fiyat konusunda gerçekten abartılıyo rc'ler,206'nın kardeşi olmasından millet rollinge giriyo olabilir :D
Printable View
fiyat konusunda gerçekten abartılıyo rc'ler,206'nın kardeşi olmasından millet rollinge giriyo olabilir :D
beyler bu problem 2007 yılı ve sonrası gt/rc ve r56 için söz konusu değil.
çünkü resimde de gösterdim, buna sebep olan parçayı upgrade edildi.
sente kaymasının sebebi resimde 2 numarayla gösterilen sente dişlisinin ansızın pozisyonunun kayması.
bu dişli özellikle sert kullanımda kolaylıkla kayabiliyordu çünkü bunu kranka sabitliyen bir pin, kama veya setuskur vs. gibi birşey yoktu.
dişlileri ve kasnakları sadece 7 numaralı civata bir arada tutuyordu.
artık bu problem yok, dişliyi iyice sabitlediler. içiniz rahat olsun..
ama yine de başınıza böyle bir olay geldiği zaman direk sente kaydı diye bi arıza uyarısı gelmiyor.. şunlarla karşılaşılıyor:
afr aşırı fakire gidiyor, güçten düşme, buji ateşleme sorunları (missfire), aşırı yakıt harcamı vs.
diagnostic bi alete bağlayıp "long term fuel trim" denen şeye bakılıyor.
bunun gösterdiği değer -%2 +%2 olmalı.
dişli kayınca bu değer fakire doğru artıyor %25 de arıza lambası yanıyor: antipolution fault "mixture too lean"..
benim de başıma gelmedi ama aklınızda bulunsun..
http://img189.imageshack.us/img189/1088/pulleyp.jpg
Çok güzel anlatmışsın eline sağlık
Bilen adamın hali başka :) Belgelerle konustu direk:)
stelyo saolsun bu arabalar hakkında bilmediği bişey yok..
stage 3 yazılım bekliyorum ondan, hayırlısıyla noktayı o zaman koyacaz.
ha belki sonra k03 compressor housing ini k04 e göre uyarlama olabilir..
Bi de su parcalarla yazılımdan sonra deneme videoları alsak da araba ne kadar gidebilecek görsek ya :) Ama egzosu bence 60tan 76lıga gecirsen daha ii olur. ALTA downpipe takmayı dusundun mu?
param yetmedi alamadık zamanında:) 42 lira istiyorlardı.
Alsaydım onun kredisini kaç zamanda öderdim kim bilir.
altanın dp si (sport kat şeklinde olanı) sorunlu can.. arıza yaktırıyor. milltek te böyle bişey yok.. 63 mm iyi şimdilik yetiyor.
ama dp den sonra geniş birşey olabilir tabi..
video çekeriz..ep3 leri bilmiyorum nasıl gidiyor deneyelim?
Bence roll delisi değilsen alınır zevkle kullanılır. Donanım, vergi, yakıt gibi avantajları var.
Şimdi ustadlarsa soru bölümüne geçelim.
GT İLE RC NİN FARKI NELER?
http://www.sahibinden.com/acil_207_r...XQQdisplayitem
Şimdi bu aracın fiyatıda inanılmaz uygun bence bana göre. Bu belirttiğiniz soruna giriyor mu acaba ? Varmıdır öyle bir sorun ? yoksa o zaman gerçekten aciliyetten satılıyordur.
Rc güzel arac bende izmir de pistte timeattack ta izlemiştim.Heleki beyaz oldumu tadından yinmez.Fiyat konusundada çoğu spor araçlara göre gayet makul bi fiyatı var aslında.Çevremde tanıdığım pek kimsede yok ama bu sente atlama sorunu biraz kafa karıstırıcı iyice arastırılıp ona göre almak lazım.
kazalı araba,değil 1 hafta 2 gün içinde giderdi zaten düzgün bir araba olsaydı.
Forumda defalarca yazıldı aratırsan burada yazılacaklardan daha fazla bilgi edinebilirsin.
Burak bu aracı satan kişi ile görüştüm.Sağlıklı bir araba değil.
Sahibine saygısızlık yapmadan kısaca özetliyim. Sağ çamurluk ve kaput işlem görmüş ve boya var.Aracın içinde 5'li cd changer olması lazım ama yok:beuj:Yerinde yeller esiyor.
Aracın üzerindeki eksoz eski sahibinin araca yaklaşımı hakkında fikir verebilir:rolleyes:
Araç 9100 km.de.Satan kişiye hangi servise kayıtlı olduğunu araştırma yapacağımı söyledim.Bana verilen cevap bu aracın daha bakımı gelmedi 9100 km de.bu yüzden hiçbir serviste kaydı yok şeklinde oldu:)
Bu aracın pek de küçük bir kaza yapmadığını söyleyen arkadaşım çok oldu.Hatta kazalı halini gördüğünü söyleyenler.
efeciğim aynen öyle egzantrik zincirinin gergisini yağ basıncıyla çalışan bir mekanizma yapıyo.gazlasanda gazlamasanda yağın içinden geçtiği çok ince bir kanal var tıkanınca araç kendini korumaya alıyo.o parçayı değiştirip sentesini ayarlıyolar.ben en fazla 207 gt de rastladım bu olaya.şimdiye kadar satmış olduğumuz rc lerde böyle bir arızayla karşılaşmadım.