arkadaşlar şu an bende 1.2 16v palio var.. tabii gücü bana az geliyor artık.. bi honda alıpp kendim güçlendirmek istiyorum.. sizce 1.4 si mi 1.6 ies mi?? benim için tavsiyenizz çok önemlii şimdiden teşekkür ederimm..
arkadaşlar şu an bende 1.2 16v palio var.. tabii gücü bana az geliyor artık.. bi honda alıpp kendim güçlendirmek istiyorum.. sizce 1.4 si mi 1.6 ies mi?? benim için tavsiyenizz çok önemlii şimdiden teşekkür ederimm..
arabaya kac para harciyacagin onemli aslinda?
Experience is what you get when you don't get what you want.
1 yıllık bi süreç içinde en az 150 hp bi motor elde etmek amacımm.. paranınn önemi yokk.. şimdi hazır bi vti almış olsam hayrını görmüş olucaklarr ben kendim yapmak istiyorumm
birsen vti almak en mantıklısı..1.4 veya 1.6 ies i o güçlere çıkarmak için çok para harcarsın..ufak tefek hasarlara takılma bence![]()
orası öle tabii.. antalyada vtı bulmak zor biraz olan da olabildiğinin en üst seviyesinde tutuyor fiyatıı.. ona verceğim parayla kendim tertemizz bi motor ortaya cıkartabilirimm diye düşünüyorum
kardeşim antalyada piyan garaj var yenı sanıyede 5007 sokakta sor herkes bilir.
bence 1.6 ies alabilirsın ama orda 1.6 iesler biraz pahalıdır.
umit abi kendı 1.6 ies sini shoc vtec yapıp yürüttü yanı hondanın piri ordadır. ama sana küçük bir bilgi olsun.
1.6 ies sedan kasa agır biraz fiyat antalyada temızı 15 19 arasında yapagaın işlemse
. shoc vtec kapak beyın tesisat
. istersen kendı kapagınada işlem yapabilirsın port polish kapak taşlama oversize siboblar egzantirk falan filan.
. kısa sanzıman crx in iç kısmını aktarabilirsın
. hedears filtre egzos.
1.4 is temızını kazasızını 11-14 arası bulabilirsın
motorada
. shoc vtec kapak
. p29 piston
.hedears filtre egzos
bu iki araçtada tahmını 140-160 hp alırsın ki oda vtı lerle yürürsün tabi boşlarıyla...
ama genede burda en guzel billgiyi umit abı ve mustfa abiden alabilirsın.
biz 89 civic turbo yaptık 350 hp piyan garajın arabasıdır. yürüttük sonra atmosferikte de vtecle yürüttük makınayı araç hala antalyada görüp kendın incelebilirsın onlar sana yardıcı olurlar....
MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ
motoru kaza sırasında 20 metre öteye uçmamış olsun , bır sag dırekten bır sol dırekten yay gibi olmamış olsun , bir çamurlugu bır kapısı değişmiş komple boyalı vtı temız sayılır piyasadakı pertl olmuşlara bakarak zaten 1.6ies almaya kalksan onun orjinali bile 18000 tl den aşşagı istemıyolar
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
birsen söyle birseyde var kardeşim bir tane 1.4 alsan shoc yapmak 2-3 bın liraya patlar.
shoc kapak 450-600 tl arasında sahibindende var
tesisat 300 tl alırsın
beyın p28 250 tl ye piyan garajda mevcut
emme bulursun 300-500 tl arası dolu şekilde
takmasınada 500-1000 tl alırlar işçilik olay budur gene ufak tefek masraflar cıkabilir extralar olcaktır muhakkak...
MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ
1,4 is i 1,6 ies i vti yapan kaç kişi biliyorsunuz?
o kadar kolay olsaydı bu işler burada 3-4 tane değil 70-80 tane usta olurdu. araba yapabilen adamların sayısı bir elin parmakları kadar. hayat o kadar kolay değil
sağlam vti yok sözü de enteresan, yada canı çıkarılmış vti denmesi
bende vtec var bir tane rol drag yapmamış. 185.000 de
o arabayı senelerce bekledim. yola çıkınca 3.000 devir altı gitmek içinmiydi?
en iyi ihtimal 16.000 e 1,6 ies buldunuz farzedelim. o araba 3.000 tl ye vtec mi olacak?
bende yakayım arabamı öyle bir dünya varsa yapayım aynısını
imam dünya döktünüz emek verdiniz araba yürüttünüz. tüm işçilik size ait olduğu halde parçalar en ince elenip dokunup alındığı halde ne kadar maliyete ne kadar hp aldınız? sen benden daha iyi biliyorsun bu işin. senin uğraştığın motor da vtec II idi. şimdi d series den bahsediliyor
nasıl olacak o iş ?????????
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)