cms nın porche ıcın uretecegı jant ve yut dısı modellerı bu linkte
http://www.cmswheels.de/de/produkte
![]()
cms nın porche ıcın uretecegı jant ve yut dısı modellerı bu linkte
http://www.cmswheels.de/de/produkte
![]()
Bil ki, hakları bedelsiz vermez, zulmeden alçak ;
Özgürlük armağan edilmez, feth edilir ancak !!!
röprtajlarında iç pazardan hem ekonomik anlamda hemde bilinçsizlik anlamında bıktıklarını, bu yüzden üretimin %85i yurtdışına ihraç edildiğini söylemiş cms. dünya çapında bir firma kesinlikle, umarım daha da başarılı olurlar.
helal olsun jant ıcınde yazacak made ın TURKEY![]()
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
techart ın modelıne benzıyo bence daaha deısık bı tarz yapsalar cok daha ıyı olrms gercı porscheyle calısmak ta buyuk bı ıs tebrıkler
cms nin izmirdeki fabrikalarina bazi isleri sebebiyle girmistim icerde inanilmaz calismalar var ve tr ye o hic ugramadan giden jantlari gorme firsatimda olmustu. gercekten cok cok guzel modeller var ve hic birini malesefki goremiyoruz.. uretim anlamindada cok cok asiri titiz calismaktalar. boya hatali diye bi kenara ayrilan jantlari gordugumdede cok sinir olmustum gercekten boyasindaki tek nokta toz kalintisini dahi isaretleyip hatali diye ayiriyorlar.. boyle titiz calisan bir firmanin porsche icin jant ureticek olmasi cok buyuk bi basari ve hakkidir bence..
Fabrika çıkışı araçlara jant üretip satmak varken neden modifiyeli araç sektörüne girsinler?
Fabrika çıkışı aracın jantı standarttır. 1 kalıptan 10 binlerce jant üretirsin, dizayn ve kalıp maliyetin olmaz. Seri üretim olduğundan her marka modelden 10 binlerce satarsın.. Üretime başlamadan önce kaç tane satacağın bellidir, sipariş üzerine belirli adette üretim yaparsın ve hepsini satarsın.
Lakin modifiye sektörü zevke hitap ettiğinden 10'larca çeşit 10'larca ebat gereklidir, bu da 100 lerce kalıp ve 100 lerce dizayn maliyeti demektir. Satış rakamları ise asla 10 binlerce olmayacaktır. Üretim sonucunda ise satış adedin belirsizdir, tamamen rakipler, fiyat, ikame mallar, tüketici zevk ve tercihleri adedi belirleyen unsurdur. Kısaca risk mevcuttur.
Neden daha az kazanacakları, rakibin ve ikame malın çok daha fazla olduğu, çok daha fazla maliyete katlanacakları, belirsizliğin ve riskin varolduğu bir sektöre girsinler, modifiye sektörüne giriş yapmamalı son derece mantıklı ticari bir karar.
http://www.cmswheels.de/de/produkte/C12-CB
http://www.cmswheels.de/de/produkte/C14
Oy oyy.
19 ların tanesini 240 eurolardan satıyorlar![]()
cms bir ara wolfrace üretti.gayet,sağlam ve hafif bir janttı.ama çoğu insan ön yargıyla baktı.bizde bu yabancı hayranlığı olduktan sonra cms iç piyasada zor iş yapar.
03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG
13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG
Geçtiğimiz hafta CMS Yönetim Kurulu Üyesi Şener bey ile bir oturum gerçekleştirdik "kriz ve türkiye" diye... Krizin kendilerini çok az etkilediğinden bahsetmişti. Bende CMS Shopların neden kapatıldığını sordum, bir yerin gidişatını beğenmezsem kapatırım, zarar ediyorduk bende kapattım demişti... CMS'nin başında tecrübesi büyük kişiler var, bence daha da iyi işler başarırlar...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)