Bu Spec C'ler plakalı mi?
Printable View
Bu Spec C'ler plakalı mi?
Bu spec c ler TR plakalı değil. belli zamanlarda ülkeye giriş çıkış yapıyorlar.
Taner deki Spec c lerin daha detaylı fotofrafları
bu da videosu spec c nin. inanılmaz bir gürültü
Anmelden | Facebook
İstanbul Rallisinin start noktasında foto çekme şansı bulmtuştum geçen sene. Spec C'nin sesi çok farklıydı. Daha gürültülü, daha derinden, daha bir boxer. :)
çok yerinde tespit tşk.
Mertcan DCCD kontroller çekişi arkaya yüzde 90 a kadar vermez. Orta Diff in ratiosuna göre en fazla %68 arka %32 ön yapabilirsin. Mekaniğin önüne elektronik ile geçemezsin, yolunu biliyorsun gel benim DCCD Pro'ya bak :)
Gelelim diğer konuya, STi 'ı kıramazsınız, canını alamazsınız. Taş gibi sağlam arabadır, sert bir arabadır. WRX ise daha bir günübirlik arabadır, yumuşaktır, parçası ucuzdur.
STi mahallenin bıçkın delikanlısı, WRX ise mahallenin normal delikanlısı gibidir.
Bu arada birebir olmasa da SPEC C parçaları getirilip yapılmış bir çok araç mevcut.
Mesela benim GC8'in yürüyeni tamamen SPEC-C . Hatta koltuklarım ve direksiyonum da öyle :)
mark var fark var gibi bişeydir
wrx ve sti..
Euro ve Dollar kadar farklıdır.
Paran varsa Range Rover, Paran yoksa Game Over gibidir hatta...
Maalesef Cusco Tarmac Gear gibi özel ekipmanlar kullanmadan %80 geriye almanın mümkünatı yok. Sonuçta sen orta diff'i elektriksel olarak gıdıklıyorsun.
Barış abinin postunu buldum aşağıda paylaşıyorum :
Baris
Y ö n e t i c i
Kayıt: 09 Hzr 2008
Yaş: 37
Araç: 05 STi , 97Vivio GX-R
Şehir: Atavatan
Tarih: Çrş Eyl 16, 2009 4:38 pm Mesaj konusu:
--------------------------------------------------------------------------------
Standart DCCD ile gücün tamamını arkaya veremezsiniz. Ancak 50:50'den 33:66'ya kadar değiştrebilirsiniz. Bu sebeple "full arka" diye birşey yok.
Ben kendi modladığım DCCD elektronik kontrol ünitesi (beyni) ve yine modlu orta diff ile %80 arkaya güç aktarabiliyorum. Ama bunu yapmanız için bayağı elektronik bilgisi artı mekanik modlar gerekiyor.
08+ STi modellerinde DCCD için eskisi gibi mekanik tekerlekli kumanda yok, o yüzden önce manuele alıp sonra + ve - tuşları ile çekişi tedricen değiştirebiliyorsunuz.
Bu arada kavram karmaşası olmasın; DSC: dinamik stabilite kontrol, DCCD: sürücü kontrollü merkezi difransiyel. İkisi aynı şeyler değil, misal: DCCD sadece orta difransiyele hükmeder, DSC ise kayma anında ABS frenleri ve hatta gaz kelebeğini bile module eder, yani kayınca gaz pedalı dpte bile olsa elektronik keebekten gaz keser.
Bu sebeple telli gaz kelebeği aracına daha hakim ve bilgili kişiler için her daim daha çok tercih edilir, ama beyin kumandalı kelebek sizin gibi daha gençler ve/veya deneyimsizler için daha uygundur, kötü durumlardan daha kolay kurtulmanızı sağlar...
subaruimpreza.org :: Giriş
gursel cosmmusn dogum gunun kutlu olsun :)
Niye coşayım sevgili japon kardeşim, her zamanki halim bu :)
Doğumgünüm olduğu için daha bir enerjiğim sanırım :)