User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: E60 Bmw 530D için setup ve fikir alışverişi

  1. #1
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    E60 Bmw 530D için setup ve fikir alışverişi

    Selam, e60 530D aracımız var. 218 hp stock verisi olan seri.

    Egr & Dpf iptali ile birlikte Stg2 yazılım ve son susturucu iptali yaptık. Gayet güzel bi sonuç elde ettik.

    Fakat artık yetmemeye başladı orta susturucu iptali , hava filtresi ve ıntercooler eklemeyi düşünüyoruz.

    Ek olarak yapacaklarımız bize ne katar, ne kaybettirir daha önce denemiş veya fikri olan birisi varsa istediği gibi yazabilir.

    önerilere açığım.

  2. #2
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    -Orta Susturucu bence ne birsey katar nede goturur
    -Intercooler ilk basmada birsey farkettirmez ama uzun soluklu fayda saglar.Ama cooler var diye daha fazla basinc acilirsa etkisi daha fazla olabilir
    -Filtrede sicak hava cekmedigi surece,ve kaliteli birsey olsugu surece 2 boy falan max etkiler

  3. #3
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ortanın arabayı sıktığını düşünüyorum sürekli. basınç açma sansım kalmadı şu an için yapılabilecek en iyi şekilde ayarladık.
    Filtre KN düşündüm, önerisi olan ?

  4. #4
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi de fikir vermesi açısından

    Full sökük sadece şöför koltuklu, egzantirikli , filtre headers egzozlu, yazılım ve motor içi girilmiş , kısa şanzımanlı clio rs in 3-4 boy arkasında kalıyor.

    220 de clionnun şanzıman bittiği için yetişemiyoruz .

    Yürürü şu an için harika ek bişeyler istiyoruz.

  5. #5
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aradaki kilo farkı düşünülünce bahsettiğiniz Clio Rs ile o şekilde yürümesi bence zaten müthiş bir performans. Bundan sonrası intercooler ile basınç açmak olabilir
    -Fırat

  6. #6
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ıntercooler ve hava filtresinde karar kıldım şu an extra yapılacak bişe varsa deneriz.

  7. #7
    rain man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    2.194
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orta susturucu iptali ne katar ne kaybettirir bilmiyorum ama genel olarak turbo ve motora uygun düz boru ve dp'nin faydası ortada.

    İlla ki daha iyi yürüsün diye bir şeyler yapılmak isteniyorsa air intake'den ziyade en çok verimi sağlayacak şey turbo ve intercooler olur. Aynı motora stage 3 ve yukarı amaçlı hangi turboyu takmışlar öğrenmek gerekli. Diğer türlü turbosuz masraf boşa veya biraz daha soğuk havaya sebep olur sadece. Olası harareti vs önlersiniz.

  8. #8
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu an için big turbo masraflı görünüyor. Bizi 1-2 boy ileri atmasını bekliyoruz yapacağımız işlemlerin.

    acaba hava filtresi , orta iptali ve cooler ile ne kazanırız tahmini olan var mı ?

  9. #9
    AliDogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana/KKTC
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şanzıman hiç korkutmuyor mu acaba 500 tq den 750+ lara ki anlık olarak daha fazlasını da görüyordur ben olsam önce bir clutch kit işine girişirdim.Aynı şekilde diff. de unutulmamalı.Ki yazılana göre rolling de yapan bir araç peşpeşe 3-5 kez sıkıştırıldığını da düşününce sahibi olmamama rağmen düşündürdü beni.

  10. #10
    rain man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    2.194
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo ne kadar ki

    İntake için yapacağınızın 5 bg üzerinde bir beklenti olmasını beklemek yanlış olur. Hepsini totalde yaptığınızda tahmini varolan güç üzerinde en fazla yüzde 5-10 arası bir güç aldığınızı düşünelim. Ama orta karar bir universal intake 600-700 arası, cooler ise ne takacağınıza göre değişse de tr fiyatları üzerinden konuşuyorum 6.5 lt'lik mishimoto dahi 1300 1400 civarı, en ucuzu egzoz ile alakalı olan olur sanırım.

    Mevcut turbonuz üzerinde hibridizasyon düşünebilirsiniz. Ankarada yapan yerler var. Elde edeceğiniz verim ister istemez daha fazla olacağı için maliyet/performans oranında daha iyi olacağından tavsiye ettim.

    Yoksa araç daha iyi yürüsünden ziyade daha rahat yürüsün ise daha öne alınabilir dedikleriniz.

  11. #11
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AliDogukan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şanzıman hiç korkutmuyor mu acaba 500 tq den 750+ lara ki anlık olarak daha fazlasını da görüyordur ben olsam önce bir clutch kit işine girişirdim.Aynı şekilde diff. de unutulmamalı.Ki yazılana göre rolling de yapan bir araç peşpeşe 3-5 kez sıkıştırıldığını da düşününce sahibi olmamama rağmen düşündürdü beni.
    Açıkcası fazla düşünmemiştik. teşekkürler uyarın için.

    Alıntı rain man Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo ne kadar ki

    İntake için yapacağınızın 5 bg üzerinde bir beklenti olmasını beklemek yanlış olur. Hepsini totalde yaptığınızda tahmini varolan güç üzerinde en fazla yüzde 5-10 arası bir güç aldığınızı düşünelim. Ama orta karar bir universal intake 600-700 arası, cooler ise ne takacağınıza göre değişse de tr fiyatları üzerinden konuşuyorum 6.5 lt'lik mishimoto dahi 1300 1400 civarı, en ucuzu egzoz ile alakalı olan olur sanırım.

    Mevcut turbonuz üzerinde hibridizasyon düşünebilirsiniz. Ankarada yapan yerler var. Elde edeceğiniz verim ister istemez daha fazla olacağı için maliyet/performans oranında daha iyi olacağından tavsiye ettim.

    Yoksa araç daha iyi yürüsünden ziyade daha rahat yürüsün ise daha öne alınabilir dedikleriniz.
    Üst setupta kullanılan turbolara ulaşamadım bi türlü, ebayden araştırıyorum şimdilik.

    evet ıntake ve orta iptali ile çok gitsin değil hem rahat gitsin hem bi tık daha iyi olsun diye düşünmüştük.

    nette daha güçlü araçlara denk geldim, fakat setupları devlet sırrı mübarek

  12. #12
    clio_williams - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    40
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son susturucu iptal ise yürümez o araba,

    218 liklerde dpf yok ztn dpfless, kat iptali + orta iptali daha mantıklı,

    filtre kutu içi ve mümkünse yeni akışmetre,

    bu işler araştırmanın dışında ayırdıgın para ile ilgili, bide aracın kilometresi
    Sadece sana ihtiyaçları olduğunda...

  13. #13
    rain man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    2.194
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazdıktan sonra ben de ufak bir kurcaladım. Hiç birisi detay vermemiş Youtube'ta yer alanlara sormak lazım bir şekilde. Ciddi iyi yürüyen setuplar var. Bir de atlamışım sonda susturucu olmamasının faydasından çok zararı olur denildiği gibi.

  14. #14
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VKLR turbo ya yükselmek en mantıklı tune olacaktır.
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  15. #15
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı clio_williams Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son susturucu iptal ise yürümez o araba,

    218 liklerde dpf yok ztn dpfless, kat iptali + orta iptali daha mantıklı,

    filtre kutu içi ve mümkünse yeni akışmetre,

    bu işler araştırmanın dışında ayırdıgın para ile ilgili, bide aracın kilometresi
    Sonu iptal ettikten sonra daha da hızlandık,herhangi bi kayıp olmadı .

    motor kondisyonu gayet iyi bıarada.

    Alıntı rain man Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazdıktan sonra ben de ufak bir kurcaladım. Hiç birisi detay vermemiş Youtube'ta yer alanlara sormak lazım bir şekilde. Ciddi iyi yürüyen setuplar var. Bir de atlamışım sonda susturucu olmamasının faydasından çok zararı olur denildiği gibi.
    biz daha iyi gittiğini düşündük ama bi süre de almadık. o zaman sonu takıp katı ve ortayı iptal edelim.
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VKLR turbo ya yükselmek en mantıklı tune olacaktır.
    Mehmet abi pm attım.

  16. #16
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wagner Intercooler arıyoruz. Türkiye Dıst ile görüştüm ellerinde yokmuş malesef. KN Intake ımız sipariş geçtik geliyor.

  17. #17
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu hafta içi süre alıcaz, cooler ve caı den önce. daha sonra sonu takıp ortayı iptal edicez.

  18. #18
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    KN filtremizi taktık, halen cooler arıyoruz..

  19. #19
    baseone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Antalya/GAZİANTEP
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı clio_williams Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son susturucu iptal ise yürümez o araba,

    218 liklerde dpf yok ztn dpfless, kat iptali + orta iptali daha mantıklı,

    filtre kutu içi ve mümkünse yeni akışmetre,

    bu işler araştırmanın dışında ayırdıgın para ile ilgili, bide aracın kilometresi
    Bende aynı motor touring var ve dpf li.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •