User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
73 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Teneke jant hakkında

  1. #1
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Teneke jant hakkında

    Arkadaşlar forumu biraz araştırdım ancak birşey bulamayınca konuyu açayım dedim

    Teneke jantı ters takma ile ilgili kafamda ??? leri var.Mesela jantın oturtulması ile ilgili nasıl bir çalışma olabilir?Tornada çıkıntıları aldırsak göbek otursa bu sefer bijonu öpen kısımlar alındığından jantın bijon deliği genişler.Var mı bu işi yapan/yaptıran/deneyen.

    Bir yol gösterin sevabına

  2. #2
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buna benzer kaynak birleişmli sac jantların kaynağını açıp, daha dışarıdan kaynatarak yapılan işlem var. Bir kere yapıldığını gördüm, aynı sac jant ters takılmış gibi duruyor. Bu şekilde bir araştır istersen.
    916 V6 Turbo

  3. #3
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)





    Bu tarzdamı kastettiğin ?

  4. #4
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler.Oda mantıklı tabi.Gerçi kaynaklı jant yerine orj ama tornadan geçmiş daha sağlıksızın sağlıklısı olur herhalde

  5. #5
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster





    Bu tarzdamı kastettiğin ?
    Evet tarz bu.Benim niyetim ucuz yollu buna yakın görüntüyü yakalamak.Bu denli offset sancılı benim için.Bu görüntüyü elde etmek hakkında bir fikrin var mı?

  6. #6
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet tarz bu.Benim niyetim ucuz yollu buna yakın görüntüyü yakalamak.Bu denli offset sancılı benim için.Bu görüntüyü elde etmek hakkında bir fikrin var mı?
    Bu jantları yaptırırken jantın göbeğini söktüler geriye alıp kaynakladılar tabi sökülme sebebi
    14 inç çembere 15inç'in göbeğini uturtmaktı amaç yapıldıda.
    Sen tabi bu tür fantazilere girmeyeceğin için
    çelik jantı götürüyorsun jant pres işi yapan torna yapan bir ustaya göbeğine bastımak istiyorum diyorsun.
    Kaynak falan yapılamadan jantın göbeğine bastırıyorlar içeri çküyor buda sana ofset kazandırmış oluyor daha ucuz maliyetli bir iş oluyor ve balans olarak kaynak açıp takmaktan daha sağlıklı

  7. #7
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erel pekı kım yapıyor bunu sen nerde yaptırdın ?
    Ben bu jantları bizim buradaki evren oto sanayinde yaptırdım.

    Maslakta bi bildiğim yerde var yardımcı olabilirm isterseniz.

  8. #8
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu jantları yaptırırken jantın göbeğini söktüler geriye alıp kaynakladılar tabi sökülme sebebi
    14 inç çembere 15inç'in göbeğini uturtmaktı amaç yapıldıda.
    Sen tabi bu tür fantazilere girmeyeceğin için
    çelik jantı götürüyorsun jant pres işi yapan torna yapan bir ustaya göbeğine bastımak istiyorum diyorsun.
    Kaynak falan yapılamadan jantın göbeğine bastırıyorlar içeri çküyor buda sana ofset kazandırmış oluyor daha ucuz maliyetli bir iş oluyor ve balans olarak kaynak açıp takmaktan daha sağlıklı

    Ben o kadar fantastik değilim

    Yani özetle önce pres istenilen kıvama getir.Sonra torna bijon delik çaplarını eskisi gibi olana kadar açtır.Çok sağol bilgiler için Şimdi sırada ne kadar yani kaç cm pressleneceğinin hesabını yapmakta.Fotodaki gibi dışarda dursun istemiyorum.

  9. #9
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu yakada(Asya) çözemezsem tekrar yardım isterim Fiyat ne tutar bir bilgin var mı?Burda ayak üstü öpülmeye çalışılırsak oraya gelirim olmadı

  10. #10
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 15'' sac jantları ofsett yaptırıp ince taban lastikle german style gbi kullanıcaktım b ara. eski aracıma(corsa). yapamadan sattım. kısmet değilmiş. güzel bi görüntü oluo. araca da bağlı tabi.
    şu şekil olcaktı..
    *On3r*

  11. #11
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İŞte bende buna benzer bir görüntü peşindeyim tam olarak.Bu arada araç clio rsi

  12. #12
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    brde bu açıdan var. çok beğenirim böle şeyleri..
    *On3r*

  13. #13
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şansada senin eski araba ile aynı renk Bendede laci vardı GSI

  14. #14
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    clio ya nasıl durur bi photoshop ile denemek lazım.. beğenmeyeblirsin. örnek var mı. ?
    *On3r*

  15. #15
    kayaakin
    Misafir
    bu arada son soru maliyetle alakalıydı ben okurken konuyu
    vlla bende merak ettim son sorunun cevabını

  16. #16
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şansada senin eski araba ile aynı renk Bendede laci vardı GSI
    he walla aynı böle olcaktı ama kısmet işte.. başka zmaana inşallah..
    *On3r*

  17. #17
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben o kadar fantastik değilim

    Yani özetle önce pres istenilen kıvama getir.Sonra torna bijon delik çaplarını eskisi gibi olana kadar açtır.Çok sağol bilgiler için Şimdi sırada ne kadar yani kaç cm pressleneceğinin hesabını yapmakta.Fotodaki gibi dışarda dursun istemiyorum.
    Yok zaten o kadar a gerek yok ben imkansızlıktan yaptım.

    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saolasın yardımcı oldugun ıcın ışlerde lazım olucak ondan dolayıı bu konu hakkında senı rahatsız edebılırm saolasın
    özelden ulaşırsın gerekince yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince

    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yakada(Asya) çözemezsem tekrar yardım isterim Fiyat ne tutar bir bilgin var mı?Burda ayak üstü öpülmeye çalışılırsak oraya gelirim olmadı
    Olur tabiki özelden ulaşırsan..

    Bu arada tornaya girmesi gerekmeyecek bijon deliklerinin.

    Sadece preslenmesi yeterli tabi jant birebirse tabi

    Jantlar sendense pres çok bi para tutmaz kanımca

  18. #18
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Örnek yok.Ne google amcada ne etrafta bulabildim nede duydum bir yerde.Maksat o zaten madem kimsede yok bari ben bir yapayım bakalım ne olacak? Sonuçta aşırı maliyetli bir olay değil ve olmazsada satılabilecek bir malzeme

  19. #19
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olur tabiki özelden ulaşırsan..

    Bu arada tornaya girmesi gerekmeyecek bijon deliklerinin.

    Sadece preslenmesi yeterli tabi jant birebirse tabi

    Jantlar sendense pres çok bi para tutmaz kanımca
    Jantlar direk Renault jantı değil ancak bijon aralığı uygun.Göbek farkı olursa olur en fazla.Benim kafama takılan kısım şu.

    Orj teneke jantta bijonun denk geldiği yerde hafif çıkıntı olur bijon oraya tam otursun diye.Hatta çelik jant aldık mı düz zemine oturamayan bijon yüzünden bijon takımı alırız.İŞte prese giren o çıkıntılar düzleşince delik daralmaz mı? Bende kayışın koptuğu algılamamakta ısrar ettiğim nokta bu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •