Bursa - İnallar yetkili servis
2020 Civic 1.5 - 78.000km
Rutin bakım 4665 TL
Yağ 0w-20 Type 2.0
Borusan E39 525 için 10 bin bakımına 17000 dedi. Değişecekler yağ filtresi yağ polen filtreleri ve hava filtresi dedi. Hadi bende kutu içi performans tip filtre var onu düş 16k eder heralde. Abarthta yaptırdım 6000 verdim. Castrol edge 0-40 ve ceratec katkı ile.
IN BOOST WE TRUST
"Hayatta çok az şey iyi bir önden motorlu ve arkadan itişli otomobili kullanmak kadar eğlencelidir."
antverse.com
[QUOTE=ceratoniaorg;8782943]Telefonda verilen fiyat oydu fakat işlem sonrası fatura 6.000 TL olarak aşağıdaki şekilde düzenlendi. Antalya Özkurlar MG-Suziki bay
edit: foto çıkmamış.
![]()
"Hayatta çok az şey iyi bir önden motorlu ve arkadan itişli otomobili kullanmak kadar eğlencelidir."
antverse.com
2014 model Golf 180.000 km bakımı Altur un verdiği fiyat ve liste. Toplam indirimlerden sonra 7500 tl ye düştüler en son.
![]()
Bilgi olarak kalsın diye yazıyorum.
Araç: SLK 200 KOMPRESSOR M111.943 MOTOR
Yağ: Liquimoly Molygen 5w40 5+1 LT = 1900 TL
Fren Hidroliği: dot4 500 ML x 2 adet = 420 TL
MANN HU7271X -A1041800109-YAKIT FİLTRESİ = 200 TL
DELPHI EFP218-A0024772701 YAKIT FİLTRESİ = 235 TL
BSG -60145004-A2028300018 POLEN FİLTRESİ = 243 TL
__________________________________________ +_ _ _ _ _
= 3.000 TL
İşçilik yok. Hava filtresi kutu içi k&n onu temizleyip takacağım.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
2015 Seat Leon 1.2 TSI DSG periyodik bakım + DSG temel ayar 6090 TL Ankara ARCA'da daha dün yapıldı.
Yetkisiz servis olarak krikoyla kaldırıp bakımı kendim yaptıme36 316i
Liqui molly 10w40 mos2 5 lt : 1166 tl
Mahle yağ filtresi : 141 tl
Mahle hava filtresi : 213 tl
Polen filtresi yoktoplam 1520 tl
Fiat Egea yıllık bakım, araç 5000 km de. Filtreler, yağ vs değişti genel kontrol yapıldı. 2100 TL Alanya.
''Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya, cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur." Mustafa Kemal ATATÜRK
dsg de mekatronik ve şanzıman yağı değişimi biraz zahmetli. doldurma kısmına ulaşmak için havafiltre kazanı, akü, marş motoru sökülüyor. o yüzden çoğu yerde pas geçiliyor o işler. yetkili servis neden pas geçiyor gerçekten anlamıyorum. dsg leonumda ilk şanzıman ve mekatronik yağ değişimini 75 bin km deyken yapmıştım. baya kıvamlı ve koyu renkli çıkmıştı. 125 bin km deyken mekatronik tüp değişimini yaptım o zaman da mekatronik yağ baya kıvamlı olmaya başlamıştı. sıradaki bakım 135 bin de o zaman şanzıman yağ değişimini de yapmayı düşünüyorum.
bu arada bende vites geçişlerinde gecikme vardı tüp değişimini kendim yaptım o sorun ortadan kalktı. ısındığında tek viteslerde kaçırma var ona bir yararı olmadı. o kavramadan yapıyormuş ondan emin oldum
bu arada yaz başında aldığım malzemelerle bakım yapıldı geçen ay
engine flush
ceratec
5 litre lqui moly toptec 4200
mann karbonlu polen filtresi
mann yakıt filtresi
vw oem yağ filtresi
karter tapası
2450 malzemeler + 750 işçilik
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)