Doğuş otonun müşteri memnuniyeti dillere destan zaten. Sırf bunun korkusuna doğuş grubu araç almıyorum, aldırmıyorum...
Doğuş otonun müşteri memnuniyeti dillere destan zaten. Sırf bunun korkusuna doğuş grubu araç almıyorum, aldırmıyorum...
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
2000 tl verilip motor değişse yine çalışmıcaktı yani. insan böyle bi durumda sağlıklı düşünemez elinden bi kaza çıkabilirdi geçmiş olsun![]()
günaydın, herifler bize böle çaka çaka ülkeyi satın aldılar aq
Erkekler büyümez oyuncakları büyür...
Motor değiştikten sonra mecburen kodlamayı güncelleyeceklerdi ve sorun çözülecekti. Ne takan usta anlayacaktı nede müşteri farkedecekti.
Bu firma içinde çok ciddi bir sorun.
Araç garanti kapsamında olsa servis danışmanının işi bilmemesinden dolayı parça ücreti firmaya girecekti.
Bu tür personel herkes için zarar benim gözümde. Hem firmaya hemde müşteriye zarar veriyor.
Eğer bu olay avrupada olsa idi o size kagıdı veren kişi , kagıdı yazan kişi , kimin elinden , kimin önünden geçse idi o kağıt hepsi kovulurdu....
Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..
Doğuş otonun kucağına düştünmü yandın
yıl 2007-8 filan olması lazım. showroom'da görüp beğendiğimiz polo marka aracı teslim almaya gittiğimizde aracın üzerindeki lastiklerin sava markası olması nedeni ile(showroom'daki bütün pololarda continental takılıydı) lastik hırsızlığına tenezzül eden bir markadır kendileri.lastik başına 20-30 liranın peşinde olan adamlar servise girdiğinde hard core yapması gayet normal bir olay takmayın![]()
komançero garage
yetkili servise periyodik bakım dışında gidilmez zaten. Ben gitmiyorum şahsen.
Yıllar önce TT yi götürmüştüm arabanın turbosu dolmuyor diye , bana 6 bin TL fatura çıkardılar turbo komple değişecek diye. Powershopa gittik yasin usta baktı DV yırtılmış forge DV aldım 500 TL ye aynen devamAdamlar makineye bağlayıp geçiyor bir şeye baktıkları yok.
oo buna bende şahidim. Lastiğimde balon varmış sıfır almıştık aracı. bi 20-30 km sonra farkettık.. gerı donduk dedık boyle boyle depoya gıttıler sıfır baska bı arac getırdıler ondan sokup bana taktılar bendekını de sız burda bırakın bız lastık uretıcısıyle gorusup halledecegız dedıler. 4 yıl oldu hala gerı donus yok![]()
Bilincsiz bir sekilde araci kontrol ettiler, yagmur yagdigini da gordukleri icin mecbur yaptirmak zorunda diye haraket ettiler. Yagmur yagmaya devam etseydi tavan su alsaydi veya motora su kacip gercekten yansaydi bunun hesabini kim verecekti ?
Bana diyecekleri tek sey; mesut bey biz size sorunu soyledik fiyatini da soyledik siz yaptirmadiniz..
Bir gun sure verin size mutlaka geri donus yapilacak denilip yapilmadi ya en cokta ona guldum.
Cunku kimse isinin arkasinda surmuyor. Salla basi al maasi hesabi takiliyor.
Dogru soyluyorsun almanya da olsaydi mutlaka geri donus yaparlardi. Bu sekilde bilgisiz davranan elemana ya egitim verirlerdi ya da ceza verirlerdi. ***** istanbul.. ***** turkiye![]()
Ankaradan aradilar, tabi bu kadar yere sikayetimi yazinca aradilar
Buyrun bir de sizden dinlemek isteriz dedi, anlattim butun olayi.. Telefondaki sahis hala diyo ki, servis haricinde baska bir yerde yaptirmis oldugunuz islem bizim servisimizde kabul gormez gibi bir cumle kurdu.
Ne diyosun sen yaa dedim ? 2bin tl parayi verince arkasinda mi duracaksiniz yani dedim.
Aracimi istediginiz zaman getireyim x bir vidasi dahi sokulmedi. Sadece tusa basili tutuldu, kodlamasi da bu sekilde yapiliyor dedim. Tusa da basilmis olsa baska yerde yaptirdiginiz icin ileride farkli sorunlarla karsilasabilirsiniz diyo.. Yaaa ya bunlar cok akilli. Ya da beni iyice mal falan saniyolar. Yazik yaa.
yerinizde olsam servise gider. baba meraba diyip sunrooftan el sallar kapatır devam ederdim.
düşman başına
geçmiş olsun
Doğuş pişlanlıktır,
Motor kıran aracı iyi niyet garantisi altında tamir ettiler ama yağ, yağ filtresi ve rektifiye ücretini benden talep ettiler.. 3000-TL ye yakın para ödemiştim 2 yıl önce.
Aslında sadece Doğuş değil, birçok yetkili servis bu durumda, Doğuşun göze batması Distribütör ve ürün gamı çok geniş. Bana göre asıl mesele bilgisizlik! Ellerinde kalifiye personel yok, eğitimler veriyor sertifika aldırıyorlar personele fakat mesele maaş olunca ustalık artı eğitime denk maaş gelmiyor ve haliyle çoğu kendi yerini açıyor veya başka servise gidiyor. Ellerinde olan personel ise maalesef bu kadar anlıyor, konu başında anlatmış olduğunuz olayın aynısı bana İstanbul ve Ankara da 2 farklı Peugeot servisinde oldu ve hatta Ankara da işten yeni ayrılan ustayı arayıp sordu eleman ve usta telefonda anlattı, dediğim gibi bana göre olay aslında bilgisizlik ve bileni elde tutamamak.
geçen hafta bır muşterım yenı A1'ını 10.000 bakım ıçın servıse goturdu..
bakımda eskı yağı boşaltıp yenı yağı doldurmayı unutmuşlar bıde ustune ustluk teste çıkmışlar..
sonuç? Blown Engine!
F&F CAR CLEAN - Detailing Center
Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)