User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
108 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: cth tsi 180 sahipleri dyno verileri?

  1. #58
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AykutB. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğrudur kanka cthde kim hızlı
    işte onu bi anlasak kanka çözemedik ki
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  2. #59
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cth de kim hizli tek kapi saglikli bir polo ile saglikli bir cuprayi denemek lazim.O denemede de polo hizli.

  3. #60
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cth de kim hizli tek kapi saglikli bir polo ile saglikli bir cuprayi denemek lazim.O denemede de polo hizli.
    cav larda da oldugu gibi cth tada polo hızlı dendi 2 kere denedim 2.sinde de top cupra nın top speed i poloya göre düşük oldugu için top speed e kadar sürekli önde oluyodum cupranın bittiği yerde polo geliyodu.
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  4. #61
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Utku ile Orcun gorurse tam olarak izlenimlerini yazarlar.Bana soylenen o sahsen gormedim.Bu arada stock cupranin tek kisi top speedi nedir duz yolda denediniz mi?

  5. #62
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    230 da kalıyodu benim aracım.
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  6. #63
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sizce kalmasi gucle mi alakali yoksa sanziman orani ile mi?Aerodinamik olarakta disaridan gozle basarili gozukuyor cunku.

  7. #64
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    harbı cavlarda rs cupradan hızlımı? ne kadar hızlıysa. surtunme katsayısı cupraya gore cok daha kotu rs ın sonuca sasırdım
    doğuştan araba manyağı

  8. #65
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.091
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    polonun şanzumanı özellikle son vitesleri cupraya göre daha uzun.Bu yüzden top speed'te daha iyi.aerodinamik çok başarılı.Hatta tsi 180 lerin arasında en başarılı aerodinamik cupra'da diyebilirim.Hatta cav kodlu tsi larda cupra diğerlerine göre ciddi yavaş kalıyordu stock'ta.2013 ler gelmeden önce şanzuman oranları polo gti'a yaklaştırılmış dendi ama yine marka politikasından polo daha iyidi topspeed'te
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  9. #66
    agungoren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    202
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    audi s1 oluyor galiba 185hp onların farkı nedir acaba? cth motorlulardan

    belkide satış politikasıdır 185 audi 180 polo bilen var mı
    Efecan audi a1 1.4 tsi degilki 1.4 tfsi motor komple farkli yani 😃

  10. #67
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben kendi arabami 2 arkadasimla denedim.
    Kendi arabam; 2013, cth, bone stock gti.

    2013, cth, iskender downpipeli ve bmc caili cupra ile tamamen ayni.
    2011, cav, bone stock saglikli gti'in 4-5 boy onunde.

    Ibizaya yorum yapmayacagim ama benim tahminim 2013 polo ile 2011 polo arasinda 10 hp'den fazla var.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  11. #68
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben kendi arabami 2 arkadasimla denedim.
    Kendi arabam; 2013, cth, bone stock gti.

    2013, cth, iskender downpipeli ve bmc caili cupra ile tamamen ayni.
    2011, cav, bone stock saglikli gti'in 4-5 boy onunde.

    Ibizaya yorum yapmayacagim ama benim tahminim 2013 polo ile 2011 polo arasinda 10 hp'den fazla var.

    Thanks buddy

  12. #69

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2013 cupra ve polo sanzuman oranlari birebir ayni egzost un son cikislarinda cuprada bir fazladan kivrim var mesala ss egzost komple cupra icin yok polo icin var polonunkini alip o son uca ulasmak icin bir islem gerekiyor o ortadan cikan uca ulasmak icin gereken kivrim cuprayi son hizda polodan geriye birakiyor olabilir

  13. #70

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada hala tek somut veri benimki 134 kw pasaoglu dyno ve Bekir le hala konusuyorum bana seninkinden daha fazla cikan hic olmadi diyor ....herkes tahmini yorum yapiyor cth ler hizli cavlar yavas vs vs

  14. #71
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı MertSerhanÖ. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    polonun şanzumanı özellikle son vitesleri cupraya göre daha uzun.Bu yüzden top speed'te daha iyi.aerodinamik çok başarılı.Hatta tsi 180 lerin arasında en başarılı aerodinamik cupra'da diyebilirim.Hatta cav kodlu tsi larda cupra diğerlerine göre ciddi yavaş kalıyordu stock'ta.2013 ler gelmeden önce şanzuman oranları polo gti'a yaklaştırılmış dendi ama yine marka politikasından polo daha iyidi topspeed'te
    polo, cupradan daha pahalı olmayı her haliyle hakediyor demek ki

  15. #72

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edit pasaoglu dyno 190 hp 275 tork sanirim 135 kw ye denk geliyor Bekir in dynoda

  16. #73
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada hala tek somut veri benimki 134 kw pasaoglu dyno ve Bekir le hala konusuyorum bana seninkinden daha fazla cikan hic olmadi diyor ....herkes tahmini yorum yapiyor cth ler hizli cavlar yavas vs vs
    Cth leri standartta cav dan hizli oldugu tahmini degil denenmis gorulmustur.Oncedende soyledim cav li bi arkadas boost afr logu koyar ise karsilastirip farkin sebebini anlariz.

  17. #74

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cth leri standartta cav dan hizli oldugu tahmini degil denenmis gorulmustur.Oncedende soyledim cav li bi arkadas boost afr logu koyar ise karsilastirip farkin sebebini anlariz.
    onu biliyorumda ben somut dyno verisi olarak değerlendirdim
    burda ki iddaa cth lerin 192 hp olduğu yönündeki görüşün benim açımdan doğruluk değeri taşımaması ile ilgili

  18. #75

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    armağan isimli arkadaş tan alıntı kendisi bana özelden yazdı aktarıyorum


    Aracımı ilk alırken(2013 cupra) dynoya çıktım 182,hp .. gibi bir beygır ölçümü aldık.Bu arada bu arac benım 3.cupra hertürlü kombinasyonu denedım.Şüphesiz kı down pıpe uygulaması aracı özellikle yuksek devirde ve hızda rahatlatıyor.Çok ciddi fark oluyor.

    Miltek egzosun kendı sitesindede +18hp olarak gösterıyor zaten.Aldım taktım diğer extrelarıda ekledim(ara borular dahil miltek).

    komple miltek egzos kn filtre ngk buji forge dump valve ile birlikte

    dyno ya tkr soktum.Aldığım dyno verisi 203 hp

    .Ardından tamamen stock cuprayla denedım.Sonuç 200km üzerinde 5 boydan fazla.Zaten farkı 1.viteste burnunu çıkartıyor hızlandıkça fark giderek açılıyor

  19. #76
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Polo ile Cupra'nın şanzımanları birebir aynı.

    Ben ukku'yla denerken 60'tan 230'a kadar bastık, kimse kafa bile çıkaramadı. Camdan birbirimize el sallıyorduk
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •