Aracınızda problem vardır.122 lik golf 6 manuel,egsoz,hava filtresi,downpipe,yazılım,ort tuketım 8.5 9 litreydi kendi kullanımım.
Printable View
golf 6 kullanıyorum 122. ve şahinle kıyaslayamazsınız üstünüze çullanırlar burda :) 70 80 vermedik 45 verdik 2 sene önce. 2 senedirde şehir içi 12 görmedim. ha ilk çalıştırdıgımda 30 bile gördüm o ayrı ama köşeyi dönene kadar :) genelde ş.içi ortalaması izmir trafiginde 8-9 arası. ş.dışı 5.5
Şirket işi her türlü arabaya aşağı yukarı bindim, uzun yolda yaptım çoğu ile en vazgeçilmezim golf7 oldu, kolay kolay başka markayla kıyaslanacak bir araç değil, (üst segmentler hariç) ondaki hassasiyeti sürüş kolaylığı ve esnekliği nadir arabada buluyorum ben, kusura bakmada şahin ile bu aracı kıyaslaman bayağı ilginç olmuş,bile bile şahin ile golf'ü kıyaslama yapıyorsan araba bilgilerini ve tecrübelerini bir daha gözden geçir
CC ile 10'un üzerini de ben hiç gömedim normal şartlar altında...
Mazda 6 2.0 sıfırını 100 bine alırsın 40 bine satamazsın....
Servisini her yerde bulamazsın.....
Sorunsuz olabilir ama bir araba ilede ömrünü geçiriyor olamazsın...
Ha nikah kıydık biz ayrılamayız diyorsan o ayrı :)
golf ile şahini kıyaslamadım daha doğrusu sadece golf ile kıyaslamadım bir çok araç var donanımsız ve uçuk fiyatlı akıl mantık erdiremediğim eski modelleri iyiydi bunlar da iyidir mantığıyla alınan. 45bin lira 2 sene önce idi şimdi eğer boş almayayım diyorsanız 45 bin hayal :o
halk olarak inceyi değil kalını görmek her şeyi düz mantık anlamakta üzerimize yok. şahin ile golf kıyaslamadım. biraz ironi yaptık. empati kurmaya çalışın. golf ün uzun yoldaki rahatlığı sadece ses yalıtımı onun dışında direksiyon hisleri olsun verdiği haz olsun ben bir çok uzak doğu aracında daha başarılılarını gördüm.
ara ara sert kullandık son zamanlarda egzozdan dolayı, sistemi geliştirmeye çalışıyoruz. ama öncesinde de 9 üzeriydi adım gibi hatırlıyorum. bol yokuşun etkisi vardır belki araç genelde bol yokuşlarda kullanılıyor, örnek verdiğim mazda ve honda araçlar da aynı yollarda kullanılıyor bu arada. belki küçük hacimli motor ve turbo nun yokuş karşısında verdiği standart tepkiden dolayıdır bu kadar çok yakması diye düşünüyorum 2 yıldır.
bütün araçlar arasında en sakin sürdüğümüz araç cc idi ve 10 litre aldığımız en dip değerdi.
üslup çok kaliteli, aynı en sonda yaptığınız laf sokma belirtisi sandığınız göz kırpma gibi
20 yıldan uzun süredir ailecek mazda süreriz. sıfırını şimdiye kadar en yüksek 65 bine aldık ve full+full + full lerdi hepsi (alacağınız zamanı bileceksiniz). ayrıca bir süre önce bir 2009 mazda 6 sattık full idi 70 bin km de idi ve 52 bin tl ye satıldı boyalı tampon ve değişen kapı sacı vardı. izmir, ankara, bursa, adana, kayseri, istanbul v.b bir çok şehirde yaşadık şimdiye kadar 1 kere bile servis sıkıntısı çekmedik. hatta doğuş oto servisleri ve teknik oto kosifler oto tarzı büyük servislerin bile sağlayamadığı müşteri memnuniyeti ve ikramı sadece mazda servislerinde bulduk. bir bozukluk olmamasına rağmen direksiyon kutumuzu değiştirdiler (ücretsiz), sonradan servis tarafından temin edilen navigasyonlu multimedya konsulunu ücretsiz onardılar, sanayide verilen fiyatlardan bile hep daha uygundular, aracımızı iş yerimizden alıp servisini yapıp geri bıraktılar çoğu zaman, ufak tefek şehir hasarlarını ücretsiz onardılar vs vs. ben hiç bir serviste görmedim. siz sanırım rx8 ler sürekli motor yiyor yağ yakıyor diyen hurafecilerden aldınız bilgileri :) ayrıca şu an çalıştığım işim ve okul hayatımda bir problem çıkmazsa inşallah yaz dönemine bir rx8 ile girmeyi planlıyorum bir ekonomik sıkıntı yaşamazsam ve nikah düşünüyorum sizi şahidim yapmayı isterim :) ömür boyu mutluluğa evet deyişimize şahit olmak ister misiniz?
tamam beyler tsi ları satın :)
be devirde küçük hacimli turbo benzinli motorlar arasında en mantıklısı tsi lar ben tsi ları satın yakın demedim. sadece araç satanların ve kullananların aşırı iyimser ben sürekli 6 yakıyorum diye gezmesi bana batıyor. biz de kullanıyoruz sabah akşam emekli gibi gezmezsen eğer o değerler olmuyor işte insanlar bunu bilsin yeter. 30 yaşına gelmiş bir insanın bu kadar basit anlaması ve dalga geçer tavırları çok komik kaçıyor :)
TSI yükleyince 2 lt'lere rahat kafa tutan, az basınca dizellere yakın yakan tek motordur NOKTA
[QUOTE=ilovevti;7561629]be devirde küçük hacimli turbo benzinli motorlar arasında en mantıklısı tsi lar ben tsi ları satın yakın demedim. sadece araç satanların ve kullananların aşırı iyimser ben sürekli 6 yakıyorum diye gezmesi bana batıyor. biz de kullanıyoruz sabah akşam emekli gibi gezmezsen eğer o değerler olmuyor işte insanlar bunu bilsin yeter. 30 yaşına gelmiş bir insanın bu kadar basit anlaması ve dalga geçer tavırları çok komik kaçıyor :)[/QUOTE
ben 6 küsürlerle geziyorum ş.içi kendi gördüklerime mi sana mı inanayım ayrıca 23 yaşında birinin bu konuda kesin bu böyledir gibi cümleler kurması asıl komik kaçan :)
1.2 de gözüm yol bilgisayarında gezersem 6 6.2 , aldırmaz normal kullanırsam 8 8.1 yakıyorum.
öncelik tüketim olmak kaydıyla 1.2 de ısrarcı olarak çok şey kaçırıyor muyum?
1.2 lere yazılım yapılabiliyormu?
[QUOTE=M U R A T;7561696]TSI 170 HP dsg aracim sıkışık trafiğe girmeden şehir içi 7.5 lt geçmiyor.
Bir arkadaşim var 122 hp dsg araci onunda golf 5 abartmiyorum markete giderken bile tapa gaz gidiyor çocuk en fazla 11 lt falan ortalamasi.
Kimse gelipte tsi çok yakıyor v.s demesin o yüzden kendi aracim için konuşuyorum bu güçte bu kadar iyi bir tüketim tsi harici başka motorda görüceğime inanmıyorum.
[QUOTE=M U R A T;7561696]ben de kendi gördüklerime mi inanayım sana mı inanayım? :) 30 yaşında biri 20 yaşında araç kullanmaya başlamış ve belki mekanik teknik yazılım tarzı işlerin %10 unu biliyor olabilir ama 23 yaşında biri belki beşikten meraklı 10 15 yaşından beri bu işin içinde gerçekten araba dağıtmış toplamış veya bu işin okulunu okuyor olabilir :) düz mantıktan vazgeçmek lazım sene 2014 hala yaşa göre insan yargılar mantığın varlığı üzücü :)
[QUOTE=Berkayy;7562245]1.6 160-170 hp civarı bir civic "vti" ile, ki bildiğiniz gibi atmosferik araçlar, aynı değerleri yakalayabiliyorum ve kimse gelip de tsi motor ömrü vtec motor ömründen uzun da diyemeyeceğine göre vtec daha bir iyi motor oluyor o zaman ve daha az yakarak bence daha performansa açık motorlar. şimdi ben az yaksın diye emekli subay gibi süreceğim aracı ne yapayım bu 1, ikincisi böyle sürerek oha sen fazla yakıyorsun bu araç aslında bu kadar yakar demek ne mantık ve sizin normal sürüşünüz ile benim normal sürüşüm farklı olabilir. ayrıca bu forumda babası çok çok iyi ve saygıdeğer bir yağlı çekiç ustası olan birisi var nickini unuttum şimdi o geçen sene gibi electric blue bir cooper s almıştı ki aracı yanılmıyorsam 180 küsür hp veren 1.6 motor bir araç ve kendisi 6 litre ortalama ile kullanıyordu. o zaman kimse gelip de tsi motorlar cooper s lerin motorlarından daha iyi demesin. uu çok sert :)
70 sabit hızla cc ile e-5 te 5 lt nin altında yakıyorum
https://www.youtube.com/watch?v=InMNnClhNGg
0 dan 100 e programında 4.5 yapmışlardı 90 sabit bulgaristan istanbul yaptılar sanırım. sürekli sabit gitmek gerçekten araç sürmek mi veya realistik mi? bunu anlatamadım insanlara. yani bir çok araç sabit hızda ciddi az yakıyor bu tsi lara özgü değil insanlar bunu anlamıyor.
vtec ne alaka durduk yere ki şu iyi bu iyi diyosunuz ordan atlayıp buraya konuyosunuz cidden alakasız yorumlar yapıyosunuz çok
vti'ın çok yaktıgını kimse söylemiyo şuan kaldı ki vti'ın yakıtıyla ilgili bi konuda sakin kullanımda normal 1.6 aracın yakıtının alındıgını söylendi hep. ve cooper r56 ise aşırı bi yakıt tüketimi olmadıgınıda bilen bilir. tsi'la bunların alakası hiç yok. siz demişsiniz basmıcaksam napıyım siz basıp aracı kötülerseniz burda yanlış vardır 23 yaşındaki abim.
kardeşim abilik taslamadım en sevmediğim şeydir delikanlı tabiri yorumundaki heyecana idi. bundan önce sahibi olmadan uzun süre vti kullandım. şu an vti arayışındayım. daha önce sarı renk cooper s im vardı. inan cooper s ciddi yakan bir araç. vti vtec altı bir çok 1.6 ve 1.4 araçtan az yaktığı gibi vtec üstü de ciddi yakan bir araç. bu arada eğer bir araç az yakıyor deniyorsa, ki arkadaşlar böyle söylüyor, kıyas noktası almadan derdimi anlatamam değil mi? ben de iyi bildiğim iki araç seçtim ki kıyaslayabileyim. ben tsi ile aynı motoru neden tsi ile kıyaslayayım. arkadaşlar genel konuşmuş daha az yakan bu tarz motor yoktur demiş ben de gerek atmosferik gerek turbo örneklerini verdim. az basınca hepsi az yakar çok basınca hepsi çok yakar. tsi neden bu kadar yüceltiliyor dedim. o yüzden okuduğunu anlamalısın dedim. çünkü farklı düşündüğümüzü sanmıyorum. 1.4 is depo muhabbeti yaptığımız arkadaş mısın sen?
[QUOTE=ilovevti;7562376]Vti ın kötü bir motor olduğunu kimse söylemedi burda. Bak kendin söylüyorsun işte Yakıt tüketimini tamamen kullanıma bağlı ama dediğim arkadaşım o kullanımla 11 litreyi görüyor. ama sen gelip tsi 12 litreden aşağı yakmıyor tu kaka dersen burda yemezler. Bahsettiğin kişi melih abi cooper ile 6 litre görebilir ben 8 görürüm belki o benim arabamda 7.5 tan aşağıya düşmez yukarıda dediğim gibi tamamen kullanıma bağlı. Ben sadece kendi aracımın değerlerini paylaştım. Bahsettiğin araçlar sende biliyorsun ki 1.6 biri atmosferik biri turbo tsi ile arada hacim farkı var. Ayrıca yaşın yanlış yazıyor heralde cok sert falan demeler karşılıklı konusuyoruz sonuçta abuk subuk laflarla forumun kalitesini düşürme;)
ben zaten tsi tu kaka demedim yakıt verileri kullanıma bağlıdır burada ve genelde her yerde insanlar tsi lar dünyanın en az yakıp en çok güç veren motorları gibi davranıyor bundan yakınıyorum anlayamaman benim sorunum değil. senin göz kırpmalı laf sokma ifadenden daha düşük seviye bir şey göremedim 8 sayfa konu içerisinde dostum.
[QUOTE=ilovevti;7562376]İlk yazdığında bu bahsettiğinizden yakınmamışsın ama sanki ben tsi en az yakan motor demişim gibi konuşmusun bence sen anlayamamışsın yoksa tsi ın en az yaktıgını söyleyen yok :) Kendim için konustum, r56 almanın eşiğinden döndüm arkadaşim aldi ve melih abinin gördüğü değerleri aracı uzun süre kullanmama rağmen göremedim. Vti kullanmadım bilmiyorum belki onunla dediğin değerlere düşebilirsem o zaman aynı şeyi vti için söylerim.
not: uu çok sert deme sebebim kimse demesin tarzı emirli konuşmandı. eğer bunların forum kalitesini düşürdüğünü düşünüyorsan sanırım logout olma zamanın gelmiş. kimse tsi ların az yaktığını söylemiyor derken? sanırım konuya 8. sayfadan giriş yaptın temiz forumcu arkadaşım :)
konuda sadece sana cevap vermiyorum veya sen en az yakan tsi dedin demiyorum onu nereden çıkardığın da merak konum. başkalarına verdiğim cevaplar veya seninle konuşurken onlara örnekler vermem kafanı karıştırmış olabilir haklısın.
şimdi r56 ya benim aracım kadar az yaktıramadım demişsin birileri gelip burada oooo sen nasıl kötülersin miniyi ben 4 litre gördüm sen tapa gaz mı gittin sen ne yaptın sen böyle konuşamazsın çok yakıyor diyemezsin gibi muamele yapsalar tepkin ne olurdu merak ediyorum emir kipi arkadaşım :) bol göz kırpmalı keyifli forumlar :)
vti sahibi genç arkadaş; 10-11 yıl önce vti'ım vardı. kullanmadığımız, bilmediğimiz bir araba değil.
sen daha ufaktın o zaman. şu anki arabam polo GTi, vti'dan daha az yakıyor. nokta.
gti sahibi ihtiyar arkadaş; benim hiç olmadı ama arkadaşımın gti'i var. kullanmadığımız, bilmediğimiz bir araba değil.
sen yine ihtiyarsın yakın zaman. vti sahibi değilim şu an ayağımı yerden kesmelik 1.4 is var hem de otomatik. VTİ gti'dan daha az yakıyordu, hatta inanır mısın otomatik 1.4 is bile daha az yakıyor. nokta.
vtec den hızlıdır diyen veya hızlı olduğu anlaşılabilecek bir kelime göremedim postumda ama hayırlısı :o şimdiye kadar çeşitli araçlara sahip oldum ve kullandım. hiç sahip olmasam bile şahin ile videomu da görebilirsiniz başka marka üst sınıf araçlarla da. şimdiye kadar kimseye gidip de (örnek veriyorum) evet şahinler çok iyidir çok hızlıdır diye dalgaya almadım. önceki aracım daha yüksek sınıf bir araçtı şimdi okul ve mali sebepler yüzünden 1.4 is e biniyorum okurken çalışıyorum herkes babasından para alarak okuyamıyor. siz de öyle okumadınız belki ama annenizin karnından mk1 golf ile de çıkmadınız sanırım ben daha yoktum gerçi o zamanlar belki siz o zaman da vti a sahiptiniz daha iyi bilirsiniz benden çünkü 11 yıl önce vti lar daha ciğerliymiş ve daha iyi çözülmüştü siz doktora yaptınız üzerinde aracın hep yaşla oluyor bu işler zaten :) not: eski vti profesörü olarak belki bilmezsiniz ama çoğu otomatik 1.4is vti dan çok yakar. önceki postumun ana teması buydu. nokta.
Anlamadığım 1.4 tsi motorun çalışma prensibini açıklayan konu neden vti mı az yakara döndü...Uzun yolda gece vakti boş yolda polo gti a 14 litre ortalama tutturdum ama şehir içi ortalama 6.7 civarı rahat rahat gezebiliyorum.Burdan anlaman gereken ne biliyormusun?
merhabalar. konuyu vti a ben çekmedim ben sadece insanların sadece tsi az yakar diğerleri yakamaz mantığını yıkmak için r56 ve vti örneklerini verdim sonra birden anti vtec ci ruhu kabaranlar mı oldu ne insanlar vti hakkında bana yöneldiler ki bir vti sahibi değilim. kıyaslamadan nasıl anlatabilirdim? ikinci cümlenize gelince, eğer olaya 9. sayfada dahil olmadıysanız görmeniz gerek ben de 8. sayfada aynen sizin gibi bir cümle kurdum, kullanıma bağlı. okuduğunuzu nasıl anlamanız gerek biliyor musunuz? çünkü aynı şeyleri düşünüyoruz.
Bence burda kimse tsi en az yakar demedi ama şu söylenebilir potansiyeline oranla sakin kullanımda en az yakabilecek araçtır şu an benzinli araçlar içerisinde.Bak aynısını stage 2 veya üstü 2.0tfsi lar içinde söyleyebiliriz gücüne oranla sakin kullanımda ciddi az yaktırabilirsiniz ama tabiki bu en az yakan demek olmaz.Zaten tsi motorun espriside o 2 karakteri aynı motorda barındırıyor bu kadar iki uca sahip başka bir teknoloji yok şu an anlatılanda bu.Ama sen vti 1.4is falan karıştırınca konu ister istemez saçma bir tartışmaya dönecek gibi olmuş.Birde daha yeni olduğu için 200k daha ulaşan çok yok belki ama nereden biliyorsun ömrünün kısa olduğunu onu merak ettim.Ben pek duymadım 100k kmde orası burası kırılmış tsi bekleyip görmek lazım.