User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: 106 gti turbo yardım...

  1. #20
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı arfy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öylesine 2 çok farklı araç söylemişsinki şaşırdım

    ayrıca 207RC ile yürümesi için nos takmasımı gerekiyor 106 nın ?
    Sadece guzel yazilimli ve egzozlu bir 207 rc nin 330 la yurumesi cok mu sasirilcak bisey?

    Sadece noslu bir 106 nin ornek verdigim tarzda bir rc yi ayirabilcegine inanmiyorum,yukarida yazilan pt52 egzantrik vs. Tarzi bir spec yapilirsa o zaman nosa ihtiyac duymadan da ayirabilir eger kastetigin buysa farkli dusunmuyoruz

  2. #21
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı arfy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öylesine 2 çok farklı araç söylemişsinki şaşırdım

    ayrıca 207RC ile yürümesi için nos takmasımı gerekiyor 106 nın ?
    Sadece guzel yazilimli ve egzozlu bir 207 rc nin 330 la yurumesi cok mu sasirilcak bisey?

    Sadece noslu bir 106 nin ornek verdigim tarzda bir rc yi ayirabilcegine inanmiyorum,yukarida yazilan pt52 egzantrik vs. Tarzi bir spec yapilirsa o zaman nosa ihtiyac duymadan da ayirabilir eger kastetigin buysa farkli dusunmuyoruz

  3. #22

    Üyelik
    Mar 2008
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ?????? Yazılım+egzoz 207 rc > noslu 106 gti ?????

  4. #23
    aVDANLı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye / antaLya
    Mesaj
    357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım fikrim sadece 80mm turbo pistonu ve 100hp Lik büyükce bi nos tüpü aracın normaL kuLLanımda stok aractan daha az yakıo emın oL eLimizde mevcut .
    birinLe kaLkıcan zaman nos un şarteLini kaLdırman yeter
    white SX S14a '98
    aVDANLı - SX

  5. #24
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    207 rc 106 dan ustundur gibi bi iddiam yok sadece nos takarak ne tip araclarla yurucegi hakkinda arkdsimin rc siyle yaptigi bir denemeden ornek verdim..maksadim konuyu dagitmak degildi..


    Konuya geri donersek sahsi fikrim aracini turbo yapmasidir,eger atmosferik yuklicekse de cok guzel bir liste onerisi gelmis

    Alıntı dangerahmet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Kentcams Pt52 egzantirik, yada 280*280 colombo barriani egzantirik,
    wiseco piston 11.2
    13/59 kısa şanzıman yada 14/60 kısa şanzıman,
    Yay Şapka,
    Portpolish Kapak,
    Supersprint Egsoz,
    51mm ara boru,
    Filtre kiti,
    Peugeot Sport Chip Yazılım,
    Bronz baskı balata,
    Hafif Volan
    Her nasil yuklerseniz yukleyin Allah kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin..

  6. #25
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Soyle sorunsuz yuruyen bir turbo 106 gorsem ayni speclerden bende yapicam
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  7. #26
    erayakar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    630
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nazmitocak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Soyle sorunsuz yuruyen bir turbo 106 gorsem ayni speclerden bende yapicam
    herşey paraya bakar ..kesenin ağzı açık olduğu surece 106 gti de önü açıktır.
    Proje görüşler
    Araç: Peugeot 106 GTi
    Motor: 1587 cc 16v (TU5J4)
    Turbo: Garrett GT2781R
    Yönetimi: VEMS PnP TU5J4
    Egzoz Manifold:
    DP-Mühendislik paslanmaz 'Blister' Wastegate ile dış 38mm bağlantı
    Dış wastegate:
    TiAl 38mm
    Alımı Manifold:
    DP-Mühendislik manifoldu levha alüminyum performans alımı
    Enjektörler:
    Delphi 683 cc
    Yakıt pompası:
    Bosch motor sporları 044
    Debriyaj: OMP
    Misc. DP-Mühendislik 9.0: 1 dekompresyon paket

    Güç:
    Volan güç @ 220 kPa;
    320 hp @ 6463 rpm
    381 nm @ 4830 rpm
    Tekerlek gücü
    278 hp ve 331 nm

  8. #27

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.959
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    para varsa ufaktan bi turbo cok keyifli olacaktır. heryer atmosferik yuklu 106 ve saxolarla doldu farklı olur en azından. gt2860 yada 16g gibi bisey bence iyi olur...
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  9. #28
    pejocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    gaziantep
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.facebook.com/profile.php?id=519879768

    arkadaşlar face den ekleyin videolarımda hem turbo 106 hemde atmosferik +noslu 106 setuplar var ...bakın canlı canlı karar verin....

  10. #29
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hararet sorununu düşnüyorsan eğer atmosferik yüklü 106da şehir trafiğinde fazlasıyla yapabilir ki bence dahada zararlı ama bencede turbo çünkü eskisi gibi sorunlar çıkarttırmıyor yapan ustalar gayetde başarılı yapıyolar düzgün parçalarla

  11. #30
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorunsuz yıllardır yürüyen zibilyon tane 106 saxo war önemli olan nekadar harcıyacaksınız

    ufaktan turbo ne oluyo onu bi açıklayında ondan sonra konuşalım

    daha geçen bi arkadaşa fiyat verdim sadece parçaları 8000 8500 lira tutuyo şimdi arkadaşlar dicekki yaaa araba 10 lira okadar parçamı tutar altı üstü şunları alsan yeter diyenler siz aynen devam edin fazla kurcalamayın blokdan kol çıkartmaya devam............ kaliteli parçalarla sıfır problemle yürür ama yok şunu alıyım bunu alıyım yeter derseniz (kendi tecrubelerimle sabittir) ulan 106 da turbolanmıyo yok burası kırılıyo yok şurası böle oluyo felan dersiniz

    heeeee şunuda unutmayın 106 nın en zayıf yeri şanzımanıdır çatır çutur kırılır ikincisi öle ebayda sayfalarca parça bulamazsınız bulduğunuz parçalarda turzludur artı çok işcilik ister custom çok fazla işcilik ister turboladıkdan sonra yağ soğutucu ve büyük radyatör gerekir emme manifoldu tdo4 ün 1 barında papatya gibi patlar kaputu bile hasarlandırır aklınızda bulunsun son olarak

    turboladıkdan sonra yalnız başınıza kalırsınız çünki ne vti ne gc8 nede typ-r lar mantık olarakda sizinle denemek istemezler turbo araçlar lazım bi akşam roll e çıktığınızda 10 tane atmosferik araç warsa 2-3 tane turbo araç olduğunu düşünürsek deneme sayılarınız baya düşer

    ankarada tubayın arabayı duymuşsunuzdur mutlaka eski haliyle 207 gt nin 3-4 boy önünde yürüyodu 207 de kısa şanzıman yazılım filtre vardı ve basıncı açıkdı

  12. #31
    esmerserseriler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    350
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorunsuz yıllardır yürüyen zibilyon tane 106 saxo war önemli olan nekadar harcıyacaksınız

    ufaktan turbo ne oluyo onu bi açıklayında ondan sonra konuşalım

    daha geçen bi arkadaşa fiyat verdim sadece parçaları 8000 8500 lira tutuyo şimdi arkadaşlar dicekki yaaa araba 10 lira okadar parçamı tutar altı üstü şunları alsan yeter diyenler siz aynen devam edin fazla kurcalamayın blokdan kol çıkartmaya devam............ kaliteli parçalarla sıfır problemle yürür ama yok şunu alıyım bunu alıyım yeter derseniz (kendi tecrubelerimle sabittir) ulan 106 da turbolanmıyo yok burası kırılıyo yok şurası böle oluyo felan dersiniz

    heeeee şunuda unutmayın 106 nın en zayıf yeri şanzımanıdır çatır çutur kırılır ikincisi öle ebayda sayfalarca parça bulamazsınız bulduğunuz parçalarda turzludur artı çok işcilik ister custom çok fazla işcilik ister turboladıkdan sonra yağ soğutucu ve büyük radyatör gerekir emme manifoldu tdo4 ün 1 barında papatya gibi patlar kaputu bile hasarlandırır aklınızda bulunsun son olarak

    turboladıkdan sonra yalnız başınıza kalırsınız çünki ne vti ne gc8 nede typ-r lar mantık olarakda sizinle denemek istemezler turbo araçlar lazım bi akşam roll e çıktığınızda 10 tane atmosferik araç warsa 2-3 tane turbo araç olduğunu düşünürsek deneme sayılarınız baya düşer

    ankarada tubayın arabayı duymuşsunuzdur mutlaka eski haliyle 207 gt nin 3-4 boy önünde yürüyodu 207 de kısa şanzıman yazılım filtre vardı ve basıncı açıkdı
    abimin verdiği fiyat benim aracım için geçerlidir ve biz kararımızı verdik..bundan sonra geriya birkaç küçük sıkıntı kalıyor..tamamen duygusallık)

  13. #32
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ankarada tubayın arabayı duymuşsunuzdur mutlaka eski haliyle 207 gt nin 3-4 boy önünde yürüyodu 207 de kısa şanzıman yazılım filtre vardı ve basıncı açıkdı
    bahsettigimiz araçlar aynı degil fakat ben sadece yakın yürürlükte olacagına dair bir örnek vermiştim geçer geçilir tarzı bi yorumum yoktu aslında,207 fanatigi falan degilim yani

    Siz güzel açıklamışsınız tecrübe sahibi birisi olarak,verdigniz bilgiler için teşekkürler

  14. #33
    esmerserseriler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    350
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı som306 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hararet sorununu düşnüyorsan eğer atmosferik yüklü 106da şehir trafiğinde fazlasıyla yapabilir ki bence dahada zararlı ama bencede turbo çünkü eskisi gibi sorunlar çıkarttırmıyor yapan ustalar gayetde başarılı yapıyolar düzgün parçalarla
    bu konuda sana katılıyorum..pt52 defalan trafikte sıkıntı çok..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •