Acil yardımınıza ihtiyacım var
1.2 tsı dsg 110 ps 16 valve skoda fabia aracım var yüklemek istiyorum olay iddaaya kadar gitti
Motor içi turbo enjektör ıntercool vs vs lütfen ne yapmam hakkında bilgi verir misiniz ?
Acil yardımınıza ihtiyacım var
1.2 tsı dsg 110 ps 16 valve skoda fabia aracım var yüklemek istiyorum olay iddaaya kadar gitti
Motor içi turbo enjektör ıntercool vs vs lütfen ne yapmam hakkında bilgi verir misiniz ?
#NeMutluTÜRKÜMDiyene!
tsi hakkında tecrübem yok ama genel bilgi vereyim
öncelikle güç beklentin nedir? 250hp ve üstü ise mümkünse bu iddadan vazgeçip 1.4 polo gti yada fabia rs al. onu stage2 yaparsan daha ucuza gelir. yani daha fiyat/performans aracı olur.
yok olmadı illa yapıcam diyorsan bütçe sınırın ne kadar? 30.000 TL ve üstüne çıkarsan sorun yok
1.4lt ve üstü stroker kit, yüksek dereceli bir egzantirik ve gtx2867 gibi bir turbo ile yakıt meth vs ile 400hp alırsın diye düşünüyorum
bir de sormayı unuttum konu başlığına acil yardım yazmışsın ilk başta okuyunca yolda filan kaldın zannettim, konu o kadar da acil değil gibi gözüküyor![]()
Oncelikle intercooler yok aracinda watercooler var
140 turbosu
Yazilim+dp egzoz
Cai falan
170-180 bg alirsin anca ustu icin nasil bi setup olur daha bilgili kisiler yardimci olsun ama bu setup bile 4000- 5000 tl tutar, ama cok gereksiz bi heves satip ayni paraya bi alt kasa vrs alin yukleyin en kotu
Yorumunuz için teşekkürler. Bahsettiğiniz turboyu o hacim de bir motor için yetersiz kalacağı söylendi.Yani Dolduramazmış-çeviremezmiş.
Zaten 1.4 tsi Cupra miz vardı. Açıckası bizim olay 1.2 tsi i yürütmek.
Acilden kastım proje ye bir an önce başlayabilmek.
#NeMutluTÜRKÜMDiyene!
Sen 1.2 tsı fabia yürütmek istiyorsun iyi hoş istiyorsun peki bütçen ne kadar zor bir iş olucak gibi görünüyor
dolduramaz diyen kişi ile tekrar yazdığımı paylaşır mısın 1400cc ve üstü bir stroker ve 280+ dereceli bir egzantrik ile çok rahat dolar, hatta cuk diye en verimli çizgiye oturur turbo bandı. 1400cc oem egzantrik ile 365hp gibi alınıyor ki egzantrik farkı ile 8500-9000 rpm çok rahat döner bu da min 400hp ye gelmen demektir.
illa daha kolay dolsun diyorsan gtx2863 kullabilirsin o da işini görür.
asıl mesele bu değil de senin güç beklentin ne? yürütmekten kastın ne kadar yürütmek yani? bütçe nedir?
son olarak sana o turboyu dolduramazsın diyen kişi ne tavsiye etti merak ettim, biz de kendimizi geliştirelim eksiğimiz varsa
1.2 TSI 3 silindir değil mi ? Sanmıyorum ki 1.4 stoker olabilsin. Amaç nedir. Roll king olmak mı biraz daha hızlı gitsin mi ? Eğer biraz daha gitsin diyorsanız bilmiyorum ama 140lık TSI'ların turboları felan takılabilir direk oluyorsa. Watercooler büyütülebilir modifiye edilebilir.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
K04 olur mu acaba
Yazılım yap. Alabildiğini al bu olay burada bitsin.
Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var)
bence de sadece yazılım yapın, madem güç istiyordunuz keşke 1.4 tsi alsaydınız ... yazılım dışında yukarda bahsedilen işlemleri yapmak, bunlar için zaman harcamak yerine satıp 1.4 alsanız kafanız daha rahat eder diye düşünüyorum.
Subaru
Technica
InternationaL
PSN: ekduncan
güzelim motorun anası bellenecek desene
abicim Octane'ninde dediği gibi git yazılımını attır al şöyle 125-135hp arası bir değer orda bırak derim ben.
aklında herhangi bir atmosferik 1200cc motor canlandır yada git Clio joy modelerin 1.2 75hpsini sür bir gör ne derece çekişi zayıf ve ondan sonra kendi aracını kullan ve kıyasla.
şimdi sen o güzelim dengeyi, kullanışlılığı , gücü alt üst edeceksin kendinden büyük zor dolacak turbolarla,lagi artıracak daha hacimli intercoolerlarla o güzelim motor saçma sapan birşeye dönüşecek.
bu sidik yarışında yakın bir arkadaşımın kardeşi Rocco 1.4 tsi için yüklendi yüklendi 300hpye yakın birşey üreten bir canavar çıkardı ortaya ama sana birşey diyimmi hiç ama hiç kullanışlı değil turbo dengesizce birden devreye giriyor, o ani birden girişte lastikler sarıyor, turbo lag bariz belli oluyor alt devirler süper cansız, it gibi yakıyor, 1.4 tsilar yağ yakma sorunu varmış bununkisi limonata gibi içiyor, dsg sürekli hatalı çalışıyor bir erken bir geç vites atıyor vs vs.
ya orijinal bırak yada en fazla tatlı bir yazılım at derim.
Hazır konusu varken yeni bir konu açmak istemedim.
Bende 3 ay önce 206 GTI aracımı satıp Audi A3 1.2 Stronic aldım.
Henüz 1200 km'de. Kitapçığına göre rodaj yapıyorum. 1000 km'den sonra biraz daha devirli kullanımına izin veriyor.
İzlenimlerim çok basmadıkça 206'ya göre sanki daha esnek ya da aynı. Fakat genel performans, hızlanma anlamında 206'nın çok gerisinde olacağının bilincindeyim.
Çok fazla aracı kurcalayasım yok. Egsoz filtre bile yapasım yok.
Sadece Chip ile 130-135'ler yakalanıyor bildiğim kadarıyla.
Bu güçte araç stock'a göre erken şişer mi? Yoksa stabil kullanabilir miyim? Şanzıman'da, turboda uzun dönemde sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Bir de son olarak bilenen yazılım yapan yerlerden herhangi birinde yazılım yaptırmak istiyorum. Çok özel bir uygulama olmadığından yerin çok fazla önemi yokmuş gibi geliyor.
Fakat yine de illa şuna gidin o VAG'da çok iyidir diyebileceğiniz biri var mı?
Dilerseniz yazılım tavsiyesini özelden de yazabilirsiniz forumda garaj savaşları çıkmasın.
***** forum Rams, RS ve kütletilen abla konularına zor yetişiyor yeni bir kriz çıkmasın : ))
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Alt alta 2 mesaj oldu ama soft bi yazilimla 135 bg gayet rahat binersiniz, sanziman yazilimdanda ziyade sizin kullanisiniza bagli ne kadar dikkat ettiginize sanzimani zorlamaniza falan, ama haricen cevremde bir suru yazilimli insan var 0 problem biniyorlar
Kesinlikle yazilim yapilacak yer dogru duzgun bi yer olsun, bi arkadasim 2 kere (ismi lazim degil) farkli firmaya yazdirdi aracini 140 bgler havada ucusuyordu (1.2 tsi golf 7 manuel) benimkide ayni kombinasyon ustelik onda 17" bende 18" olmasina ragmen stock halimle yazilimliyi geciyordum
Yazilimda kime yazdirdiginiza dikkat edin kisaca
Fabia 1.2 110 luk kullandım .stock haliyle bile coğu 1.6 100-130 beygir arabanın içinden geçer hiç abartmıyorum . Olaya sadece beygir olarak bakma muhtemelen sadece yazılımla 160 lık rocco gibi veya 320d gibi giden bi araban olur belli hızlara kadar .
En güzel setup yazılım, kaçırırsa eğer dv, dp, filitre . Bu speclerde 140 olur bence . Şahsen 1.2 polo alıp bu şekilde yapıp binmeyi düşünüyorum ben .
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)