User Tag List

Sayfa 3/13 İlkİlk 12345 ... SonSon
235 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: F1 Büyük Yarış - İstanbul Park

  1. #39
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rosberg, 8. Virajın Lastiklere Etkisinden Emin Değil



    Nico Rosberg, sezonun 5. yarışı Türkiye GP öncesinde İstanbulpark pistinin 8. virajının lastikler üzerindeki etkisini merak ettiğini söylüyor.

    Birden fazla apeksli sola dönülen hızlı viraj, lastikler üzerinde zaten etkiliydi ve bu sene Pirelli lastiklerini erken bozulması yarış öncesinde endişeleri daha da arttırıyor. Bunun yanında yarışta yumuşak ve sert lastiklerin kullanılacak olması nedeniyle lastiklerin daha hızlı bozulmasında etkili olması bekleniyor.

    Rosberg "O çok, çok uzun bir viraj ve lastiklerin nasıl olacağını kim bilebilir?"

    "Özellikle sağ ön lastikler oldukça zorlayıcı olacak." dedi.

    Brawn: 'Tek iş aracın potansiyelini çıkarmak'



    Mercedes takım patronu Ross Brawn, "temel olarak iyi bir araca" sahip olduklarını, yapmaları gereken tek şeyin "aracın potansiyelini ortaya çıkarmak" olduğunu söyledi.

    Brawn, "Takım ve pilotlar, (Çin'deki) gelişimi sürdürebilmek için, Avrupa sezonundan önce sezona verilen kısa arada aşırı yoğun bir çalışma sergiledi" dedi.


    Brawn, "Temelde iyi bir araca sahimiz. Önümüzdeki yarışlarda aracın tüm potansiyelini ortaya çıkarmamız gerekiyor. Çin Grand Prix, takımdaki herkese, yarışmak için mücadelenin nasıl birşey olduğunu hatırlattı" diye konuştu.


    Çin'deki bu fırsatı değerlendiremediklerini kaydeden Brawn, "Bu duygunun daha fazlasını yaşamak istiyoruz. Araç uygun bir şekilde çalıştığında, daha rekabetçi olabiriz. Türkiye'ye yönelik geliştirdiğimiz çözümler, bu seviyede daha istikrarlı olmamıza yardımcı olacak" dedi.


    Brawn ayrıca, "Bununla birlikte, düzenli olarak önde mücadele edebilmek için daha fala performansa ihtiyacımız olduğunu biliyoruz. İlk üç yarış zor geçti. Fakat sonunda işleri rayına oturttuk. İlerleme sağlamak için yoğun şekilde çalışmaya devam edeceğiz" değerlendirmesinde bulundu.

    McLaren İstanbul'da dublenin tekrarını bekliyor



    Martin Whitmarsh, McLaren'ın İstanbul Park'ta geçtiğimiz sene kaydettiği başarıyı tekrarlayarak, gelecek hafta sonu İstanbul'da, Red Bull Racing'i mağlup etmeye hazır olduğunun işaretlerini verdi.
    Red Bull'la aralarındaki farkı adım adım kapatmak üzere olduklarını ifade eden Whitmarsh, "Çin'deki galibiyet ve MP4-26'yı yarış kazanan araç haline çevirmek, hem yarış pistindeki bizler, hem de McLraen Technology Centre'dekiler için harika bir ödül oldu" dedi.

    Whitmarsh, "Bu ilk üç yarışta pilotlarımızın sergilediği hız ve istikrar bizi heyecanlandırıyor ve cesaretlendiriyor. Fakat Avrupa'ya dönüş yeni zorlukları da beraberinde getiriyor" diye konuştu.

    Whitmarsh, "Hayal içinde yüzmüyoruz, önde bir tehdit olarak kalmak istiyorsak, sıralama ve yarış hızımızı geliştirmemiz gerekiyor. Ayrıca birçok takım Türkiye Grand Prix için kapsamlı paketler hazırlıyor. Kimse oturmuyor. Bu yarış için biz de çok sayıda küçük modifikasyonları gözden geçiriyoruz. Buna bazı aerodinamik değişiklikler de dahil" dedi.

    McLaren takım patronu ayrıca, "Gelişimimiz, şampiyonluğu kazanmamızı sağlayacak bir hıza sahip. Geçtiğimiz yılki duble en heyecan verici yarışlarımızdan biriydi. Bu sonucu hatırlamak, gelecek hafta sonu için şüphesiz tüm takımı ateşleyecektir" ifadelerini kullandı.
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  2. #40
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende çok merak ediyorum bu lastikler ne olucak hele bide hava sıcaklığı yüksek olursa 4 pit stop bile görebilirz işler güzel karışır zevkli olur
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  3. #41
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piste laptop sokabiliyormuyuz?

    açık alanda birşey anlayamayacağımız için kim kaçıncı gidiyor takip etmiş oluruz diye götürmeyi planlıyorum

    birde bakırköyden piste kaç saatte gideriz otomobille?trafikl durumu nasıl oluyor yarış günü?5-6 saat öncesinden çıkmak gerekirmi?
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  4. #42
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben Ataköy den 2 saatten biraz daha uzun bi süre ile gitmiştim ama normal şartlarda ne hız yaptık nede trafik çok kötüydü . 3 defa gittim 3 ündede çıkışta trafik tam bi işkenceydi . Laptop u al git yanında izin vermezlerse araçına geri döner bagajına bırakırsın pist e dönersin tekrar
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  5. #43
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ana trıbundeyım,umarım guzel bır hafta sonu olur...
    Gıdısde hıc sorun olmayacaktır ama donus....

  6. #44

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar ben izmirden yarış için gelcem istanbulu çok bilmiyorum bronze 2'de yarışı izlicem. Gözetepe tarafından gecen bronze tribinde yarış izlicek olan birisi varsa beni ve kız arkadasımı alabilir mi giderken?

  7. #45
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RedBull un açık ara önde olmasının 1. nedeni esnek ön kanadı kafadan bi tahmine göre ( McLaren in söylediği ) bu esnek ön kanatlar tur başuna 0.5 saniye ye kadar zaman kazandırıyor buda çok büyük bi fark.

    Kısaca anlatırsak kanat diğer takımların kanatlarına göre yüksek hızlarda daha çok esniyor , yere yapışıyor bu sayede kendilerine avantaj sağlıyorlar . Diğer takımlar bunu resimlerle kanıtladı ve kanat testinde uygulanan ağırlık 2 katına çıkarıldı ve RedBull un araçlarını test e soktular . RedBull bu testten geçti ! Ciddi biçimde esniyor kanat ama testleride geçiyor .



    Bununla ilgili bi yazı yayınlandı .Autosport teknik uzmanı ve eski F1 tasarımcısı Gary Anderson, Red Bull'un esnek ön kanadı ve işin arka planındaki aerodinamik sırları detaylı bir şekilde analiz etti.


    Esnek kanadın perde arkası



    Teknik arka plan

    Makul bir yerebasma gücü elde etmek için ön kanadın çevresinden dağılan havayı kontrol altına almak gerekir. Ön kanat hava akımını etkileyen ilk parçadır ve bu nedenle bu kısımda yapılan bir hata aracın yerebasma gücüne büyük bir zarar verir. Kanat yere ne kadar yakın olursa iyi bir hava akımı elde etmek o kadar kolaylaşır.

    Elbette, FIA kanadın yere yakınlığını sınırlandıran kurallar koymuş olabilir, ama eğer bir takım kanadını esnek bir hale getirip aracın sürat yaptığı anlarda kanadın yere yakınlaşmasını sağlarsa hem kurallara uyar hem de büyük bir hava akımı avantajı elde etmiş olur. Böylece ekstradan yerebasma gücüne sahip olur.

    Red Bull'un önden gelen hava akımını kontrol etme yolunda diğerlerine göre daha iyi bir iş çıkardığını söyleyebiliriz. Eğer düzgün bir hava dağılımı sağlayamazsanız yerebasma gücü istikrarsız olur ve eğer ön kanadınız bombeliyse aracınız zıplamaya başlar.

    Kanat yere yaklaştıkça yerebasma gücü azalır. Araç yükselir ve kanat yerine gelir, ve yerebasma gücü geri döner. Böylece araç tekrar yere yapışır. Bu yönteme 'yunuslama' deniyor, ve McLaren 2010 ve 2011 sezonlarında bu yöntemi kullandı.

    Kanat

    Eğer bir aracın performansının %90'ı aerodinamiye bağlıysa, aerodinaminin de %60-70'i ön kanada bağlıdır, çünkü araçta havayı ilk olarak karşılayan ve arkaya dağıtan parça budur.

    Eğer ön kanadınız türbülanslı bir dalga yada girdap yaratıyorsa, arkadaki diğer parçaları da bu akımlara uygun bir şekilde tasarlarsınız.

    Fakat, ön kanadın verdiği dalga güzel olursa arka tarafta daha çok kendi istediğiniz şekilde çalışabilir ve aracı bütün bir paket haline getirebilirsiniz.

    Bir aracın tasarımı önden başlar ve arkaya doğru gider. Eğer önde yapılan bir değişiklik ile verim elde edemiyorsanız bunun nedeni arkanın ön kanada uygun olmamasıdır. İşte bu nedenle bazı takımlar sezon içinde bir türlü gelişemiyorlar.

    Uygulama

    Red Bull karbonfiber teknolojisinden çok zekice faydalanıyor. Karbonfiber biraz halata benzer. Ne kadar dayanıklı olmasını isterseniz o kadar fazla katman kullanırsınız. Karbonfiberi düz bir şekilde yayarsanız gerilime karşı inanılmaz bir güçle dayanır. Ama belirli hat boyunca açılı bir şekilde yayarsanız, aynı derecede güçlü olmasına rağmen esneyebilir.

    FIA kurallarının gerektirdiği kadar dayanıklı ve sert yapıp, aynı zamanda üzerine yük bindiğinde esner bir karbonfiber yapı üretmek hiç kolay bir iş değildir. Fakat bu imkansız da değil ki sonuç ortada.

    Ayrıca şunu da belirtmek gerek; bu Red Bull'a özgü bir tasarım mantığı değil. Herkesin kanatları esner, ama önemli olan ne kadar çok esneyebildiği.

    Eğim mevzusu

    Çin Grand Prix'inde Red Bull ve başka bir aracın yanyana geldiği fotoğraflara bakarsanız RBR7'nin ön kanadının yere çok daha yakın olduğunu görebilirsiniz. Rakipler bunun aşırı esnemeden kaynaklandığını iddaa etseler de, Red Bull'a göre bu aracın eğimi ile ilgili bir durum. Yani RBR7'nin ön taraf yüksekliği herkes ile aynı, fakat arka tarafı önünden yüksek olunca araçta bir eğim oluşuyor ve ön taraf yere yakınlaşıyor. Böylece ön kanat sanki esnemişte yere yakınlaşmış gibi gözüküyor.

    Eğim aracın aerodinamisi üzerinde başlı başına bir etkiye sahip zaten. Eğer bir aracın arka tarafı daha yüksekteyse, düşük süratlerde aerodinamik baskı merkezi ön tarafa itilebilir, ve böylece düşük süratlerde yaşanan önden kayma engellenir. Aracın hızı arttıkça arka taraf alçalır ve böylece baskı merkezi geriye gelir, ki bu da aracın hızlı virajlarda daha kontrollü olmasını sağlar.

    Optimum eğim değerleri pistten piste değişir, fakat kendi tecrübelerime bakarak şunu söyleyebilirim ki ön ve arka arasındaki yükseklik değeri farkları 3:1 oranından daha az bir değerde olursa araç tam olarak performansını gösteremez ve sert süspansiyonlardan dolayı mekanik yol tutuşu ölür ve süspansiyon dengesi kalmaz.

    Örneğin Red Bull ve Mclaren ön tarafta 25 mm'lik bir yükseklik kullanırken, Red Bull arkada 75 mm, ve McLaren 50 mm kullanırsa bu arada 25 mm'lik bir eğim farkına neden olur.

    Ön tekerlerin ve ön kanadın diğer ölçütleri de hesaba katıldığında bu Red bull'un McLaren'a göre 8 mm daha alçakta bir ön kanada sahip olmasını sağlar. Ve böylece düşük hızlarda daha çok yerebasma gücüne sahip olur.

    Eğer Red Bull 3:1 oranında ve McLaren alçak arka tarafı yüzünden 2:1 oranında bir yükseklik değeri farkına sahip olursa, yüksek hızlarda ön kanatları hemen hemen aynı mesafede olur. Ama bunun dışında Red Bull'un McLaren'a göre daha yetenekli mühendisleri var ve ön kanattan elde edilen verimi daha da iyi optimize ediyorlar.

    Kopyalama sanatı

    Rakiplerin Red Bull'u kopyalayıp 'lüp' diye hızlanması hiç kolay olmayacak. Eğer bir Red Bull'un ön kanadını alıp diğer bir takımın aracına takarsanız bu o takımı daha da kötü bir hale getirir. Bu konuda size garanti veririm.

    İşte bu yüzden rakiplerin kopyalaması gereken ön kanattan ibaret değil. Red Bull bütün olarak en iyi aerodinamiye sahip olan araç. Herşey bir uyum içinde çalışıyor.

    Elbette tasarımcılar ve mühendisler de bunları akıl edebilirler, ve eminim onlarda Red Bull'u kopyalamayı denemişlerdir çoktan.

    Çözüm

    Her ne kadar hala bazıları inanmasa da yapılan FIA testleri Red Bull'un sahip olduğu ön kanatların %100 legal olduğunu kanıtladı. Bu nedenle diğer takımlar mızmızlanmayı bırakıp Red Bull'un kendilerinden daha iyi bir iş çıkardığını kabul etmeli ve bir an önce bir çözüm aramalılar.

    Kaynak - Autosport - Gary Anderson


    ekstra da benden olsun :

    RedBull un bir içecek firmasının bu derece zirvede olmasının Ferrari , McLaren başta olmak üzere yılların Williams ını , Sauber ini , Renault unun yenmesinin baş sebep i



    Adrian Newey . Geçen sene RedBull kendisine F1 araçı hediye etti takıma şampiyonluğu kazandırdığı için.

    Adrian ün ürettiği araçların markalar şampiyonluğunu kazandığı seneler :

    1992 Williams FW14
    1993 Williams FW15C
    1994 Williams FW16
    1996 Williams FW18
    1997 Williams FW19
    1998 McLaren MP4/13
    2010 Red Bull RB6

    *1994 hariç her sene o araçlar Sürücüler şampiyonluğunda aldı. 94 de Benetton/Ford ile Michael Schumacher kariyerinin ilk şampiyonluğunu kazandı.
    *1999 da McLarenMp4/14 Markalar şampiyonu olamadı ama Mika Hakkinen ile Sürücüler şampiyonluğunu kazandı

    Geçen kendisi bu kanat olayı ile ilgili artık bu iddalardan sıkıldığını söyledi , ilk başlarda hoşuna gidiyormuş bunları övgü olarak algılıyormuş ama hala aynı şeylerin konuşulması özellikle testi geçtiklerinden sonra konuşulmaya devam edilmesinden sıkılmaya başlamış

    Bu arada kendisi Gran Turismo 5 deki RedBull X i de tasarlıyandır.Günümüzdeki kısıtlayıcı kurallar olmasa Formula 1 araçı nasıl olurdu ? fikri ile yaratılmış olan araç.

    BORKED
    YouTube - Red Bull X1 prototype revealed

    bu araç Tur başına şuanki formula 1 arabasından 20 saniye daha hızlı !
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  8. #46
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açık alan için biletleri yarış günü kapıdan alabiliyormuyuz?yoksa sadece biletx ten mi?
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  9. #47

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaan ben bir çok yerden izledim ve bence en iyi yer kesinlikle silver 8. Son yıl 1deydim ve 1 in görüş açısı bence 8 ile mukayese edilemeyecek kadar kötüydü.
    baska bi yerde seyretmedim ama gecen yıl silver 8 den izledim yarısı vettelin webberle kazası dibimizde olup bitmisti.

    en uzun duzlukten 280 km ile gelip 60-70 km ye kadar dusuyorlardı akabinde start finishin sonuna kadar arkadan gorulebiliyordu.

    cok eglenmistim o gun silver 8 i bende siddetle tavsiye ediyorum hem ucuz hem yarısa hakim.
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  10. #48
    FatihR. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    1.971
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saolsun abim 2 tane GOLD bilet buldu.bu sene zevkli olcak benim için.

  11. #49
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada yazıyı okudum ama tatmin etmedi.ana fikir olarak ön kanadın ve aracın geri kalanının buna uyumundan bahsetmiş sadece ve bu bilmediğimiz birşey değil.

    hem redbull un yavaş virajlarda bir avantajı yok.yavaş virajlarda mclaren hep daha iyiydi.ama yavaş viraj çıkışlarında harika bir çekişi var redbullun bu bir gerçek.asıl hızlı virajlarda redbull aşırı iyi
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  12. #50
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mercedes'in 8. Viraj Analizi

    Türkiye GP takvime son giren pistlerden birisi olsa da, pistte yer alan 8. viraj Formula 1 dünyasında önemli bir yer edindi.

    Sezonun 4. yarışı öncesinde Mercedes GP 8. virajın analizini yaptı.

    8. Viraj sezonun en uzun virajı. Buradaki kilit noktalar neler?

    640 m uzunluğunda ve bu 5.338 km'lik turun % 12'sinin orada geçildiği anlamına geliyor. 8.5 sn sürüyor ve bu da şu anki tur rekoru olan 1.24.770'in % 10'unun bu bölümde geçildiğini gösteriyor. Pilotlar genelde 3 apeks kullanıyorlar ve bunlardan en yavaşı 260 km/sa hızla dönülüyor. Ortalama ise 270 km/sa hızda geçiyorlar.

    Sezonun diğer uzun virajlarına göre nasıl?

    8. viraj yüksek hız ve maruz kalınan güç açısından yegane bir birleşim. Virajda harcanan süre açısından Şanghay'ın 1. ve 2. virajlarında 8.7 sn harcanıyor ancak bu yüksek hızda değil, yavaş bölümde oluyor. Monza'da Parabolica 7.6 sn, Barselona'da 3. viraj 7.4 sn sürüyor. Hız açısındanb kıyaslayabileceğimiz virajlar ise Suzuka'daki 130R (3 sn, 240 m) ve Silverstone'daki Corpse ( 3 sn, 240m) Her iki viraj 8. virajdan daha kısa. Uzunluk açısından sezonun sıradaki en uzun virajları 470 m ile Monza'nın Parabolica'sı ve 460 m ile Spa'nın Pouhon'u. Her iki viraj % 25 daha kısa.

    8. virajda sürücüler ne kadar güce maruz kalıyorlar? Maksimum G kuvveti 5G ve iki saniye boyunca 4.5G güce maruz kalınıyor. Ortalama ise 3.5G.

    Lastiklerin nasıl olması gerekiyor?

    Lastik enerjisi açısından 8. viraj sezonun en çok gereksinimli virajı. Burada turun sadece % 12;'si geçiliyor olsa da lastik kullanımının % 40'ı bu bölümde oluyor. Araçtaki 4 lastik içerisinde en çok zorlanan sağ ön lastik oluyor.

    Araç ne kadar güce maruz kalıyor?

    En fazla süspansiyon yükü 10.000 N oluyor ve bu 1000 kg'a denk geliyor. Bu da aracın % 150'si anlamına geliyor. Sağ ön bölüme uygulanan kuvvet 7000 N. Viraj aynı zamanda tümsekli yapısı nedeniyle dikey G kuvvetine maruz kalınmasına da neden oluyor. Bu nedenle sürücüler +0.5 ile -0.8 arasında güce maruz kalıyor.

    O viraj için araç nasıl ayarlanıyor?

    Araçların ayarları özel şeyler dikkate alınarak yapılıyor. Lastik açıları, sürüş yüksekliği ve aracın arka bölümü özel bir şekilde ayarlanıyor.

    Pilotlar 8. viraj hakkında ne düşünüyor?

    Michael Schumacher: Bu viraj zor değil ancak sezonun en uzunu ve en hızlısı. Viraj içerisindeki performans araca göre değişiyor. Lastikler üzerinde çok zorlayıcı ve virajı dönme şekliniz aracın oradaki davranılarına ve ayarlarınıza bağlı.

    Nico Rosberg: Yüksek hızı ve maruz kalınan G kuvveti nedeniyle senenin en mücadeleci virajlarından birisi. Kendime has bir pist tasarlayacak olsam bu viraj kesinlikle dahil olur.
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  13. #51
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir aksilik çıkmaz ise inşallah yarış günü orada olacagım.Takımların ve bircok kişinin sevdigi pist ancak bir türlü anlasma sesi henuz cıkmadı şurda 5 gün kaldı yani son yarış olacak bitecek gidecek birdaha ne zaman gelir bilinmez imkanı olan var ise bence kaçırmasın.

  14. #52
    FatihR. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    1.971
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piste laptop sokabiliyormuyuz?

    açık alanda birşey anlayamayacağımız için kim kaçıncı gidiyor takip etmiş oluruz diye götürmeyi planlıyorum

    birde bakırköyden piste kaç saatte gideriz otomobille?trafikl durumu nasıl oluyor yarış günü?5-6 saat öncesinden çıkmak gerekirmi?
    geçen seneki yarışta bi çok kişide laptop vardı vınn dan herkez sonuçlara bakıyodu.

  15. #53
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 06ZYV65 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçen seneki yarışta bi çok kişide laptop vardı vınn dan herkez sonuçlara bakıyodu.
    sağolasın
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  16. #54

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kule 23 8.virajın çıkışı

  17. #55
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mclaren, Sıralamalarda Kumar Beklemiyor


    Mclaren, önde yer alan takımların Türkiye'de sıralamalarda lastik kumarı oynamayacağını düşünüyor.

    Bu hafta sonu gerçekleştirilecek olan Türkiye yarışında lastiklerin çok büyük etkili olması bekleniyor ve bazı düşünceler, yarışa daha fazla temiz lastik ayırmak isteyen takımların sıralamalarda daha az lastik kullanarak geride kalmayı tercih edebileceği yönündeydi.

    Phil Prew "Lastik aşınması Türkiye'de çok etkili faktör olacak ve 3 pit stop konusunda da bir kararsızlık olacak."

    "Temiz lastiklerin olmasının faydası olabilir. Ancak takımlar arasındaki rekabet sıralamalarda herkesle benzer lastik stratejisi uygulamanızı gerektirecek."

    "Biz bulunduğumuz durumda her zaman sıralama pozisyonuna önem vereceğiz. Çin'de Lewis'le yaptığımızı tekrar yapmayız demiyorum (3. seansta tek set lastik kullanmışlardı) ancak orada 1. ve 2. seansta tek set yumuşak lastikle geçebildiğimiz için şanslıydık. Bu da tek set lastiği saklamamızı sağladı. Ancak lastik koruma adına 3. seansta kumar oynamanın doğru olduğunu düşünmüyorum." dedi.

    Prew, aracı geliştirme dışında son haftalarda stratejiler üstünde de çok çalıştıklarını söyledi.

    Prew "Bir çok alanda sürekli gelişim oldu. Kış boyunca ve ilk yarışlarda öğrendiklerimiz üzerinde çalıştık ve lastik kullanımı üstünde de çalışmalar devam etti."

    "Türkiye'de de farkı kapatmayı umuyoruz. Şu anda en hızlı araca sahip değiliz ve Red Bull hâlâ farkı kapatmayı istediğimiz takım. Türkiye'de de güncellemeler olacak ve bu sayede farkın kapanmasını umuyoruz."

    "Ancak ilk 3 yarışta araçlar arasındaki farkın pistten piste değişiklik gösterdiğini gördük. Türkiye'nin bizim için güçlü bir pist olması gerekiyor ve performansı değerlendirebilirsek, güncellemeler de iyi performans gösterir."

    "Aynı zamanda herkesin aracını geliştirmeyi hedeflediğinin de farkındayız. Her zaman yeteri kadar ve aynı zamanda diğerlerinden daha fazla gelişmeyi umuyoruz." dedi.
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  18. #56
    crxvtec
    Misafir
    GENERAL ADMISSION Açik Alan Tam 70 YTL
    GENERAL ADMISSION Açik Alan Çocuk 35 YTL

    buralar neresı oluyo ya ??

  19. #57
    S.Özeren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul/B.evler/Fatih
    Mesaj
    6.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne zamandı hangi kanalda saat kaçta
    Livestrong





Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •