User Tag List

Sayfa 5/8 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
141 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Volvo S70 T5 ?

  1. #77

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tesekkur butonu aradim bi an

    s80t6 larin s70 t5 yada s60t5ten daha yavas oldugu soyleniyordu bir ara (200 sonrasi durum disi tabi) deneyimi olan varmi
    Ama ilk yazılanlar tamamen yanlış yanlış bilgi için teşekkür edecektin.

    S80 T6 0 dan 150 ye kadar geriden gelir 2 boy sonra uçar gider S70 in yanından ama S60 T5 e yetişemez uzunda da.
    IN BOOST WE TRUST

  2. #78
    ilkerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Maltepe
    Mesaj
    1.257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama ilk yazılanlar tamamen yanlış yanlış bilgi için teşekkür edecektin.

    S80 T6 0 dan 150 ye kadar geriden gelir 2 boy sonra uçar gider S70 in yanından ama S60 T5 e yetişemez uzunda da.
    850 2.3 T5 manuel olmak kaydı ile yazılımın ve bilimum f/e/dp operasyonun yapılmasından sonra neler yapar?

    Çok zor bir soru değil ama...

  3. #79
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birden fazla motor ve şanzıman yapılışı tamamen usta kaynaklı araca suç atmak doğru olmaz

    duzen tutmasıda hiçbir araç için zor değil aslında herşey gerektiği gibi yapılırsa neden sıkıntı çıksınki

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  4. #80
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evimin yakınlarında otomatik bir t5 var gri s70.. araba çok temiz duruyor yani ben her gördüğümde durup bakıyorum.. Bir gün dayanamayıp kız arkadaşım yanımdayken bir bak bakim dedim otomatik mi manuel mi diye indirdim baktı.. Sattığını düşünmüyorum ama burada isteyen olursa not bırakabilirim.. KM'sini göremiyorum dijital olduğundan.. Bir kere çok alakasız bir yerde gazladığını gördüm normalde amca sürüyor ama içinde genç biri vardı gazladığında
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  5. #81

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkerist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    850 2.3 T5 manuel olmak kaydı ile yazılımın ve bilimum f/e/dp operasyonun yapılmasından sonra neler yapar?

    Çok zor bir soru değil ama...
    850 lerde T5 ler 2lt 210 hp. yazdıklarınla 260ları görür. Turbo küçük s70 e göre.
    IN BOOST WE TRUST

  6. #82
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle selamlar.
    Deneyim ve referans vermek isterim bilgilerin safsata ilan edilme ihtimaline karşı.
    Volvo yedek parça da binlerce parça
    Volvo Şanzıman tamiri onlarca
    Volvo Motor yapımı (usta değilim iş takibi ve tespitler tarafımdan yapılır) onlarca
    Volvo VİDA parts catalog ve diagram uzmanlığı TRde 15 e yakın Volvo servisine hizmet vs vs...
    Volvo s40 t4 modelinde 1.9 bir motor kullandı ve bu motor bir Ford mucit bir Mitsubishi uzmanı ile gerçekleşmiş yanı sıra Renault deneyiminide almıştır.
    Volvo Engine co. bir araç için motor üretmez.
    İş makinası,deniz araçlarıda motor üretmenin yan kollarıdır.
    1948cc motor 1.9cc olurken 1958cc 2.0cc olarak damgalanır.
    Turbo meselesi doğrudur bir t4 mitsubishi turbosu kullanır ancak aynı zamanda bir megane rs te mitsubishi turbo kullanır.
    Bir megane rs kullanıcısı mesajı görüyorum sizinde motorunuz bir volvo s40 t4 tabandır ve mitsubishi eclipse te dahi aynı proje desteklenmiştir.
    Bir volvo s40 t4 tek tırnak bujisi alarak megane rs aracınıza takar dener ve herşeyin aynı olduğunu görürsünüz.

    S80 meselesine parmak atmak gerekirse.
    Bir S80 4 ileri otomatik kullanır(genelde) ve 3 viteste 200lerde olursunuz ki bu aracın hızlanma degerlerini düşürür.
    Bir S60 2.3 t5 5 ileri geartronic kullanır ve top speed de şahsi 275 km/h limitini görmüşümdür.
    Bir s40 t4 ise top speed konusunda stock ise s80 ve s60 dan geride kalacaktır.

    850 ve S70 meselesine gelince.
    Tuning işleminde 850 aracın performans alması ve uygulama daha kolaydır.
    Deneyimlerle sabit 850 yüklemeye daha uygundur.
    Manuel şanzımanlı bir araç seçildiğinde ise performans daha iyi olacaktır.
    850 sensörsel olarak daha az sensör içerir ve klasik volvo hatalarını daha az içerir.

    S70 daha dolu bir araçtır ailecek kullanmak için daha uygundur manuel bulunması 850den zordur.
    s70 ve 850 fabrikadan çıktıgında s70 bir boy önde idi ancak iki boy atamaz.
    Şu anda ise fabrikadan 12 15 sene sonrasındayız her kullandığım 850 her s70den daha sportiftir.
    Turbosu şu büyüklükte vs diye umursamayın 850 alın performans için zaten yeni bir turbo olmadan 350hp ve üzeri güçler hayal olur.

  7. #83
    ilkerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Maltepe
    Mesaj
    1.257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300hp üstü bir güç düşüncem yok zaten,o yüzden oem turbosu yeterli gelecektir,stock motor içi ve şanzımanı hangi güç bandına kadar kullanılabilir peki?Maksat bilgi olsun...

  8. #84
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkerist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    300hp üstü bir güç düşüncem yok zaten,o yüzden oem turbosu yeterli gelecektir,stock motor içi ve şanzımanı hangi güç bandına kadar kullanılabilir peki?Maksat bilgi olsun...
    Stock motor içi ile 350 hp ye kadar rahat gezilir tabi pro. bir işlemle.
    Enjektörler pompa yetersiz gelecektir.
    Şanzımanda baskı balatada sıkıntı yaşamanız mümkün çünkü 850,s70,s80,s60 manuel aynı seti kullanır ve 2.0t aracıda aynıdır 2.3 t5 manuel de aynı...
    Ancak şanzıman içi kırılan araç görmedim.
    Turbosu pek sağlıklı değildir yada bana düzgünü gelmedi
    İstediğiniz güç 275 300 arası ise yazılım bile yeterlidir.
    Ancak Volvoda sağlıklı çalışma temeldir. Stock s60 2.3 t5 turbo ayarı ile 280 hp 300 hp civarında kendi aracımdan almışlığım var ve 34 SKN type-r araca da 2 3 boy atmışımdır.Ben S70ten sportif bir keyf hiç alamadım ancak 850 bana hep daha sportif gelir.İstediğiniz her konuda yardımcı olacbilirm.

  9. #85
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2007 2.4 T5 260hp olan S60 ların şanzımanı kaç hp ye kadar dayanabilir ?

    geartironic olan duz vites değil

    yazılım yapıcaz ona gore risk almayalım

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  10. #86

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nosturkye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle selamlar.
    Deneyim ve referans vermek isterim bilgilerin safsata ilan edilme ihtimaline karşı.
    Volvo yedek parça da binlerce parça
    Volvo Şanzıman tamiri onlarca
    Volvo Motor yapımı (usta değilim iş takibi ve tespitler tarafımdan yapılır) onlarca
    Volvo VİDA parts catalog ve diagram uzmanlığı TRde 15 e yakın Volvo servisine hizmet vs vs...
    Volvo s40 t4 modelinde 1.9 bir motor kullandı ve bu motor bir Ford mucit bir Mitsubishi uzmanı ile gerçekleşmiş yanı sıra Renault deneyiminide almıştır.
    Volvo Engine co. bir araç için motor üretmez.
    İş makinası,deniz araçlarıda motor üretmenin yan kollarıdır.
    1948cc motor 1.9cc olurken 1958cc 2.0cc olarak damgalanır.
    Turbo meselesi doğrudur bir t4 mitsubishi turbosu kullanır ancak aynı zamanda bir megane rs te mitsubishi turbo kullanır.
    Bir megane rs kullanıcısı mesajı görüyorum sizinde motorunuz bir volvo s40 t4 tabandır ve mitsubishi eclipse te dahi aynı proje desteklenmiştir.
    Bir volvo s40 t4 tek tırnak bujisi alarak megane rs aracınıza takar dener ve herşeyin aynı olduğunu görürsünüz.

    S80 meselesine parmak atmak gerekirse.
    Bir S80 4 ileri otomatik kullanır(genelde) ve 3 viteste 200lerde olursunuz ki bu aracın hızlanma degerlerini düşürür.
    Bir S60 2.3 t5 5 ileri geartronic kullanır ve top speed de şahsi 275 km/h limitini görmüşümdür.
    Bir s40 t4 ise top speed konusunda stock ise s80 ve s60 dan geride kalacaktır.

    850 ve S70 meselesine gelince.
    Tuning işleminde 850 aracın performans alması ve uygulama daha kolaydır.
    Deneyimlerle sabit 850 yüklemeye daha uygundur.
    Manuel şanzımanlı bir araç seçildiğinde ise performans daha iyi olacaktır.
    850 sensörsel olarak daha az sensör içerir ve klasik volvo hatalarını daha az içerir.

    S70 daha dolu bir araçtır ailecek kullanmak için daha uygundur manuel bulunması 850den zordur.
    s70 ve 850 fabrikadan çıktıgında s70 bir boy önde idi ancak iki boy atamaz.
    Şu anda ise fabrikadan 12 15 sene sonrasındayız her kullandığım 850 her s70den daha sportiftir.
    Turbosu şu büyüklükte vs diye umursamayın 850 alın performans için zaten yeni bir turbo olmadan 350hp ve üzeri güçler hayal olur.
    Benim Megane daki motor ile S40 T4üm deki motor nasıl aynı olabiliyor. Motorların alakaları yok. Bloklar tamamen farklı. Volvo nasıl blok yapmaz onu anlamadım. B52 kendi icadı değildir Porsche icadıdır doğru ancak üretimi tamamen volvodur. Aynı şekilde T4 bloğunu açtığınız zaman içerisinde volvo mühürlerini görürsünüz.
    Megane RS de tek tırnak buji kullanır çift tırnak kullanmazki. Sadece T4 deki buji ile performans alamazsınız yazılım vs sonrası.
    850 zaten S70 in temelidir. Sensör ve elektronik hata daha azdır.(Modele göre değişir ben yaşamadım S70de) Yüklemeye gelince 98 S70 daha iyidir. Nedeni turbosu daha büyüktür. Drive by wiredır. Bir sürü sensör yoktur 99lar gibi. Manuel olarakta bir sürü araba bulabilirsiniz.
    Sportif olarak 850 amortisörleri S70 den daha serttir.Ancak 2.3 S70 ler 850 ye daha yakındır. 2 lt S70 zaten sadece Türkiye ve İtalya için üretildi vergi avantajından dolayı.
    IN BOOST WE TRUST

  11. #87
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim Megane daki motor ile S40 T4üm deki motor nasıl aynı olabiliyor. Motorların alakaları yok. Bloklar tamamen farklı. Volvo nasıl blok yapmaz onu anlamadım. B52 kendi icadı değildir Porsche icadıdır doğru ancak üretimi tamamen volvodur. Aynı şekilde T4 bloğunu açtığınız zaman içerisinde volvo mühürlerini görürsünüz.
    Megane RS de tek tırnak buji kullanır çift tırnak kullanmazki. Sadece T4 deki buji ile performans alamazsınız yazılım vs sonrası.
    850 zaten S70 in temelidir. Sensör ve elektronik hata daha azdır.(Modele göre değişir ben yaşamadım S70de) Yüklemeye gelince 98 S70 daha iyidir. Nedeni turbosu daha büyüktür. Drive by wiredır. Bir sürü sensör yoktur 99lar gibi. Manuel olarakta bir sürü araba bulabilirsiniz.
    Sportif olarak 850 amortisörleri S70 den daha serttir.Ancak 2.3 S70 ler 850 ye daha yakındır. 2 lt S70 zaten sadece Türkiye ve İtalya için üretildi vergi avantajından dolayı.
    Volvo blok üretmez diye bir ibare ben yazmadım.
    Her motorda mühür ararsanız toyota motors. mührü herhalde ciklet olurdu diye düşünürüm en çok araca parça veren firmadır.t4 s60 s80 tek tırnak buji kullanır megane rs te oldugu gibi rs güncel olarak 3 tırnak benzeri bişi kullanıyor ama ilk olarak tek ti.
    bir aracın orj turbosu büyük diye mi sadece daha verimli oluyor bunu çözemedim ancak ben deneyim ile konuşuyorum ki fabrikan çıksa s70 1 boy onde olur demiştim.

    Volvo motor üretir ancak her aracında bu motor yoktur.

    440 ın 1.7 motoru volvomu yoksa renault flash ve manager 1.7 motoru renault mu?

    saab daki 2.3 mü yolsa volvodaki 2.3 mü ?ki volvoda saab damgası daha görmedim

    2.0 laguna rxt 140 hp mi volvo yoksa 2.0 s40 mı renault(renaultta volvo damgası bulunur)

    s40 classicte kullanılan 1.6 motor megane mı lagunamı ? yeni kasa tüm 1.6 dizeller ford mu yoksa fordmu volvodan aldı...

    bu liste uzar gider.

    Tamamen aynı motor anca aynı araçtan çıkar ancak 1.6 dizel ford,volvo,peugeot aynı motoru kullanır.Fakat bir çok farklı parçada bunulur.
    Yada 1.6 s40 renault motorludur ancak gelelim ki bobinleri bile uymaz.
    s40 2.0t eclipse ve megane rs ki bnm bildiğim araçlar bunlar tesadüfen aynı hacimlere yakın ortak firmalardan aynı turbo ile çıkmamıştır.
    aynı blok değil!aynı mühendislik vardır.
    renault laguna turbo clio rs megane rs scenic te aynı blok olması gibi bişeydir.
    Çok keyifli s70lerde gördüm ancak 850lerden daha sportif sesler daha iyi tepkimeler aldım.

  12. #88

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane rs ler F4R dır. Senin bahsettiğin IDE motor farklıdır. Yani alakaları yok. Megane RSlerde kullanılan buji NGK tek tırnak R26R da 3 tırnak var.

    Daha küçük turbodan daha fazla güç almayı nasıl başarabiliosun. Ya da şöyle soriim burada dünya kadar proje arabası var. Hangisinde benim megane da kullandığım 14T turbodan gördün. Millet 62M turbolara 30-35R turbolara dünya para ödüyor
    bide şunu sorucam volvo 2.3 de herzaman B52 kullandı ama saab her zaman I4 . Biri B53 diğeri b234. Nasıl aynı olabiliyorlar.

    Ben volvo bütün modellerinde kendi motorunu kullanır gibi bişey söylemedim. B42-B52 modüler motor grubu porsche yardımıyla üretildi zaten onu bende söyledim. Ama başka kullanan yok.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #89
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane rs ler F4R dır. Senin bahsettiğin IDE motor farklıdır. Yani alakaları yok. Megane RSlerde kullanılan buji NGK tek tırnak R26R da 3 tırnak var.

    Daha küçük turbodan daha fazla güç almayı nasıl başarabiliosun. Ya da şöyle soriim burada dünya kadar proje arabası var. Hangisinde benim megane da kullandığım 14T turbodan gördün. Millet 62M turbolara 30-35R turbolara dünya para ödüyor
    bide şunu sorucam volvo 2.3 de herzaman B52 kullandı ama saab her zaman I4 . Biri B53 diğeri b234. Nasıl aynı olabiliyorlar.

    Ben volvo bütün modellerinde kendi motorunu kullanır gibi bişey söylemedim. B42-B52 modüler motor grubu porsche yardımıyla üretildi zaten onu bende söyledim. Ama başka kullanan yok.
    Aynı şeyi söylüyoruz üstad sanırım şu şunun yardımı şu şunun parçası ile...

    Aynı alt yapı demek aynı yatak aynı bobin aynı blok demek değil sen kelalper marka bende nosturkye marka olsak otursak senle 7 silindir otak paylaşım bir motor yapsak yazsak çizsek... sonra sen kelalper marka damgalı bir kalıpta blok döksen bende nosturkye marka ama sen gömlekte 83 ben 81 çap kullansak ben 16t sen 20 t turbo kullansan biz farklı motor yapmış oluruz ama kullanıcılar için sen ve ben aynı işi yapmışızdır ancak kendi teknik sistem ve deneyimlerle.dediğim gibi yoksa gider her araç toyota çıkar inan.
    Neyi açık söyliyim bilmem ama saabcıların ucuz diye volvo parçası kullandığımı volvocuların renault mu ford mu vs.vs
    İnanki bir çok parçası uyumlu çıkıyor bu araçların çok renault lagunacı gördüm volvodan parça alan safrane a parça bulamayan 850 parçası alan eline metal 2.0t renault turbo borusu alan sizde varmı diyen...

    seni anlıyorum ve doğru noktalara parmak basıosn senin megane ile t4 motoru farklı ancak bir deli gidip 1.9 t4 yapıyor sonra renault destekle bu motor 2000 sonrasında 2.0t oluyor renault buna dayanamayıp aynı zamanda lagunalarda bir 2.0t kullanıyor bu 2.0t yerini yeni enjektör ve ile rs motoruna bırakıyor 4 silindir mitsh. turbolu motorlar ve ortak çalışmış firmalar söz konusu... yan yana koysak biri paris biri bağdat bu motorların ancak babaları dedeleri ortak.

    5 silinir 850 motorunda da aynı temeller birçok marka devreye girmeside var.

    focus stde dahi kullanılan 2.5 litre 5 cyl. volvo motoru gibi...

  14. #90
    gabxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kusura bakmayın ama aynı şeyleri falan söylemiyorsunuz.

    Kaç posttur alper abi yanlışlarınızı düzeltiyor başka şeyler söyleyip duruyorsunuz.

    Saabda ucuz diye volvo parçası kullanılmaz yukarıda bende yazdım alper abide kaç sefer yazdı farklı motorlar.

    Renault un lagunada kullandığı motorun volvo ile alakası yok. Safrane da kullandılar.

    Kusura bakmayın ama yanlış bilgiler üzerinden uzun ve boş yazıyorsunuz.

  15. #91
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Saab ile Volvonun 2.3leri aynı mı? Emin misiniz? Ben mi yanlış anlıyorum yazdığınızı?

    Bugün hem volvo hemde saab çıkması işi yapan, devamlı araba alıp parçalayan bir dostumun yanındaydım... Saab ile Volvo ortak parçalar kullanıyor deyince baya bir güldü...

    Bana asıl ters gelen şeyler, sanki oturup tasarlayan ekipte siz varsınızda "beraber çıktılar yola, ama kader ayırdı" gibi bir anlatımla motorların aynı altyapıyı kullandığını iddia etmeniz...

    Olaya öyle bir girmişsiniz ki, ben bu işin piriyim, bakın bunları yapıyorum, bunları biliyorum sakın ha şüphe etmeyin tarzında... Bırakın tartışma ortamını paylaşım ortamlarında bile böyle enaniyetli yaklaşılmaz olaylara...

    Bende senin gibi yapayım ozaman...

    Benden sana bir abi, bir hoca tavsiyesi... Böyle girme tartışmalara, insanlara %80 doğruda söylesen, karşındakiler senin açıklarını bulmak için uğraşır...

    Şüphen varsa doktorama eğitmenlik belgelerime kadar dökerim sorun yok
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  16. #92
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gabxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kusura bakmayın ama aynı şeyleri falan söylemiyorsunuz.

    Kaç posttur alper abi yanlışlarınızı düzeltiyor başka şeyler söyleyip duruyorsunuz.

    Saabda ucuz diye volvo parçası kullanılmaz yukarıda bende yazdım alper abide kaç sefer yazdı farklı motorlar.

    Renault un lagunada kullandığı motorun volvo ile alakası yok. Safrane da kullandılar.

    Kusura bakmayın ama yanlış bilgiler üzerinden uzun ve boş yazıyorsunuz.

    Renault Laguna - Vikipedi

    laguna 2.0 rxt de 140 hp 2.0 volvo motoru vardır. vikiden göz atabilir yahut hiç yoksa bir araç satış sitesinden laguna ilanına bakabilirsiniz yahut bir renault ustasına sorunuz buda olmazsa bir volvo özel servisinden gidip bir 2.0 rxt parçası isteyiniz.

    Ancak şu şunu düzeltti sen yanlış yazdın demekten çekininiz.
    Kelalper nick li üye ile karşılıklı istisare içindeyim zaten yardımınıza ihtiyacı varmış gibide görünmüyor.

  17. #93
    gabxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yahu atmosferik kullandığını biliyoruz zaten.Siz turbodan bahsediyordunuz.

    Alper abinin yardıma ihtiyacı olmadığını bende biliyorum.Yardıma ihtiyacı olduğu için yazmadım hala saab dı renault du diye tutturduğunuz için yazdım.Eğer biz özel konuşuyorduk diyorsanız öm diye bir seçenek var forumda.

    Bundan önceki 3 aracımda volvo idi merak etmeyin wiki deki bilgileri öğreneli çok oldu.

  18. #94
    nosturkye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saab ile Volvonun 2.3leri aynı mı? Emin misiniz? Ben mi yanlış anlıyorum yazdığınızı?

    Bugün hem volvo hemde saab çıkması işi yapan, devamlı araba alıp parçalayan bir dostumun yanındaydım... Saab ile Volvo ortak parçalar kullanıyor deyince baya bir güldü...

    Bana asıl ters gelen şeyler, sanki oturup tasarlayan ekipte siz varsınızda "beraber çıktılar yola, ama kader ayırdı" gibi bir anlatımla motorların aynı altyapıyı kullandığını iddia etmeniz...

    Olaya öyle bir girmişsiniz ki, ben bu işin piriyim, bakın bunları yapıyorum, bunları biliyorum sakın ha şüphe etmeyin tarzında... Bırakın tartışma ortamını paylaşım ortamlarında bile böyle enaniyetli yaklaşılmaz olaylara...

    Bende senin gibi yapayım ozaman...

    Benden sana bir abi, bir hoca tavsiyesi... Böyle girme tartışmalara, insanlara %80 doğruda söylesen, karşındakiler senin açıklarını bulmak için uğraşır...

    Şüphen varsa doktorama eğitmenlik belgelerime kadar dökerim sorun yok

    Gördüğüme inanmak sanırım hakkımdır diye düşünüyorum. Konunun tamamına takılmak daha mantıklı saab kısmını bir yerden çekmekle olmaz.

  19. #95
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arada fazladan şeyler kaynayabilir diyorsun yani...

    Dikkatli konuşmak lazım...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •