User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
36 sonuçtan 20 ile 36 arası

Konu: Antalya Drag Pist i Ne Oldu ?????

  1. #20
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki akhisarda drag neden olmuyor

  2. #21
    M.Can Çimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    07-16-34
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki akhisarda drag neden olmuyor
    Konuyla alakalı ufak bi çalışma yapıp buradan duyuracağım, pistin mülkü ve işletme hakkının kime ait olduğunu bilen varsa bana pm atma imkanı var mıdır?

  3. #22
    Gokalp-M - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    30
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mail attım bende.

  4. #23
    07LB726 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar bence hepimiz bir gun belirleyelim ve kontak kapatma eylemi yapalım gazeteci televizyoncu bir kaç arkadaşla olayı medyaya taşıyabilir isek devlet yetkilileri bu konuya mudahale edecektir devlet diyecektir madem 2,5 milyon ödenek alıyosunuz bu adamlar niye bağırıyorlar diye bu iş öyle bir organızasyonda ortaya dökülmez toplanalım binlerce araç eşimiz dostumuz sesimizi duyuralım caddelerde gazlamak istemiyoruz diye pist istoyoruz diye

    bende mail attım
    07 lb 726 loadıng BY BAŞTAŞ PERFORMANCE %99,9

  5. #24
    M.Can Çimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    07-16-34
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 07LB726 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bence hepimiz bir gun belirleyelim ve kontak kapatma eylemi yapalım gazeteci televizyoncu bir kaç arkadaşla olayı medyaya taşıyabilir isek devlet yetkilileri bu konuya mudahale edecektir devlet diyecektir madem 2,5 milyon ödenek alıyosunuz bu adamlar niye bağırıyorlar diye bu iş öyle bir organızasyonda ortaya dökülmez toplanalım binlerce araç eşimiz dostumuz sesimizi duyuralım caddelerde gazlamak istemiyoruz diye pist istoyoruz diye

    bende mail attım
    Onun bir çözüm olacağını sanmıyorum açıkçası. Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu özerk bir federasyon. Devlet bu yardımı yapıyor ama isterse İstanbul Park'a yatırır isterse Hakkari'de pist yapar. Amaç bu yatırımın Antalya'ya yapılmasını sağlamak ama ortalığı kırıp dökmeden...

    Diyelim ki dediğiniz gibi eylem yapıldı medya geldi Devletin ve GSGM'nin dikkatini çekti, pist yapıldı. Eee sonra? Orayı kullanmak için TOSFED'den izin alacağız, orda yarışmak için TOSFED'den lisans alacağız, aracımıza homologasyon fişini TOSFED'den alacağız, yarışta TOSFED görevlileri görev alacak....

    Amacımız TOSFED'i karşımıza değil arkamıza almak olmalı, tabi önünde eğilmeden

  6. #25
    M.Can Çimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    07-16-34
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Niye pist olmadan, güvenlik önlemleri alınmadan drag yapmak istemediğimizin örneği, kazanın 5. yılı dava hala devam ediyor...

    Taze bir haber....



    A.A.
    Antalya'da 2006 yılında düzenlenen otodrag şampiyonasında meydana gelen, 3 kişinin ölümüyle sonuçlanan kazayla ilgili olarak yarış pilotu Abdullah Levent Kesen ile Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) Başkanı Mümtaz Tahincioğlu'nun da aralarında bulunduğu tutuksuz 24 sanığın yargılanmasına devam edildi.

    Türk Hava Kurumuna (THK) ait Karain Havaalanında 16 Nisan 2006'da yapılan Opet Otodrag Şampiyonası'nda Abdullah Levent Kesen'in kullandığı yarış otomobilinin kontrolden çıkarak seyircilerin arasına girmesi sonucu İbrahim Özer (20), İbrahim Uzun (18) ve Orhan Bozkurt'un hayatını kaybetmesi, Abdullah Levent Kesen ile seyircilerden Murat Yıldırım yaralanmasıyla sonuçlanan kazayla ilgili olarak “taksirle birden fazla kişinin ölümüne ve yaralanmasına neden olma” suçlamasıyla açılan davanın Antalya 2. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmasına sanıklardan Abdullah Levent Kesen ve ölen gençlerin aileleri katıldı.

    Olaya ilişkin kusur oranları ve sorumluların tespiti amacıyla İstanbul Teknik Üniversitesinden (İTÜ) gelen bilirkişi raporu da mahkeme heyetine sunuldu.

    Mahkemeye daha önce de 5 defa bilirkişi raporu sunulmuştu.

    BİLİRKİŞİ, SÜRÜCÜ VE SEYİRCİLERİ KUSURSUZ BULDU
    İTÜ'den Doç. Dr. Yüksek Mühendis Murat Ergün, öğretim görevlisi yüksek mühendis doktor Faik İyinam ve araştırma görevlisi yüksek mühendis Fatih Yonar imzalı bilirkişi raporunda, sanık sürücü Abdullah Levent Kesen ve kazaya uğrayan seyircilerin kusursuz sayılması gerektiği belirtildi.

    Raporda, sanık sürücü Abdullah Levent Kesen'in yarışmacı için aranan şartları sağladığı kaydedilerek, “Kesen'in kurallara uygun biçimde yarışmaya katıldığı, yarış sırasında aracının hakimiyetini kaybetmiş olsa bile kazanın gerekli güvenlik tedbirlerinin alınmamış olması nedeniyle meydana geldiği, kazanın oluşu ile illiyeti olacak tarzda hatalı davranışı bulunmadığı, kusursuz sayılmasının yerinde olacağı mütalaa edilmektedir” denildi.

    Yarışmayı izlemeye gelenlerden güvenlikle ilgili kural ve gerekleri profesyonel bir bilinçle idrak etmelerinin beklenemeyeceğinin bildirildiği raporda, şu görüşlere yer verildi:
    “Asıl olanın her hal ve şartta seyircilerin güvenliğini sağlayacak düzen ve tedbirlerin alınması ve sürekliliğin sağlanması, bu durum eksiksiz olarak gerçekleşmiyorsa yarışmanın hiç başlatılmaması veya iptal edilmesi ve hatta bu şartlarda hiç gerçekleştirilmemesi olduğu mütalaa edilmekte, kazaya uğrayan seyircilerin olayda kusursuz sayılmalarının uygun olacağı sonucuna varılmaktadır.”

    BİLİRKİŞİ, ANTOK VE TOSFED'İ BİRİNCİ DERECEDE KUSURLU SAYDI
    Yarışma organizasyonunu üstlenen Antalya Otomobil ve Motor Sporları Kulübü'nün (ANTOK) güvenlik bakımından gerekli altyapının oluşturulmasını sağlamadığına değinilen raporda, şu ifadelere yer verildi:
    “ANTOK'un seyirci ve yarışma dışı kişilerin güvenliğiyle ilgili alınması gereken tedbirlerin alınmasını ve güvenlikle ilgili düzen ve tertibatın oluşturularak sürekli kılınmasını ve kontrolünü sağlamadığı, bu işin denetim ve takibini ihmal ettiği açıklık kazanmakta, ANTOK'un olayda birinci derecede kusurlu sayılmasının uygun olacağı mütalaa edilmektedir. ANTOK, yarışmayı TOSFED'den onay ve yetki alarak organize etmektedir. TOSFED'in olayla ilişkisi onay ve yetki vermekle sınırlı olmamalıdır. TOSFED'in verdiği onay ve yetkinin doğru ve yeterli olarak kullanıp kullanılmadığını ve organizasyondaki diğer kalemlerle ilgili olduğu kadar yarışma güvenliğinin sağlanmasıyla ilgili gerekli altyapının oluşturulup oluşturulmadığını da takip etmesi gerekmektir. TOSFED'in bu sorumluluğunu yerine getirmediği gerekçesiyle birinci derecede kusurlu sayılmasının uygun olacağı düşünülmektedir.
    Yarışın salimen gerçekleştirilmesini sağlamak bakımında gerekli altyapının oluşturulması, alanın tam güvenli halde bulunması ve bunun sürekliliğinin sağlanması, seyirci ve diğer yarışma dışı kişilerin kurallara uygun konumlandırılmaları ve bu konum ve düzenlerinin sürekliliğinin sağlanması, seyircilerle pist arasında nizami mesafe uygulanması ve yine ilgili yönetmelikte belirtilen özellikleri taşıyan fizik engeller ile pistin kenardan sınırlanıp seyirciden tecrit edilmesinin sağlanması zorunludur. Belirtilen şartlar sağlanmadıkça yarışmanın yapılmasına izin verilmemesi veya yarışma esnasında gerekli emniyet tedbirlerinde zafiyet ortaya çıkarsa yarışın durdurulması, gerekli emniyet ortamı ve sürekliliğin sağlandığından emin olunmadıkça yarışın tekrar başlatılmaması, aksi halde yarışın ertelenmesi gerekeceği açıktır. Bu hususlardan hiçbirine uygun davranılmadığı açıklık kazanmaktadır. Bu hususları yerine getirmekle mükellef ve yetkili olan spor komiserlerinin ve yarışma direktörünün bunca olumsuzluğa göz yumarak yarışmayı başlattıkları görüşüne varılmakta, kusurlu sayılmalarının yerinde olacağı kanaatine varılmaktadır.”

    Kazada hayatını kaybedenlerin ailelerinin avukatı Timur Kıyak, bilirkişi raporunda Abdullah Levent Kesen'in kusursuz bulunmasına itiraz etti.

    Sanık Kesen'in ulusal ve uluslararası olarak bu hususta uzmanlığı bulunduğunu ifade eden Kıyak, “Sanık Kesen 3-4 kez yarışlara ara verilmesine rağmen son yarışçı olarak yarışa katılmıştır. Yarışma sonucu kazanın olabileceğini en iyi bilecek kişidir. Bu nedenle bilerek ve isteyerek birden çok insanın ölümüne neden olmuştur” dedi.

    TOSFED ve bazı sanıkların avukatı Oktay Ensari de TOSFED'in görevinin yarış düzenlenmesine izin vermek olduğunu belirterek, şunları söyledi:
    “Her şeyden mahalli olarak ANTOK sorumludur. TOSFED sadece uluslararası yarışmalardan sorumludur. Olay teknik hata sonucu, yani sağ arka jant göbeğinin jant çemberinden ayrılması sonucu sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi nedeniyle kaza meydana gelmiştir. Güvenliğin sağlanamaması nedeniyle olay meydana gelmiş değildir.”
    Mahkeme heyeti, bilirkişi raporuyla ilgili taraf ve vekillerin taleplerini yazılı bildirmeleri için istedikleri sürelerin verilmesi ve yeni bilirkişi raporu aldırılıp aldırılmayacağına karar verilmesi amacıyla duruşmayı erteledi.

    AİLELERİN TEPKİSİ
    Kazada oğlu Orhan Bozkurt'u kaybeden Orhan Bozkurt, davanın 4 yıl 11 aydır sonuçlanamadığını belirterek, oğlunun ölümünde kusuru ve sorumluluğu bulunanların cezalandırılmasını beklediğini kaydetti.

    Bu arada, Antalya Cumhuriyet Savcılığının, otodragı izleyen İbrahim Özer (20), İbrahim Uzun (18) ve Orhan Bozkurt'un ölümü, Levent Kesen ile Murat Yıldırım'ın da yaralanmasıyla sonuçlanan olayla ilgili sürdürdüğü soruşturmanın ardından yaklaşık iki yıl sonra “taksirle birden fazla kişinin ölümüne ve yaralanmasına neden olma” suçlamasıyla açtığı davada, soruşturma, ceza ve tazminat davalarıyla ilgili yargılama sürecinde şu ana kadar 4 bilirkişi raporu açıklandı.

    Ceza davasında son olarak geçen yıl mart ayında Ankara Adli Tıp Kurumu Trafik İhtisas Dairesi Başkanlığınca hazırlanan bilirkişi raporu Antalya 2. Ağır ceza Mahkemesine sunulmuş, raporda sanık pilot Abdullah Levent Kesen'in kusursuz, TOSFED ile ANTOK'un birinci derece, parkurda görevli yetkililerin ve kazada ölenler ile yaralananların ikinci derece kusurlu bulunduğu açıklanmıştı.

    Yargılamalarda daha önce olaya ilişkin çeşitli üniversitelerin uzman bilirkişi heyetlerinin raporları da alınırken raporlardaki farklı görüşler nedeniyle geçen yıl kazazede ve TOSFED avukatlarının itirazları üzerine 10 Temmuz 2009'da davada yeniden bilirkişi raporu isteme ve bekleme süreci başlamıştı.

    Kazaya ilişkin yargılama, olaydan iki yıla yakın süre sonra 28 Mart 2008 tarihinde Antalya 2. Ağır Ceza Mahkemesinde başlarken devam eden süreçte mahkeme heyeti de değişmişti.

    Savcılık, pilot Abdullah Levent Kesen ile TOSFED Başkanı Mümtaz Tahincioğlu'nun yanı sıra dönemin federasyon yönetim kurulu üyeleri oldukları gerekçesiyle olayın meydana gelmesinde kusurları bulunduğu iddiasıyla Yakup Hilmi Kuriş, Galip Sakder, Necip Rıza İrde, Kadir Kolaylı, Fuat Özgür Ulgin, Hüseyin Barlas Doğu, Ahmet Ata Aksu, Ali Altuntaş, Ahmet Nezih Olcay, Mustafa Aytaç Kot, Ekrem Ekmenci, Celal Uğur Doğaner, Saffet Üçüncü, Selim Topaloğlu, Fatih Altaylı ve Harun Karacan hakkında dava açmıştı.

    İddianamede, Kesen ve Tahincioğlu'nun da aralarında bulunduğu 24 kişinin “taksirle birden fazla kişinin ölümüne ve yaralanmasına neden olma” suçlamasıyla TCK'nın bazı maddeleri gereğince 2 yıldan 15 yıla kadar hapisle cezalandırılması talep ediliyor.

  7. #26
    07LB726 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mecamir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onun bir çözüm olacağını sanmıyorum açıkçası. Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu özerk bir federasyon. Devlet bu yardımı yapıyor ama isterse İstanbul Park'a yatırır isterse Hakkari'de pist yapar. Amaç bu yatırımın Antalya'ya yapılmasını sağlamak ama ortalığı kırıp dökmeden...

    Diyelim ki dediğiniz gibi eylem yapıldı medya geldi Devletin ve GSGM'nin dikkatini çekti, pist yapıldı. Eee sonra? Orayı kullanmak için TOSFED'den izin alacağız, orda yarışmak için TOSFED'den lisans alacağız, aracımıza homologasyon fişini TOSFED'den alacağız, yarışta TOSFED görevlileri görev alacak....

    Amacımız TOSFED'i karşımıza değil arkamıza almak olmalı, tabi önünde eğilmeden

    öncelikle size karşı birşey diil bu yazdıklarım sadece bir fikirdi. yarış yapmak için tosfed den onay alınacağını az cok bizde biliyoruz ama sorun şu senin standartlara uygun pistin var mı yok eee pist yaptırabiliyomusun o da yok çunku kulubunde butcesi belli önce pistini yaptır ki (standartlara uygun) tosfed tamam burada yarış yap desin

    şimdi pistin yok zaten kazan olmuş makhkemeler suruyor herkes korkuyor kendinizde söyledini kumlucada portakal bahçelerinin içinde yarışıldığını bir şekilde onaylar alındı ve yarışlar düzenlendi bizde destek verdik manavgattan 2-3 araba yarışa katıldı ortalama 400 km yol yapıldı. ha yine destek veririz. antalyaya pist yapılsa zaten boş kalmaz. benim anlatmak istediğim bu tabikide kimse bişeyler yapmıyor demiyorum elbette bu spora gönul verdiğiniz için bir sürü yazışma falan yapılıyordur ama demek ki yetmiyor zaten bu durumda tosfed ile ilgili bir problemimiz yok. benim eylem yapalım dediğim olay buydu bir şekilde sesimizi daha yukarılara duyuralım bakın izmir yarışlarına bile 7-8 araba katılma ihtimali vardı. kumlucada düzenlenen her iki yarışta 30-40 araba girdi bir organizasyon yapılıyor ama kimse duymuyor sesimizi. umarım anlatmak istediğim doğru anlaşılmıştır. bence öncelikle pist yapılsın
    07 lb 726 loadıng BY BAŞTAŞ PERFORMANCE %99,9

  8. #27
    canky07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    17
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar antalyada thk karain havaalanı yarış pisti olarak kullanılamıyor mu? 1.5km düm düz bir yol Drag için fazlaca yeterli.Güvenlik tedbirlerini bilemiyorum tabi.
    VW Golf Mk VI 1.4 TSI Highline

  9. #28
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı canky07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar antalyada thk karain havaalanı yarış pisti olarak kullanılamıyor mu? 1.5km düm düz bir yol Drag için fazlaca yeterli.Güvenlik tedbirlerini bilemiyorum tabi.
    'Antalya'da 2006 yılında düzenlenen otodrag şampiyonasında meydana gelen, 3 kişinin ölümüyle sonuçlanan kazayla ilgili olarak yarış pilotu Abdullah Levent Kesen ile Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) Başkanı Mümtaz Tahincioğlu'nun da aralarında bulunduğu tutuksuz 24 sanığın yargılanmasına devam edildi.

    Türk Hava Kurumuna (THK) ait Karain Havaalanında 16 Nisan 2006'da yapılan Opet Otodrag Şampiyonası'nda Abdullah Levent Kesen'in kullandığı yarış otomobilinin kontrolden çıkarak seyircilerin arasına girmesi sonucu İbrahim Özer (20), İbrahim Uzun (18) ve Orhan Bozkurt'un hayatını kaybetmesi, Abdullah Levent Kesen ile seyircilerden Murat Yıldırım yaralanmasıyla sonuçlanan kazayla ilgili olarak ........................'

    yaşınız müsait, hatırlıyor olmanız lazım...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  10. #29
    M.Can Çimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    07-16-34
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca olayın bizzat içinde olanlardan biri olarak ilk sayfada yeterli düzeyde açıklama yazmışım o zamanlar. Keşke yaşanmasaydı, ama herkes için bir ders oldu. Yoksa ne Akhisar, ne de Konya'da pist göremezdik.

  11. #30
    gokcell13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    994
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu açılmışken yeni yapılan expo 2016 fuar alanın arka kısmı pist için mükemmel derecede uygun.Ben ölçtüm 2,5 km civarı bir düzlük mevcut.Ayrıca yatırım yapılırken bi şansımızı denesek mi .Büyükşehir belediyesi bu konuda belki yardımcı olur.Şuan asfaltlama çalışmaları yapılıyor.
    DR. ECU
    ADA HONDA SERVICE
    ATA MOTORSPORTS ANTALYA

  12. #31
    gokcell13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    994
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca fuar alanı yanında olması demek tesisler ( yeme içme organizasyon wc herşey mevcut olacak )
    DR. ECU
    ADA HONDA SERVICE
    ATA MOTORSPORTS ANTALYA

  13. #32
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde şöyle bir planım var hayalim diyelim...

    karain havalimanına moscow unlim500 gibi antalya500 tarzı bir yarıs düşünüyorum madem drag olmuyor roll yaptırırız bizde

  14. #33
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokcell13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu açılmışken yeni yapılan expo 2016 fuar alanın arka kısmı pist için mükemmel derecede uygun.Ben ölçtüm 2,5 km civarı bir düzlük mevcut.Ayrıca yatırım yapılırken bi şansımızı denesek mi .Büyükşehir belediyesi bu konuda belki yardımcı olur.Şuan asfaltlama çalışmaları yapılıyor.
    aynen abi . fazlasıyla uygun bi alan var orda .

  15. #34
    Runaway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    07/Çakal Deresi
    Mesaj
    1.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokcell13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayrıca fuar alanı yanında olması demek tesisler ( yeme içme organizasyon wc herşey mevcut olacak )
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimde şöyle bir planım var hayalim diyelim...

    karain havalimanına moscow unlim500 gibi antalya500 tarzı bir yarıs düşünüyorum madem drag olmuyor roll yaptırırız bizde
    kulağa çok hoş gelen sözler neden olmasın diyor insan ama ne federasyon ne bakanlık ne belediyeler bu konuda tek bir adım bile atmıyorlar.bu yüzden benim umudum yok

  16. #35
    blow07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Chicago - USA
    Mesaj
    2.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Runaway Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kulağa çok hoş gelen sözler neden olmasın diyor insan ama ne federasyon ne bakanlık ne belediyeler bu konuda tek bir adım bile atmıyorlar.bu yüzden benim umudum yok
    Sözde Kepez'de belediye başkanı Antalya için pist yapılmasına söz vermişti ama yalan oldu her zaman ki gibi

  17. #36
    blow07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Chicago - USA
    Mesaj
    2.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2014 için söz vermiş birde pardon

    http://www.kepez-bld.gov.tr/news.php...%80%99-mujdesi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •