şaseleri aynı veya birbirine çok benzer araçlar arasında yapılması nispeten daha kolay denilebilir ama senin iş, aks - dingil mesafeleri benzese bile %90 oranında custom olacaktır ve bir çok teknik değişiklik gerektirecektir.
şase bakımından aynı olan mk4 golf'ü 4motion a çevirirken orta ve bagaj havuzu bayağı bir kesilme işlemi gerektiriyor mesela en basitinden ki bu arabayı yapmak için direk şanzıman, arka dif, taşıyıcı vs değişimi yetiyor denebilir ama sen onu al buna uydurmaya çalış ile çok zorlar, maliyeti hesapladığının kat kat üzerinde çıkar.. 100 binin altında yok diyorsun da arabayı yürür kıvama getirmek için 100 bin harcarsın zaten
o konuda en rahatı toyota heralde, corolla ae92 - 101 - 111 ve carina / coronaya celica st185 yürüyeni bolt on olarak geçirilebiliyor (corolla için bikaç değişiklik gerekiyor o kadar, o da öyle kes biç işi değil) basit bir örnekleme yaparsak yine..