User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 20 ile 34 arası

Konu: 30 İş Günü Hesaplama

  1. #20
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    3kez aynı arıza tekrarlanınca değişim hakkım olduğunu biliyorum ama yanlış biliyormuşum demek ki hatta ben orda elemana söylemiştim 3.kez aynı arızayı verdi diye,oda tekrar yapılıp aynı arızayı verirse falan diye devam etmişti.

    Neyse 30iş günü doluyor zaten , bu kadar embesil bir servis görmedim ama.

    Monitörü ilk verdim , ip board diye birşey arızalı soğuk lehim yaptık dediler aldım ,eve geldim taktım yine bozuk götürdüm verdim.

    8-10gün sonra yaptık dediler gittim aldım , bu sefer ip board değişmiş neyse dedik götürdüm eve taktım yine görüntü yok.

    Bu adamlar ikidir yaptık diye veriyorlar acaba benim pc'de bir sorunmu var dedim başka bir pc de denedim sonuç aynı.

    3.kez verdiğimde siz yaptık diye verdiğiniz ürünü denemiyormusunuz dedim eveledi geveledi lafı saçmaladılar.

    Şimdi de panel bekleniyor.

  2. #21
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Birde tam gün ne oluyor ben onu merak ediyorum hala

    Bu 3.kez aynı arıza sonrası değişim hakkı ile ilgili kaynak varmı resmi?

  3. #22
    kv661 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    22/10/2009 tarihinde Samsung monitörümü 3.kez aynı arıza yüzünden servise verdim , parça beklendiği söylendi ve bugün itibariyle hala yapılmadı.

    30 iş gününün dolmasını bekliyorum bende fakat hesaplarken tam emin olamadım , hem Cumhuriyet bayramı hem kurban bayramı girdi araya o günleride tatilden sayıcaz.

    30iş günü dolup 31.güne geçip hak iddia ediceğim gün tam olarak hangisi oluyor 9 aralık mı yoksa 10 aralık mı?

    Tam günü öğrenip tepelerine binmek istiyorum
    walla onu bilmem de tam 29. ya da 30. günde verirler bana hep öyle oldu :S


    Garanti şartlarında yazar bir elektronik cihaz aynı arızadan 3 kez tamir edilirse sıfırı ile değiştirilir
    Kula bela gelmez hak yazmayınca
    Hak bela yazmaz kul azmayınca

  4. #23
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birde tam gün ne oluyor ben onu merak ediyorum hala

    Bu 3.kez aynı arıza sonrası değişim hakkı ile ilgili kaynak varmı resmi?
    evet var ozgur buraya ekliyorum

    Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,
    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
    Bu maddenin (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.
    Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.


    ve ayrıca şuda soz konusu

    Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
    Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı- üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar.
    Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı–üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  5. #24
    cnrsrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.077
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zamanında cep telefonumu çekmediginden dolayı 2 kez kvk ya götürmüştüm 3 kez aynı sorunla karşılaştıgımda götürdüm 1 hafta sonra yenisini verdiler, 60 tl ye bi philips kullaklık almıştım tek kulaklıktan ses az geliyor gibi geldi götürdüm servisine yenisini verdiler ikinciye aynı sorunla karşılaştım bu sefer yenisinin bir üst modelini verdiler, bir keresindede laptopum arıza yapmıştı 3 hafta bi ay sonra aradım parça bekliyoruz 20 gün içinde hazır olur dediler azami tamir süresi 30 gün oldugu için 31 . gün şikayetvar.com a şikayet ettim istersem laptopun yenisini vereceklerini söylediler içinde bilgilerim oldugu için degiştirmedim ve ertesi gün ürünü alabilirsiniz diye haber verdiler şikayet sitesi gerçekten işe yarıyor tavsiye ederim şikayetinizi bildiriniz.

  6. #25
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Teknik serviste ki elemanın şerefsizliği o zaman , yarın gidiyorum servise.

  7. #26
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Direk sikayetimvar.com adresine şikayette bulun 30uncu gün. Dolu sitemde bulun. Bir cihazı değiştirmek kocaman Samsung için bu kadar mı zor yazık felan gibi cümleler kur. Bekle seni arayıp cihaz değişti derler zaten. Yok aramaz cihazınız hazır derlerse o cihazı kabul etmiyorum de servise. Bu kaçıncı arıza 30 iş gününüde geçti zaten yuh. Yenisi verin de bak nasıl veriyorlar.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #27
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Yarın gidiyorum servise , değişim isticem direk.

  9. #28
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genelde tamir ettikleri gibi ürünü geri vermiyorlar Bizim evden garantiye 4 kere telefon gitti(farklı telefonlar) hepsi 29. günde falan verildi. Ama bu son verdiğimiz 31.gün aradılar telefonunuzu yaptık diye babam söyledi 30 iş gününü geçti yeni ürün talep edeceğim dedi, hemen dediler efendim biz sizi 27. günde aradık, telefonunuzu açmadınız(ki dünyanın en büyük yalanı) falan filan derken dava açtık Benim bir başka telefonumda da üretim hatası çıkmıştı 6670 modelinde, ilk gün aldığım parayı geri verip üstüne 50TL koyarak N72 almıştım
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  10. #29
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gittim servise hala parça bekleniyormuş , siz beklerken benimde iademi yapın dedim

    İade değişim talep formumu ne öyle birşey yazdı sistemden , bekliyorum şimdi.

  11. #30

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sen yinede tedbiri elden bırakma, şikayetvar'a yazı yaz

  12. #31

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3kez aynı arıza tekrarlanınca değişim hakkım olduğunu biliyorum ama yanlış biliyormuşum demek ki hatta ben orda elemana söylemiştim 3.kez aynı arızayı verdi diye,oda tekrar yapılıp aynı arızayı verirse falan diye devam etmişti.

    Neyse 30iş günü doluyor zaten , bu kadar embesil bir servis görmedim ama.

    Monitörü ilk verdim , ip board diye birşey arızalı ''soğuk lehim ''yaptık dediler aldım ,eve geldim taktım yine bozuk götürdüm verdim.

    8-10gün sonra yaptık dediler gittim aldım , bu sefer ip board değişmiş neyse dedik götürdüm eve taktım yine görüntü yok.

    Bu adamlar ikidir yaptık diye veriyorlar acaba benim pc'de bir sorunmu var dedim başka bir pc de denedim sonuç aynı.

    3.kez verdiğimde siz yaptık diye verdiğiniz ürünü denemiyormusunuz dedim eveledi geveledi lafı saçmaladılar.

    Şimdi de panel bekleniyor.
    abi soğuk lehim yaptık demişlerse sana , soğuk lehim , lehim yanlış yapılşdığı zaman söylenir, yani lehim telini 4-5 ker eritip soğutunca artık iletken ile arasında geçiş olmadığı anl***** gelir. gerçekten soğuk lehim yaptık dediyse o adamın kafasını duvara sürtmek lazım

  13. #32
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Tunacan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen yinede tedbiri elden bırakma, şikayetvar'a yazı yaz
    Yazıcam zaten yeni geldim eve biraz topliyim kafamı.

    1aydır beklenen panelde İstanbul içinden bekleniyor buda ayrı bir komedi , biraz bağırıp çağırınca adam açtı sistemden gösterdi.

    Stokta 2adet panel bulunduğunu ona güvenerek sipariş verdiğini ama yedek parçayı yollamadıklarını söyledi , ben sanıyorum ki yurtdışından falan gelicek ama İstanbul içinde bile 1ayda bir parçayı temin edemediler.

  14. #33
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi soğuk lehim yaptık demişlerse sana , soğuk lehim , lehim yanlış yapılşdığı zaman söylenir, yani lehim telini 4-5 ker eritip soğutunca artık iletken ile arasında geçiş olmadığı anl***** gelir. gerçekten soğuk lehim yaptık dediyse o adamın kafasını duvara sürtmek lazım
    eheh yanlış birşey yaptıkları belli çünkü ilk seferde lehim yaptıkları parçayı ikinci seferde komple değiştirdiler.

  15. #34

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En güzeli servis yetkilisini çağırıp, illaki avukata mı vermek sizi?" deyince iş halloluyor.
    Bu yolla çok iş çözdüm

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •