desteğimiz seninle
hadi hayırlısı başarılı olman dilegiyle kardeşim
OldSchool ♥71♥
Cefiro Lover İ love my Nissan Cefiro
öncelikle herkese desteğinden dolayı gercekten cok teseekur ediyorum...acıkcası bu kadar ilgileneceğinizi tahmin etmiyordum ama su anda mutlulukdan dolayı hafifce sırıtyorum...kamp alanın da internetimiz olmadığı icin cevap yazamadm arkadslar kusura bakmayın.benden mi kaynaklanıyo yoksa kader mi desem 2 gun boyunca mekanik aksaklıklarla boğustum durdum.cumartesi gunu sabah aracımı gosterdiler o an sanırım hafızamdan silinmez...arka camda turk bayrağı ve yanımda adım yazıyordu bi garip hissetiim.alman arkadaşlar ufak bi supriz yapmıs bu sekilde. bu arabayla maceram pek uzun surmedi(5.35 V8).Bir yandan kendisine alışmaya calısırken diğer yandan pisti tanımaya calısıyordum.Tam eğlenmeye baslayacağız derken buyuk husran 3 tur sonrasında debriyaj bitmişti..önce 3.vites i kaçırmaya basladı daha sonra yerinden oynamadı kendileri.sabahın körunde hevesim kursağımda kaldı ve resmen coktum.Bu sırada hem IDS de hakemlik yapan hemde drift academy istanbulda eğitmen olan faruk(polaz) bir kaç polonyalı arkadasıyla konustu ve e36 m3 bulduk(arabyı hem sahibi hem ben kullanıcaktım)Durum biraz zordu benim icin cunku pistin kapanmasına 1-2 saat gibi bir zamn kalmıstı ve benim gibi tecrubesiz bi surucu icin bu sure kesinlikle yeterli değildi.Elden birsey gelmez dedik ve bunca yolu boşa gitmiş olmamak icin karsılıklı anlastık.antreman turuna basladğımda icimden bi ses herseyin guzel olacağını soyluyordu ve oldu.Cumartesi aksamı harika bitmişti 2 turdan sonra pisti drift yaparak geçebiliyodum ve bunda arabanın katkısı cok buyuktu.En guzelide filmlerde ve videolarda gordğumuz sahneleri kendiniz yaşamanız.Kesinlikle inanılmaz tariifi olmayan bir duygu.Avrupanın her köşesinden insan vardı ve herkes gercekten sıcak kanlıydı.Insanlar birbirlerinn acığını eksiklerini kapatırken hiç rahatsız olmuyolardı en cok hosuma giden şeyde buydu.Bugune kadar internette videolarını izlediğim coğu insanla tanıstım hatta tekrar davet ettiler hatta ve hatta Almanyada yasadığım en guzel anlardı bence bu prof pilotlarlar arka arkaya drift yapmak gercekten cok heyecanlı ve super bi duyguydu.Ilgimi ceken diğer nokta ise Turkiye de daha antremanları izlemeye bile gelmeyen bayan sayısının aksine ingiltereden ve diğer ulkelerden bir cok bayan katılımcı vardı.(onlar drift yaparken ben mutlu oluuyodum neden bilmiyorum ama ! )Neyse konuyu fazla dağıtmayayaım.Buyuk umutlarla ve heyecanla geçirdiğimiz gece sonrası sabahın köründe yine damladık piste.
Asıl hikaye sanırım pazar gunu baslıyor
Önceki gun geçirdiğim guzel antreman turlarının gazı ile pazar gunu yarıstan önce son atreman saatini bekliyordum.Saldım çayıra mevlam kayıra usulu yapılan antreman turları cok zevkliydi cunku aynı anda 5-6 araba arka arkaya drift yapabiliyorsunuz.Sanırım gazı biraz fazla almısım 2 takım lastiği bitirdikten sonra turnuva icin sakladığım lastikleri taktım(hala antreman turu).Pist o kadar kalabalık ve guzeldi ki icimden lastik değiştirmek icin pite cıkmak bile gelmiyordu.Hemen değiştirdim lastiklerimi hoooop piste.dediğim gibi gazı fazla almısım sanırım bi kaç prof abi (neyime guvendiler bilmiyorum) arkama takıldı onumde 1 bayan pilot ben ve arkamda 2 prof 4 araba(aynadan 2 sini goruyodum fazlası varsa bilmemarba gayet guzel drift yapıyorduk ki ! öndeki yarısmacı (150-170 km arasıydı)spin atınca bende ondan kaçmak icin diğer tarafa kırdım tabi arkadakilerde ama önde spin atan arabanın vurdğu kuka benim fanımı ,radyotorumu ve motor kayışımı rahmetli etti(ön tamponu sökmmüştük).Araçta hareret baslayınca doğal olarak kıllandım inip baktığımda motor kayışının gayet sık bir şekilde fanın etrafına dolandığını gordum.(şehir almanya gunlerden pazar ve yedek parça ihtiyacınız var ! işte şans budur)2 saat uğraştıktan sonra radyatoru halledip fanı cope attık ama elimizde hala bi motor kayısı yoktu.Saaat oldukça geç olmustu ve insanlar ilk turlarını atmışlardı bile.Yarışmaya sadece antreman icin gelen bi pilot aracını yuklerken motor kayışını bize satıp satamayacığını sorduk ve oda yardımcı olmak icin bu teklfii kabul etti..Mutluluktan ucuyoduk ama hala vaktimiz yoktu yaklasık 3 saat de kayısı takmak ve oturtmak icin uğrastıktan sonra araba tamam gibi görunuyodu.aracın sahibi kalan 3 turunu tamamlamak istedi bende tamam dedim...bu sırada diğer lastikleri jant a takıp biraz da dinlenip onumdeki atmam gerekkn 6 turu dusunecektim.Pistin kapanmasına 30 dk kala ben cıktım son grup ile beraber...arbaa rölantideyken motor ısısı surekli artıyo ve düşüyordu tabi kıllandım bende.start verildikten sonra ilk virajı gayet guzel bicimde aldım ve hızlanmam gerekn duzluğe cıktım bu sırada gozum yoldan cok hararet gostergesindeydi.Kafamı kaldırdığımda sanki bana kasti olarak yapılmıs bişey gibi aniden dolu ve yağmur basladı.(hava kuru diye 16 " jant taktım 3.viteste biraz daha performans alırım diye dusundum hay kafama sıçayım).doğal olarak 160 la girdiğim virajdan cıkamadm.Neyse onumde 5 tur var ilk turda spin sorun değil derken yağmur dahada şiddetlendi ve hızlandı.ama sorun yağmur değil bizim soğumayan ve çay demlermişcesine su kaynatan arabamızdı.1 tur attıktan sonra 20 dk kenarda beklemek zorunda kaldım ki kurallara gore araca mudahale şansım yok direk dısarıya alınmam gerekiyormus.Görevliyle konusup son kalan 3 aracıda gondermesini en son kendimin cıkacağımı soyledim oda hay hay dedi ve bana pistin kapanmasına 8 dk kaldığını soyledi.bi sure dolandıktan sonra zor da olsa bi şişe buldum birazcık da su ve tamam dedim bu iş oldu.Görevliye ok dedikten sonra start aldım ve ilk viraj sonrası bizim hararet yine tavan basayımmı basmayayımmı derken battı balık "yan" gider dedim ve yine duzlukteki viraja hızlı girdim(bu sefer elfreniyle girdim)ama nafile kaputun altından dumanlar cıkmaya basladı ve bende herseyi bıraktım(zaten spin atıcaktım direksiyon full acıydı
) kumlarda saplanıp kalmam sanırım nokta olmustu pistin kapanma saati geçmişti ve ben hala kumlardaydım...Moralim bi kaç saaate kadar cok bozuktu ama gelen bi telefon birazcık yuzmu guldurdu...
Arayan 2 hakemden birisiydi ve moralimi bozmamam gerektiğini ilk virajı herkesten farklı bi tarzda geçtiğimi ve bunun bi avantaj olduğunu soyledi.
Önümüzdeki haftalarda (tam tarihi bende bilmiyorum ) sonuçlar internette olacakmıs IDS nin kendi sitesinde.Bende ordan oğreneceğim ama acıkcası kendime pek şans tanımıyorum cunku sadece 2 tur attım ve bağlamam gereken 3 virajın girşinde spin attım.
IDS bi baslangıc oldu benim icin.Diğer pilotlar avrupadaki en zor drift pisti olarak anıyo Nürburgring i.Zor ama cok eğlenceliydi...bi cok insanla tanıstım ve davet aldım.eğer sponsor ve butce ayarlayabilrsem diğer ulkelerdki yarıslarada sadece kendim kullanacağım bi araçla katılmak istiyorum.Umarım kimseyi hayal kırıklığına uğratmamışımdır...Diğer pilotlardan cok guzel sozler duydum cok olumlu seyler soylediler ama yazmak istemedim kendimi övuyomusum gibi gorunmesin
Konuyu özetlemem gerekirse ;
Umduğumu değil bulduğumu yedim.
Saygılar Doğuş (CaN000)![]()
@DriftlandTR imtiyaz sahibi,drift hakkında herşey.
Doğuş Çoook uzun yazmıssınokurken noldu nolacak diye okudum
herşeyde bi hayır vardır geçmiş olsun daha iyi işler çıkarırsın umarım![]()
Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ
dalga geçenler dönsün kendi kıçına gülsünler.arkadaş azim ediyor.çabalıyor.ülkenin ismini uluslar arası bir pistte duyuracak ve hala hayalci mi diyorlar? işte ülkemiz bu yüzden kaybediyor yaa.hep bi bencillik hep bir kıskançlık.
yolu açık olsun.arkası hep yanında olsunbol şanslar
Bravo Doğuş sana cesaretin,yaptığın;
Sonucu ne olursa olsun takdire değer.
Şimdi olmasa bile ki umarım olur sen lisansı ne zaman olsa alırsın
Tebrikler
Deneyim oldu Doğuş ciddi şekilde.Bir daha gittiğinde de insanlar seni tanıyor olacak , bu bile yeter![]()
yawrum seninle gurur duyuyoruz... Moralini bozma bunlar olası arızlar,talihsizlikler..Bunlar olur olacakda onemli olan olan talihsizliklere karsı neler yaptıgın ve onların sana ne kattıgı..Sen ilerde daha iisini yaparsın biz sana güveniyoruz...Hersey cok güzel olacak =)))
JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
okurken heyecanını yaşadım diyebilirim. Allah yolunu açık etsin.
Başarılar Dilerim![]()
helal olsun .turkish drifteryeni bi tarz getirmissin olaya ilk viraja dierlerinden farklı girdiysen vardır bunda bi hayır...
dostum kendine ait bir aracın yok diye mi onların belirlediği araçla yarışıyorsun yoksa bu bir kral ve herkes o şekilde mi yarışıyor
Helal olsun gerçekten moral bozmaya gerek yok, tebrik ederiz.
Edit: Bende onu sorucaktım kendinmi araç kiraliyosun yarışıyosun, ayrıca orda sponsorun varmıydı? Dayımların Nünbergte büyük otomobil galerileri var, daha önceden bilseydim sponsorluk için konuşabilirdim. Belki duymuşsunuzdur, CC Automobil OHG adında galeri.
en önemlisi başlamaktır bence arkası mutlaka gelir başarılar dilerim.
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)