Denizin arabasında yakma konusunda sıkıntı vardı zaten.. Normal degildi yani yakışı
Denizin arabasında yakma konusunda sıkıntı vardı zaten.. Normal degildi yani yakışı
Tango-1 never dies.
açıkcası yakıt konusunda subaruları çok karalıyolar diye düşünüyorum...sanıldığı kadar çok yakmıyo aslında..benim 1.4 turbo arabam 300-400kr arası yakarken onun o rakamlarda yakması zaten çok normal =)
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
05 WRX alabileceğin en iyi - en sağlam WRX'tir, araba temiz ise hiç düşünme al. (Ki bildiğim kadarı ile Koray'ın arabası bizim subaruimpreza.org camiasında bilinen, temiz bir arabadır...)
Krank, yürüyenden bazı parçalar, amortisörler direk STi parçaları. Şanzıman, diff..vs seleflerinden daha sağlam, hiç başın ağrımaz.
VF34'lü ve buna uygun setup'lı 2005 bir WRX'i sıfır aldım ve 2009 Ağustosta sattım, 1.6 bar cont. yürüyordum, hiçbir sıkıntı yaşamadım, çok debriyaj değiştirdim yanlız..
Basarsan yakar, basmazsan daha az yakar ama bu araba dizel bir binek araba değil aklında olsun..
STi ayrı bir dünyadır ama çok serttir, günlük kullanımda "orta şekerli" bir WRX her açıdan tatminkardır.... Misal altındaki WRX ile, Carerra 4S'ler ile oynamak, sıfırdan kalkışta ikinci-üçüncü elektrik direğine kadar F430 "ayırmak" senin tatmin etmiyorsa o zaman STi al ve yükleyebildiğin kadar yükle derim, daha da başka birşey demem..
Hele de WRX 2005 ise tadından yenmez, bu model bir WRX'in standarda yakın bir GC8 ile mukayese edilmesini de anlamış değilim...
Antalya,alanya arası gidip geldim..toplamda 370 km yol yaptım hesabıma göre 135 tl benzin yaktım..hta68 turbo 750 cc enjektörler headers turboback egsoz ile..hani aman aman gazlamadım ama önüme gelen arabayı geçtim geçerkende hiç zorlanmadım..subariklerin uzun yolu çok zevklidir..2006 dan bu yana 2 gc8 3 Wrx im oldu..kırılganlık konusuna gelince forged motorlu gc8 yada wrx almanızı öneririm..yapılan garajı ustası belli olsun motordan sıkıntı yaşamazsınız.
valla özgürlede konuştum gc8 için bir depoya 470 km falan yaptım dedi ama depo ne kadara doluyo onu sormadım![]()
Seko,
Bende herkesin söylediklerini yazıcam![]()
Wrx ve Sti arasında kalındıysa amaca yönelik alışveriş yapmak gerekir. Bunun sonucunda Wrx sana gayette yeterli gelecektir.
Yiğit görmesin çöker arabana![]()
Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|
stı yerıne wrx almak typer yerıne type s almaya benzersanzımanı ıle debrıyajı ıle motoru ıle ugrasmaktansa stı alırım hıc bıseyı ıle ugrasmam ole bınerım
wrx aıle aracı zorlamaya gelmez. hıc dusunme stı al ole typerdan cok sert bı arabada deıl.. typerdan sonra ewo 9 aldım typerdan daha rahat bence
ses yok gurultu yok rahatsız edıcı bı sertlıgı yok
![]()
boxer motoru cam bardak olarak gorenleri anlamiyorum illa forged olsun neden deniyor acaba? canı alinan her araba kiriliyor zaten gc8e ozgu bisey degilki bu,:
200binde stok motor 18g takili gezenler istisna falan degil bence![]()
Experience is what you get when you don't get what you want.
seko kanka paran varsa şöyle bı sıralama yap kafanda STI - GC8 (260 350 HP ) SONRA WRX GELIR BENCEN TERCIH SENIN TABI. ÖZGURE VERDIGIM ARAC MUHTEMELEN 250 HP FLAN CIKAR GIDISINI SEN GORDUNHAKKINDA HAYIRLISI ACELE ETME
![]()
KAŞARLARLA DOLU Bİ PİYASA İŞTE BURASIDA ...
2005 STi'lar egzozlu, yazılımlı yani çıtır mod'lu 300 ps civarlarında olanları şehir içi kaç lt yakar? 15-20?
özgur baskıyı yaptırdın mı lennoff sımdı ne zzevklı olmustur o makına yaa
![]()
KAŞARLARLA DOLU Bİ PİYASA İŞTE BURASIDA ...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)