25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
herhangibir yorumu cımbızla çekip buraya getirmedim,aracın inceleme videosunu paylaştım. Bağımsız süspansiyon,e-awd gibi özellikler birinin çıkar odaklı yorumu değil,aracı bahsi geçen,aynı olduğu iddia edilen araçtan bazı farkları. Herkesin otomobilden beklentisi farklıdır,size uymuyor diye nöbet geçirmeye gerek yok. O alfa değil bu alfa değil,bu kafalara göre markalar 90lardaki araçları tekrar üretmedikçe yaptıkları herşey sizlere göre “çöp”.
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Hoca adamı sevmiyor olabilirsin belki ama benzinliyi önce test edip, tam bi platform arabası olmuş, nerede Alfa, hiç bir şeyi kalmamış diye eleştirmişti.
Benzer şekilde Tonale sürüşü için de eleştirileri var, yine platform kaynaklı, nerede Stelvio Giulia sürüşü diye.
Ancak elektrikliyi test ettiğinde "bambaşka, işte bu olmuş, diğeri böyleyken bunda nasıl bunu yapmışlar anlamadım" gibi bir şey diyordu![]()
1.2 hibridlerde zincire geçtiler motorun en boktan kısmını tam çözmüşlerdi ki taş gibi eat8'i kaldırıp çift kavrama şanzımana geçtiler. aylar önce daha piyasada yeniyken bile fransız kaynaklarında şanzımanın çok sorunlu olduğunu söylüyorlardı seneler sonra kayışlı motor gibi tazminat yoluna bile gidebilir bu şanzıman için. bence psa grubundan uzak durmakta fayda var.
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
Hibrit sistem şanzumanda çalışıyor o nedenle EAT8 kullanamazlardı.
Ayrıca kayışlı sistemde de sorun çözüldü 2024 itibariyle hem motor hem kayış hem de yağ yenilenmiş oldu. Bu tarihten sonra raporlanan bir sıkıntı yok.
Ayrıca yine hiçbir geri çağırma işleminde kayış yüzünden işlem yapılmadı.
Sorun olan motorlar da fazla yağ yakıyordu ki tamamen başka bir etmenden öte geliyor.
Yağda dönen kayışın hassas olduğu bir muhakkak. Ancak zaten tarihinden ya da km sinden önce sistem yağ basınç düşük uyarısı verirse ücretsiz değişim yapılıyor.
"...Bilgisiz kimseler onlara söz söyleyince "Selam" der geçerler."
hocam hollanda'da bir firma kayışlı motorları zincire geçiriyor. o kadar büyük bir kayış problemi var araçların
ve avrupa'da direk kayış problemi sebebiyle stellantis hatalı tasarımı kabul edip geri çağırma yaptı üstüne tazminat ödüyor.
2024'den sonra geri çağırma olmaması çok normal çünkü zincirli ünitelere geçiş yapıldı bildiğim kadarıyla kayışlı motor pek kalmadı bizim gibi ülkelere kayışlı model göndermeye devam ettiler. kayışlı 2024 araçlar kaç km yaptı da ya da avrupada kaç kayışlı motor sattı da raporlanmış sıkıntı çıkmadı? 2013 modellere bile geri çağırmayı seneler sonra yaptılar 2024 modellere de 10 sene sonra aksiyon alırlar.
eat8 kalktığı gibi çift kavramalarda sorun çıktı ve fransız sitelerinde bu konuyla ilgili raporlar var.
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
Hocam eyvallah da hep kulaktan dolam sağdan soldan bilgilerle yazıyorsunuz.
Geri çağırma kayışla ilgili yapılmadı yağ yakan motorlar için yapıldı. Kayışı erkenden ufalananların tüm işlemleri zaten bugüne kadar ücretsiz yapıldı.
Hollandalı şirketin çözümü oldukça sorunlu alanlar çok şikayetçi.
2024 ten sorna tüm motorlar zincirli değil yanlnızca hibritler zincirli. normal benzinlide kayış devam ediyor.
Sorun zaten motorun kayışlı bir yapıda olmasında değil. Yağa karışan solventlerin - ki burada benzin oluyor - kayış bileşenlerini bozması. bu da ufalanmalara neden oluyor. Kayış kopma raporu yoksa da süzgecin tıkanması sonucu sorunlar yaşanabiliyor.
2023 den sonra üretlien kayış daha kalın ve solventlere karşı dayanıklı.
2022 den sonra kullanılan yağ solventleri daha iyi deaktive ediyor kayışı daha iyi koruyor.
2024 yılında moturun yağa benzin karışmasından sorumlu parçaların %70 i yenileniyor.
Sorunu anlamak için 10 yıl beklemeye gerek yok. Kayış sorunu 30 binden sonra net görülebiliyor. Çok sayıda 2024 araç var km leri 50 binleri geçen ve ufalanma sorunu yaşayan yok.
yine de diyebilirsiniz ki ben niye ? olan motor alayım. Zamanında TSI lar TFSI larda da tonla sorun vardı ama millet deli gibi aldı. Şirketin Passatı yağı benzin yerine kullanıyordu. Kimse laf etmedi de PureTech işin içine girince dünyalar yerinden oynadı.
Düşünün ki Fiat gibi bir firma 1.3 mjet yerine 1.2 purtech e geçiyor. Onlar güveniyor siz güvenmeyebilirsiniz.
"...Bilgisiz kimseler onlara söz söyleyince "Selam" der geçerler."
yahu nesi kulaktan dolma ortada büyük bir problem var, geri çağırma var sağır sultan biliyor problemi. ben bizzat hollandalı siteyi de kurcaladım fransız sitelerini de.
2013-2017 modeller için ayrı geri çağırma 2017 sonrası için ayrı geri çağırma başlatılar.
toplu dava açıldı stellantise fransa'da tazminat için dayanak ise motorda tasarım hatası bulunduğu. kısacası istedikleri kadar güncellesinler motor tasarımı hatalı.
şimdi de bir yerden düzeltirken diğer yerden patladılar. şanzımanda ciddi sıkıntılar çıkıyor.
kulaktan dolma bir link buyrun;
Qu’est-ce qui ne va pas avec la boite automatique de Stellantis ?
Türkiye'de de grubun 0 bir aracı şanzıman kitleyip yolda kalmıştı.
fiat emisyon kurallarına uyum sağlamak ve maliyeti düşürmek için ortağından motor almış ne kadar büyük bir olay![]()
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)