için 800 tl.. Konfor çok çok kötü oldu s500 tarzı gezinen araba şahin gibi kafa tümsek geçtiğin halde bi 5 dk daha sekerek gidiyordu.... 4 tane sıfır amörtisör aldım taktım yayları saklamıştım onlarıda orjinale çevirdim. Şuanda çok çirkin ancak hem konforlu hemde masrafsız oldu.
Uzun lafın kısası aracına göre değişir ama sanırım yaşlandık artık kafa kaldırmıyor tümsek kollamaya sekmeye gelemiyoruz
S!nek Performance Race Parts & Aftermarket
Aldığım her arabayı abartmadan önleri tam turda sürtmeyecek şekilde arkaları 1 cm daha yüksek şekilde düşürüyorum.
Custom coil 99 ek civic ile 2000 km gezdim kartepe yuvacık maşukiye hıdıv hasrı her arabanın girdiği yerlere girip çıktım.
Yay amortisör kombinasyonu yada coil yaparsanız çok ince olmayan lastik ölçüleri kullanırsanız fazla sekme sorunu olmaz. Sadece çukurlara tümseklere yavaş girmek gerekir.
Ben çamurluk boşlukları olmayan direksiyona esnemeden hemen tepki veren arabaları seviyorum bu yüzden basıyorumTavsiye ederim
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)