valla ikiside sevdiğim araçlar tercihim Rs ten yana olurdu ama czt ninde vergi ve kasko avantajı varki kaskodan yana sıkıntım yok diyorsun vergiyide dert etmiyorsan Rs derim
valla ikiside sevdiğim araçlar tercihim Rs ten yana olurdu ama czt ninde vergi ve kasko avantajı varki kaskodan yana sıkıntım yok diyorsun vergiyide dert etmiyorsan Rs derim
Arka koltuk kısmına kesinlikle katılıyorum bende. Auris ten sonra plastik kalitesi bana pek farklı gelmedi açıkçası.
Yol tutuş olarak Coil le topluyor dediler coilsizini de deneyemediğim için yorum yapamayacağım ama alacağım araçta coiller var zaten. Specleri de aşağıdaki gibi.
D2 coilover
ecutek yazılım (Kısmetse aldığım zaman tamamlanmış olacak o şekilde alıyorum)
greddy profec b-spec2 boost control
4-2-1 headers
komple 60 mm paslanmaz krom iskender egsoz
hks 60 mm son susturucu
hks benzin basınç regulatörü
walbro benzin pompası
depo racing boost ve egt göstergesi
k&n filtre kiti
6 lt frount mount intercooler
60 mm alüminyum borular + hose technic silikon hortumlar
RS'i seçerdim ben , şişik şişik çokta güzel duruyor.
Yanlız genel müdür iyiymiş
2-3alt sokağımda kırmızı bir rs var , çalıştığım yerde yanda ki plazada da siyah bir RS var çok güzeller
Evet RS çok şık duruyor açıkçası rengide siyah zaten
Özgür abi hocam bizim en büyük patronumuzun otomobil müzesi var genel müdür dede olsun MK3. Şirkette de Impreza Wagon varBizim şirket evlere şenlik
Yani zaten direk almak gibi bir planım yok araba önümde şirket garajında yatıyor satılık değil yaniBeni bekler o sebeple ben CZT yi kullanacağım zaten.
typer al typer napcan rsi czts2k de guzl olur 45 lıraya ben ek swap yapar zevkten ucardım
![]()
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
Clio Rs in bu kasasında neler yokki
Anlatmakla bitmez
Clio Rs ler evvelden beri çok az yakar çok kaçar mantıgı gütmüştür
Marka tuttugum için değil zaten senin anlattığın kasa 190HP+ üzeri kasalar
Konfor - Yol tutuş - Frenaj-Hızlanma- Güvenlik - Yedek parça - Yakıt hepsi bir araya gelince Clioyu kaçırmazdım
rs= yol tutuş uzmanı..
rs ı tercıh ederdm..
Oradaki RS kızlar kızı bir RS. Çok temiz. 45 bin TL' yi fazla fazla hakeder. Ancak şunu unutma, eğer kafanda bu makina ile rollere çıkıp typeR S2K ile yürümek var ise bu haliyle unut yanından bile geçemezsin. Mk3 leri çok inceliyorum ben. Genel itibarı ile bizim eski klasik 172 lik RS lerdeki gibi kazanabileceğin kayıpları çok yok bu arabada. Yani yazılım yapayım 4 boy alayım egzantrik yapayım 5 boy alayım gibi şeyler pek mümkün değil. Egzantrik piston kollar yazılım CAI ve egzoz ile anca f/h/e bi typeR la yürürsün onda da 220 den sonra TypeR yine geçer. Bu da sana yaklaşık olarak 4-5 bin TL ye mal olur. Fazlası var eksiği yok.
Ama konfor olsun, yol tutuş olsun bir çok hothatch' ten çok çok daha iyidir. İç tasarımı hariçEğer 18 inch beyaz OZ takıp biraz da alçaltırsan tam bir go-kart olur. Gerçekten alçaltılmış ve 18 inch beyaz OZ lar bence sadece bu araç için üretilmiş
O kadar yakışıyor yani.
Kararını sen ver.
kesınlıkle rs cok cok ıyı bende mk2 kullanıcısı olarak söyluyorum![]()
RICHIE RICH AUTO
http://richieric.sahibinden.com/
Yeni rs'ler çok tatlı gerçekten...
Satmaya niyeti yoksa böyle araç sahiplerinden zor alınır araba, gerçekten satmayı düşünüyorsa zaten versin ilanı o paralara satmanın zor olduğunu görünce sende bir kaç ay sonra daha uygun fiyata alırsın, madem arabada çok temiz, güzel bir tercih olur...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)