User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
36 sonuçtan 20 ile 36 arası

Konu: Cooper S ve Cooper S Cabrio için yol tutuş ve performans farkları var mıdır?

  1. #20
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ön arka ağırlık dağılımı yol tutuşta anahtar noktadır. Fazla ağırlık ile yol tutuş doğru orantı içinde değil. Yani daha ağır daha iyi değil.
    anladım olayda direk düz mantık kurmamak lazım demek ki. ..

  2. #21

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama şölede bir not geçmek lazım. Mini çok rahat kullanımı olan handling zirvesi bir araç ama arkası kolay gelir. Kullananlar öle diyo Ama tabi go kart gibi kontra ile toplanır. Yaklaşık 100 kilo ekstrası var. bunun 50 si bagajda olsa mekanizmadan. Arkası daha çok gelir sanki. Hele üstü açıkken tüm yük arkada iken?
    tum yuk arkada ama arabanın arkası gelıyo nasıl olacak o ıs???kafadan agırlıgı arkada olan araba kafadan kayar...

  3. #22
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında bir bakıma haklısın. Sonuçta araç %50/%50 bir durumda değil. Arkanın biraz ağır olması yul tutuşu arttırabilir. Mini için emin konuşucak durumda değilim. Ama şöle söylüyeyim. Arka koltukta oturan 2 kişiden sonra ani manevralar daha kolay oluyo. Ancak aynı yük bagajda olsa daha zor olur. Arka aksa göre yükün nereye düştüğüde önemli.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  4. #23
    KingoftheWest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Erbil
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni kasa motor olarak daha mutlu eder kesinlikle

  5. #24
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KingoftheWest Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni kasa motor olarak daha mutlu eder kesinlikle
    turbo iyidir diyosun

  6. #25
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sforever Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yürüyen aksam aynı. Cabrio daha ağır.. Cooper zaten her halükarda iyi yol tutan bir araçtır. Cabrio'nun yol tutuşuyla S'in yol tutuşunu ayıramazsınız. Ancak ikisine de binip denemiş olmak gerekiyor.. İkisi de sonuna kadar memnun edecektir..
    Guncel Cooper S'lerin yuruyen aksami GP ile ayni degil mi ? eski kasa cabrio S de yine eski kasa ile ayni yuruyen aksama sahip degil mi ? o zaman coupe S'in daha iyi yol tutmasi gerekmez mi? tabi ben dusunerek konusuyorum sadece,pratikte karsilastirma imkanim olmadi..

    ayrica, eger guncel R56 kasa Cooper S alacak olursaniz, sport tusu ve kilitli diferansiyel mutlaka isteyin.. surus keyfine cok olumlu yansiyor..

  7. #26
    orhansah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    TrackTürk
    Mesaj
    3.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "sKy" bence cabrio al.

  8. #27
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cabrioların yeni kasası çıkmadı diye biliyorum henüz.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  9. #28
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Guncel Cooper S'lerin yuruyen aksami GP ile ayni degil mi ? eski kasa cabrio S de yine eski kasa ile ayni yuruyen aksama sahip degil mi ? o zaman coupe S'in daha iyi yol tutmasi gerekmez mi? tabi ben dusunerek konusuyorum sadece,pratikte karsilastirma imkanim olmadi..

    ayrica, eger guncel R56 kasa Cooper S alacak olursaniz, sport tusu ve kilitli diferansiyel mutlaka isteyin.. surus keyfine cok olumlu yansiyor..
    hiç alakası yok GP ile r56 mcs in..

    r53 cabrio ile hatch s in yürüyenleri aynı. Cabrio biraz daha ağırlık dağılımı açısından zayıf.. Bu da viraj performansında birazcık pasiflik yaratıyor ama pro olmayan bir sürücünün anlayamayacağı kadar ufak bir fark olduğuna inanıyorum..

  10. #29
    tunbullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    heh

    Alıntı SkY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkese selamlar,
    arabayı değiştirme aşamasına geldim ve değişik seçenekleri değerlendiriyorum şu aralar..aklımdaki arabalardan birisi de mini cooper s...çok büyük ihtimalle sıfır alacağım aracı..fakat yakın zaman sonra evleneceğim ve bu araba eşimle ortak arabamız olacak ve o da cabrio mini konusunda ısrarcı..ikimizin ortak zevkleri doğrultusunda bende cooper s cabrio da bakmaktayım..aklıma takılan konu ise cabrio ile normal cooper s arasında yürüyen aksam aynı mıdır?yol tutuş olarak ne kadar fark yaratır cabrio olması daha doğrusu cabrio aldığım takdirde nelerden feragat etmem gerekir performans ve yol tutuş açısından? şimdiden cevaplar için teşekkür ederim..
    evlenıcem dıyosun yol tutuş arıyosun dsc varken hıc bırını bısey olmaz bence al cabrıo zevkını sur
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  11. #30
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orhansah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    "sKy" bence cabrio al.

    Alıntı tunbullah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evlenıcem dıyosun yol tutuş arıyosun dsc varken hıc bırını bısey olmaz bence al cabrıo zevkını sur
    heheheh ya evlenince aksiyon olmaz mı araba kullanırken bu arada büyük ihtimal mini de karar kılarsam cabrio alacaüım gibi görünüyor..

  12. #31
    sforever
    Misafir
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Guncel Cooper S'lerin yuruyen aksami GP ile ayni degil mi ? eski kasa cabrio S de yine eski kasa ile ayni yuruyen aksama sahip degil mi ? o zaman coupe S'in daha iyi yol tutmasi gerekmez mi? tabi ben dusunerek konusuyorum sadece,pratikte karsilastirma imkanim olmadi..

    ayrica, eger guncel R56 kasa Cooper S alacak olursaniz, sport tusu ve kilitli diferansiyel mutlaka isteyin.. surus keyfine cok olumlu yansiyor..

    R53 diye geçen sizin bildiğiniz gibi ESKİ kasanın tüm yürüyen aksamları aynıdır.

    Coupe tabiiki hem kağıt üstünde hem de pratikte daha iyi yol tutuyodur fakat bu farkı anlamak için pistlerde yırtınmak lazım.. E-5'e çıkıp da apaçilik yapıp gazlayarak farkı anlayamazsınız demek istedim ilk mesajımda, ne olursa olsun Mini'dir ve iyi yol tutar kimseyi üzmez Bu kadar küçük şeylere takılmamak lazım

  13. #32
    orhansah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    TrackTürk
    Mesaj
    3.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SkY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hatuna sürpriz bakalım kısmet
    demek sürpriz ha

    heheheheh

  14. #33
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sforever Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R53 diye geçen sizin bildiğiniz gibi ESKİ kasanın tüm yürüyen aksamları aynıdır.

    Coupe tabiiki hem kağıt üstünde hem de pratikte daha iyi yol tutuyodur fakat bu farkı anlamak için pistlerde yırtınmak lazım.. E-5'e çıkıp da apaçilik yapıp gazlayarak farkı anlayamazsınız demek istedim ilk mesajımda, ne olursa olsun Mini'dir ve iyi yol tutar kimseyi üzmez Bu kadar küçük şeylere takılmamak lazım
    evet bende aşırı bir fark olmadığını olsa da benim bunu pek anlamayacağımı düşünüyorum

  15. #34
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence eşinize 206 cc alın kendinize coupe mini copper s turbo
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #35
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    1881 - 193

  17. #36
    officer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler hortlatıyorum konuyu,
    Mini Cabrionun soft top tavanları , kışın sıkıntı teşkil eder mi ? Sadece yazın binelecek arabalar mıdır ??? Ne dersiniz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •