;)
yüksek süratlerde marka model fark etmiyo...
allah rahmet eylesin ölenlere...
Cok kötü olmus.
Rolling yapıcaz diye 100le gelen tırların önünde 40km hızlara kadar düserken bir kez daha düsünün.
bana kalırsa sorun o değil sorun rolling yaparken onumuzdeki tırlara dikkat etmek tırı gordugumuz yerde kesinlikle rollingin bitmesi lazım adamın ne yapacagı belli olmaz koca tır manevra kabiliyetide yok sola bi gectimi geri girmesi cok zaman alır o arada şeytanın kulağına kursun bizde bu hale gelebiliriz...
AMG değil AMG paket arac ;)
c63 AMG bu;
http://www.egmcartech.com/wp-content...l_image006.jpg
http://www.egmcartech.com/wp-content...l_image007.jpg
araç amg paket ama para verip saçma bir tercihle amg yazısı yapıştırılmış...
'Avrupa'da olsaydı!'
Kazayla ilgili bildiri yayınlayan TREDER, ‘Bu kaza Avrupa’da olsaydı 3 genç yaşamını yitirmezdi’
Bolu Gerede’de Ericsson’un üç yöneticisinin yaşamını yitirdiği kazaya yönelik bildiri yayınlayan Treyler Sanayicileri Derneği, “Kaza Avrupa’da olsaydı bu ölümler yaşanmazdı. Avrupa’da bu tip çarpmalarda aracın TIR’ın altına girmesini engelleyecek tüm testler yapılır. Ancak arka tampon testi yapılmış araç trafiğe çıkar” açıklaması yaptı
Treyler Sanayicileri Derneği (TREDER) Yönetim Kurulu, Bolu Gerede’de Ericsson’un 3 yöneticisinin geçirdikleri trafik kazasında yaşamını yitirmesinden sonra, yollarda gezen bazı TIR’ların Avrupa normlarına uymadığına dikkat çekti. Kazayla ilgili bir bildiri yayınlayan TREDER, “Bu kaza Avrupa’da olsaydı bu ölümler yaşanmazdı. Çünkü Avrupa’da bu tip çarpmalarda aracın TIR’ın altına girmesini engelleyecek tüm testleri yapılmış olur, özellikle arka tampon testleri yapılmış araçlar trafiğe çıkar” açıklaması yaptı.
TREDER, şunları kaydetti: “Türkiye’de Eylül 2000’de yürürlüğe giren, Avrupa Topluluğu direktifi ile ‘araç tip onayı’ belgesinin zorunlu belgelerinden biri de arka tamponlarla ilgilidir ve arka tampon testlerinin yapılması zorunludur. Tamponun bağlantı noktalarının her birine aracın teknik olarak izin verilen azami yüklü ağırlığının yüzde 50’si kadar bir kuvvetle (maksimum 10 tonla sınırlı) test edilmesi öngörülüyor. Ayrıca yerden yüksekliğinin maksimum 60 santimetre olması da arkadan çarpan aracın öndeki aracın altına girmesini engellemek içindir. Hatta Avrupa Birliği yeni hazırlayacağı direktifle bu mukavemeti 4 katına çıkarmayı planlıyor. Eğer ki arka tampon testleri yapılmış bir treyler olsaydı, bu kazada üç can kaybedilmemiş olabilirdi.”
Avrupada insan değerli, Kerem bey hergün görüyoruz ikimizde aynı yol üstünde çalışıyoruz beton mikserleri,tırlar vs.vs. lastikleri kabak yardıra yardıra gidiyorlar. Geçen şirketin önünde sigara içerken tam önümden geçen tırın lastiği gümledi insan korkuyor ne olursa olsun bi an dedim bombamı patladı ama burası türkiye pisi pisine ölümlere alışığız biz nüfus çok nasıl olsa.
eğer bu tırlardaki arka tampon muhafazaları bu aracın darbesini karsılayacak gucte bir malzeme ise o zamanda bu adamlar arabanın icinde sıkısıp kalırlardı bence sonuc değismezdi
ama zannetmiyorkim ki o hızla gelen arabayı karsılayabilecek kuvette olsun yine girerdi tırın altına...
aslında olay ne biliyor musun
kamyoncular ve tırcılar kendilerine biraz fazla guveniyorlar ve diğer araclarıda pek tınlamıyorlar butun olay bu...
şimdi adam serit değistiriyor değistiriken coğu zaman dikkat bile etmiyor yolda giderken uyuyor uyanıyor vs...
daha gecen gece basımıza geldi
otobandayız yol 2 seride dustu sağdan koca bir tır gidiyor bizde soldan gidiyoruz hızımız 160 170
adam durduk yere sola gecti allahtan geceydi ve sellektor ise yaradı bizi farketti frene bassak duramayız onumuze gectiği an aynı manzara olusucak dusun...
sonra tırın yanından gectik baktım oda ne tırın onunde araba yokki bu gerizekalı neden sola geciyor...
yol temiz onunde sollayacağı bir arac yok adam sola atlıyor hangi akla hizmet bilmiyorum belkide uyudu bu tarz olaylarla cokca karsılasabiliyoruz
bu kazadada bence en buyuk suc tırcı da tamam mercedesde hızlı geliyormus ama kesin adamların yoluna atlamıstır kesin bu kazanın baska bi oluru yok...
tır, kamyon, otobüs rampaya çıkmadan önce hızı düşmesin diye arkandan rahatsız edici selektör yapar, pat diye sola de geçer.
zaten ben tırcılar haklı demıyorum... kaza buyuk bı hızla yapılmış zaten orası öle tırcı gecmıs olabılır onune ama yol genıs bıraz dusndurtuyr
Allah rahmet eylesin, ciddi hızlılarmış bence.
Tayfun'un bahsettiği yol Hadımköy gişeler ile Beylikdüzü E5i bağlayan ara yol...
İki şerit gidiş, iki şerit geliş. 6-7 tane trafik ışığı var. Kimsenin taktığı yok. Çünkü
çok nadir denetim. Hele ki gişelerden giren bir tır hiç şerit değiştirmeden sol şeritten
taaaaaaaa E5 e kadar gittiğine bizzat ben şahit oldum. Kazasız gün olmaz.
Eski sanayi bölgesi yeni yeni yerleşim bölgesiii olduğundan her geçen gün
trafik felç olmakta. Elbetteki sadece kamyoncuları suçlamıyorum. Bunun yanısıra
servis şoförleri, Hadımköy Minibüleri hepsi KASAP :icon_tup: İşe araba ile gelip
inan arkamı sağımı solumu hatta önümü kollamaktan yoruluyorum 7-8 km lik yolda