Citroen saxo alabilirsin özellike 1.5 dizel al yakıtı cok az parçası uygun hemde diyatları piyasaya göre uygun
Arabayı öğrenmek istiyorsan lada uno taraflarından seç satarken vurup kırsan bile en fazla 1 1.5k değer kaybeder. 5 6 ay sonra satıp üstünede 3 4k daha koyup direksiyonun gelişince gider adam akıllı focus mk1, golf mk4, punto mk4, astra h, alfa 147 filan alırsın ben olsam öyle yapardım.
AC/DC Back In Black
1968 Mercury Cougar GT-E 427 390Hp
İlk araba vurup kırmak için 20 k lık arabalar bence yüksek, yerinde olsam 7-8 k ya gider bi uno alırdım
şahin uno falan hiç bulaşma kardeşim, başına dert mi alıcanayrıca vurup kırmalık nedir, siz ehliyeti alınca vura vura mı öğrendiniz araba sürmeyi. ben ilk aracımı aldığımda en fazla 5- 10 kere stop ettirdim, yokuşta kaldıramadım o kadar yani. elindeki parayla vurmalık diye yıllanmış araba alıpta başını ağrıtma. c2 nin kaporta parçası biraz pahalı ama o fiyatlara alabileceğin en güncel, en donanımlı, en sorunsuz araba. temizini bulursan ki o fiyata bulursun affatme.
3 sene önce bi arkadaşım bu şekilde bi taleple bana gelmişti o zaman 12bin liraya ilk sahibinden tek parça boyalı 95binde 1.7 dtı corsa almıştım çok dua etmişti banaşuandaki piyasa fiyatlarıda senin bütçene uyuyor aslında
benim ilk arabam 93 lada samaraydı, bence 20 bin lira ilk araç için çok fazla al bi lada samara çarpsanda için yanmaz, ayrıca onu kullanmayı öğrendiğinde bütün arabaları kullanabilirsin![]()
Palio olabilir dizeli bile bulunabilir hatta,corsa c olabilir tek kapı comfort bu tarz araçlar olabilir
Benim ilk arabam yumurta kasa Hyundai Accent ti. Maddi olarak en düşük seviyede olduğum zamanlarda aldım. Henüz 18 yaşımdayken. Çok şükür beni hiç üzmedi. 4 yıl bindim 1 kere bile yolda kalmadım. 1.3 benzinli olmasına rağmen yakıtı gerçekten çok azdı. 4 yılda yaptığım tek masraf 10.000 km de bir yağ değişimi ve 1 kez debriyaj baskı değişimi. Onun haricinde hiç para harcatmadı. Bence tercihlerin arasına alabilirsin.
Eskiden olsa ekonomik olurdu. Fakat şu saatten sonra üzer 1.5 Saxo. Hemen hepsi yüksek km'de. İlla ki sorun çıkarır o motor. Masrafıyla uğraşılmaz yani. 1.4 lpgli Saxo ya da 106 daha mantıklı bir tercih olur. Bakımı, tamiri daha kolay.
Bütçe 20 binse, yüksek model ve nispeten düşük km'de araç almak mantıklı.
ilanı örnek olsun diye atıyorum. yerinde olsam böyle birşey bakardım.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7169123/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...10323884/detay
hem gider hem az yakar ayrıca nispeten önerilen araçlara göre daha güvenli.kazaların sadace maddi boyutu yok malesef.
MKIV TDI
15 bine alınacak arabanın 5 bin tl motor masrafı açması normal mi?
10'dan fazla Citroen'imiz oldu. Evet, düz motor turboya göre daha masrafsız. Ama dizel nihayetinde. Herkesin ilk sahibi gibi özenli kullanmasını bekleyemezsiniz. Bence oldukça riskli.
20 bin seviyesine çok daha iyi araçlar bulunur.
15.000 e alıcağı saxo 0 ayarında olması lazım bu arabalara en fazla 10-12 verilir. Zaten motor işi şans işidir. Hiç bir 2. El araba da helekı o fiyatlara motor yaptırmayacaksın anlamına gelmez bi de dedğim gibi arkadaş 0 parçalarla topladı o araba benim olacak 3.000 e çıkarırdım bi de cocuk ilk sahibi değil 6 sene önce izmirden bi galeriden almıstık 0 zaman kmsi 220.000 di 6 senede bu km'lere çıktı
Kardeşim, LPG takılmamış 1.4 Corsa C Comfort bakabilirsin.
Pişman etmez, keyifli ve sorunsuz araçtır.
Herkese teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için.Bir Tanıdığım bana Reno europa önerdi 16 bin tl istiyor.170 bin km si.değişeni,boyası,kazası yok iddiasına göre ama araçda boya yanıklığı var ne dersiniz?
140 bindeymis bu arada km yi yanlis hatirlamisim
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)