User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
27 sonuçtan 20 ile 27 arası

Konu: Cayenne 3.2 V6

  1. #20

    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunlarda son nokta, en dolusu Turbo S olanları, alacaksanız Turbo S alın derim, aradaki TL farkına fazlasıyla değer.. bizde vardı, 40bin k lerde,sorunsuz bir araçtı, sunroofları biraz sıkıntılı alırken dikkat edin, bakımlarını düzenli yaptığınız sürecede sizi üzecek tek şey vergisi olur, yakıt olayı gözünüzde büyümesin, ekonomik kullanımda aşırıcı derecede az yakıyor, eko mod.da 4silindire düştüğü söyleniyordu bu nedenle de sakin kullanımda üzmez adamı, 1000km lik bir yolu gidişte 200-280km/h aralığında (litre olarak hatırlamıyorum ama) 800krş civarı dönüşte 100-150km/h civarında ise tam yarı yarıya yani 400krş civarı bi yakıt tüketimi oldu.. Performans olarak yorum yapmama gerek yok sanırım 0-100km 5.2sn

    bu ilandaki aracın fiyatı uygun gibi

    2005 Porsche Cayenne Turbo S 43.750 EUR Galeriden satılık ikinci el - 55142800

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    parca ayni birebir . muadil degil ama uzerindeki parca kodu ve logosu vw . iki arac birbirinin aynisi o nedenle parcalarida birbirine birebir olmakta tabi vw fiyatiyla porsche fiyati parcada farkli
    aynı parça kodu ve fiyatı farklı mı?

    TAGO nun örnekte bir fark var, biri VARTA akü, diğerinin üzerinde PORSCHE logosu var..

    bu ikisi pratikte aynı olsada teorik olarak birbirinden farklı iki ürün..

    Bizim seat cordobamız var, alt yapı olarak POLO ile aynı, mekanik aksamda parçaların çoğu ortak.. ama VW veya Seat servisten al sonuçta kodu aynıysa fiyatı aynı..

    PORSCHE olunca fiyatı farklı mı oluyor cidden?

  3. #22
    Jerky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi üzerinde Golf R32 motoru var. Kmnin yüksek olması bir sıkıntı yaratmaz diye düşünüyorum.
    alıntıya HAYIR...

  4. #23
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alacağınız v6 motor zaten r32 de kullanılan (84,0 x 95,9mm) vr6 motor... Üstündeki pilastik kapak dışında Porsche tasarımı birşey değil yani...

  5. #24
    emre.aksu
    Misafir
    turbolar yazılımla 495hp 730nm oluyomuş.vergi farkı çok uçuk degilse turbo alınmalı bence
    Softronic ECU Flash Porsche Cayenne Turbo 4.5L 03-07

  6. #25
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu 3.2 lerin motoru touareg ve caravelle ile ortak dimi? Parça bakımından en uygunu sanırım caravelle olacaktır.Ama o da türkiyede az.

  7. #26
    zekirdek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    77
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne şans araç eniştemin.. =) Tertemiz kullanılmıştır kendisi 40 yaşında sakin sakin kullanır.Geneldede uzun yol yapar..Geçen ay haftasonu bendeydi 2 gün boyunca gezdim kilometresine rağmen araç içinde tık ses yok motor kondisyonu süper..Anlayacağın düşünüyorsan gidip bakmanı öneririm tertemiz..

  8. #27
    AHMET1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar turbolarin vergisi beni uzer oyuzden 3.2 motor bakiyorum ama golfteki motorsa problem degil ozaman herturlu parcasi bulunur
    I sold the BMW because I wanted something sporty and fun to drive like the STI, yet be more comfortable and practical. The John Cooper Works Mini was the best of both words

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •