Miata candir yaSu arac hem manuel hem de fiyat uygun mesela,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93719352/detay
Miata candir yaSu arac hem manuel hem de fiyat uygun mesela,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93719352/detay
Don't believe everything you hear,
Real eyes, realize. real lies.2Pac Shakur
mx5 kadar zindan bi araba gormedim , ilk s2000 e bindiğimde ruhum sıkılmıştı mx5 test sürüşü yaptım yapmaz olaydım panik atağım tavan yaptıkesinlikle dar yapılı roadster düşünmezdim,opel biraz daha geniş.
Mx-5 yakın arkadasımda vardır amerıkalı. Su an döndü hatta, o kadar eglencelı bır araba görmedım ben duz yolda bıle kontrollu sekılde arkasını bırakabılıyordu. Ama tabı burda amac yanlamak degıl tahmınımce. Bana göre gt roadster mıatadan baya kalıtelı kalıyor. Ben olsam gt,z4 arasında kalırdım. Ve birde slk.
bu paralara düşük km bmw veya slk pek olmuyor yuksek km de olanlarda ıcıme sınmıyor opelde parca sıkıntısı gözumu korkmuyor deyıl acıkcası her ne kadar mazdaya göre daha albenılı olsada mazda gecmişi itibari ile gözumde daha iyi bir yerde ancak 65-70 k fiyatlarda sankı hakkı deyılmıs gıbı bilmiyorum bakınmaya devam acalem yok![]()
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
siz o parayı verirsinizde gt ye size o parayı veririlermi satarken onu düşünün bence bir tane sarı vardı gt 2 yıl falan satılıkda kalmışdı .. ayrıca yanlış hatırlamıyorsam bu gt ler almanya değil amerika üretimi aklımda öyle kalmış yani saturnun amblemini değiştirip opel yapıp avrupa pazarına yollamışlardı sanırım..
turbo&quatro amerikada bile satmıyor tek tük var diyorsa aracın yedek parçası amerikadan getirtmek bile sıkıntılı olabilir kaldıki avrupada bulabiliceğini sanmıyorum onlarda amerika üstünden sana satarlar yani üstüne ekler satarlar 3 liralık amerikadan kendin alıcağın malı avurpalı satıcıdan 10 liraya allırsınız..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Özay roadster için ne kadar bütçe ayırdın?
Darkmoon dostum soyledıklerının hepsıne katılıyorum mazda bulup denemem lazım öncelıkle
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
benim roadstar skalamda para limitim hep düşükdür o yüzden mgf spider tek tük z3 tek tük z4 ü geçmez roadstar seçeneklerim ama sizinki kadar yüksek limitim olsa porsche boxterı değerlendirirdim 98-99 da olsa porsche bence porsche dir yakışıklı araç güzel araç oda olmassa slk 200 kompressör bakınd erim hem konfor hem yakışıklı araç hemde mercedes..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Değerli Arkadaşlar;
Yaklaşık 2 ay oldu 2009 Model 32.000 de Sarı temiz bir Opel GT-Roadster Alalı.almadan öncesi ve aldıktan sonrasında yurtiçi kaynak olmadığından yurtdışı kaynaklardan ciddi araştırmalarım oldu ve bunlar sonucunda elde ettiğim bilgiyi paylaşmak istedim.Şimdilik Çoğu teorik olan bu bilgilerim Zaman içerisinde Tecrübelerim arttıkça uygulama örnekleri ile daha yararlı hale gelecektir.
Bilgiler Dışında ilk izlenimlerim.Araç parasına göre en iyi en farklı en performanslı seçeneklerden birisi hatta aynı şartları sağlayan bir alternatifim yoktu açıkcası,mevcut piyasada araçların rakamları çok çok yükselmiş durumda.80 100 bin aralığında hem performanslı hem farklı hem cabrio hem performans yönünden önü açık bir alternatif yok ne yazık ki
Googleda GT Roadster Yazıldığında İlk Çıkan sayfa burası olduğundan toparlayıp yazdığım yazıyı buraya eklemem de fayda var diye düşnüyorum.Biraz uzun olabilir ancak ilgilenen arkadaşlar için faydalı olacağını düşünüyorum.yazıyı blog için yazdığımdan yazış şekli alıntıymış gibi düşünebilirsiniz.
Bilindiği üzere Opel bir General Motors markasıdır. Opel GT Roadster her ne kadar Opel arması taşısa da ilk akla geldiği gibi Alman markasına ait alman üretimi bir araç değildir. Araç Gm'nin Saturn markasının SKY Redline modeli olarak ürettiği bir araçtır ve Avrupa'ya Opel arması ile ithal edilmiştir. Gm'nin Amerika'da bir fabrikasında abisi Corvette ve Camaro ile ortak noktalar taşıyacak şekilde üretilmiştir. Ayrıca aynı platform ve motor Pontiac Solstice GXP modelinde de kullanılmıştır. Ülkemizde tahminlerime göre 10 adeti geçmeyen hatta 8 adet olduğunu düşündüğüm oldukça az satılmış bir modeldir. Fakat okuduklarım bu aracın oldukça özenilerek ve ilgilenilerek tasarlandığını ve kaliteli parçalarla üretildiğini anlamamı sağlıyor.
Biraz teknik özelliklerden bahsetmem gerekirse araçta 2.0LT LNF L4 kodlu Turbosarjlı motor kullanılmış. Turbo ile desteklenen bu motor fabrika verisine göre 264 Hp 350 nm Tork üretmektedir, ayrıca Gm kendi çıkardığı upgrade kit ile 290 hp ye çıkarılmasını sağlamış. Aracın Turbosu “Twin-scrool“ olarak tabir edilen teknolojiye sahip ayrıca motorun krank ve piston kolları fabrikasyon Forged olarak üretilmiş. Orjinal bir kit ile 290hp olabilen motor aftermarket işlem ve parçalarla kolay bir şekilde güçlenmesi sağlanabilecek alt yapıya sahip olduğunu düşünüyorum. Zamanla daha hakim olucam öğrendikçe paylaşırım.
GT gördüğüm kadarı ile genelde 5 ileri manuel şanzıman ile satışa sunulmuş(Saturn sky redline modelinde 5 ileri otomatik versiyonda mevcut Gt de kullanıldımı bilmiyorum). %49-%51 ağırlık dengesi ile üretilen GT birçok araca kıyasla daha geniş olması, tekerlerinin köşelerde bulunması ve dingil mesafesinin kısa olması gibi etkenler birleştiğinde çok iyi yol tutan dengeli bir araç oluyor. Aracın en can alıcı tarafı kuşkusuz cabrio olmasıdır. Ancak bu kadar görsel ve güncel tasarlanmış bir aracın tavanının manuel açılıp kapanması ilk başta garip gelse de bunun yer sıkıntısı ve hafiflik adına yapılmış olmasının etkisi ile bozulacak bir otomatik açılır tavanınızın olmadığı düşüncesi bu duruma olumlu bir hal aldırıyor. Ayrıca tavanın açılıp kapanması gayet kolay ve pratik. Arka bagaj kapağı açılıyor, içeriden tavan kilidi açılıyor ve 1 hamle ile tavan bagajın içine giriyor. Tavan açıldığında bagajda dip kenarlar hariç yer kalmıyor bunu unutmamak gerek. İç donanımdan bahsetmem gerekir ise donanımlar değişebilir. Kendi aracımdan bahsedeyim:
Cruise Control
Direksiyondan Teyp Kontrol
Dijital Klima
Yarı Elektrikli Şöför Koltuğu(Yükselme Alçalma Elektrikli)
6'lı cd changer
Aux input
Deri direksiyon ve koltuklar
Elektrikli ısıtmalı aynalar
3 Kademe Sürüş Kontrol Sistemi
-1. Kademe Traction Off – Patinaja izin verir
-2. Kademe Compomotive Mode - Aracın arka salınımı serbest bırakılıp ön tarafın kontrolü bırakılmaz
-3. Kademe ESP'ninde iptali ile elektronik sürüş destek sistemi tamamen devre dışı kalır vs..
Arac çok fazla görülüp incelenmediğinden canlı görenler baya güzel bir arabaymış, fotoğraflardan çok daha güzel derken "Ya direksiyon OPEL işte insan şunu farklı yapar" eleştirisinde bulunuluyorAslında direksiyon abisi Corvette c6 ile aynı
Canlısını görmeyen fotoğraflarda görenler için şunu söyleyebilirim "HAYIR" küçük bir araç değilAracın tasarımı itibari ile özellikle fotoğraflarda toparlak bir görüntü görülüyor ve bu his aracın küçük olduğu yanılgısı yaratıyor. Roadster olduğundan dolayı arkası biraz kısa olmasına rağmen S2000'den 3,5cm kısa fakat 6,5 cm civarında daha geniş olduğunu örnekleyebilirim.
En çok merak edilen ve sorulan sorulardan bir tanesi "Parça sıkıntısı var mı?" Arkadaşlar hangi markanın olursa olsun, nadir satılan ve parçaları diğerlerine göre pahalı olan spor otomobil sınıfındaki araçların belli başlı filtre, balata vs gibi basit parçalar dışında yedek parçasını hazırda bulmak zor. Eğer Opel servisinden bir parça talep ederseniz 15-20 günlük süre içerisinde parça teslimi sağlanıyor. Ancak istediğiniz parçaları Amerika'dan yine 10-15 günde kendiniz getirtebilirsiniz. Ben öyle yapıyorum, yalnız Amerika'dan parça getirmek için kullanmanız gereken anahtar cümle: "Saturn SKY redline"Opel GT Roadster diye ürün ararsanız, Almanya'dan birkaç parça bulabilirsiniz, kapsamlı ve ayrıntı parçalar için Sky Redline olarak aramak gerekiyor
Aracımı alalı henüz 1-1,5 ay oldu. Araştırmalarım almadan uzun zaman önceden başladığı için emin olup buraya yazdığım ve emin olmadığım birçok özellik ve bilgisini öğrendim. Şimdi en etkili olan tecrübe kısmına geçtim. Araç ile ilgili yeni bilgiler edindikçe yazıya ekleyeceğim.
Araç 2006 2009 Yılları arasında üretilmiştir.
Teknik Veriler:
Araç Önden Motorlu Arkadan İtişli Fabrikasyon Kilitli Difransiyelli bir araçtır
Motor Hacmi: 4 Silindir 1998 cc Turbo
Motor Gücü: 264 hp 353nm
Dingil mesafesi: 2,416mm
Uzunluğu: 4,100mm
Genişliği :1,813 mm
Yüksekliği: 1,274mm
Boş Ağırlığı: 1395 kg
Yakıt Deposu: 50 lt
Orijinal Lastik Ebadı: 245/45/18
Bijon Aralığı : 5x110
0-100 km Hızlanma: 5.7 Saniye
Şehir İçi Tüketim: 13lt /100km
Şehir Dışı Yakıt Tüketimi: 6,9/100
Serkan, Emre ile yaptığınız RX8'ler ortada. Buna da çok güzel şeyler yapacağından eminim.
Hayırlı olsun..
Eyvallah Kaan,Bu sefer rahat gezebileceğim zaten mevcutta farklı bir araba olduğu için çok mutluyum***** pist durumlarıda eskisi gibi değil pistten pistte kullanıyoruz modu olamicak.Allahım Kaza bela neyidüğü belirsiz arıza vermesin tadını çıkaralım yeter.Ben böyle çözülmemiş araçları seviyorum para-çokomel ilişkisi çok mantıklı oluyor. 5-6 yıl önce ilk rx8 imi aldığımda öcü gözüyle bakılıyordu şu anki durum *****.Tabi ki keşfedilmemişe girerken bir risk sözkonusu ama onuda araştırma yorumlama ile hafifletiyoruz biz bu evreleri zorlukla atlatıyoruz ama paylaşıyorum ki benim kadar araştıramıyanda bilgi sahibi olsun.
tekrar teşekkürler
mx 5, s2000, z4 bu 3 lüde kalmakta fayda var.
Opelin tentesi araçtan inip elle açılıp kapatılıyor, bagajı açıyorsunuz falan çok zor iş.
Aşağıdaki videoda aynı aracın bir başka versiyonunun tavan açma kapası görülebilir.
https://www.youtube.com/watch?v=nqh7yAWpOWI
Ayrıca aracın malzeme kalitesi özellikle el freninin oralar oldukça kötü
Malesef hep önyargılar ve ezber hareketler çok paralara haketmicek arabalara binmemizi sağlıyor.Çokta yazmak istemiyorum tanıyan bilir marka fanatiği yada sahip olduğum aracı yüceltme kafası yoktur hiçbir zaman + ve - lerden bahsederim karşımdaki kafasında şekillendirir.
Ben bu değerlendirmelerin hepsini yaptığımda şu sonuç çıkıyor
yeterince güçlü ve hizli bir bir mx 5 seçeneği olsaydı düşünebilirdim.Eski bir rx8 kullancısıyım mazdanın malzeme kalitesi vs gerçekten başarılı
yada yine 100.000 civarı vergisi max 650-700 tl olan temiz güncelhızlı bir z4 seçeneğim olsaydı direk alırdım BMW Sonuçta anahtarı iş yapar
HE tabi günümüzde en popüler seçeneklerden S2000
2009 32 000 de boyasız bir s2000 i 100 000 tl ye verseler yukarıdakileride silerdim direk alırdım heralde100 e alsak 1 2 sene sonra 150 ederdi muhtemel
Benim muhakemem bu yönde oldu ve şimdilik mutluyumHer araç hatta herşeyde olduğu gibi + lar ve - ler mevcut önemli olan kişiye uyan + lardan -ler çıktığında pozitif sonuç çıkması.Para-Çokomel ilişkisinde karlı olmayı sevene tavsiye edebilirim.Herkeze kazasız belasız sürüşler
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)