User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Coil-aks kesmesi. Yardim

  1. #1
    Remon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    579
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Coil-aks kesmesi. Yardim

    Pazar gunu fiorino aracima custom coilover yaptirdim herhangi bir sorun yoktu fakat dun aracla hareket etmeye kalktigimda aks sanzuman tarafindan yani laleler falan cikti yerinden. Bunun nedeni coil olabilir mi ? Veya tekrar ayni sorunu yapabilir mi. Dunden sonra tik geldi arkadaslar korka korka surer oldum arabayi. Cevaplar icin simdiden tesekkurler

    Not: arac 140 binde ve akslara falan bakilmamisti. Ama coilden sonra boyle olmasi dusundurdu biraz.

  2. #2
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arac cok basıldıgından dolayı aks yerınden cıkmıs, ya kaldıracaksın yada aksa pul koyduracaksın

  3. #3
    Remon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    579
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ustam pul koydu fakat abs sensoru orada oldugundan geri cikarttik. Arabayi sert suren biri degilim pul cikmasini engelleyecek kadar ise yariyor mu acaba ? Eger yariyorsa absyi devreden cikarmaya raziyim. Cevabin icin tesekkurler abi.

  4. #4
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sen direk en kötüsünden başlamışsın.
    Selçuk abi'nin dediğine + olarak da çok alçalınca dış akslarının ömrü de pek uzun olmuyor.
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  5. #5
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abs yı devreden cıkarma bence, anlamadıgın anda bı anı frende hayatını kurtarır. muhtemelen arabayı 1 1.5cm kaldırırsan sorunun duzelır

  6. #6
    Remon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    579
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökberk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen direk en kötüsünden başlamışsın.
    Selçuk abi'nin dediğine + olarak da çok alçalınca dış akslarının ömrü de pek uzun olmuyor.
    Hic sormayin beni bi korku sardi simdi
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abs yı devreden cıkarma bence, anlamadıgın anda bı anı frende hayatını kurtarır. muhtemelen arabayı 1 1.5cm kaldırırsan sorunun duzelır
    Selcuk abi arabayi o gunun aksami kaldirdim dedigin gibi fakat zaten abs kablosuna da zarar vermis suan devre disi yani pul koyarsak sorunu cozermiyiz veya her iki aksada mi konmali

  7. #7
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen aks kablosunu yenıle bence kardesım ama ınadım ınat ben basıcam dıyosan pul koy duzelır

  8. #8
    Remon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    579
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen aks kablosunu yenıle bence kardesım ama ınadım ınat ben basıcam dıyosan pul koy duzelır
    Cok sagol abi cevap verip bilgilendirdigin icin

  9. #9

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Spacer şart aks haddinden fazla basık araçta zaten yörüngesinden çıkıyor , kısa zaman sonra başına daha büyük masraflar açıyor

  10. #10
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cidden anlamıyorum fiorinoyu bu kadar basmanın amacı nedir ?
    Aks kesmiş ve üstüne hala kaldırmak istemiyorum abs çalışmasın demek ...... valla kelimenin sonunu getiremiyorum
    Neyse doğal seleksiyon sen gitmesen ben gitmesem kim gidecek
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  11. #11

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu daha okumadan dedim ki kesin custom coil diye, nedense yanılmadım . Bir de görüntüden taviz vermeyip ABS'den taviz vermek bana göre hiç doğru değil. Zaten arabanın dinamiklerini değiştirdin bari frenleriyle oynama.

  12. #12
    Karakuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Eskişehir - İstanbul
    Mesaj
    755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ABS'siz bir otomobil kullanacak kadar iyi fren dozajlaman varsa bence de iptal et, daha kısa mesafede durursun.
    Real Cars, Real Roads.

  13. #13
    Remon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    579
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslinda bi amaci yok tamamiyle heves ve kisitli imkan meselesi.. Kaldirmayacagim diye diretmiyorum suan zaten 3 cm kadar kaldirdim. Benim pul koyma istegim bana tik gelmesi ve yolda giderken bir daha cikar mi korkusu.

  14. #14

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adam piste kullanacam derse normal frenia anlarımda. Şimdi kımse kusura bakmasın daldın diyelim onunde trafık var standart frenlere sahıpsin orta serittetsın durmak ıcın 5 metren var hızın 45 ama sol serit boş bastın frene ooo patladın ondekı arabaya. Ama abs olsa hopp tak at kendını sol seride.

    Kımse ben ıyı arac kullanıom felan da demesın. ABS fren mesafesını cok az uzatsada dıreksıyon hamlesıne ımkan vermesı mukemmel

  15. #15
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Remon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ustam pul koydu fakat abs sensoru orada oldugundan geri cikarttik. Arabayi sert suren biri degilim pul cikmasini engelleyecek kadar ise yariyor mu acaba ? Eger yariyorsa absyi devreden cikarmaya raziyim. Cevabin icin tesekkurler abi.
    Alıntı Remon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslinda bi amaci yok tamamiyle heves ve kisitli imkan meselesi.. Kaldirmayacagim diye diretmiyorum suan zaten 3 cm kadar kaldirdim. Benim pul koyma istegim bana tik gelmesi ve yolda giderken bir daha cikar mi korkusu.
    Problemin kaynağını konunun başında yazmışsınız çözümü basit ama diretmiyorum diyip pul koydurmuşsunuz yetmemiş abs iptal edebilirim demişsiniz
    Hevesler kesinlikle kendi veya başkalarının canını tehlikeye atmamalı bu göbekte yanlamaya el freni çekmeye benzemez.
    90la koptuğunda neler olabilir tahmin bile edemezsiniz sonuçta o kopan şey aracın en sağlam parçası hatta motor torkunun 2-3 katı güce dayansın diye üretilir
    Imkan dersenizde sanmıyorum ki ferrrari 458s veya 911 gt3 sizinki kadar yere yakın olsun
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  16. #16
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu pul koyma muhabbetini biri detaylıca anlatabilir mi benim arabadada çok basık olduğundan akslarda kasma varda pul heralde onada çözüm olabilir

  17. #17
    Remon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    579
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oznsrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu pul koyma muhabbetini biri detaylıca anlatabilir mi benim arabadada çok basık olduğundan akslarda kasma varda pul heralde onada çözüm olabilir
    Aks milinin tekere bakan tarafina pul koyuldugu zaman aksi biraz daha geriye itiyor. Buda tam sag ve tam solda veya sasenin esnedigi donuslerde cikmasina karsi bi onlem ama ne kadar ise yarar bir fikrim yok. Mantigi prensibi bu sekilde.

    Not: Aks kasmasi aksin acisiyla alakali bi durum. Yani arabayi bastigin icin aks mesela duz durmasi gerekirken daha açılı duruyor buda direksiyon toplamamasi,arabanin 1 veya 2nci vites baslangiclarinda saga sola yalpalanmasina sebep oluyor.

  18. #18
    Remon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    579
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Problemin kaynağını konunun başında yazmışsınız çözümü basit ama diretmiyorum diyip pul koydurmuşsunuz yetmemiş abs iptal edebilirim demişsiniz
    Hevesler kesinlikle kendi veya başkalarının canını tehlikeye atmamalı bu göbekte yanlamaya el freni çekmeye benzemez.
    90la koptuğunda neler olabilir tahmin bile edemezsiniz sonuçta o kopan şey aracın en sağlam parçası hatta motor torkunun 2-3 katı güce dayansın diye üretilir
    Imkan dersenizde sanmıyorum ki ferrrari 458s veya 911 gt3 sizinki kadar yere yakın olsun
    Konuşma tarzınıza baska biri disardan baktigi zaman benim boyle makas atip her kosede el freni cekip, hiz yaptigimi sanacak tabi ki heves kendi canimiza veya baskasinin canina kastetmemeli onun bilincindeyim. Arac aks kestigi gun coil en dipteydi ve rampa yukariya harekette bulundum o esnada yerinden cikti. Normalde istesen yapamassin ama aracin ilk sahibi benim ve daha once aks degismedi ve bakimi yapilmadi soruna buda etken olabilir. O gun araci kaldirdigi mi pulu cikarttigimizi belirttim sorun puldur diye tahmin ederken abs kablosundan cikti. Yani demem o ki sayin sertac kardesim ben her seyin farkindayim etrafa tehlike sacacak bi davranisimda bulunmuyor ama en kral araba ben surerimde demiyorum cunku sen istedigin kadar kral sursende herkes oyle surmuyor. Abs kablo siparisini gectim arabayi da suanlik tekrar orjinal sisteme donmeye dururmum olmadigi icin coili 3 cm daha kaldiracagim.

    Dip not : Arac 140 binde ve 5 yildir benimle. Her gunde yol yapmaya devam ediyor kendileri

  19. #19
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Remon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aks milinin tekere bakan tarafina pul koyuldugu zaman aksi biraz daha geriye itiyor. Buda tam sag ve tam solda veya sasenin esnedigi donuslerde cikmasina karsi bi onlem ama ne kadar ise yarar bir fikrim yok. Mantigi prensibi bu sekilde.

    Not: Aks kasmasi aksin acisiyla alakali bi durum. Yani arabayi bastigin icin aks mesela duz durmasi gerekirken daha açılı duruyor buda direksiyon toplamamasi,arabanin 1 veya 2nci vites baslangiclarinda saga sola yalpalanmasina sebep oluyor.
    neden olduğunu biliyorum bende 5 yıldır biniyorum 150 binde ve 5 yıldır basık

    aracı bastıkca açı azalıyor aksın çalışma yerinde kasıntı oluyor blki pul koyarak o mesafe uzatılır kasıntı azalır diye düşündüm tabiki fikir bu denemek lazım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •