User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: VTİ ların yol tutuşu nasıl??

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    SİVAS
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    VTİ ların yol tutuşu nasıl??

    vtiların yol tutuşu hakkında beni aydınlatırmısınız??

  2. #2
    Vtec-SEDAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    T . C
    Mesaj
    2.962
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yol tutuşu vasatdır..
    "Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."

  3. #3
    ZeNDeR
    Misafir
    stock amortisöerlerıylearacı yolda tutmak zor oluor ama bı kac oynamayla daha verımlı hale gelebılıorlar yay coılover felan

  4. #4
    MeJo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yay şart. agresif kullanım için yani biz gençler için
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    goduum değil koyduğum olması lazım...

  5. #5
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yere yapıstırırsan sorun olmaz...orjınal yaylarla sawrulma olabılır cok az

  6. #6
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stok vtecın yol tutusu kesınlıkle vasat degıl bellı yere kadar gayet tatmınkardır. yay ve konı amortsoerle sacma tutmaya baslar

  7. #7
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    119 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gözümle görmesem, bir başkası söylese inanmazdım.

    Özgünde UN var iken aracında amortisör olarak koni mevcuttu. Yay olarak ne vardı orasını bilemiyorum. Ben şahit olduğum bir olayı anlatayım sen düşün biraz oynanmış vti'ın yol tutuşunun nasıl olduğunu.

    Bir akşam beraberdik, basıyordu kereta...

    S'ten çıktı, AZK'ya doğru ilerlemeye başladı. AZK'ya girmeden önce gözüm ibreye takıldı.

    -ÖZGÜN 200 dedim

    Ayağını hafif gazdan çekip 195-190'a kadar yavaşladı, dıştan girdi, içe yattı, dışa açılarak hafiften otobüs durağını da kullanarak gayet düzgün bir çizgi ile sağ salim çıktı.

  8. #8
    Tuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evren sen bunu yazdında herkes Özgün Değil biri şimdi ben VTI var 190la viraj alıyormuş der patlar bir yere
    Samsa

  9. #9
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vti'ın diil her aracın yol tutuşu aracın limitleri ölçüsünde fabrikada denenir hemde defalarca.hatta bu tofaş'ın kuş serisi için bile geçerlidir.(bursa fabrikada gördüm).stock halde kullanıyorsan araba kullanmayıda biliyorsan bir sıkıntı yaşamazsın.ancak araba üzerinde çeşitli modifikasyon ve tadilatlara girdiysen yol tutuşu içinde gerekli tadilatı yapman gerekir
    komançero garage

  10. #10
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtı ın yol tutuşu gayet iidir standart amortisörle çok aşırı güwen hissi wermesede

    geçen hatta bu gün başka bi konuda s 2000 için yüksek hızda wiraja girmeyin yazmışlar ki s 2000 o konuda gayet başarılı bi araç

    vtı da başarılı bi araç elektronik sistemlerinin olmayışı yeni araçlara göre dez awantaj tabiki tek prblemi frenlerinin güçsüzlüğünden erken frenaja girmek zorunda oluşu buda bi çok kişiyi (geç frenleme sewdasından kaynaklanıo) hızlı wiraja girme spin atma sawrulma weya kaza gibi durumlara soktuğu için wasat denio yoksa vtı ii yol tutuyo kötü diil wasat hiç diil ama bi 106 gtı diil tabiki
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gözümle görmesem, bir başkası söylese inanmazdım.

    Özgünde UN var iken aracında amortisör olarak koni mevcuttu. Yay olarak ne vardı orasını bilemiyorum. Ben şahit olduğum bir olayı anlatayım sen düşün biraz oynanmış vti'ın yol tutuşunun nasıl olduğunu.

    Bir akşam beraberdik, basıyordu kereta...

    S'ten çıktı, AZK'ya doğru ilerlemeye başladı. AZK'ya girmeden önce gözüm ibreye takıldı.

    -ÖZGÜN 200 dedim

    Ayağını hafif gazdan çekip 195-190'a kadar yavaşladı, dıştan girdi, içe yattı, dışa açılarak hafiften otobüs durağını da kullanarak gayet düzgün bir çizgi ile sağ salim çıktı.
    yaysız,amortisörsüz kıçı kırık 1.4 206yla 160-165 hızım o zaman ya benim araba iyi tutuyodu yada özgün arkadaş içerdeyken seker diye çekindi

  12. #12

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar yere basmakla arabanın yol tutuşu artmaz her araçın kendine göre bi ayarı vardır o ayarı yakalamak gerekir. Teker gömülsün yola yapışırım diye düşünmeyin bence
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  13. #13

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vtı ın yol tutuşu gayet iidir standart amortisörle çok aşırı güwen hissi wermesede

    geçen hatta bu gün başka bi konuda s 2000 için yüksek hızda wiraja girmeyin yazmışlar ki s 2000 o konuda gayet başarılı bi araç

    vtı da başarılı bi araç elektronik sistemlerinin olmayışı yeni araçlara göre dez awantaj tabiki tek prblemi frenlerinin güçsüzlüğünden erken frenaja girmek zorunda oluşu buda bi çok kişiyi (geç frenleme sewdasından kaynaklanıo) hızlı wiraja girme spin atma sawrulma weya kaza gibi durumlara soktuğu için wasat denio yoksa vtı ii yol tutuyo kötü diil wasat hiç diil ama bi 106 gtı diil tabiki
    yok cnm orjınal halınde 2 sag sag sol yaptıgında araba dagılmıyormu, ön bı tarafa arka bı tarafa gıdıyo orjınal halde sınıf ortalamasının altında bnce bıraz..

  14. #14
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok cnm orjınal halınde 2 sag sag sol yaptıgında araba dagılmıyormu, ön bı tarafa arka bı tarafa gıdıyo orjınal halde sınıf ortalamasının altında bnce bıraz..
    yoldan kopmayan araba yokki koparmak istersen porsche bile kopuyo sorun diil o sınıfına göre ii yerlerde vtı çok üstlerde olmasada
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  15. #15

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul/Pikesville
    Mesaj
    30
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yol tutuşu küçük oynamalar ve yere yakınlığı artırılınca iyi olmaya başlar

  16. #16
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.545
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yol tutuş orta kötü olan özellıkle direksıyon tepkısı ve turu

  17. #17

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    SİVAS
    Mesaj
    8
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hepinize cok tesekkür ederim peki bu direksiyonla ilgili sorunu nasıl hallediyorsunuz?

  18. #18
    d16v1
    Misafir
    Alıntı overblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vti'ın diil her aracın yol tutuşu aracın limitleri ölçüsünde fabrikada denenir hemde defalarca.hatta bu tofaş'ın kuş serisi için bile geçerlidir.(bursa fabrikada gördüm).stock halde kullanıyorsan araba kullanmayıda biliyorsan bir sıkıntı yaşamazsın.ancak araba üzerinde çeşitli modifikasyon ve tadilatlara girdiysen yol tutuşu içinde gerekli tadilatı yapman gerekir
    birde dacia loganla dene ozaman ölmez kalırsan iyidir

  19. #19
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    koni ve yay takınca stock haline göre daha iyi tutmaya başlıyor açıkçası

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •