vw=kalite konfor stil güvenlik
toyota=sorunsuzluk memnuniyet uzun seneler ekonomi(satış ve sonrası)
toyota daha felsefikken vw daha kapitalistir fikrimce...
vw=kalite konfor stil güvenlik
toyota=sorunsuzluk memnuniyet uzun seneler ekonomi(satış ve sonrası)
toyota daha felsefikken vw daha kapitalistir fikrimce...
elimde imkan olsa audi nin alman konforuna karizmasına toyota nın sorunsuz harika motor unu koyardım
...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...
neyse haklısın bende kapatıyım konuyu,
ama ECU demen gerçekten garip, bir firmanın en çok para harcadığı yer motorudur arabaları yaratırken. senelerce hep aynı motoru kullanırlar arge araştırmalarından yırtmak için sende bilirsin. araçların kalite farklarını motorlarının yaratmasını bekleyemezsin zaten aynı grup içersinde olduklarında. farkları kullanılan malzeme kalitesiyle çıkar iç ve dış ekipmanlar vs.vs...
tecrübem konusunda da özür dilerim.
toyota yeni tasarımcılara cok büyük ihtiyaç duyuyo şu anda en ciddi sıkıntısı budur.. yoksa dünyada pazar lideridir heralde..
TSI, TDI, GTI, Konfor, Kalite.
2000-2003 model Golf IV halen gayet güzel para ediyor, aynı zamanda kendi aracım olan Seat Toledo, VW Bora ile hiç bir farkı olmamasına rağmen sırf marka yüzünden şu anda kendisi 20 milyar ederken, benim aracım 13ten yukarı gitmiyor.
99 senesinde corolla aldık galeriden..2008 dede vw aldık..hala da vw sahibiyiz.iki araca da bindim sürdüm herşeyi yapmaya çalıştım.toyota nın tek sıkıntısı kasasının güvensiz olması bence.bide tasarım tabi.onun dışında vw in hiçbi üstünlüğü yok..fiyatlarınada bakarsak eğer tek mantıklı tercih toyota gibi.. tarafsız davranmakta fayda var toyotanın malzemesi bile daha güzeldi vw e göre..kesinlikle sorunsuz bi araba![]()
katiliyorum... tabiki her araba icin hersey yeniden icat edilse hic birisini normal bir insanin alma gücü olmazdi. Benim sadece sasirdigim konu VW'ye Toyota rakip olamaz, o Audi'nin pesinde denilmesi oldu... VAG Gurubu Audi isminin gecmisden gelen bir karizmasi oldugunu biliyor, ve bir cok zaman baska markalarinda ayni teknolojiyi kullanmasina ragmen Audi ismini cok daha pahaliya satabiliyor, Dizayin olarakda Audi zaten farkli tasarlaniyor ve Audi'nin tasarimlarida acikcasi benimde cok hosuma gidiyor... ama VW'nin Audi'nin pesinde olmasi gibi durum yok, VW herkezin kullanacagi Halk Otomobili olarak imajina devam ediyor, Audi ismi biraz daha ayricalik isteyenlere hitab ediyor... ama cogunlukla ayni teknolojiyi farkli bir örtüyle kullaniciya pazarliyor buda akilli bir Yol ve burdaki Müsteri Kitlesininde severek aldigi bir Strateji.
ECU konusuna gelince... kullandigim Diag Aletlerinden biliyorum, VAG Gurubunda bir Alet ile tüm markalarinin ECU'su okunup istedigin ayarlar yapilabilinirken(hepsi cünki Bosch'un VAG icin üretdigi ECU'lar örnek EDC15 veya ME7 Serileri), Toyota Daihatsu ve Lexus icin ayri Cihazlara ihtiyac duyuluyor. Demek istedigimde buydu...
Yoksa kimsenin ayagina basmak, kalbini kirmak gibi bir niyetim yok
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)