eyvallah Doğu,sağolasın..Yani ben diyorum her arabada olan güç kaybından yere oturma söz konusu ama bu ters orantılı ne kadar hızlı atarsan o kadar az oturursun yere..
eyvallah Doğu,sağolasın..Yani ben diyorum her arabada olan güç kaybından yere oturma söz konusu ama bu ters orantılı ne kadar hızlı atarsan o kadar az oturursun yere..
iyi viteste oturma zamanı vede miktarı az olacaktır bence
Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ
güçlü arabalarda zaten araba kıç vuracaktır iyi vites cekince arabanın kıcının vurması zaman kaybı degıl gusel vites cekiştir http://www.streetfire.net/video/muha...kam_191267.htm
Hızlı vites atarken gaza hızlı basıp ayağını debriyajdan seri çekiceğin için aracın arkası illaki esnicektir..
iyi akşmlar arkadaşlar fiziksel olarak hiç düşünmemiştim ama..yıllardır bildiğim izlediğim bütün rollerde typerlar olsun evolar olsun vites aralarında hepsinin kıç kısmı yere yaklaşır.bunlara örnek en iyi vites atan typer kullanıcılarından,,han typer,,ua typer gibi araçlar denerken tolga abi denerken görebilirsiniz bence tartışmaya bile gerek görmediğim bi konu..ve bir çok sayamadığım ii vites atan arkadaşların aracında gözlemliye bilirsiniz
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
Arkadaşlar, Kerem arkadaşımız bişey sormuş cevap almaya çalışıyor çok bildiğinden değil öğrenmek amaçlı soruyor ama gördüğüm cevaplar hiç burda bu bilgi birikimine tecrübeye yakışır nitelikte değil aksine dalga geçer gibi cevaplar gelmiş..
Bir kere arkayı oturtmak daha çok alman arabalarının yaptıgı ve sevdıg bır ozellık gıbıme geldı nedenıde ne bı vtec ne 106 nede typeR nede cupra da seri vites atımında arkanın çok oynadıgını gormedım aksıne aracın kafasını ıyıce bastınmı saglam vıtes atısında araba one ıvlemelenıyor.
Vıtes atarken verılen boslukta arac ıvmesı gerıye dustugunden tekrar gaza oturuldugunda arka yere ınıyor ıster ıstemez ancak gercekten guzel vıtes atıldıgında, Örn: MuhaRRem ve SKN typeRmotorsiklet gibi ok gibi gidersin ve vites atış esnasında bile aracın yarım boy fırladıgına bırebır sahıdım.
2.vitesdesin 3.vitese atıcaksın typer kullanıyosun devir geliyo aklından kendini şartlıyosun cok iyi atmalıyım çok iyi atmalıyım.zaman geldi ayağını gazdan hiç cekmiyosun ve debriyaja cok hızlıbasıp 3 e atıyosun o zamanda ayağın gazda olduğu için motor kısa süre olsa boşta dönüyo debriyajdan ayağıbı hızlı cektiğin zaman balata yakalıyo sıkı bi şekilde burda oluşan carpışma artık ne şekilde adlandırıyosak o güç önü kısa sürede olsa dikip arkayı vuruyo...bu her zaman böyleydiumarım anlatabilmişimdir tabi bu alt viteslerde daha cok belli olur...
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
Agent, vti falan bilmemde 106da 1den2 ve 2den3 sert ve seri çektiğinde arkanın yere nasıl düştüğüne inanamazsınbilgili değiliz affola ama istediğin gibi vites değiştir sonuçta saliselerede düşse baskı kavrama bırakma olayı var en iyiside gelse illaki arka düşecektir
ben anlamıyorum bu olayı gerçekten..yani iyi vites atmak arabayı olabildiği kadar güçten düşürmeden stabil tutmak demektir.eğer kötü vites atarsanız otomobil güçten düşecektik ve tekrar güç geldiğindede tepkime olacaktır.o yüzdende ben hala savunuyorum kötü vites atıldığında arabanın arkası daha çok oynar..
1. vitesi düşünün devir iyice düştüğünde otomobil sarsılmaya başlar neden güç gelip gidiyor..aynı bunun gibi düşünebilirsiniz.
oxy durum net değil ama sabahtan beri postları okuyorum sen haklısın dediğin gibi vites atışında araba illaki kıçında bi değişme olucaktır ama güzel viteste bu daha cok olucagı kesın araba bosta ıken bi anda güç gelmesi daha zorlucaktır arka tarafı ..bunu siz boşu boşuna forumda tartışmayın çünkü millet anlayana kadar çok labada oluo alın güzel bi araba altınıza çıkın iddaaya girdiğin arkadaşla yola ardından güzel geçiş kötü geçişle test edin derim bn...
hehe kanka ne düşünüpte bunun iddiasına girdiniz
bende şöle diim araç sarmıosa aracın önü bsar bence arkası deil
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)