Donör araba var ise yapması çok basit ve karlı. Yeni kasa 5 için konuşalım, 2milyona falan kasası temiz 520i alınabilir. Yurt dışındanda 60.000dolara temiz bir tane alınsa 1.6 milton falan ediyor.
Toplamda 2 tane arabamız oldu birisi 520i, birisi m5 ve toplamda 4 milyon harcadık diyelim. Şimdi M5'i tamamen 520i'ye geçirseler, 520i'den çıkan çamurluk kaput, tesisat, koltuklar,tavan,şanzıman, motor...vs ölüsünün ölüsü 300k etse ve onuda işçiliğe yazsak. 4 milyona f90 m5 nerede var? Sıfır 520i parası
İşin illegal kısmı sanırım M3 - M4 - M5 olarak ülkeye giren araçlar benim bildiğim üzere 320i, 520i olarak çıkamaz. Muhtemelen o tarz araçlar son nefesini veriyorlar ülkede. Oradan bağlantısız biriside araba getiremez, getirse bile 2 yıl sonra çıkmadığında devlet hayırdır kardeşim nerede bu araba der? Oranın vatandaşı arabayla girse arabasız çıkabilir mi bilmiyorum?
Fatura işini sanırım kesebiliyor, ne olacak hurda motor girişi yapsa. Ardından hurda motora fatura keser geçer (rektefiye ettik düzelttik...vs)
Eğer devlet bu işin üstüne giderse zaten ruhsata işletenleri kimsenin ihbar etmesine gerek yok çünkü kendileri zaten işlettiği için kayıt altındalar. Bunu daha önce imar affında yapmışlardı, imar affı olacak diye herkes inşaata başladı ve sonrasında af için başvurdu. Af çıkmadığında ise kaçak yapıları kimsenin şikayet etmesine gerek kalmamıştı, herkes başvuru yaparak aslında kendi kendini şikayet etmişti.
Ruhsata işletmeyenler ise zaten direkt illegal onlara diyecek bir şey yok.
Ben bile 2 arabamı satsam, dönüşüm M makine alsam üstüne ciddi paramda kalıyor. Ama önceki yazılanlarda olduğu gibi bu iş bende patlar, M arabaya binelim derken M sporttan bile oluruz diye girişmiyorum