ALLAH bir daha yaşatmasın geçmiş olsun..
ALLAH bir daha yaşatmasın geçmiş olsun..
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
blok yarılmıs piston parcalanmıs krank sapa sağlam![]()
tekrar tekrar gecmis olsun. bu arada motor toplandıktan sonra cp pistonların sıkıstırması ne olacak? dusuruyor musunuz?
Ben biraz farklılık var diye biliyordum
Hayırlı olsun yeni blok
-cams are different on ALL motors. K20a has itr cams (obivously) K20z1 has their own cams that are better then k20a2 cams but not as good as ITR cams and k20a2 cames have Type-S cams (obivously).
The cams in a k20z1 are in between a a1 and a2...but a1 cams are SO mild of a upgrade over a2 cams that z1 cams are even less.They're better cams then the a2 motor but by a extremely SMALL amount, ITR cams > z1. They're different cams...they have different part #'s.
-Bolt ons: K20z1 has a ITR snorkel and catback...that's it. It does NOT have a ITR intake manifold which everyone seems to think they do, nor does it have the header, downpipe and cat. K20a,a2,z1 all have the same throttle body. The k20a3 found in the 02-05 EP3 has a z1/a2 Intake manifold and throttle body. The base RSX which shares the same motor has a dual runner setup like the 3rd gen GS-R and a slightly smaller TB.
-Compression: k20a has .5 more compression due to more material on the k20a pistons vs k20z1 and a2. Rods, crank, bearings, head, block, pan, everything else is the same/identical.
pistonu custom je plsssss
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
A ile A2 yi karıştırmayalım
A ile Z1 arasında
A2 ile Z1 arasında
A3 ile A arasında vs vs
hiçbirinde blok yapısında farklılık yok
hepsinin blok yapısı aynı
içindeki krank kol piston vs vs ler farklı
K20Z1 FN2 typer motoru dur
K20A ile herşeyi egzantrikleri dahi aynıdır
fark emme manifoldu ve elektronik gaz kelebegidir buna baglı olarak motor harness ı farklıdır
zaten o copy paste yaptıgınız yazıyı daha dikkatli okursanız anlarsınız ne demek istedgimi
A motor benim şu anda kullandıgım blok tu zaten
onun sıkıştırması .5 daha fazla idi egzantrikleri de farklıdır emme mani gaz kelebegi subap yayları vs vs farklılıkları vardır
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
yooo fd2 demek istemedim
eski RSX lerde K20A2 vardı
bizim ctr lerde de aynı motor vardı
yeni rsx lerde z1 oldugu için bizim fn2 lerde de z1 vardır diye öle yazdım
bizdekiler Z4 mü demek yeni ögrendim
amma blok üretmişler yaw içleri dışları aynı bukadar cok numaraya ne gerek var![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Teşekkürler bilgi için.![]()
Hakkınızda Allah hayırlısını nasip etsinKırılır kırılmaz değil bence çokda iyi bile gitti maşallah
Kırılması sizi geri dğeil daha ileri götürecektir dahada hızlı dahada sorunsuz olun inşallah
Allah gönlünüze göre versin![]()
PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3
Geçmiş olsun, yine iyi dayandılar gariblerim. Yeni setup şimdiden hayırlı uğurlu olsun.![]()
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)