User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: hepsiburada.com da çalışan bir arkadaş vardı

  1. #1
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    hepsiburada.com da çalışan bir arkadaş vardı

    vardı diye hatırlıyorum buradamı kendisi acaba?

  2. #2
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vardı diye hatırlıyorum buradamı kendisi acaba?
    Konu nedir
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  3. #3
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu yazarsanız çalışan arkadaşıma bir sorabilirim ?
    2000 A3 8L

  4. #4
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında 2 konu var ve büyük mevzular değil ama sanki ilgilenilmiyor o canımı sıktı.

    1-Aldığım cep telefonu ile beraber fatura fotokopisi geldi, fatura gelmedi onun gerçek faturasını istiyorum.
    firmayla konuştuk gönderecekler dendi, tabiki gelmedi. Bu önemli ilerde sıkıntı yaşarım.
    2-Bir ısıtıcı aldım, 60-70 tl lik ucuzlardan. neyse 1dk çalıştırıp baktım sesli çalışıyor iade ettim
    firma iadeyi kabul etmemiş bana ürün geri geldi ve paramı iade etmediler. Neden belli değil.

  5. #5
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında 2 konu var ve büyük mevzular değil ama sanki ilgilenilmiyor o canımı sıktı.

    1-Aldığım cep telefonu ile beraber fatura fotokopisi geldi, fatura gelmedi onun gerçek faturasını istiyorum.
    firmayla konuştuk gönderecekler dendi, tabiki gelmedi. Bu önemli ilerde sıkıntı yaşarım.
    2-Bir ısıtıcı aldım, 60-70 tl lik ucuzlardan. neyse 1dk çalıştırıp baktım sesli çalışıyor iade ettim
    firma iadeyi kabul etmemiş bana ürün geri geldi ve paramı iade etmediler. Neden belli değil.
    Abi E-Fatura ise asıl fotokopi farketmiyor ıslak imza olmuyor.

    Normal fatura ise orjinalinin gelmesi gerekir tabiki.

    Google görsellerde örneklere bakabilirsin.

  6. #6
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında 2 konu var ve büyük mevzular değil ama sanki ilgilenilmiyor o canımı sıktı.

    1-Aldığım cep telefonu ile beraber fatura fotokopisi geldi, fatura gelmedi onun gerçek faturasını istiyorum.
    firmayla konuştuk gönderecekler dendi, tabiki gelmedi. Bu önemli ilerde sıkıntı yaşarım.
    2-Bir ısıtıcı aldım, 60-70 tl lik ucuzlardan. neyse 1dk çalıştırıp baktım sesli çalışıyor iade ettim
    firma iadeyi kabul etmemiş bana ürün geri geldi ve paramı iade etmediler. Neden belli değil.
    Firma e-fatura mükellefi, size kesilen de e-arşiv faturası. Faturanız'ı gib üzerinden soruglayın görüntüleyebiliyorsanız elinizdeki nüsha ispat yükümlülüğü için yeterli.

    E-fatura kağıt olarak bir anlam ifade etmiyor, faturaya bağlı paketin gib'e gönderilmesi yeterli.

    Buradan sorgulama yapıp faturayı teyit edebilirsiniz.

    e-Fatura Sitesi

    Diğer konuda satıcı kim o önemli, ***** hb farklı tedarikçilerden direkt gönderim sistemini de kullanıyor (n11 gibi)

    Benzer durum n11 de başıma geldi 12 TL lik kartlık ezik geldi iade ettim firma red etti, üstüne düşmedim. Ama ısıtıcı için uğraşırdım.

    Telefon için hayırlı, ısıtıcı için geçmiş olsun.

  7. #7
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doğru faturayı kontrol ettim kayıtlıymış.
    fakat HB çalışanları bunu bilmiyormu, bana niye açıklamadılar?
    bana, 5 gün içinde firma size fatura gönderecek diye msg yolladılar.

  8. #8
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    1-Mail deki fatura geçerli garantide her konuda kullanabilirsiniz

    2- tüketici hakem heyetine başvurun

    İnternetten alımlarda ürünü görmeden denemeden aldığınız için iade almak zorundalar

    Kutu fatura eksiksiz şekilde ise

    Hakem heyeti hemen karar veriyor bekletmiyor
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  9. #9
    Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Merhaba bir sıkıntıda bende var
    Kızıma saat telefon aldım şu hem konuşulan hem GPS ile takio edilebilen vs.
    Saat kullanılmış çıktı içinde arapça ses kayıtları falan var
    Saatin uygulaması emei kodunun başka bir hesap tarafından kullanıldığını söylüyor
    Yani durup dururken gerildim aradım şikayet oluşturdum bekliyoruz bakalım
    Var mı destek verebilecek
    Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu

  10. #10
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu nedir
    çalışan dedi çalışan. sen yakında ortak olacaksın biraz daha kart vs alırsan

  11. #11
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında 2 konu var ve büyük mevzular değil ama sanki ilgilenilmiyor o canımı sıktı.

    1-Aldığım cep telefonu ile beraber fatura fotokopisi geldi, fatura gelmedi onun gerçek faturasını istiyorum.
    firmayla konuştuk gönderecekler dendi, tabiki gelmedi. Bu önemli ilerde sıkıntı yaşarım.
    2-Bir ısıtıcı aldım, 60-70 tl lik ucuzlardan. neyse 1dk çalıştırıp baktım sesli çalışıyor iade ettim
    firma iadeyi kabul etmemiş bana ürün geri geldi ve paramı iade etmediler. Neden belli değil.
    kırık olarak kargodan teslim alınmış olmasına ragmen (alan arkadas farketmemişl ben gelince paketi actıgımda farkettim) 500tllik parfumu bile kırık oldugu için iade aldılar. bence bir yanlıslık var bu durumda

  12. #12
    altugkocer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Hepsiburadadan şirket olarak, şirket çalışanları olarak hatta çoğu eşim dostuma da söyledim ve alışverişi tamamen kestik. Allah bildiği gibi yapsın bunları.

    Bozuk ürün sattılar (satıcı hepsiburada) kaç aydır bunun iadesi için uğraşıyoruz. Belki 6-7 kere telefonla görüştük. Bütün müşteri temsilcilerinin söylediği aynı klişe kalıp laflar.

    İade almama sebepleri de ne? Ürünün kolisi açılmış. Ulan sığır kocaman yazıcı aldık bunun çalışıp çalışmadığını nasıl anlayacağım ben fişe takmadan.

    Bunca işimizin gücümüzün arasında ürünü servisine götürdük ve ürünün bozuk olduğuna dair servis raporu aldık. Daha sonra tekrar aradık hepsiburada yı yine aynı b.k.

    Ondan sonra da tüketici hakem heyetine başvurduk elimizdeki belgelerle, bunun sonucunda s.ke s.ke iade aldılar. Zaten suçlusun ve iade alacaksın haftalarca bizi niye uğraştırıyorsun.

    Zaten önceden kart bilgilerinin çalınma durumu vardı. Bu da taşan son damla oldu. Çevremde kim varsa bu siteden ürün aldırmıyorum.

  13. #13
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğru faturayı kontrol ettim kayıtlıymış.
    fakat HB çalışanları bunu bilmiyormu, bana niye açıklamadılar?
    bana, 5 gün içinde firma size fatura gönderecek diye msg yolladılar.
    E-arşiv faturasının 1 nüshası alıcıya verilmek durumunda. Bilgi amaçlı, belirttiğim gibi sistem online işliyor. Siz ne aldıysanız gib'de bilgileri mevcut.

    Biraz teknik bir konu bu bilgi çalışanlara verilmemiş olabilir. Muhtemelen kağıt evrakı görenler eski sistem fatura sandıkları için size eksik bilgi verdiler.

  14. #14
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı altugkocer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten suçlusun ve iade alacaksın haftalarca bizi niye uğraştırıyorsun.
    İşte tam bu yüzden uğraştırıyorlar, uğraşmayacak 1 müşteri dahi olsa adamların yanına kar kalıyor.

    Ben bu tip durumların şirket politikası olduğunu düşünüyorum. Benzeri durum marketlerde de var, adam 600 TL lik alışveirş yapmış 30 parça.

    1 parçayı da indirimli diye almış ama kasada indirim uygulanmamış. Defalarca geldi başımıza (özellikle migros) itiraz ettik hemen ay kusura bakmayın personel barkodu değiştirmemiş. O zaman neden fiyat basıyorsun üstüne ürünün.

    Benzeri durumlar yaşanıyor maalesef her yerde.

  15. #15
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çalışan dedi çalışan. sen yakında ortak olacaksın biraz daha kart vs alırsan
    bakırköy bölge dağıtım işi bendeydi hb nin

    yardımcı olmak adına yazıyorum

    iade hb kendi malı ise alıyor ama başka bir satıcı ise onlar sıkıntılı malesef hb
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  16. #16
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bakırköy bölge dağıtım işi bendeydi hb nin

    yardımcı olmak adına yazıyorum

    iade hb kendi malı ise alıyor ama başka bir satıcı ise onlar sıkıntılı malesef hb
    takılıyorum kardeşim yanlış anlamadın umarım

  17. #17
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    takılıyorum kardeşim yanlış anlamadın umarım
    yok ya

    bu arada her alışveriş firması için geçerli

    baktınız ıh mıh mı ediyorlar
    hemen tüketici hakem heyetine gidin

    mike mike alıyorlar

    çok aldım dün de vatandan aldım iade mi mesela

    hakem heyeti olmasa ayvayı yemişik
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  18. #18
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok ya

    bu arada her alışveriş firması için geçerli

    baktınız ıh mıh mı ediyorlar
    hemen tüketici hakem heyetine gidin

    mike mike alıyorlar

    çok aldım dün de vatandan aldım iade mi mesela

    hakem heyeti olmasa ayvayı yemişik
    Ben 2 sene sonra YKB den 2000'e yakın dosya masrafımı aldım çok ta güzel oldu.

    Cidden hakem heyeti olmasa nasıl yerleştirecekler tüketiciye firmalar belli değil.( İyi niyetlileri tenzih ediyoruz)

  19. #19
    altugkocer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı tolga_kaan_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte tam bu yüzden uğraştırıyorlar, uğraşmayacak 1 müşteri dahi olsa adamların yanına kar kalıyor.

    Ben bu tip durumların şirket politikası olduğunu düşünüyorum. Benzeri durum marketlerde de var, adam 600 TL lik alışveirş yapmış 30 parça.

    1 parçayı da indirimli diye almış ama kasada indirim uygulanmamış. Defalarca geldi başımıza (özellikle migros) itiraz ettik hemen ay kusura bakmayın personel barkodu değiştirmemiş. O zaman neden fiyat basıyorsun üstüne ürünün.

    Benzeri durumlar yaşanıyor maalesef her yerde.
    Daha önce hiç sıkıntı yaşamamıştık iade konusunda ama bu sefer çok direttiler.

    Ama hb artık bitti bizim için

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •