User Tag List

Sayfa 8/8 İlkİlk ... 678
142 sonuçtan 134 ile 142 arası

Konu: Volkswagen ve toyota karşı karşıya

  1. #134
    maf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Adana/Seyhan
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vw=kalite konfor stil güvenlik
    toyota=sorunsuzluk memnuniyet uzun seneler ekonomi(satış ve sonrası)

    toyota daha felsefikken vw daha kapitalistir fikrimce...

  2. #135
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elimde imkan olsa audi nin alman konforuna karizmasına toyota nın sorunsuz harika motor unu koyardım
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  3. #136
    Eyüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    54
    Mesaj
    4.197
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eriador Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elimde imkan olsa audi nin alman konforuna karizmasına toyota nın sorunsuz harika motor unu koyardım
    Cokta güzel olurdu , insallah bi gün yaparsın.

  4. #137
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SupraTR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Farklilar tabi, Alfabenin "A"si benzerlikleri var okadar.
    Eger VW, Skoda, Seat, Audi ECU'su ile bile tecrüben olsaydi nedemek istedigmi anlardin! Tecrüben olmadigi icin... bu Konuyu uzatmadan ben kendi adima kapatiyorum, sonucta Konu Toyota'mi VW'mi idi... ben Toyota diyorum!
    neyse haklısın bende kapatıyım konuyu,

    ama ECU demen gerçekten garip, bir firmanın en çok para harcadığı yer motorudur arabaları yaratırken. senelerce hep aynı motoru kullanırlar arge araştırmalarından yırtmak için sende bilirsin. araçların kalite farklarını motorlarının yaratmasını bekleyemezsin zaten aynı grup içersinde olduklarında. farkları kullanılan malzeme kalitesiyle çıkar iç ve dış ekipmanlar vs.vs...

    tecrübem konusunda da özür dilerim.

  5. #138
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    toyota yeni tasarımcılara cok büyük ihtiyaç duyuyo şu anda en ciddi sıkıntısı budur.. yoksa dünyada pazar lideridir heralde..

  6. #139
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı anilkarakaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alman-Japon kavgasına dönmüş yine konu... Toyota'yı savunan niye savunuyor , VW'ni savunan neyi savunuyor... Sanki oturup mühendisliğini , ar-gesini , üretimini kendiniz yapıyorsunuz...

    Parasını veririm Toyota alırım , parasını veririm VW alırım... Alıyorsun ve kullanıyorsun sadece , niye markalarla ilişkiye girmeye çalışılıyor ki....
    en güzel araba anahtarı cebimde olan araba o nedenle

  7. #140
    Killah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden karşılaştırılamaz? vw nn yapıpta toyotanın yapamadığı ne var mesela? tersi için örnekler çok...
    TSI, TDI, GTI, Konfor, Kalite.

    Alıntı maf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vw=kalite konfor stil güvenlik
    toyota=sorunsuzluk memnuniyet uzun seneler ekonomi(satış ve sonrası)

    toyota daha felsefikken vw daha kapitalistir fikrimce...
    2000-2003 model Golf IV halen gayet güzel para ediyor, aynı zamanda kendi aracım olan Seat Toledo, VW Bora ile hiç bir farkı olmamasına rağmen sırf marka yüzünden şu anda kendisi 20 milyar ederken, benim aracım 13ten yukarı gitmiyor.

  8. #141
    daunte
    Misafir
    Alıntı Boost Up Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkesde bir marka fanatikliği var.. Kim ne araç sahibiyse yada arabası ne malıysa direk onu savunuyor.. Niyeyse kimse objektif yaklaşamıyor..
    99 senesinde corolla aldık galeriden..2008 dede vw aldık..hala da vw sahibiyiz.iki araca da bindim sürdüm herşeyi yapmaya çalıştım.toyota nın tek sıkıntısı kasasının güvensiz olması bence.bide tasarım tabi.onun dışında vw in hiçbi üstünlüğü yok..fiyatlarınada bakarsak eğer tek mantıklı tercih toyota gibi.. tarafsız davranmakta fayda var toyotanın malzemesi bile daha güzeldi vw e göre..kesinlikle sorunsuz bi araba

  9. #142
    SupraTR
    Misafir
    Alıntı TheAce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neyse haklısın bende kapatıyım konuyu,

    ama ECU demen gerçekten garip, bir firmanın en çok para harcadığı yer motorudur arabaları yaratırken. senelerce hep aynı motoru kullanırlar arge araştırmalarından yırtmak için sende bilirsin. araçların kalite farklarını motorlarının yaratmasını bekleyemezsin zaten aynı grup içersinde olduklarında. farkları kullanılan malzeme kalitesiyle çıkar iç ve dış ekipmanlar vs.vs...

    tecrübem konusunda da özür dilerim.
    katiliyorum... tabiki her araba icin hersey yeniden icat edilse hic birisini normal bir insanin alma gücü olmazdi. Benim sadece sasirdigim konu VW'ye Toyota rakip olamaz, o Audi'nin pesinde denilmesi oldu... VAG Gurubu Audi isminin gecmisden gelen bir karizmasi oldugunu biliyor, ve bir cok zaman baska markalarinda ayni teknolojiyi kullanmasina ragmen Audi ismini cok daha pahaliya satabiliyor, Dizayin olarakda Audi zaten farkli tasarlaniyor ve Audi'nin tasarimlarida acikcasi benimde cok hosuma gidiyor... ama VW'nin Audi'nin pesinde olmasi gibi durum yok, VW herkezin kullanacagi Halk Otomobili olarak imajina devam ediyor, Audi ismi biraz daha ayricalik isteyenlere hitab ediyor... ama cogunlukla ayni teknolojiyi farkli bir örtüyle kullaniciya pazarliyor buda akilli bir Yol ve burdaki Müsteri Kitlesininde severek aldigi bir Strateji.

    ECU konusuna gelince... kullandigim Diag Aletlerinden biliyorum, VAG Gurubunda bir Alet ile tüm markalarinin ECU'su okunup istedigin ayarlar yapilabilinirken(hepsi cünki Bosch'un VAG icin üretdigi ECU'lar örnek EDC15 veya ME7 Serileri), Toyota Daihatsu ve Lexus icin ayri Cihazlara ihtiyac duyuluyor. Demek istedigimde buydu...

    Yoksa kimsenin ayagina basmak, kalbini kirmak gibi bir niyetim yok

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •