Ankarada temiz orjinal E30 sahibi olmak araca göre rütbede diyebiliriz aslındaama öncelik olan aracın orjinalitesi sonrasında motoru sonra ise yanlama ve sıfır çizme kapasitesi ile doğru orantılı
tabi isim yapmış plakalar var mesela bir dönem sıkı bir üçlü vardı UL 325 , BM 325 , DA 325 ankarada herkes bilirdi GM 600 - TFA 12 - GP 328 ve dahası e30.tcnin 5-6 yıl öncesi hareketli zamanlarında ne muhabbetler dönerdi yaso325 Yasin Kazan - ssmokoko Admin Fuat abi vs. vs. isimler plakalar referans olurdu .
Mesela konuyu inceleyen ByShaGGy sonradan 106cı oldu Ramazan abimin özü E30 bilmem hatırladımı beni beyaz bir Ford Escortu vardı![]()
hafta sonları Enkada kalkışlar olur herkes arabasını bir üstgeçidin altına dizer muhabbet ederdi
O eski zamanlar çok güzeldi İsmail Çam'ın bir videoda dediği gibi orada 20 kişi vardı 20side birbirini tanırdı kapı kitlemeyi bırakın anahtarlar bile arabada bırakılırdı polis geldimi herkes en yakın arabaya atlar basar marşa giderdi sonra sanayide şurda burda buluşulur herkes arabasını alırdı
şimdi milletin arabasındaki logolar çalınıyor buluşmalarda millet kıllık olsun çekememezlikten birbirini ihbar ediyor
KT 203 ne basıktı yav 2007 yada 2008 yılı buluşmada Edirnekapı şehitlikten üsküdar sahile giderkendi sanırım yanyana gidiyorduk arabayı SA 219 (şimdiki RR325) Kenan başkan kullanıyordu hatta araba esneyince neredeyse yere değecekti baya fotoğrafını çekmştim eski bilgisayarla uçup gitti hepsi pehh
olay kesinlikle bu, maalesef e30 olayı Ankara'da 'fetiş' haline geldi... ben 20 küsür senedir BMW ciyim, ama hiç bir zaman hangi otomobil olursa olsun sosyal statü rütbe klasman vs yükselttiğine inanmamışımdır... ama özellikle Ankara'da belli bir grup arasında bu iş maalesef sosyal statü haline geldi... işin acı tarafı BMW cilerin çoğu it kopuk muamelesi görmeye başladı çünkü ellerde bira şişeleri kavşaklarda sıfır çizmek 'izlenilesi' bir eğlece oldu, drag yarışları yarıda kaldı, sanayide dümdüz asfaltlara bariyerler yapılmak zorunda kalındı liste uzar gider...
marka, model sevdası elbette çok güzel ama olayı bu kadar abartmaya gerek yok bence, 97 senesinde e30 um varken de böyle düşüyordum hala da fikrim değişmedi...
Bu E30 aşkı;ne motor model olursa olsun,bindiğinde konsola şöyle bir baktığında seni güvende hissettiren,gaza bastığında direksiyonu çevirirken duyduğun hazla,dışardan baktığında heran seni çook uzaklara götürecekmiş gibi hazır duran,havalı,güzel,estetik duyularına kırbaç vuran bir aşktır.Kim,hangi E30'da bunları hissediyorsa istediği parayı versin alsın keyfini sürsün.Mantık aramanın manası yok.
Eski e30culardan kim kaldı
E30 piyasası hatta BMW piyasası genel olarak yüksek evet ama temiz arabanın azlığından kaynaklanıyor bu. Yurtdışında BMWlerin kaç para olduğunun bir önemi yok. Az bulunan, orijinal ve temiz olan her zaman değerlidir. Bir sürü temiz Honda bulmak mümkünken bile fiyatlarının uçuk olduğu bir ülkede e30 cabrioların pahalı olması normaldir bence...
E30 Piyasası ayrı bir dünya..Orjinal araba nın her zaman para ettiğine inanlardanım tabi onunda bir sınırı var.Ayrıca bu piyasa eş dost piyasası eşin dostun varsa olay değişiyor.Son zamanlar E30 piyasası bozulmaya başladı.Fiyatların yükselmesi nin büyük etkisi ***** ilan sitesidir.El değiştiren araçlar ilk olarak ilana düşer aracın el değiştiğinin bilinmesi açısından gibi bir fikir ile tabi bu sırada fiyat ta bayagı bi yüksek yazılır amaç satış olmadığı için bunu görenlerde kendi aracının fiyatını yükseltir bu sekilde fiyatlar artar..
Bu arada KT203 gerçekten e30 da devrim yapan araç olduğunu düşünüyorum o zamana kadar m20 ye M TECH II uygulayan olmazken kt203 den sonra suanki artıi meydana geldi tabi fibere olarak üretim olması işin rengini değiştirdi ve m TECHII siz e30 kalmasın piyasasını başladı
İlandaki araç hakkında istanbuldan geldiğini biliyorum piyasadaki fiber manyagı araçlara göre gayet iyi görünüyor gidip görülmeye değer bence.
Ankarada oyle sanirim istanbulda hala duzgun binen var
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)