User Tag List

Sayfa 3/12 İlkİlk 12345 ... SonSon
216 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Basık Araç Kullanmak

  1. #39
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.577
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    amaç Basık olmaksa, dağılan ön takımın lafı yapılmaz...
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  2. #40
    Sti_Ozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Draniela Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




    bu da benim minnak pek birşey yok üstünde ama şu hali bile kafa çevirtiyor
    RR plakayida almisiz abi acikcasi fiat 500 lerden nefret ederim,hemde butun sulalesinden. Ama sizin araba cidden olmus rengindenmi basikligindanmi bilmem ama ozellikle yandan cok cok iyi duruyor,masallah allah kaza bela vermesin keyifle surun aracinizi
    Hız,sonsuz bir tutkudur.

  3. #41
    bayramoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    ordu
    Mesaj
    539
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Draniela Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu da benim minnak pek birşey yok üstünde ama şu hali bile kafa çevirtiyor
    Eskiden mevlutlerde dagitilan minare seklindeki kutudan cikan beyaz seker gibi

  4. #42
    Draniela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sti_Ozan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    RR plakayida almisiz abi acikcasi fiat 500 lerden nefret ederim,hemde butun sulalesinden. Ama sizin araba cidden olmus rengindenmi basikligindanmi bilmem ama ozellikle yandan cok cok iyi duruyor,masallah allah kaza bela vermesin keyifle surun aracinizi

    teşekkür ederim çok daha iyileri senin olur inşallah

    Punto 16 RR 232 bu 16 RR 323

    Aynen normalde ben de nefret ederim 500 lerden hiç beğenmem tek kapısını beğeniyordum ama alınca bir an dedim yanlış yaptık herhalde sonradan azıcık kurcalayınca göze güzel gelmeye başladı

    bu fotolarda araba leş gibi kirli en son pasta cila yaptık bir kaç şey var kafamda bitsin konusunu açacağım
    Semih Kurtulmuş
    Adventurer Engineer

  5. #43

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.950
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eski arabam çok basık olmamasına rağmen eibach 5 cm yay vardı güzel asfaltta sorun yok ama mahalle içinde falan nefret ettiriyordu ama zımba gibi duruyordu makas atarken falanda keyifliydi sonra sattım


  6. #44
    AşkınS. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    Zonguldak - İstanbul
    Mesaj
    6.781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basik arac sadece durduğu yerde güzel) yani yola çıktığında cile başlıyor malesef. Hoplaya Hoplaya gidiyorsun,yol degisiyorsun,her yerde basamiyorsun,yolu ezberlemek zorundasin gibi gibi... Ayrica kendi dukkanimiz var ve basik arac gelince lifte kaldiramiyorum. Tabi arada da hay basikligina diye de kaptiriyoruz)

  7. #45
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Altından geçen havanın azalması da bir etken ancak
    Yere yaklaşan aracın ağırlık merkezi yere yaklaştığı için daha stabil bir sürüş getirebilir diye düzeltebiliriz onu
    O da değil, sadece spor yaylı araba ile oem araba hemen hemen aynı tutuyor, ha şu olay var, ağırlık merkezi yere yaklaştığı için daha az yatıyor o da daha fazla güven veriyor, aracın fiziksel limitlerine ulaşım kolaylaşıyor. Aslında işin özü budur sadece spor yay takılı araçlar için konuşursak. Kendi tecrübelerim de bu şekilde, vakti zamanında Utku (ukku) lar da bu şekilde bir inceleme yapmışlardı.

    Sertlik ve sekme ise kullanılan malzeme (marka, el yapımı coil - yay - press vs) ve aracın karakteristiği ile alakalı tamamen.

  8. #46
    Slammed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    527
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ES353 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim araba onden yere 2 cm falan var coil var. Ama basik cok farkli bisey ya. Zevk meselesi. Kasisten capraz gecmek, yoldaki insanlarin dikkatini cekmesi benim hosuma.gidiyor. hem hizda yapmiyosun daha ne olsun
    Bayırda cıkamıyosun amk gazetesi

  9. #47
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basık araç kullanmak hem kullanıca işkence hem arabaya işkence başka bişey değil, benim yayları eski sahibi taktırmış her an oem e dönebilirim

  10. #48
    ProdriveSTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)
    2012'de 106 gti almıştım( bitmeyen 106 projesi derseniz beni gösterirler,neyse ki kurtuldum beladan ),yere basıktı çok olmasa bile basıktı.Önce ki sahibi pres yaptırmış. Çok rahatsızlık veriyordu bana.

    Sonra Eibach 3 cm yay aldım ön biraz kalktı,arka tarafıda kaldırdım Drag spec oldu ama yine de rahatsızlık veriyordu.

    Cidden soruyorum nasıl kullanıyorsunuz basık aracı ? Off road style olsun demiyorum ama yerle bir olunca komik oluyor,kararında bas rahat sür yahu.Her kasis'te dur 10 manevra yap,dik yokuşa çıkarken ya da inerken dur falan filan...Benzin israfı paso yavaşla,dur,kalk..
    Murat CANTÜRK

    Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
    Renpar Sigorta
    info@renpar.net

  11. #49
    HG6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    34
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne kadar sevsekte gerçekten sadece durduğu yerde güzel şehir içi vs ciddi eziyet

  12. #50
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbon olur haram beygir derler air yaparsin haram basik derler en iyisi kaliteli yay ve max 5 cm basip binmek. Pist makas viraj vs kosturanlarda gitsin coil taksin olsun bitsin
    At arabasi gibi sekmeye gerek yok kayikta gider gibi gitmek varken

  13. #51
    dahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    884
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabanın önleri basmıştık 20 li yaşlarda ozamanki zevk farklı oluyo tabi,,,araba sanki tahtanın üstünde gidiyodu yay yok gibi aynı,en küçük çukur oluyodu sana kocaman çukur,,,keskin dönüşlerde tıkırdı sesi gelmeye başladı ön takım bozuldu,,konfor 0 ,,,çukurlu yolda durup geri dönüp alternatif yollardan gidiyodum,,okadar dikkatlide kullandım lastikte balon olmuştu,,, tek artısı güzel görükmesiydi,,,şuan rovere yaparmıyım yapmam tabikide,,,araba sertleştikçe aracın gögsü içi dışı her çukurda sarsılıyo zarar veriyo

  14. #52
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    5.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben arabayı basınca ön takım daha uzun süreli gidiyor , diğer türlü heryerden langır lungur uçuyorum . Birde yüksek şekildeyken nefret ediyorum arabadan ne yıkamak geliyor içimden nede binmek kullanmak

  15. #53
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    5.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada yukarıdaki 500 çok iyi olmuş basık araba candır yaw 500e nasıl hayat vermiş ))

  16. #54
    Grimlord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.577
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracimi aldigimda yaylar iki bakla kesikti ( galiba durusuna asik oldum basta)
    her cukurdan gectigimde bobrek tasi dusurmeler, arkadakilerin kafayi tavana vurmasi, her logar kapagini ezberlemek falan gunluk seyler haline gelmisti.
    orjinal yaylari takinca da arabadan sogudum, ne yalan soyleyim

  17. #55
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 sene önce clio yu aldım 4.5 cm hr yay bide amortisörü kestirdim 7.5 la başladım zamanla yetmedi tabi şuan 11.5 cm basık valla ben o kadar alıştım ki normali böyle gibi geliyor hiç oynanmamış arabaya binince tuhaf geliyor yatıor kalkıor zıplıor rahatsız oluyorm

    zorlukları tabi var askıdada kalıyor adam indirmek zorundada kalıyorsun hep diken üstündesin bazen ecel terleri döküyorsun ama değer mi bence değer çünkü duruşunu seviyorum Geçen arkadaşa dedim şöyle bi tur atda izliyim çok güzel görünüyo namıssız



    [url=http://hizliresim.com/OAAZPP]

  18. #56
    aTaBeY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    1.143
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinali çok çirkin kurbağa olan arabamı bu hale çevirdi






    Sürekli kafa çevirtiyordu. Ancak daha öncede basık aracım olmasına rağmen her araba basılmazmış onu öğrendim. 4 amörtisörüm 1 ayda patladı ki kendilerinin tanesi elektronik olduğu için 800 tl.. Konfor çok çok kötü oldu s500 tarzı gezinen araba şahin gibi kafa tümsek geçtiğin halde bi 5 dk daha sekerek gidiyordu.... 4 tane sıfır amörtisör aldım taktım yayları saklamıştım onlarıda orjinale çevirdim. Şuanda çok çirkin ancak hem konforlu hemde masrafsız oldu.

    Uzun lafın kısası aracına göre değişir ama sanırım yaşlandık artık kafa kaldırmıyor tümsek kollamaya sekmeye gelemiyoruz
    S!nek Performance Race Parts & Aftermarket

  19. #57
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aldığım her arabayı abartmadan önleri tam turda sürtmeyecek şekilde arkaları 1 cm daha yüksek şekilde düşürüyorum.

    Custom coil 99 ek civic ile 2000 km gezdim kartepe yuvacık maşukiye hıdıv hasrı her arabanın girdiği yerlere girip çıktım.

    Yay amortisör kombinasyonu yada coil yaparsanız çok ince olmayan lastik ölçüleri kullanırsanız fazla sekme sorunu olmaz. Sadece çukurlara tümseklere yavaş girmek gerekir.

    Ben çamurluk boşlukları olmayan direksiyona esnemeden hemen tepki veren arabaları seviyorum bu yüzden basıyorum Tavsiye ederim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •