Hr ile mevcut sertliğini iki ile çarp cok daha sert olur coil bekle derim
Printable View
Ben olsam hiç kurcalamam. Gayet yerinde düşüklüğü. Maşallah
Güzel tercih yapmışsınız. Güle güle kullanın. :)
sertlik araçtan araca farklılık gösteriyor, ben eski aracıma hr ın en sertini taktım abartı bir sertliği kesinlikle yoktu çok memnundum, yine şu an kullandığım aracıma eibach yay aldım araç biraz yumuşadı.
ben senelerdir H&R yay kullanıyorum, bir şikayetim yok derin çukurlara girmedikce yolda yayın varlığı pek belli olmuyor gibi. En azından bana konforsuz gelmiyor. muhtemelen sadece 3.5cm lik yayı vardır sizin aracınıza tam kararında düşürür. Alıcağınız coilin sertlik yumuşaklık ayarı olmasına dikkat edin yoksa yine aracın sertliğinden kurtulamazsınız. Sert olmasının sebebi sadece yaylar ve amortisör değil üzerindeki lastiğin inceliği ve hamurunun yapısıda büyük bir etken.
seçim güzel, bu sene içerisinde bende bir pro ceed gt almayı hedefliyorum.
Kazasız belasız.
şimdi yay yapıcaksın bir yerden sonra düşüklüğü yetmiycek gereksiz sert gelicek coilover tadını alamıycaksın,bende kendi arabamda önce H&R yay aldım ama simdi kw v2 coilover aldım ve anladım ki coilover cok başka dünya kw nin coili cıktıgı gibi al bence yay falan ugraşma hiç..
O kadar fark olur mu ya gerçekten sert araç hani yay varmış gibi sanki seke seke gidiyorum hele köprüde falan konfor sıfır.
Teşekkürler valla araç gerçekten her şey yapılı verilmiş bende böyle üstüne bir şeyler yapmak için uğraş arıyorum kendime:D
Teşekkür ederim amacım c coupe idi ancak çok zam gelince vaz geçtim biraz daha beklemek istedim , jcw bakıyordum ama emre bu aracı gösterdi gerçekten iyiki almışım .
İşte bende bunu merak ediyorum mini lerde mesela çok sertleştiriyor ama benim araçta deneyen daha görmedim açıkçası ilk olmak da istemiyorum. Custom coil yapan var ama hiç tavsiye etmiyorlar custom coil yapacağına kaliteli yay al daha iyi diyen bir çok kişi var.
Kw2 araştırdım ama o da yok işte böyle elimiz kolumuz bağlı pek after market yok bu araç için. Lastikler sıfır aldığımda üstünde gelen michelin pilot sport 3 ile geliyor pek de sert bir lastik değil. Sizde alırsınız inşallah bir tane .Sıfır düşünüyorsanız fiyat gittikçe artıyor ciddi bir zam geldi en son, 2.el düşünüyorsanız da piyasada zaten az var çoğunu tanıyorum yardımcı olurum.
Düşüklüğü fazla olması benim için önemli değil sadece birkaç cm daha düşmesi yeterli . Zaten coil çok daha iyi ama custom yaptırmak istemiyorum, marka araştırıyorum o da yok beklemek lazım o da çıkar mı çıkmaz mı muamma.
http://i58.tinypic.com/1427mn8.jpg
Bu basıklık da çok güzelmiş ama:D
Dedigim gibi.. Yayla ugrasmayin bence hic. Arabanin yuksekligi su an fevkalade. Illa yapcam derseniz de coil'i bekleyin. Ozel yapim isine hic girmeyin bence; burasi Turkiye. 2 gun gecmez bi sorun ciktiginda ya muhatap bulamazsiniz ya da hakliyken adami haksiz cikarirlar. Fabrikasyon ve garantili olacak alinacak mal.
Bu arada, konuyu dagitmadan, ikinci el ciddi temiz bi GT'yi en uygun kaca alabiliriz?
Evet airride yapıp otobanda amortisörleri kopan sciroccoyu bile biliyoruz güven olmaz custom işine. Kore araçlarında after market sıfır resmen. Çelik motor da getirmiyor hiç bir aksesuar sağolsun.
Temizden kastınız yani km az mı olucak sıfıra yakın mı olmalı bir kaç araç biliyorum bir tane siyah var 2013 model egzos , flitre, ve coil var 12.000 civardında km si var fiyat sorarım. İsterseniz birkaç bayinin elinde sıfır km 2013 model araçlar kaldı 76 civarına bırakırlar tahminimce . 2014 model sıfırı 84.000tl şu anda
Eğer derdiniz arabayı düşürmek değil de konforsa spor yayın faydası olmaz. Coil'le de konfor beklemeyin bence.
Konu dışı olacak biraz ama bu arada aracınızı hiç stock rocco ile denediniz mi? Nasıl bir sonuç olur merak ediyorum.
Yani örnek olarak kw de her ne kadar konfor ayarı olsa da her türlü sertleşir araç.
2 tane rocco ile denedim rodajı tamamladıktan sonra, biri white edition olması lazım dsg ve eksoz vardı 2.vites 60 ta ve 3te 80 gibi bastık ikisinde de hiç tutunamadı bastığım gibi açmaya başlıyorum , diğer denediğim manuel vitesti yine 160 lık ve stocktu onla da aynı oldu sonuç.
Konuyu dagitmak istemem ama bravo.. Bi de su araca hala b.k atarlar ya anlamiyorum...
Makyajlı ibiza cupra ile de denendi siyah olan erolun araba da denedi bende denedim 4ün sonuna kadar hep yan yana ondan sonra gt açmaya başlıyor hacim ve beygirden dolayı sanırsam bizim denediklerimizde bu şekilde oldu hiç geçme geçilme derdim yoktur yani neyse o . estagfurullah bu arada konu dağılsın hiç sorun değil.
Motor ve goruntusu beni acayip cezbediyor... Bu arabada spor arac havasi yok diyorlar ama b.k atildigina adim gibi eminim kullanmama ragmen.. ;)
O yüzden bu kadar dikkat çekiyor değil mi hiç spor havası yok:D Ya geçen forumda pro ceed gt konusunu okudum da o kadar boş yorumlar yapılmış ki, şöyle söyleyim kullanmadan konuşmak kolay oluyor türkiyede b.klamayı sever insanlar. Araçtan çok memnunum içi gayet kaliteli donanımlarını konuşmaya gerek yok direksiyon ısıtmasına kadar var , az sayıda bulunduğundan çok dikkat çekiyor , performansı yeterli motor moda açık yazılımla çok güzel değerler alınabiliyor , yakıt olayı bi,raz değişik basmadan 8 9 litrelerde gezebilirsiniz ama basarsanız 20 litre gibi ortalamalar ekrana geliyor hani bastığınızda ayarı yok yakıtının:) Frenleri güven veriyor inşallah size de bir tane alırız .
1 seneyi bulmaz H&R'yi taktiktan sonra arabadan sesler gelecek. Her turlu iddaasina varim. Arabasina dahil. 10 kisiyle konustuysam bu hususu en az 9'u boyle dedi. Karakteristik olarak o marka sert.
Gene siz bilirsiniz...