Maaşta gecikme olmaz,ek derstir o.Ek dersin de yatırılma tarihi gibi bir şey söz konusu değildir.İlçe Milli Eğitimin uygun gördüğü tarihte yatar.Bazı ilçeler tüm okulların bildirim yapmasını bekler,ondan sonra yatırır.Bazı ilçeler de bildirimler yapıldığı hâlde bekletebilir.Yani düzen bu şekilde.
Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.
benim hesapta sadece ıvır zıvır var.
yedek parçada kar 30% zaten bunu yazmadım
ayrıca yetkili servislerde kaporta dan kazanılan miktar küçümsenecek gibi değil.
örnek verirsek. araç alt taraftan kazalı. hemen rot tezgahına bağlanır. tüm toleranslar sıfır yapılmış ise sağlam parçalarda değişir. hangi marka ise parça fiyatlarını ve işçilikleri bilen hesaplar.
görünürde bir şey olmayan ve özel bir yerde rot ölçümünde sağlam bir japon yetkili serviste 15bin liralık oluverir.
böyle yüzlerce örnek var.
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
sigorta şirketleri su bazlı boyaya bile normal boya parası yazmaya çalışıyoruz parça başı 300 zor alınıyor
kullanılan parçadan %1 ya da %2 kar anlaşmalı sigorta şirketlerinde. Demek istediğim şu koruduğumu ya da zor durumdalar diye ağlama gibi düşünmeyin. Cidden büyük kar yok.
Sağlam parça değişirse ya da servis art niyetli tamam da bu hasar dosyanın eksperi yok mu? Bir o kadar da eksperin suçu var. Eksper onay vermeden ekstra değiştiremez. Ön ekspertiz yaptın, onarıma başladın söktün aracı ekstralar çıktı fotoğraflayıp ekspere atıp ya da yüksek maliyetli ise eksper tekrar geliyor velahut direksiyon kutusu, kontrol üniteleri ise diagnostik arıza çıktısı kanıt ister. Tüm bunlara rağmen eğer ki eğer ki servis sğalam değiştirip takıyorsa alanında iyiymiş valla.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
su bazlı boya ve sorunları bildiğine göre işin yakınındasın
o zaman
su bazlı boya fiyatı alıp akrilik boya yapanlar.
ppg ile anlaşması olduğu halde ppg kullanıyoruz dediği halde piyasadan boya alanlar.
rot tezgahının ayarlarını kurcalatıp her araçta ekranın kırmızı çıkması için özellikle bu işi yapanlara yalvaranlar.
yada petrol ofisinden bedavaya yağ alıp an pahalı sentetik yağ parasına yağ satanlar.
bunlar görüp de hayretler içerisinde seyrettiklerim.
daha çok var.
para kazanamayan yetkili servis yok ağlayan çok.
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
yanlış bir şey yapıyorsunuz derim. ben göbeğindeyim o yüzden bir hata var diye düşünüyorum.
ya servis müdürü bir konuyu atlıyor. sadece kapıdan gelecek olana hizmet ise sistem kazanç az olabilir. ama çevrede kiralama şirketler falan mutlaka potansiyel müşteriler arasında olmalı.
konuştukça hatırlıyorum. geçen sene bir yetkili servis bir kiralama şirketinin kaporta işini almıştı. yoğunluktan gece vardiyası vardı. çevredeki sanayi ustalarını işe almışlardı.
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
kurumsal kiralamalar v.w skoda adına konuşuyorum kiralamacılar, dışarı yaptırıyor hasar onarım merkezlerine gönderiyor. leaseplan yetkili servis gönderiyor vdf filo gönderiyor. rahmetli fleetcorp gönderir birde. Hedef ise hasarın boyutuna göre.. Fakat geri kalan hepsi özel hasar onarım merkezi.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
@mkerim
Sağlam filo mu kaldı otoparkta 3 tane büyük filo şirketinin aracı yatıyor 1i kazalı ne alıyorlar ne yaptırıyorlar
Samandıranın açılmasında büyük emeği olan Borusan Gm Uğur Sakarya bile ayrıldı. Enteresan bişeyler dönüyor Borusan'da.
Art arda 3 forum üyesi 1 gün dahi sektirilmedi deyince akrabamı arama ihtiyacı hissettim. Acaba ek dersler olabilir mi geç yatanlar dediğimde, bu eğitim döneminde ek ders vermediğini dolayısıyla ek ders geliri olmadığını söyledi.. Ankara'ya özel bir durum mu acaba diye merak ettim açıkçası..
Borusanın yönetimi
Samandıra için ilk fikri verenden
Kapisinda nöbet tutan kadar ki tüm kişilerin işine son vermiş olması gerekirdi.
Şirketin tarihindeki en büyük başarısızlık projesi olduğu için
Öyle plaketle gondermemislerdir
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)