neye göre olduğu önemli. yani ne malzeme kullandı 6bin atıyorum.. amerikan diye 2 misli olması saçma. şimdi bazı ustalar var zımparası beş para etmez ama iyi boyar. bi para ister. bazı ustalar var zımparayla harikalar yaratır, boyası muazzamdır farklı para ister. ben maslak sanayiden konuşuyorum, amerikancıya normal arabada boyattık. öyle saçma rakamlarda değil. ama işin çakallığınada kaçanlar var... varda var açıkçası.
16bin fazla da diye bi fikrim yok .parça toplamak işçilikler falanlar filanlar. neler çıkıyo neler. ben topladığım vidaları hesaplasam bi ton para çıkar
ama işte yapmadan anlamıyo insanoğlu.
Sakin güç...
Söylediklerinizde çok haklısınız. Kesinlikle araç için gerekli tüm parçaları vs. almak lazım. Tabi arbaa söküldükçe ihtiyaç listesi oluşucak. Birazdan gideceğim Trans-** in kaportası şase dahil kumlanmış durumda , çürükleri vs. yapılmış bir halde boyaya hazır hale gelmeyi bekliyor. Yanlız canımı sıkan şöyle bir durum var , araç 1974 model SD 455 şase kodlu bir araç yani Big Block çıkışlı fabrikadan ama araçta 350 hafif kurcalanmış bir motor var bunun yanında aracın ön ve arka tarafı 1970 model olarak toplanmış. Ayrıca aracın bütün cam fitil takımlarını , kromlu fitillere kadar getirtmiş , far çanaklarından tutunda , yeni ön göğüs orta konsola akdar getirtmiş aracın , kaput menteşeleri yayları dahi 0 ambalajında , kaputtaki kartal stickerına , 1970 Firebird yazılı plakalığına kadar getirtmiş hepsini veriyor arabayla birlikte. Açıkçası aracın genel parçaları alınmış durumda ve araca gerekli olan bütün parçaların listesi çıkarılmış. Bir dosyası var aracınneler gerekli vs. die. Şimdi birde bunların üzerine bana söylediği fiyatta gerçekten çok çok ilgimi çekti ama işte 1974 ten 1970 e çevirilmiş bir araç almak ne kadar mantıklı olur bilemem. Amerikancılar arasında böyle bir aracın değeri ne olur ?
Araç bundan...
Buna çevirilmiş...
![]()
- The Ultimate Sleeper -
8.572@276kmh Türkiye 402m Drag Rekoru LS10X - MAXFLOW
çevrilmişse alma derim çünkü senin başlığında orjinal toplucam dedin. bu araba sadece senin için zevk ve prestij yapar. bizim otoparkta 56 model mi ne bi tane impala yatıyor ama araba orjinalede üstü açık değil direksizmiş ama şuanda üstü açılır tenteligeçen arabaya bakmaya geldiler. ah orjinal olsayıdada 60bin dolar verseydik. üstü açık orjinal olsa idi 80bin dolar dediler.
GOT DİESEL&TORK
Nasıl 74 camarolar balta buruna çeviriliyorsa örnek olarak küçük sırlardaki adamın camarosu trans ** da aynı şekilde daha degerli bir kasanın önünü arkasını koyuyorlar yurt dışındada çok yapılan bişey çok orjinalci degilseniz orjinalinden daha güzel olacaktır kanaatimce.
bence de hoşuna gittiyse al yani bu yurt dışındaki ülkelerde doğan görünümlü şahin gibi bişey70 in önü daha güzel olduğu için yapıyorlar böle bişey eğer düzgün toplanmışsa al derim ben sonuçta sen başka bi arabanın farını stobunu takmıyosun arabaya ben al derim
üstü açık 56 ya gelince de kesme işi tam bi kasap işidir 74 trans ** ı 70 çevirmekle aynı deil karıştırmayalım
Acara bugun baktım , daha çevirilmemiş ön tarafı falan duruyor arkayada müdehale edilmemiş. Yani araç şu anda 74 durumda. Fakat dağınık olması beni biraz endişelendirdi. Ama kaporta mükemmel durumda arabanın boyanın altından cıkan sac çürüksüz ve mükemmel düzgünlükte. Ama işte aracın parçalarını toparlayıp öyle karar vermem lazım pazartesi ustaları alıp gidicem aracın başına. Koray abi aracın motorunun ve şanzımanın iyi oldupunu söylüyor ama denemeden bilmeden almak biraz kumar gibi olacak. bu arada araç kırmızıymış evet.
- The Ultimate Sleeper -
8.572@276kmh Türkiye 402m Drag Rekoru LS10X - MAXFLOW
Walla bu gisile Adana Ankara Izmir dolasicam araba bulmak icin![]()
- The Ultimate Sleeper -
8.572@276kmh Türkiye 402m Drag Rekoru LS10X - MAXFLOW
daha değerli bir kasaya çevirmiş araba alınır hatta yeterli bütçe varsada çokta güzel yaıpılır neden yapılmasın, herşey zev renk meselesi. oradaki 16 binlik verilen fiyat ise benim anladığım kaporta boya ve döşeme dahil fiyattı yanlış görmedysem. Bence güzel fiyat çünkü sadece saca kadar inilip kumlanıp sonrdan boya atmaya okadar para istiyolar.
74 model sehpa...
Birde su araci buldum http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-foto/?photo=6 sahibine msj attim aramasini bekliyorum umarim haft ici ara gormeye gidicem arabayi fotograflardan duzgun gozukuyor tabi biraz oynanmis olmasi can sikiyor acikcasi restoration gecirmis gibi fakat resimlerdende cook belli olmuyor yada 2 sene oceki resimleri koyuyorlar. Bu aracta aklima takilan devour gostergesinin yerinde benzin gostergesinin olmasi , onu komple devir gostergeli takimla degistirmemiz mumkun olurmu?
- The Ultimate Sleeper -
8.572@276kmh Türkiye 402m Drag Rekoru LS10X - MAXFLOW
bu aracım ufak tefek parça eksikleri var göstü,m kadarıyla, tampon içi lastileri yok gösterge tablosu yerine oturmamış içi biraz kırık dökük gibi ama kaportası motoru düzgün duruyor. jantlarıda güzel. kaputa falan ayar gereiyor gibi
eğer orjinal gösterge tablosu alıcasanız sadece o göstergeyi değiştirmenizle olmaz komple almanız lazım çünkü bunun arkasındaki iletken film printinin yolları ile devirsaatli olanın yolları çok farklı. komple gosterge seti almanızda fayda var.
www.summitracing.com dan 74 camaro ya göze conavs classic gösterge paneli ve auto meter gösterge seti satılıyor. komple 500 dolar dı yanlış hatırlamıyorsam.
74 model sehpa...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)