Kaza' dan sonra ki videosu var. Gerçekten çok çok kötü durumda.. Buraya atmam normal olmaz sanırım. Adminler izin verirse, linki paylaşabilirim.
Linki direk buraya atın bence
bana atti ama kaldirilmis icerikten dolayi
c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
cbr250/tricity/x10/duke390
meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo
Youtube de bitane video var kaza anı diye. Ama ben yanlış video olduğunu düşünüyorum. Birtane motosiklet ani duran bir arabaya arkadan giriyor.
BAKIN ARKADAŞLAR
her seferinde motor kazaları sonrası aynı konuşmalar yapılıyor
motor tehlikeli, motor tehlikeli motora binmeyin falan diye
adam Tem de 300km ile giderken kaza yapıyor, vay efendim motor tehlikeli! (birkaç ay öncesi)
300 300 üç yüz ile giderken bak!
300 le giderken tabiki tehlikeli olacak
size 5 dakika içinde 1000 tane ölümlü otomobil kazası videosu koyarım buraya
siz arabanın içinde çokmu güvendesiniz? öyle mi zannediyorsunuz? yanılıyorsunuz.
barkın, o kadar iyi motor kullanabilmesine rağmen! büyük bir şanssızlık yaşadı ve aramızdan ayrıldı
bütün videolarını severek izledim allah rahmet eylesin
ama barkın bir otomobil kazasında da ölebilirdi değilmi?
her akşam haberlerde ölümlü otomobil-otobüs-kamyon kazalarını gösteriyorlar
niye 1 kişi çıkıpta vay efendim araba çok tehlikeli yazmıyor? alıştınızmı?
c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
cbr250/tricity/x10/duke390
meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo
Ben bir kanlı video gördüm de adamın yüzü kanlar içindeydi, koruma kıyafetlerinin de hiçbiri yoktu. Motosiklet kazası sonrası onları tamamen çıkartmayla uğraşıyorlar mı ilk yardım için bilmiyorum da sanmıyorum.
Yalan yanlış onlarca video dolanıyor eskilerden, rahmetlinin de dediği gibi bunlar hep "click-bait" tıklama-yemi, yüz binlerin gözü yaşlı bunlar hala rant derdinde...
Kendimizi kandirmanin alemi yok. Trafikteki motorsiklet sayisi ile kaza adedi Otomobillerle karsilastirildiginda motorsikletlerin kaza yuzdesi Otomobillerden cok daha fazla. Kazalar arasinda olum yuzdesi motorsikletlerde daha fazla. Cok daha riskli ve cok daha tehlikeli. Bunun en buyuk sebebi ise trafik, bariyerler, diger insanlar ve sürat. Saatte 80kmh ile dusup bariyere vursaniz bile risk o kadar yuksek ki..
Senelerce binmemek icin, kendimi tanidigim icin ehliyet almadim. Evde hep motorsiklet vardi hep direndim, sonunda dayanamadim aldim ehliyeti. Deli gibi kilometre yaptim, her firsatta bindim tum bu yazdiklarimi, olum riskini kabullenerek ve bilincinde olarak. Ancak kaybettiklerimden sonra trafikte binilmez dedim. Tam tekrar niyetlendim ki sabah sabah bu uzucu haber ile uyandim. Barkin Bayoglu gibi birinin bile boyle boktan bir sebeple kaza yapil vefat etmesi tesaduf degil adeta riskin yuzume tokati oldu benim icin. Evde 3 adet motor var hepsini satip plakasiz bir enduro alacagim ve trafikte asla binmeyecegim. Baskasinin aptal saptal, sorumsuz hareketleri yuzunden ya da yandas bir firmanin yaptigi hatali bir yol yuzunden kimseye aci cektirmeye hakkim yok..
herkesin kendi tercihi tabi ama su yasanan olay basiniza gelse, cenazenizden 1 gun sonra dirilip eve donseniz annenize, babaniza, esinize, cocugunuza tekrar motorsiklete binecegim diyebilecek misiniz?
Malesef ulkede ve trafikte bu kadar andaval varken trafikte motorsiklete binilmez..
Kaderde varsa o an ölüm yapacak birşey yok
Adamın üstündeki ekipmanla motor değil araba alınır
Şans karı adamı çıldırtmasa arabadan inmese
Reyis yaşıyordu
Önceki kazasıda basireti bağlanmış tı
Çok sevildiği cenazesinden belli
Ülkede motoru benimsediğimiz gün zaten çoğu şeyleride aşmış olacağız
Ama o günler çok ırak
Cenaze avr yakasında olsaydı ayarlayıp gitmeyi düşünüyordum
Çok sevdiğim bir kişilikti samimiydi onun gibisi çıkmaz
Sofuoğlundan tiksinirim aea olsun sabaha kadar izlerim
Motoru sevdiren adamdı
Ne yazsam az kalır
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
alıntıdır :
"""On yıl kadar önce "sıçarken" ölmüş birinin olay yeri fotoğraflarını çekmek zorunda kaldığımda bundan daha kötü bir ölüm şekli olamayacağını düşünmüştüm. Bir kişinin def-i hacetini yaparken ölebileceğini hiç bir yerde duymamış, okumamış ve düşünememiştim o zamana kadar. Üç yıl sonra aynı şu anda yaptığım gibi kanapede uzanmış internette gezinirken kalp krizi geçirdim ve beş günlük yoğun bakım tecrübesinden sonra iki stent ile geri döndüm. Ölüm korkusu o günden sonra hiç aklımdan çıkmadı. Ta ki bir meslektaşımızın düğününde karşılıklı oynarken kalp krizi geçirip sol kolumun üstünde can veren arkadaşımın ölümüne tanık olana kadar.
Ölümün kişiyi sıçarken de oynarken de bulabildiğini gördükten sonra ölüm korkusunu unuttum. O güne kadar yapmak isteyip de yapamadığım şeylere merak saldım. Yaşama daha fazla tutundum. Hatta 50 yaşıma kadar selesine bile oturmadığım motosiklete başladım ve on bin kilometreyi iki gün önce tamamladım.
Ölüm kişiyi her yerde her zaman bulabiliyor. Korkup çekinmeyelim. Nitekim kazada ölen diğer kişi de yürürken öldü. "Barkın Babuş" giderken de ders verdi bir bakıma. Yeri uçmağ olsun. """
c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
cbr250/tricity/x10/duke390
meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)