User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
43 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Renault istinye mais servis deneyimi.

  1. #1
    AydinAkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Turkey / Tokat
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Renault istinye mais servis deneyimi.

    İyi akşamlar, Merhaba uzun zamandır forumda konuları takip eder araştırır bazen yorum yapar forumda bulunurum yaşadığım bir olaydan bahsetmek istedim bana absürt geldi, değerli düşünceleriniz ve tecrübeleriniz benim için önemli. Sadece yetkili servis tercih etmeme rağmen son servis maceramdan bahsetmek istedim, istinye mais.

    Alttaki görsel sivas ofllazlar, bu temizlikte aracımı 90 bin bakımı için teslim ettim, bu temizlikteki aracı yıkayıp kurulamadan lekeli teslim etmişlerdi, (2 servis arası 2 ay var)

    [IMG][/IMG]

    Bu arada aracın kozmetiğine ciddi anlamda takık birisiyim, ön yıkama ph nötr ıvır zıvır cilası ilacı bakımı her şeyi bilinçli bir şekilde araştırır kullanırım, renginden dolayıda cila wax uygulamayı severim. Aracıma son boya koruma pasta işleminide profesyonel olarak eylül sonunda uygulama yaptırdım,




    her şey buraya kadar okey, Renault maisde aracın aynasını kırdıkları ıcın serviste ayna değişimini yaptırmak istedik, ben 24 günlük görevdeyken araç 1 kere bile yıkanmadı ve yıkamaya verilmedi. Serviste aracın aynası değiştikten sonra sadece katlanır ayna otomatiğine 8bin küsür ödeme yaptık aracı teslim ederken dışarda yağmur çamur varken tekrar aracı yıkamışlar bu servis deneyiminde ben yoktum, aracı teslim ederken servisimizden memnun kaldığınızı aldığınız hizmeti lütfen değerlendirip 5 puan yorum yaparsanız seviniriz gibi yaklaşımda bulunulmuş.. görevden geldiğim gibi yıkamaya verdim aracı ve karşılaştığım manzara





    Sadece sinirden kaputun resmini çekebildim aracın tamamı fırça çiziği maalesef,

    Renault istinye mais, ilgililenen hanfendiye bu resimleri iletttik aracı fırçayla mı tel fırçaylamı yıkadınız diye sorduk aracın serviste yıkanıp çizildiğini söyledik, ben telafi edelim gelin uygulama yapalım demelerini beklemiyordum ama gösterdikleri tepki çok komikti aracı yoğun ışık altında baktığınızda çiziklerini görebilirsiniz bizlerin yaptığını nasıl anladınız gibi komik yaklaşımlarda bulundular, kendisine aracın neresinde çizik var neresinde kılcal çizik olduğunu bildiğimi ve aracın sadece maiste yıkandığını mais öncesi resimlerininin olduğunu işi mahkemeye taşıdığımda kamera kayıtlarından fırçayla yıkadığınızı tespit edebiliriz dedim ondan sonra konuyu araştırıp detaylı sizlere dönecem dediler bir servisin yaklaşımı bu şekilde olmamalı diye düşünüyorum göz göre göre fırçayla araç yıkayıp bu hale getirdikten sonra pişkin pişkin konuşabiliyorlar benim mi başıma geliyor bilmiyorum ama 4 tane yetkili servis değiştirdim memnun kalamadım artık yetkiliyi tercih etmeyecem.

  2. #2
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tüm yetkili servisler pişmanlıktır.Çok geçmiş olsun.
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  3. #3
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gecmıs olsun. hanfendıye kılcal cızıgı anlatman cok zor. deli olursun anlatırken. genelde bı yere arac bırakıcaksam yıkamayın derim. gerekırse kirli kalsın.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  4. #4
    yyk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Hereke
    Mesaj
    369
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gecmıs olsun. hanfendıye kılcal cızıgı anlatman cok zor. deli olursun anlatırken. genelde bı yere arac bırakıcaksam yıkamayın derim. gerekırse kirli kalsın.
    abi size katılıyorum ben herhangi bir yıkamada dahi aracımı yıkatmam bırakın servisi geçmiş olsun bu arada
    Şüphe , tek gerçektir ...

  5. #5
    CenkB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Ordu/Eskişehir
    Mesaj
    1.028
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sadece hanımefendiye değil takıntılı olmayan insana anlatamazsın kılcal çiziği. Renault mais ile direkt iletişime geçin bence. Oradan iletişime geçildiğinde işlemler çok daha hızlı ilerliyor.
    Mail atabilir veya müşteri hizmetleri numarasından arayabilirsiniz.

  6. #6

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlız şimdiye kadar gördüğüm en güzel/temiz araçlardan biriymiş sizin araç helal olsun hocam gerçekten aracı alınacak birisiymişsiniz umarım harelenmeler çözülür konuda istediğiniz gibi sonuçlanır.

  7. #7
    mirafiori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    964
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Servis her yönden pişmanlıktır. Hem maddi hem manevi, garanti işi olmasa bizim düşüncelerdeki kimse uğramaz bile. Servisten pek birşey çıkacağını düşünmüyorum indirim v.s en fazla. Zaten uygulama yapalım falan derlerse oradan uzaklaşacağınızdan eminim.
    Aracı servise verirken aracın belli yerlerine yıkamayınız diye uyarı yazıları koymanızı tavsiye ederim.
    Youtube kanalım: www.youtube.com/@ardaguven

  8. #8
    aposport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben Bravo mu yetkili servise bıraktığımda, iş emri kağıdının üstüne kocaman harflerle "Yıkama Yapılmayacak" şeklinde yazdırırdım. Bir sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar ama size olan yaklaşımları hiç kurumsal olmamış.

  9. #9
    pirasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sizin durumunuz için üzüldüm. bir şey sormak istiyorum mesela bu titizliğiniz sizin olmayan araçlar içinde geçerli mi? mesela ben 2 ayda bir araba yıkarım onunda lekeleri çıksın diye yıkamada kenarda duran fırçayla bastıra bastıra yıkarım genelde boyası çizik içinde olur. azıcık titiz olan herkes milli serveti çarçur ediyormuşum gibi taşlıyor beni. geçmiş olsun tekrardan
    turbocuk istiyoruz

  10. #10

    Üyelik
    Dec 2018
    Yaş
    39
    Şehir
    Burrsa
    Mesaj
    1.130
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gecmıs olsun. hanfendıye kılcal cızıgı anlatman cok zor. deli olursun anlatırken. genelde bı yere arac bırakıcaksam yıkamayın derim. gerekırse kirli kalsın.
    Sen aynaya baktığında neren kırışmış, hangi saç telin beyazlamış biliyorsan ben de arabama baktığımda neresi çizilmiş neresi bozulmuş biliyorum diyeceksiniz. kalacak öyle.

    valla aracın ilk fotosundan 0 sandım. O derece temiz maşallah. Sinirlerim yükseldi benim de. İnş temizinden çözülür.
    "...Bilgisiz kimseler onlara söz söyleyince "Selam" der geçerler."

  11. #11
    OnurG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2017
    Yaş
    27
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    604
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle geçmiş olsun. Bu durumda olsa bende sinirlenirdim kozmetiği güzel olan aracın içinden geçmişler. Bu kadar takıntılı olduğunuz halde keşke aracım yıkanmasın diye kendilerine iletseydiniz hiç ellemeselerdi.

    Bu durumu çalışan arkadaşlar standart olduğu için her araç servisten çıktıktan sonra yıkamaya çekilir, çünkü artık geri dönüşlere distribütör ona göre prim vs. gönderiyor bayilere. Memnuniyet oldukça önemli bi noktada otomobil sektöründe.

    Herkes bizim gibi araçlarını önemsemiyor, adam gelişi güzel yıkansa da olur yeter ki temiz olsun dediği için çoğu müşteri memnun oluyor.

    Haliyle sirkülasyonun çok olduğu ve zamanın kısıtlı olduğu bu sektörde gelişi güzel yıkanıyor. Çünkü müşteriler premium bir yıkama değil, temiz olsun yeterli bana diye düşündüğü için.

    Kendim bir servis danışmanı olarak söylüyorum bunları, bakıma gelen müşterilerim bazıları ben sormadan kendileri araçta seramik var, araçta ppf var yıkanmasın vs. diyor. İçerisine araç yıkanmasın ppf var diye not bırakan bile oluyor.

  12. #12
    serkansozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle geçmiş olsun, servisler maalesef pişmanlık yine hiç şaşırtmadılar..
    Evet belki siz bu konuda çok hassassınız, ama bu araç kiralık dahi olsa kimsenin kabul edebileceği ölçüde değil.
    Tek yapılabilecek ısrarla aracınızın yıkanmamasını tembih etmek olabilirdi.
    Resmen ince zımpara geçmişler. Çok üzücü.

  13. #13
    drago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın maşallahı varmış cidden.

    Üzülmeyin, yetkili servise araba yıkatılmayacağını siz de tecrübe etmiş oldunuz.

    Benim tecrübem daha sinirleri zıplatan cinstendi; araç kamerasından ne yapmışlar diye izlerken, yıkamacıların arabanın içinde dazır dazır salmalarını dinlemiştim.

    Videosunu atmam, cevap hakkıyla vs uğraşamam ama o videoları bana sat diyen arkadaşlarım var o derece

    Marka Renault değildi bu arada

  14. #14
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben servisten arabamı yıkama yaptırmadan alıyorum. Çok bakımlı çiziksiz bir boya kondisyonu olduğu için değil ama kendim daha özenerek yıkadığımı düşünüyorum. Not olarak bunu ve cam silecek suyunu hep belirtirim değiştirilmesin ve yıkanmasın araç diye.
    Instagram: mutusgarage

  15. #15
    Ormanci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2018
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "Yetkili" denen servislerde neyi düzgün yapıyorlar ki yıkamayı yapsınlar
    İşini güzel yapan, düzgün yapanları tenzih edeceğim de, %1 falandır herhalde.

  16. #16
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Servise teslim ederken kesinlikle yıkanmasın diyordum. Ön camına not düşüyorlardı yıkama yapılmayacak diye. Aksi halde nasıl yıkadıklarını gördüğüm için bunu istiyordum. Yoksa ben sizin 10'da biriniz kadar bile takıntılı değilim. Ama servisler berbat yıkıyor.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #17
    pirasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bide merak ettiğim bu adamlar sıfır arabaları da showrooma koymadan önce yıkamıyorlar mı. onlar niye çizilmiyor
    turbocuk istiyoruz

  18. #18
    AydinAkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Turkey / Tokat
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Artık kendileri bilirler ben çok tatlı bir dille usluplarının ve yaklaşımlarının hatalı olduğunu söyledim tepkileri gerçekten çok komik direkt suçlu psikoloji ile savunmaya geçtiler, müşteri kaybettiler araba taşa değse servise götürüyorduk

  19. #19
    AydinAkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Turkey / Tokat
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok teşekkür ederim içide dışıda bakımınıda kusursuz yapmaya özen gösteriyoruz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •