a3 1,8t nasıl araçtır 306gti ile kıyaslarsak artıları varmı aratırmı bana 306 yı
a3 1,8t nasıl araçtır 306gti ile kıyaslarsak artıları varmı aratırmı bana 306 yı
powered by MRÇ garage ekotech
mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS
306 yı aratmaz tam tersi 306dan fazlası varkaçırma şuan alıncak en mantıklı araçlardan birisi
Wagon 911 / Ibiza Cupra / Polo GTi
walla alıcamda işte arada kaldım biraz
powered by MRÇ garage ekotech
mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS
daha ıyı yol tutus onu acık bı 1.8 turbo motor alman konforu seklı yeter![]()
Çok samimi bir arkadaşımda 1.8T var satılık çok temiz link ini atıyorum bak.
http://www.sahibinden.com/doktordan_...XQQdisplayitem
1,8t mis gibi alınır binilir 306 gti da güzel bir otomobil ancak 1,8 t makina zaten başlı başına bir güzellik![]()
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
A3 8L kasa (1996-2003) std. olarak yol tutuşta vasattır. Aracın arka kısmı biraz huzursuz ve kolay yoldan çıkma eğilimindedir. Bunun sebebi ise arka süspansiyonların bağımsız olmamasından kaynaklanıyor, ayrıca arkada da stabilizatör yoktur. Aynı şasiye sahip S3/TT'de ise arka süspansiyonlar bağımsızdır ve arkada da stabilizatör mevcut. Dolaysıyla onlarda bu tarz bir sıkıntı yok. Ancak 8L'de de yay+spor amortisör yada coil over modifyeleri ile başarılı bir yol tutuş elde edilebiliyor. Benzer şekilde kule gergisi ve stabilizatör modifiyeleri ile bu çıtayı daha da yukarı taşımak mümkün.
2001 öncesi modellerde sanırsam turbo borularında sorunlu 1 2 kısım wardı 2001 de rewize edildi onlar die hatırlıyorum ama pek büyük bi sorun diildi uzun wadede problem yaratabilir die öle bişi yaptılar
a3 1.8 t şu anda alınabilicek en mantıklı araçlardan bitanesi bnm kanımca ii bi tercih olur temizi
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
http://www.evo.co.uk/carreviews/card...at=hot_hatches
Listede A3 1,8t diye bir hot hatch ben goremedim muadili S3 te yılına gore sadece 3 yıldız almış , 306 GTI ve rallye versiyonu ikiside 5 yıldız ama bu adamlar bu işi bilmiyor hrld .
Maksat düz yol gidşi rolling ise 1,8 T nin onu acık alabildiginne gider diger turlu karsılastırılmaz bana gore![]()
306 gti o yıllarda ve bence hala bu sınıfta en iyi yol tutan arabadır yalnız...
karşılaştırmak hata olur..
ama mod konusunda 1.8t motor cidden akılalmaz verimli bir motor..
bence tercih sebebi olması gereken bir araba..
Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...
evt 306 yol tutus testlerınde hep 1. geldı zamanında, o bakımdan ustundur yanı,, komple ayrıca daha sportıf bı aractır oturus pozısyonu koltukları olsun,
ama roll performans amaclı 1.8 t nın onu daha acık tabıkı..
1.8t den çok memnunum ben a3 ün yol tutuşundan şikayet eden arkadaşlarım var ama dendiği gibi belli işlemlerle ortada bi problem kalmıyo
benim anlamadığım sadece egzozla 1.8t den 20 bg alınabiliyo denildi bi ara forumda ama nasıl bi sistemle alınıyor o güç bilgisi olan varsa lütfen açıklasın konuyla pek alakalı olmadı ama kusura bakmayın lütfen ayrı konu açmak istemedim
Araba stock ken ben yol tutuşunu sevmiyodum. Ama amörtisör yay kule gergisi yapınca her arabada olduğu gibi büyük bir değişim oldu. Hiç bi virajda çok abartmadığın sürece utandırmıyo seni. Motor gücü iyi. Egzoz hava filtresi ve chip yaptınmı arabadan büyük keyif alırsın. Arabanın durumuna göre chip sana max 45hp veriyor. Arabayı chip ledikten sonra arabada inanılmaz bir fark yaşıyorsun.
handling > hp
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)