Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...98284999/detay
Bu arabayı biraz daha dikdörtgen hale çevirip ve biraz daha adileştirip bize itelediler mi yani
131 şasileri, flankartları, podyeleri, bajaj havuzu vs. %90 bire bir Şahin Doğan ile uyumlu. En fazla bağlantı yerlerinde ufak tadilatlarla yeni kasa parçaları ile 131 iskeleti yapabilirsiniz.
Mirafiorilere yıllarını vermiş biri olarak ve daha yeni biten bir komple restorasyon projesinin vermiş olduğu tecrübeyle eminim abi : ))
Bu 131 parçaları ile toplanmış bir araç ama çoğu zaman yeni kasa parçaları verilmiş, aracın üstüne bağlanmış alıştırma gerektirdiği ve ön panel bağlantılarının tampon bağlantısı ile uyumlu olmadığı için oturmamasından geri gönderilmiş ve 131 parçası bulunmuştur ama ufak tadilatlarda iki modelin parçasıda birbirine ½90 olmaktadır.
Fiat's Are Faster Than You Think!
dünya şu arabadan kurtulamadı
konu bence çok uzamış işin özü piyasada hiç bir firma ama hiç bir firma ürettiği malı teknolojik ve ömürlük süresi doldudkan sonra çöpe atmaz.. onu alır biraz süsler püsler belki bir şeklini değiştirir belki bir iki özellik katar gereksiz sonra imkanları çok daha düşük bir firmaya yada ülkeye üretilen mal herneyse satar..
bu kadar eleştiriliyorda bugün çokmu farklı misal vw group A platformundaki araçları aslında birebir aynı araçlar.. tasarımı değiştirip aynı komponent ve bileşenleri kullanıp (şanzıman,yürüyen,motor,şase) bazısında biraz donanımdan alıp bazısında biraz malzeme kalitesinden alıp bazısında biraz ordan biraz burdan bir şeyler ekleyip aslında birebir aynı aracı farklı markalar ve farklı fiyat politikaları altında satıyor..
etüyopdada üretilen doğanın mantık olarak çokda farklı bir mantık değil bence.. herşey tamamen ticari.
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)