Kendi arabasına kendisi yapmış biri olarak yazıyorum.. e30a e36 compact arka taşıyıcıları alman lazım.. Eğer arkalar kampanaysa komple al değilse porya ve disk değişimiyle 5 bijon yaparsın.. Arkalar Z3,Z3M,E36 compact ile aynı.
Ön düzene gelince ise sıkıntılar başlıyor asıl.E36 ön taşıyıcılarını takabilirsin evet ama tekerleklerin arka çamurluğa sürtecektir. Kamber olarak da negatif kamber olacaktır. Kamber işi üst platele ayarlanır bir şekilde ama tekerleğin geri gitmesi asıl sorun.
Burda önünde bir kaç seçenek mevcut ..
1. 96 model üstü e36 m3 321 lik ön salıncakları alıp m3 egzantirik salıncak burcu da takarsan geometri tam olarak oluyor diyebilirim.
2.üste kamber ayarı yapabileceğin bir aparat takıp arka tarafa ayarlı bir arka burçla sorunu çözebilirsin.Ama arka burçtan dolayı konfor düşer.
3.Ben 2.seçeneği denedim memnun kalmadım kendi aracıma yaptığım setup salıncakları yan yana koyarsan anlarsın zaten dıştaki rollerin olduğu yerleri sağı sola solu sağa olacak şekilde kestirip 1 cm uzatıp kaynattırmak ve m3 egzantirik burcu kullanmak. En son bu şekilde ideal ayarı buldum. Salıncak kesip kaynak oldu risk var mıdır belki de vardır ben altına destek plakası da ekleyip bu riski göze aldım sen ne düşünürsün bilemem.
4.ben bu kadar masrafı ya da işi göze alamam dersen dönüştürücü flanş kullanırsın olur biter.
Aşırı derecede işçilik ve maliyet isteyen işler bunu unutma.. St coillerin değeriyle birlikte 5 bijon dönüşüm arka viraj demiri vs bana motor swap maliyetine mal oldu diyebilirim. Desteğe ihtiyacın olursa seve seve yardımcı olurum. İyi forumlar..
