Orijinalini görmek için tıklayınız : 2.0 TFSI Tune Önerileri/Tecrübeler
Ertug_T.
01-11-2013, 23:36
2,0tfsi lerde filitre kiti ne kullandınız yada kutu içi nasıl olur?
Bsh true seal intake kullaniyorum son derece memnunum..avrupada en cok tutan kitlerden birisi.
Arkadaslar oncelikle temin etmem gereken parcalar nelerdir
Ertug_T.
03-11-2013, 09:38
Arkadaslar oncelikle temin etmem gereken parcalar nelerdir
Pcv revamp :D birde cam fallower asinmissa degisririn kesin.
Ayni motorla adanada gt3076 ile kullanan var motor tas gibi sorun yok
Bu motora en gerekli sey k04
sertaç k04 duruyor değilmi kardeşim?? :D
sertaç k04 duruyor değilmi kardeşim?? :D
Duruyo abi artik satmiyorum sus olarak kullaniyorum benle birlikte gomcekler :D
Pcv revamp :D birde cam fallower asinmissa degisririn kesin.
Pvc revamp nerden aliriz :)
Pvc revamp nerden aliriz :)
bastas performanceden custom yaptırabılrısın,ben öyle yaptım,bsh kıt bıraz pahalı çünkü:heyoo:
Pcv var elimde kendi uretimim. Oil catch can ile kullanilan tipte.
yusufaltintepe
04-11-2013, 16:03
isteyen olursa bsh pcv bende var
pcv ler için bi pm alabilirim :)
bu pcv olayi 2.0tsi a da yapılmali mi?
Pcv ler icin bende pm alabilirmiyim
Ertug_T.
05-11-2013, 22:05
bizim motorlara pcv iptali yapılmaz ise belli bir km den sonra emme manifoldunun ve subapların vs geldiği hali yabancı vw forumlarında görebilirsiniz =) eğer çok merak eden olursa ben kendi aracımın pcv den önce ne halde olduğuna dair resimleri pm leyebilirim :D
bastas performanceden custom yaptırabılrısın,ben öyle yaptım,bsh kıt bıraz pahalı çünkü:heyoo:
Görüşcem ekran usta ile sagol metin agbi
rockford34
06-11-2013, 09:58
Pcv revamp :D birde cam fallower asinmissa degisririn kesin.
pcv remap ne işe yarıyor peki???
pcv remap ne işe yarıyor peki???
Yag buharı ile alakalı kurum vs birikmesini engellemek amaclı
speed_blue
06-11-2013, 23:32
cupra sahipleri yakıt filtresi ne kullanıyorsunuz
cupra sahipleri yakıt filtresi ne kullanıyorsunuz
Valla ben oem sipariş verdim yetkili servis ten
Aem Tru boost kullanan varmı arkadaşlar aramızda ?
Abiler leon için konuşursak
tfsi stylance/tfsi fr/tfsi cupra arasındaki teknik ve yürüyendeki farklılıklar nelerdir ? Motor içi piston vs farklımıdır ?
cupra sahipleri yakıt filtresi ne kullanıyorsunuz
yakıt mmakit kullanmıyorsa orjinalden sasma
Abiler leon için konuşursak
tfsi stylance/tfsi fr/tfsi cupra arasındaki teknik ve yürüyendeki farklılıklar nelerdir ? Motor içi piston vs farklımıdır ?
Tfsi stylance yok aslinda sport up var sahibinden sacmaligi
Su ile fr arasinda motor farki yok ikisi ayni BWA
cupra fr/su farki en basta k04
Yuruyenleri cupra 324mm fren varken fr/su 312mm cuprada seat sport egsoz var
Digerleri cok ufak tefek detaylar internal olarak ayni diyenlerle farkli diyenler 2ye ayriliyo
Stok 400hp kullanan bir suru 20tfsi kullanicisi var
Abiler leon için konuşursak
tfsi stylance/tfsi fr/tfsi cupra arasındaki teknik ve yürüyendeki farklılıklar nelerdir ? Motor içi piston vs farklımıdır ?
Stylance ile fr aynı hatta 2007 si ni bulursan sorunları giderilmiş olanı :)
Cupra da kol piston egzantrik farki mevcut bunun dışında görüntüsü kadran vites topuzu koltuk farlar vs
Bu arada bu ürünü bilen varmıdır ?
Turbosmart Kompact Dual Port Blow Off Dump Valve 2 0L VW Audi VAG 2 0T TSI Tfsi | eBay (http://www.ebay.com/itm/Turbosmart-Kompact-Dual-Port-Blow-off-Dump-Valve-2-0l-vw-audi-VAG-2-0t-TSI-TFSI-/321245427117?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4acbb835ad&vxp=mtr)
Stylance ile fr aynı hatta 2007 si ni bulursan sorunları giderilmiş olanı :)
Cupra da kol piston egzantrik farki mevcut bunun dışında görüntüsü kadran vites topuzu koltuk farlar vs
Bu arada bu ürünü bilen varmıdır ?
Turbosmart Kompact Dual Port Blow Off Dump Valve 2 0L VW Audi VAG 2 0T TSI Tfsi | eBay (http://www.ebay.com/itm/Turbosmart-Kompact-Dual-Port-Blow-off-Dump-Valve-2-0l-vw-audi-VAG-2-0t-TSI-TFSI-/321245427117?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4acbb835ad&vxp=mtr)
dostum pardonda kol piston egzantrik farkını nerden buldun ben 3 yıldır bulamıyorum da o farkı bir türlü...:soru:
dostum pardonda kol piston egzantrik farkını nerden buldun ben 3 yıldır bulamıyorum da o farkı bir türlü...:soru:
cupra icin diorum fark yok mu ?
2009 leon cupra için vites kutusu yağ seçimi ne olmalı ?
Bazı yerlerde 75w90 bazı yerlerde 75w80 olması gerektiğini okudum.
Birde castrol un bu konuda birçok çeşidi var hangisi kullanmalıyız.
TYPERHAKAN
20-11-2013, 10:48
2009 leon cupra için vites kutusu yağ seçimi ne olmalı ?
Bazı yerlerde 75w90 bazı yerlerde 75w80 olması gerektiğini okudum.
Birde castrol un bu konuda birçok çeşidi var hangisi kullanmalıyız.
Oem.........
TYPERHAKAN
20-11-2013, 10:53
Abiler leon için konuşursak
tfsi stylance/tfsi fr/tfsi cupra arasındaki teknik ve yürüyendeki farklılıklar nelerdir ? Motor içi piston vs farklımıdır ?
Dunyası fark li kardesim.merak eden olursa listelerim .kimse kendini kandirmasin.fakat 400 + guclerde kullanilabilir yinede golf.fr.tt.scirocco yani k03 tabanli lar.
engin bilgileri olan adamların olduğu yerde bize laf düşmez farklı arkadaşlar cupra ve fr...
rockford34
20-11-2013, 16:24
farkları bilen bi acıklasında insanlarda aydınlansın ?
Cupra has, over FR (engine only):
Stronger Head / pistons / rods / block,
Bigger injectors / turbo,
remote DV,
You should also consider that the Cupra has bigger brakes, aluminium suspension components, better seats, black interior and is slightly better looking (but the FR is very easily changed to look like a Cupra).
deniliyor ve ben de böyle biliyorum, ancak ikisinin de motor içi açmış olan var ise, parça kodlarından bulabilir sanıyorum reelde gerçekten fark var mı yoksa söylentiden ibaret mi olduğunu..
rockford34
23-11-2013, 23:32
deniliyor ve ben de böyle biliyorum, ancak ikisinin de motor içi açmış olan var ise, parça kodlarından bulabilir sanıyorum reelde gerçekten fark var mı yoksa söylentiden ibaret mi olduğunu..
dogru sık kapagın altında yani :)
Tfsi stylance yok aslinda sport up var sahibinden sacmaligi
aynen stylance diye bi tfsi modeli yok..
sahibinden.com un uydurduğu birşey kesinlikle
sport up modelidir tfsi ler.
yani kısaca ;
Sport UP
FR
Cupra
diye üç modeli vardır tfsi nin....
arkadaşlar k03 ve k04 turbo makınaların tüm detaylarını içeren güzel bir pdf dosyam var.dosya nasıl paylaşabilirim yada isteyenler mail adresini versin mail atayım.emin olun baya fark var.:))
Masterpiece
25-11-2013, 12:13
Scirocco R ve Golf R DSG leri aynımıdır ? İkiside DSG6 mıdır ?
Scirocco R 3071 veya ayarında bir turboyla 400-430 HP sıkıntısız yürürmü ?
arkadaşlar k03 ve k04 turbo makınaların tüm detaylarını içeren güzel bir pdf dosyam var.dosya nasıl paylaşabilirim yada isteyenler mail adresini versin mail atayım.emin olun baya fark var.:))
kesinlikle farklar var ;) motor içi farklı.yapılan map ler bile farklı.tfsi ların hepsi aynı değil..
Scirocco R ve Golf R DSG leri aynımıdır ? İkiside DSG6 mıdır ?
Scirocco R 3071 veya ayarında bir turboyla 400-430 HP sıkıntısız yürürmü ?
440 hp sıkıntısız binilebilir.
arkadaşlar k03 ve k04 turbo makınaların tüm detaylarını içeren güzel bir pdf dosyam var.dosya nasıl paylaşabilirim yada isteyenler mail adresini versin mail atayım.emin olun baya fark var.:))
sertac_saka@hotmail.com
İkisinide gonderebilir misiniz
Forge ve standart cooler kaç litre bilen varmi ?
sertac_saka@hotmail.com
İkisinide gonderebilir misiniz
SERTAÇ DOSYAYI mail attım adresine.
Forge ve standart cooler kaç litre bilen varmi ?
forge cooler a gerek yok
tek front mount cooler yapacam ben mesela :)
12 litre yeterli oluyor maliyet olarakta yarisi bedeline olmakta :)
bu arada mail atarmısınız banada
emiralmas@hotmail.com
birde bizim arac icin olan buji nin 7 soguklugundaki kodu neydi ?
kesinlikle farklar var ;) motor içi farklı.yapılan map ler bile farklı.tfsi ların hepsi aynı değil..
440 hp sıkıntısız binilebilir.
peki birşey sormak istiyorum
burda leventin golf r dsg sıyırmıyor... rocco r da büyyük turbo takan görmedim tr de.
büyük takınca acaba tork üst devirde gelecek diye mi sıyırmıyor mu ya da onlarda dsg kavrama sıyırıyor muydu ?
.. ben baskı setini değiştirdim. 4000 4800 arasında hafif sıyırır gibiyim ama fena şekilde değişti aracımın karakteri olumlu yönde..
Ilk k04 takilayim dedim :) sonra motor ici nos vs diye dusuncem oldu aldim parcalari aslinda kuzen e yapacak ken ben kondum :) bsh thorttle pipe forge wastegate golf r k04 komple turbo kit methanol kit greddy boost controller
Vw racing filtre borusu aem dry flow filtre autotech pompa ici Rs4 prv s3 enjektor komple freeflow egsoz dv biraz hafifletmeye de gidecem :) koltuk vs gibi baska parca onerisi var mi baska olmazsa olmaz denilen turden cupra nin stage2 plus i bizim stage 3 u misali konu :)
Neyse Teşşekürler yinede :)
Dunyası fark li kardesim.merak eden olursa listelerim .kimse kendini kandirmasin.fakat 400 + guclerde kullanilabilir yinede golf.fr.tt.scirocco yani k03 tabanli lar.
nesi farklı abi ? acıkalsana bizde bilelim
hadii yaaa PDF leri çaıkayın yollayın bana ozaman ben size burda açıklıyım bizde bilelim nesi farklı
oz@drecu.com
hadii yaaa PDF leri çaıkayın yollayın bana ozaman ben size burda açıklıyım bizde bilelim nesi farklı
oz@drecu.com
Oz` bunca yıl oldu aldığım ilk günden beri herkes cupra ile farklı dedi motor içi ama ben hala bir fark bulamadım Vag grubu satış programı olan ETKA'da dahil...
mail yolladım dostum
be ngöremedim biri desinki bişiyi farklı
BMK TypeR
24-12-2013, 11:11
200hp Audi tt le bwa motor, cupra golf r kol pıston farklı bwa motor kolları daha ince ve pimleri farklı cupra kolunu pıstonsuz takamazsınız bwa motora, hatta şuan sökülü audi tt var paşaoğlunda ve benim kol pıstonumda ordaydı karşılaştırdık isteyen olursa paşaoğlunda gösterebilirim.
alicancalis
24-12-2013, 11:17
BWA (200pk)
BWJ (240pk)
BHZ & BZC (265pk & 256pk)
1) Connection rods are bhz-bwj-bzc-byd 06f 198 401 and bwa 06f198 401C for bwa
2) injectors bhz-bwj-byd-bzc are 06F 906 036 F and bwa 06F 906 036 A
3) intercooler for bwa-axx-byd-bwj are 1K0 145 803 A for bhz bzc is 1K0 145 803 P
4) turbo charger bwa-axx is >06F 145 701 c-g for bhz bzc byd bwj 06F 145 702 C
5) crankshaft is the same for all engine bwa 200hp,byd 230 hp, 240 bwj, 265-272 bhz bzc.
6) divert valve pop off are different from bwa and all other 230-240-265-272hp
7)crankcasa are different bwa is 06F 103 011 F byd-bwj-bhz-bzc is 06F 103 011 K
Diye birşeyler buldum. Doğruluğu konusunda bir iddaam yok.
BMK TypeR
24-12-2013, 11:22
sökülü araç var, nette yazanlar bizde gördük doğru olduğunu sanmıyorum, motordan çıkanlar farklı:) hatta bitane audi tt cupra kol pıston sattım takıldı, çıkanla alakası yok dediğim gibi şuan paşaoğlu serviste audi tt var sökük isteyen gidip bakabılır.
birde şunu ekliyim kendi araçımızın yazılımı revo bwa motorlara 1.35basarken revo bwj 1.55basıyo burdanda bi sonuç çıkarın bence:)
BMK TypeR
24-12-2013, 11:46
BWA (200pk)
BWJ (240pk)
BHZ & BZC (265pk & 256pk)
1) Connection rods are bhz-bwj-bzc-byd 06f 198 401 and bwa 06f198 401C for bwa
2) injectors bhz-bwj-byd-bzc are 06F 906 036 F and bwa 06F 906 036 A
3) intercooler for bwa-axx-byd-bwj are 1K0 145 803 A for bhz bzc is 1K0 145 803 P
4) turbo charger bwa-axx is >06F 145 701 c-g for bhz bzc byd bwj 06F 145 702 C
5) crankshaft is the same for all engine bwa 200hp,byd 230 hp, 240 bwj, 265-272 bhz bzc.
6) divert valve pop off are different from bwa and all other 230-240-265-272hp
7)crankcasa are different bwa is 06F 103 011 F byd-bwj-bhz-bzc is 06F 103 011 K
Diye birşeyler buldum. Doğruluğu konusunda bir iddaam yok.
bu yazıda enjektör, kolların ve krank farklı oldugu söyleniyo
tork riski olarak benim görüştügüm 490 nm ve üzeri kollarda
2.0tsi ile 2.0tfsi nin ne farkı war?
BWA (200pk)
BWJ (240pk)
BHZ & BZC (265pk & 256pk)
Cylinder head:
BWA - 06D 103 351 D
BWJ - 06F 103 351 F
BHZ - 06F 103 351 F
Connection Rod:
BWA - 06D 198 401 C
BWJ - 06D 198 401 C
BHZ - 06D 198 401 C
Crankshaft:
BWA - 06A 105 021 S
BWJ - 06A 105 021 AR
BHZ - 06A 105 021 AR
Piston:
BWA - 06D 107 066 C
BWJ - 06D 107 066 K
BHZ - 06D 107 066 K
Camshaft intake:
BWA - 06F 109 101 B
BWJ - 06F 109 101 G
BHZ - 06F 109 101 G
Camshaft Exhaust:
BWA - 06F 109 102 B
BWJ - 06F 109 102 D
BHZ - 06F 109 102 D
Airbox:
BWA - 06F 133 837 AA
BWJ - 06F 133 837 AD
BHZ - 06F 133 837 AC
Air filter:
BWA - 06F 133 843 A
BWJ - 06F 133 843 B
BHZ - 06F 133 843 B
Intake Air duct:
BWA - 06F 129 627 F
BWJ - 06F 129 627 H
BHZ - 06F 129 627 H
Injector:
BWA - 06F 906 036 A
BWJ - 06F 906 036 A
BHZ - 06F 906 036 F
Turbo and manifold:
BWA - 06F 145 701 C
BWJ - 06F 145 701 E
BHZ - 06F 145 702 C
Spark plug:
BWA - b101 905 631 B
BWJ - b101 905 631 B
BHZ - b101 905 631 C
Gibi bir liste yapılmış ETKA dan bakarak
Liste alıntıdır.
BMK TypeR
24-12-2013, 16:41
bu listede kollar aynı gözüküyo ama farklı ve enjektörler cupra s3 aynı doğuştan sordumbirebir kendim plaka vererek bwa motor enjektörleri farklı alakasız olmuş:)
200 lüklerin sıkıştırması daha yüksek diğerlerinden.
turbo timer önerirmisiniz. takması kolaymı cupraya ?
turbo timer önerirmisiniz. takması kolaymı cupraya ?
öneririz gardaş çok faydalı :D ama montajı hakkında bişey söyleyemicem bilgim yok
İbrahim abi elimde hks type 0 var
Montaj konusunda fikrim yok
arkadaşlar
leon cupra oem bujı kodunu
paylaşabilirmisiniz ?
BMK TypeR
28-12-2013, 22:08
ngk pfr7s8eg
ngk pfr7s8eg
Tesekkur ederim...
Konuyu gördüm yazim dedim elimde 2008 s3 den çıkan mod parçaları var ilgilenen arkadaşlar satılıklar bölümünden konuma bakabilir.
Konuyu bastan sona okudum ama goremedim.. Benim bobinler gitmis degistirecez ama ne takalim oem arabanin kendisinin kini mi yoksa baska bisey mi..
rs4 ün alabilirsin fiyat hemen hemen aynı zaten yanlış bilmiyorsam
Benim de aklimda r8 mi rs4 mu tereddutte kalmistim..
Elimde hazırda Tr'de yani
2.0 tfsi ler için BSH manifolt var..aklınızda bulunsun
sıfır.. ve linkdeki üründür.
BSH VW 2 0T Manifold MKV FSI GT Turbo Manifold Work of Art Version 3 30306143 | eBay (http://www.ebay.com/itm/BSH-VW-2-0T-Manifold-MKV-FSI-GT-Turbo-Manifold-Work-of-Art-Version-3-30306143-/261110414396?ssPageName=STRK:MESE:IT)
Aracımdaki forge twincooler ı ve orjinali ıpal edıp öne tek cooler a gecmeyı dusunuyorum.
stage 2+ ıcın en az kaç litre coolera ıhtıyacım var bılgısı olan varmı?
Levent Y.
09-01-2014, 00:05
En az değilde 14-15 litre her türlü setup için ideal olur...
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1549341_10202928014184327_1882875230_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1538622_10202928013824318_2041782451_n.jpg
Stage2 plus bizim stage 3 olmakta 2.0 tfsi da
Parca listesi =)
Autotech mekanik pompa ici
bsh thorttle pipe
greddy boost controller
aem methanol kit
GolfR k04 Turbo kit a dan z ye bütün parcalar
Dv
Forge wastegate
Golf r enjektor
vw racing filtre borusu aem filtre custom filtre kiti yapicam
Mishimoto intercooler intercooler i tek e cevircem
bunun dısında yazılımı E-Tuners a yaptiracam Stelios Alexandrakis le calışacagim
intergrated engineering oil catch tank adaptor
oem gerekli olan parcalar yenilenecek emme manifold vs temizligi yapilacak vs vs bunun dışında arac genel konumu daha once hic modifikasyon gormemiş oyle ölümüne gazlanmamış bir araç :)
En az değilde 14-15 litre her türlü setup için ideal olur...
Levent sen ne marka ve kac litrelik kullaniyosun
En az dememdeki sebep , ***** onde yer kisitli. O kadar buyuk bi cooler i takmak zor olacak...
@AEAlmas: sorunsuz bitirir binersin insallah .senin cooler kac litre?
12 14 litre civari on tarafa rahat takilabir hatta taktik silikon hortumlaei bekliyorum :)
12 14 litre civari on tarafa rahat takilabir hatta taktik silikon hortumlaei bekliyorum :)
teşekkürler :)
soyle bişey buldum ama hacimler doğrumu emın olamadım.
cubıc ınch den cm3 e bu sıteden cevırebılırsınız.
http://www.metric-conversions.org/volume/cubic-inches-to-cubic-centimeters.htm
mesela forge twıncooler ı ben 4.5 lıtre bılıyorum burda 5.8 lıtre yazmış:beuj:
http://i.hizliresim.com/e78B4W.png
:) parcalar takildi yazilimi attik egsoz ve methanol kaldi geriye :) Allahin izniyle ilk istegim amacima ulaşmaya az kaldı :) ama yazilimi kontrol lu yapacagimdan biraz zaman alacak
Bana kalırsa tek en onde büyük cooler daha iyi tel yaz da iyn ozel den konuşuruz :)
:) parcalar takildi yazilimi attik egsoz ve methanol kaldi geriye :) Allahin izniyle ilk istegim amacima ulaşmaya az kaldı :) ama yazilimi kontrol lu yapacagimdan biraz zaman alacak
Bana kalırsa tek en onde büyük cooler daha iyi tel yaz da iyn ozel den konuşuruz :)
Pm atiyorum :)
Bende twincooleri cikaricam. One tek 8 litre cooler takicam bakalim nasi olacak :)
Cogu yerde 8 litre icin 450 hp ye kadar kullanilir yaziyor.
alicancalis
11-01-2014, 20:58
Levent sen ne marka ve kac litrelik kullaniyosun
En az dememdeki sebep , ***** onde yer kisitli. O kadar buyuk bi cooler i takmak zor olacak...
@AEAlmas: sorunsuz bitirir binersin insallah .senin cooler kac litre?
İbrahim bende bsh/garret 14 lt intercooler var, istermisin? Üstelik boruları aliminyum. Düşünürsen konuşalım.
İbrahim bende bsh/garret 14 lt intercooler var, istermisin? Üstelik boruları aliminyum. Düşünürsen konuşalım.
Biliyorum abi o kiti dusunuyorum zaten konusacaktim senle :)
Ama o kit 14 degil 8 litre
alicancalis
11-01-2014, 21:03
Biliyorum abi o kiti dusunuyorum zaten konusacaktim senle :)
Ama o kit 14 degil 8 litre
Ben yanlış biliyor olabilirim. Konuşuruz.
Octavia RS
11-01-2014, 21:03
:) parcalar takildi yazilimi attik egsoz ve methanol kaldi geriye :) Allahin izniyle ilk istegim amacima ulaşmaya az kaldı :) ama yazilimi kontrol lu yapacagimdan biraz zaman alacak
Bana kalırsa tek en onde büyük cooler daha iyi tel yaz da iyn ozel den konuşuruz :)
Abi senin leon 185 lik mi?
Abi senin leon 185 lik mi?
Evet 2007 son seri sport up ama golf gti octiva rs ve leon fr ile ayni motor mevcut :) bizim motorda onemli olan 470 nm tork sonrasi riskli :) yani en azindan benim yazilimci tecrübe o sekilde
Evet 2007 son seri sport up ama golf gti octiva rs ve leon fr ile ayni motor mevcut :) bizim motorda onemli olan 470 nm tork sonrasi riskli :) yani en azindan benim yazilimci tecrübe o sekilde
470 tork sonrası kolun eğilme ihtimali yükseliyo.pistonları cast iron olmasına rağmen hiç birşey olmaz.k04 turbo da o torkları geçersin ama bnm turbomda geçmezsin ;)
470 tork sonrası kolun eğilme ihtimali yükseliyo.pistonları cast iron olmasına rağmen hiç birşey olmaz.k04 turbo da o torkları geçersin ama bnm turbomda geçmezsin ;)
Tork candir :) birdr k04 un pal buyutulmesi icin parcalar cikti billet olarak ve basinc için ekstra parçalar zaten kol piston gireceğim icin onemsemiyorum :) k04 + nos ortaya karışık :) ilerisi icin bu düşünce
Rs4 bobin parca numarasini biliyormusunuz
Yanlis bilmiyorsam 2.0 tfsida rs4 bobinleri kullaniyo
Yanlis bilmiyorsam 2.0 tfsida rs4 bobinleri kullaniyo
Kod ayni bobin ayni
Evet 2007 son seri sport up ama golf gti octiva rs ve leon fr ile ayni motor mevcut :) bizim motorda onemli olan 470 nm tork sonrasi riskli :) yani en azindan benim yazilimci tecrübe o sekilde
tutunma sorunu yasayan leonda okadar torka ihtiyac varmi?
speed_blue
12-02-2014, 00:14
aracıma yaz aylarında motul 5/40, kış aylarında motul 5/30 yag koyuyorum,
bu hafta aracıma bakım yapıcam yinede sizlere sormak istedim aracım stage2+ motulun hangi yagını tercih etmeliyim
tutunma sorunu yasayan leonda okadar torka ihtiyac varmi?
Lastik ve kilit olduktan sonra gerisi kolay :)
Sanırım bwa kodlu araçlarda ''cam tensioner'' denen parçayla alakalı sorun yaşayanlar var.Nedir bu parça,ne işe yarar çözümü nedir ?
Sanırım bwa kodlu araçlarda ''cam tensioner'' denen parçayla alakalı sorun yaşayanlar var.Nedir bu parça,ne işe yarar çözümü nedir ?
cam follower dan bahsediyorsun sanırım.
motor üstündeki benzin pompasının içinde yer alan ufacık etrafı metal ön kısmı plastik bir maddeden oluşan parça.hareketli bir yerde oldugundan zaman içinde aşınabilir ve parçalanabilir, sonrasında pompa , eksantrik vs gibi parçalara zarar verebilir.
modlu TFSI larda 5.000 kmde bir değiştilmelidir.upgrade olarak daha sağlamı ve uzun ömürlüsü var, 5.000 kmde bir 100 TL verilmektense upgraded halini alıp kafa rahat binilmesi daha mantıklı.
Tork candir :) birdr k04 un pal buyutulmesi icin parcalar cikti billet olarak ve basinc için ekstra parçalar zaten kol piston gireceğim icin onemsemiyorum :) k04 + nos ortaya karışık :) ilerisi icin bu düşünce
tork candır tabi de tork yüzünden ben 6ileri dsg sanzuman dişlisi kırdıydım dikkatli olmak lazım :)
cam follower dan bahsediyorsun sanırım.
motor üstündeki benzin pompasının içinde yer alan ufacık etrafı metal ön kısmı plastik bir maddeden oluşan parça.hareketli bir yerde oldugundan zaman içinde aşınabilir ve parçalanabilir, sonrasında pompa , eksantrik vs gibi parçalara zarar verebilir.
modlu TFSI larda 5.000 kmde bir değiştilmelidir.upgrade olarak daha sağlamı ve uzun ömürlüsü var, 5.000 kmde bir 100 TL verilmektense upgraded halini alıp kafa rahat binilmesi daha mantıklı.
Chain tensioner? 2.0t fsi tfsi - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=LjoK0KGn4z8)
2.0 TFSi BWA Noisy Cam Tensioner?? - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=s-cRNZICU7s)
aynı parçamı bilmiyorum ama yabancı sitelerde 3-5 tane daha okudum.
cam follower dan bahsediyorsun sanırım.
motor üstündeki benzin pompasının içinde yer alan ufacık etrafı metal ön kısmı plastik bir maddeden oluşan parça.hareketli bir yerde oldugundan zaman içinde aşınabilir ve parçalanabilir, sonrasında pompa , eksantrik vs gibi parçalara zarar verebilir.
modlu TFSI larda 5.000 kmde bir değiştilmelidir.upgrade olarak daha sağlamı ve uzun ömürlüsü var, 5.000 kmde bir 100 TL verilmektense upgraded halini alıp kafa rahat binilmesi daha mantıklı.
mod lu olan da sorun yaşayanlar olmustu vw vortex de yazmışlardi acıkcası adam akıllı yapılsında o zaman alalım düşüncesindeyim yani alan en azından 50k sorunsuz olsa yeter :)
hellchaosdead
20-02-2014, 03:40
http://i.hizliresim.com/KlNLoE.jpg (http://hizliresim.com/KlNLoE)
burdakı herkes tfsi cı o yuzden yenı konu acmadım sıze danısmak ıstedım..ısaretlı gozuken boru nedır orjınal fılresındede aynı yerden ıcerı dogru gıden bı boru var buna benzer...benım arac 2005 model buna benzer bı boru yok..+ yada - sı varmı varsa nasıl bu hale getırebılırım tsk...
Mehmet Gazihan
20-02-2014, 06:25
O Boru DV nin taliye ettiği havayı MAF ın arkasına boşaltır.
DV si turbo üzerinde olan K03 turbolu TFSI larda o boru yoktur. K04 Cupra S3 gibi otomobillerde DV external olduğundan ve ön tarafa konuşlandırıldığından o boru kullanılır..
hellchaosdead
20-02-2014, 06:59
standart k03 lu gtı da aynı yerden ecunun oldugu yere gıden bı boru var 2006 sonrasında onu merak edıyorum asıl..cvp ın ıcınde tsk abıcım..:)
http://i.hizliresim.com/KgYk2O.jpg (http://hizliresim.com/KgYk2O)
sol koseden ıcerı gıren..benım aracda ole bısı nede yerı yok..
Mehmet Gazihan
20-02-2014, 12:41
USA spec veya Thermal özellikli bi arac olabilir. Motorun ve aracın gece boyunca donmaması için sıcak tutuyor çok soğuk memleketler için, webasto gibi.. Bu sistemin hava veya su bağlantısı zannımca..
Bende görmedim daha önce..
Konu denk gelmisken bende sorayim k04 lu aracta bu recirculation borusunun iptali sorun yaratir mi? Elimdeki filtre kitinde bunun icin giris yok, kiti taktim forge sesli tip dv de var hortum da elimde ama takamadim giris yeri olmadigi icin.. dv deki cikisi kapattim idareten kullandim bir ariza durumu yok ama sonucta maf bu giren ve normalde geri donmesi gereken havayi okudugu icin bir problem olur mu filtreye giris acip takayim mi? Sesli dv zaten tahliye edjyor havayi degisen birsey olur mu?
Mehmet Gazihan
21-02-2014, 13:26
DV in taliyesini tıkamamak lazım.. Bırakın boşa bassın havayı.. Tıkıcaksan da bi Blow Off takabilirsin..
Tıkalı devam edersen vites değiştirdiğinde veya ayağını gazdan çektiğinde basıncın normalden fazla düşer.. Başka bir dezavantajı yok.
Arkadaslar sai veya evap iptali yapan bar mi 2.0 tfsi da ?
emir o ne la.ben koi ve joi ve hasdasi iptali yaptım :D
Akın-S2K
04-03-2014, 13:55
Beyler K04 ile Stage 2+ yapıp , herhangi bir problem yaşayan oldu mu? Cam follower haric konuşuyorum o artık bilinen birşey olduğundan.
Yani sağlıklı bir şekilde günlük binilebilirmi 330-340HP lerde.
genelde sağlılkı binersın,bakımlarını düzenlı yaptığın takdırde fazla sorun cıkaran bır makına değil,her 5000 kmde yağını bujilerini cam followerını değiştireceksın,baskı balatada çok dayanmaz,gaz kelebeğinde 2,4 basınlara çok dayanmıcak,tabii bide ortalama 5000 kmde ön lastıklerin biter,onun dışında çok keyiflıdır:heyoo:
Beyler K04 ile Stage 2+ yapıp , herhangi bir problem yaşayan oldu mu? Cam follower haric konuşuyorum o artık bilinen birşey olduğundan.
Yani sağlıklı bir şekilde günlük binilebilirmi 330-340HP lerde.
başkan ver o tts i bana sağlıklı şekilde 450 binerim yıllarca tık demeden
Baski eski idi degisti bobin degisti bana sorun bunlar cikti vakti gelmis parcalardi zaten sikintisiz rahat biniyorum
speed_blue
05-03-2014, 00:20
Beyler K04 ile Stage 2+ yapıp , herhangi bir problem yaşayan oldu mu? Cam follower haric konuşuyorum o artık bilinen birşey olduğundan.
Yani sağlıklı bir şekilde günlük binilebilirmi 330-340HP lerde.
ben kullanıyorum her 5k de bakım yapıyorum yag, yag filtresi, cam follower, yakıt filtresi, hava filtresi temizliom,, lastikler öyle 5000km de bitmez 36000de lastik degiştim keyfi.
Arkadaslar parçalanmış bir s3 ten k04 turbo manifolt buldum.. Bunu arabaya takabilirmiyim, illa kit mi takmam gerekir hangi parçalar gerekli bana 350 bg yeter zaten suan 280 bg civarı.. Ne dersiniz ne önerirsiniz?
yusufaltintepe
06-03-2014, 22:36
Arkadaslar parçalanmış bir s3 ten k04 turbo manifolt buldum.. Bunu arabaya takabilirmiyim, illa kit mi takmam gerekir hangi parçalar gerekli bana 350 bg yeter zaten suan 280 bg civarı.. Ne dersiniz ne önerirsiniz?
linki bir incele istersen
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-vag-2.0-tfsi-tsi-k04-turbo-kit-143027955/detay)
linki bir incele istersen
Connecting site... (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-vag-2.0-tfsi-tsi-k04-turbo-kit-143027955/detay)
Sertacla anlaşamadık bitürlü fiyat konusunda ;)
Dibin dibi rakamim 3500tl
Forge cooler da var sifir onla birlikte 5200e vericem
Bu arada 2 gundur ayagimi gazdan cekince araba hala gaz veriyo rolanti 1500 devir civarina geliyo
Sebebi ne olabilir ?
yusufaltintepe
06-03-2014, 23:11
değiştir beni diyor artık sertaç :D
yusufaltintepe
06-03-2014, 23:11
Sertacla anlaşamadık bitürlü fiyat konusunda ;)
ben almanız için değilde gerekli malzemelerin listesini görmeniz için link vermiştim :)
alicancalis
06-03-2014, 23:19
Audi s3'üm için hangi intake kitini alıyım karar veremiyorum. Tavsiyesi olan?
yusufaltintepe
07-03-2014, 00:07
Audi s3'üm için hangi intake kitini alıyım karar veremiyorum. Tavsiyesi olan?
ıtg - apr veya vw racıng inceleyebilirsiniz
alicancalis
07-03-2014, 08:21
ıtg - apr veya vw racıng inceleyebilirsiniz
Itg'i satan yer varmı?
yusufaltintepe
07-03-2014, 08:33
maslak gümüşok servis satıyordu bildiğim kadarıyla ama Ankara'da malesef bilmiyorum
yusufaltintepe
07-03-2014, 08:36
Arkadaşlar rölentide anlık yakıt tüketiminiz nedir bnimkine dikkat ettim geçen gün 0.9-1.0 arası hep normalmi
0.8 den yukarı çıkmıyor artık.. Eskiden 1.3 gösteriyordu eksantrik değişti araba normale döndü
Benimkide 0.8-1 arasi
0.8 den yukarı çıkmıyor artık.. Eskiden 1.3 gösteriyordu eksantrik değişti araba normale döndü
Kaca patladi acaba bu degisim
Benimkide 0.8-1 arasi
Kaca patladi acaba bu degisim
Ben eksantrik rulman ve zinciri değiştirdim yetkili serviste 1500 tl falandı.. Arabanın gücünü düşürüyordu. Gaz pedalı boşa çıkıyordu ve rolantide 1.3 yakıyordu ve acayip sallıyordu.. Şükür kurtuldum bu dertten.. Adanadaki can001 kardesim sayesinde :)
yusufaltintepe
07-03-2014, 21:39
o zaman 0,9-1,0 normal diyebilirmiyiz
Ben eksantrik rulman ve zinciri değiştirdim yetkili serviste 1500 tl falandı.. Arabanın gücünü düşürüyordu. Gaz pedalı boşa çıkıyordu ve rolantide 1.3 yakıyordu ve acayip sallıyordu.. Şükür kurtuldum bu dertten.. Adanadaki can001 kardesim sayesinde :)
sevindim abi sıkıntıları aşmana demiştim sana...
Pompa farkı var tfsi ile tsi arasında
tfsi pompa apr/loba kit ile 130bar
tsi pompa orjinal 150 bar çalışıyor
Ama tfsi'ın onu daha açık map sensöründen dolayı. tsi max. 1.55 bar basabiliyor üstünü basamazsın.
eski mesajları karıştırırken gördüm tekrardan :) ne günler geçirmişiz be nerden nereye geldik :) 2 bar basıoz yeri geliyor hatta :) westgate bile takabildik ama di mi :)
şaka bir yana bir ara aracım için başlıkda açacağım, ne yaptık ne ettik vs hakkında. sen bana tfsi al hiç bişi cözmekle ugrazsın vs diyordun... cidden yordu bu araba beni ama keske tfsi alsaydım da amerikayı keşfetmekle uğraşmazdım dedim kac defa :))) konu başlığı 2.0 tfsi /tsi yerine sadece tfsi olsa bile olurmuş gözümden kacmadıysa benden baska 2.0 tsi doldurmuş da yok gibi ortalarda..
ama deydi bence araban guzel olacak. daha basindayiz
eski mesajları karıştırırken gördüm tekrardan :) ne günler geçirmişiz be nerden nereye geldik :) 2 bar basıoz yeri geliyor hatta :) westgate bile takabildik ama di mi :)
şaka bir yana bir ara aracım için başlıkda açacağım, ne yaptık ne ettik vs hakkında. sen bana tfsi al hiç bişi cözmekle ugrazsın vs diyordun... cidden yordu bu araba beni ama keske tfsi alsaydım da amerikayı keşfetmekle uğraşmazdım dedim kac defa :))) konu başlığı 2.0 tfsi /tsi yerine sadece tfsi olsa bile olurmuş gözümden kacmadıysa benden baska 2.0 tsi doldurmuş da yok gibi ortalarda..
tsi olarak hangi arac için konusuldugunu bilmiyorum fakat hangi atsi 1.55 üstünü basamıyor acaba? 200 'lük tsi lardan mı bahsediyorsunuz?zaman içerisinde bu problem halloldu fakat o zamanda tfsi larda aynı sorundan muzdaripti.ben konuşulanı tam kavramayamadım heralde :)
leon fr 200 lük ile golf gti 1 e 1 aynımı?. leonların kollar daha incemi?
tsi olarak hangi arac için konusuldugunu bilmiyorum fakat hangi atsi 1.55 üstünü basamıyor acaba? 200 'lük tsi lardan mı bahsediyorsunuz?zaman içerisinde bu problem halloldu fakat o zamanda tfsi larda aynı sorundan muzdaripti.ben konuşulanı tam kavramayamadım heralde :)
ya evet biraz damandan düşer gibi oldu :) .. 2.0 tsi k04 turbolu roccom var ..eski mesajları okuyordum bilgi vs tazelemek maksatlı olarak .. arada da robertin yazdıgını görünce 1.5 bar gecılmıyor vs mevzusu...yazasım geldi.. :)
leon fr 200 lük ile golf gti 1 e 1 aynımı?. leonların kollar daha incemi?
İkisininde motor kodlari bwa yani 1e1 ayni abi
Eger dusunursen beni, arabayi satcam
tsi olarak hangi arac için konusuldugunu bilmiyorum fakat hangi atsi 1.55 üstünü basamıyor acaba? 200 'lük tsi lardan mı bahsediyorsunuz?zaman içerisinde bu problem halloldu fakat o zamanda tfsi larda aynı sorundan muzdaripti.ben konuşulanı tam kavramayamadım heralde :)
N75 iptal muhabbeti bilinmediginden gecilmez deniliyordu
n75 soket takılı ama boruları bosta onun kontrol ünü boost control ler alıp istediginiz basıncı ayarlayabilirsiniz :) tabii yazilim destegi olmadan yapmayın bunu sakın :)
İkisininde motor kodlari bwa yani 1e1 ayni abi
Eger dusunursen beni, arabayi satcam
resimleri birde araçtaki ekstraları ayrıntıları alayım yavrum :)
N75 iptal muhabbeti bilinmediginden gecilmez deniliyordu
n75 soket takılı ama boruları bosta onun kontrol ünü boost control ler alıp istediginiz basıncı ayarlayabilirsiniz :) tabii yazilim destegi olmadan yapmayın bunu sakın :)
tam da dediğiniz şekilde kullanıyorum şu anda zaten :) yaşasın boost controller :)
map sensörünü de yüksek basınc okuyanıyla değişip yazılımdan ayarlamayı düşünüyoruz bu ara onu da yaparsak 1.55 üstünü de göreceğiz.. ben de sıkıntı demim de baska bir olay var hazır konu basınc olunca yazayım dedim belki fikri gelen vardır..
greddy profec kullanıyorum boost controller olarak.. vagcom dan baktıgım basınc degerlerimle profec ekranıdaki degerler arasında genelde 0.20 bar cıvarı bir fark var.. vagcomdaki degerler map in okuduğu daha yüksek.. profec de düşük görüyorum..
map de coolerdan sonra throttle pipe in üstüne takılı.. sonra throttle body geliyor.. profec in sensör de bogaz kelebeğinden den sonra manifoldun orda..
arada bogaz kelebeği olduğu için boyle bir fark olur mu dıye dusunuyorum ama diğer araclarda olmuyor sanırım bu fark..
fikri olan :) ???
resimleri birde araçtaki ekstraları ayrıntıları alayım yavrum :)
Abi pm kutun dolu
Numaram 0506 603 30 30 detayli goruselim :)
http://www.techturkey.com/forum/videolar/179454-07-ae-seat-leon-155-bar-conti-golf-r-k04-kit-oylesine-gazlama.html
2.0 tfsi aracım şuan bu şekilde daha iyi iyleştirme önerilerine acıgım teşşekürler
Arkadaşlar Bu üründen kullanan oldumu daha dayanıklı oldugu soylenmekte oem camfollower a göre
1i bu
VW FSI Performance Cam Follower | HPFPUpgrade.com (http://hpfpupgrade.com/Products/Show/Volkswagen/2.0T+FSI/VW+FSI+Performance+Cam+Follower)
biride bu
KMD Tuning - 2.0T FSI Cam Follower with Armoloy
KMD Tuning - 2.0T FSI Cam Follower with Armoloy - PG Performance (http://pgperformance.com/kmd-tuning-2.0t-fsi-cam-follower-with-armoloy.html)
Bu arada apr runner flap delete ne kadardir
cupra için motul 300v 5/40 tavsiye ediyorlar şuan için gastrol 5/30 kullanıyoruz.antalyada sıcaklar yavaştan gelmeye başladı yağ olarak ne tavsiye edersiniz.kullananlar bilğisi olan var ise yardımcı olursa sevinirim
cupra için motul 300v 5/40 tavsiye ediyorlar şuan için gastrol 5/30 kullanıyoruz.antalyada sıcaklar yavaştan gelmeye başladı yağ olarak ne tavsiye edersiniz.kullananlar bilğisi olan var ise yardımcı olursa sevinirim
Serdar antalya 30 derecelere ulasinca 5-40 a gecilmesi iyi olur benim arastirdigim bu kisin pek gerek yok
runner flap delete 500 tl turkiyede yurt dışında da 400 e falan gelir.ben yağ olarak hep 10 60 koydum az kalın olsun temiz olsun sıcak havalarda 10 numara
Akın-S2K
21-03-2014, 16:09
ben kullanıyorum her 5k de bakım yapıyorum yag, yag filtresi, cam follower, yakıt filtresi, hava filtresi temizliom,, lastikler öyle 5000km de bitmez 36000de lastik degiştim keyfi.
Ben araca çok binmiyorum zaten 25000km de şuanda. Tek sıkıntı şu , yaparsam ve problem olursa buralarda bu işlerden anlayacak adam pek yok , sonra o problemle yaşamak sıkıntı :)
başkan ver o tts i bana sağlıklı şekilde 450 binerim yıllarca tık demeden
Eyvallah.
genelde sağlılkı binersın,bakımlarını düzenlı yaptığın takdırde fazla sorun cıkaran bır makına değil,her 5000 kmde yağını bujilerini cam followerını değiştireceksın,baskı balatada çok dayanmaz,gaz kelebeğinde 2,4 basınlara çok dayanmıcak,tabii bide ortalama 5000 kmde ön lastıklerin biter,onun dışında çok keyiflıdır:heyoo:
Araç 4 çeker sanırım önde problem olmayacaktır. Gerekli şeyleri yapmaktan kaçmam yeterki sağlıklı olsun tek derdim o , ben bir HPFP söyliym başlayalım olmadı
speed_blue
21-03-2014, 23:08
Ben araca çok binmiyorum zaten 25000km de şuanda. Tek sıkıntı şu , yaparsam ve problem olursa buralarda bu işlerden anlayacak adam pek yok , sonra o problemle yaşamak sıkıntı :)
bende antepte yaşıyorum bi sorun çıkarsa powershopla telefonda hallediyoz :)
Akın-S2K
22-03-2014, 06:36
bende antepte yaşıyorum bi sorun çıkarsa powershopla telefonda hallediyoz :)
şuana kadar ne tarz problemlerle karşılaştın?
Benzin setuptan bahsedebilirmisin?
Bende Antepliyim aslen
Akın Allah ın izniyle sen hiç bir sıkıntı yaşamazsın 25000 de tfsi varya yeni doğmuş çocuk gibidir kırılsın diye bassan kıramazsın sadece dikkat etmen gereken şeyler var yağını 5-7 bin km aralığında değiştir eksiliyormu kontrol et eksilirse tamamlayarak git (tabi nedenini araştır) bir de cam follower ını değiştir orjinal pompayla 30 40 bin de hpfp ile en fazla 7bin de hatta 5 binde
speed_blue
22-03-2014, 09:07
şuana kadar ne tarz problemlerle karşılaştın?
Benzin setuptan bahsedebilirmisin?
Bende Antepliyim aslen
Su ana kadar yasadigim basinc sorunuydu onuda boost control ile hallettim
Akın-S2K
22-03-2014, 09:39
Akın Allah ın izniyle sen hiç bir sıkıntı yaşamazsın 25000 de tfsi varya yeni doğmuş çocuk gibidir kırılsın diye bassan kıramazsın sadece dikkat etmen gereken şeyler var yağını 5-7 bin km aralığında değiştir eksiliyormu kontrol et eksilirse tamamlayarak git (tabi nedenini araştır) bir de cam follower ını değiştir orjinal pompayla 30 40 bin de hpfp ile en fazla 7bin de hatta 5 binde
Bakalım deniyeceğim :) Aslında şuanda da iyi araç ama problemsiz olacaksa bir iki mod yapacağım.
Su ana kadar yasadigim basinc sorunuydu onuda boost control ile hallettim
Anladım en önemli nokta birde yazılım , aracın illaki istanbula gitmesi gerekecek sanırım
speed_blue
22-03-2014, 11:35
Bakalım deniyeceğim :) Aslında şuanda da iyi araç ama problemsiz olacaksa bir iki mod yapacağım.
Anladım en önemli nokta birde yazılım , aracın illaki istanbula gitmesi gerekecek sanırım
Evet istanbula gidicem gtx3071r projem var onun icin gidicem ve rutin kontroller
aramızda golf 2.0 tfsi dsg kullananlar vardır..
yeni ürün :
DODSON MOTORSPORT VW 02E SPORTSMANS CLUTCH KIT VW 02E CSK | Dodson Motorsport (http://dodsonmotorsport.com/?p=1366)
800nm torka dayandığını söyluyorlar..
aramızda golf 2.0 tfsi dsg kullananlar vardır..
yeni ürün :
DODSON MOTORSPORT VW 02E SPORTSMANS CLUTCH KIT VW 02E CSK | Dodson Motorsport (http://dodsonmotorsport.com/?p=1366)
800nm torka dayandığını söyluyorlar..
Tahmini olarak soylenir hesaplar ama pek yanılmazlar
2400 yeni zellanda doları fiyat makul sanzıman parcalamadan takıp gayet guzel olabilir exedy üretimi diyorlar manuel den daha avantajlı dsg fakat dayanıklılık söz konusu
Cok soruldu ama yinede sorayim
Oneri buji nedir ?
İridyum mu yoksa standart mi is gorur stok motorda
alicancalis
09-04-2014, 23:57
Ngk PFR8s8eg
Ngk PFR8s8eg
Abi sen kullandin mi stok motorda kullancam sorun cikmaz umarim
Bide nerde bulabiliriz bunlari
alicancalis
10-04-2014, 00:05
Abi sen kullandin mi stok motorda kullancam sorun cikmaz umarim
Bide nerde bulabiliriz bunlari
Şu anda kullanıyorum. Sıkıntı yok. Alt devirlerdeki patırdama ortadan kalktı. Gayet memnunum. Bulmak gerçekten zor. İstersen bir Erhan Yücel ile iletişime geç.
Şu anda kullanıyorum. Sıkıntı yok. Alt devirlerdeki patırdama ortadan kalktı. Gayet memnunum. Bulmak gerçekten zor. İstersen bir Erhan Yücel ile iletişime geç.
Patirdama vs yok ama arabayi aldigimdan beri hic degismedi artik vakti gelmistir ne olur ne olmaz diye degistircem
Erhanla yarin goruseyim
Sagolasin
Cok soruldu ama yinede sorayim
Oneri buji nedir ?
İridyum mu yoksa standart mi is gorur stok motorda
orjinal servis ürünü oem ngk alacaksın kardeşim.şase no ile sorgulatırsın verirler.
emrah type-r
10-04-2014, 08:05
bende servisten orijinal aldım sorun yok yani, tanesi 36 tl+kdv
Patirdama vs yok ama arabayi aldigimdan beri hic degismedi artik vakti gelmistir ne olur ne olmaz diye degistircem
Erhanla yarin goruseyim
Sagolasin
sertaç şu an şoktayım. sen ciddimisin bujilerini hiç değiştirmediğine :D :D
biz 5 bin km de bir değiştiriyoz buji :D
bu arada servisteki NGK PFR8S8EG bujinin parça kodu : 101905611G
serviste farklı bir buji daha var aslına bakarsanız bosch +50 bile iş görüyo da bakma işte psikolojik.ben hepsini kullandım bkr7 8 şu an aracın ustunde olan başka bir bujı var bosch + 50 hepsiyle de dbn aldım hepsi aynı
serviste farklı bir buji daha var aslına bakarsanız bosch +50 bile iş görüyo da bakma işte psikolojik.ben hepsini kullandım bkr7 8 şu an aracın ustunde olan başka bir bujı var bosch + 50 hepsiyle de dbn aldım hepsi aynı
ya güç olarak aman aman bişey değişeceğini bende sanmıyorum ama bkr7 8 serileri çabuk bozuluyor. alt devirlerde patırdama yaptırıyor işte.
en güzeli PFR7S8EG yada PFR8S8EG ;) yurtdışındaki bütün uşaklar bunu kullanıyor misfire problemini ortadan kalkıyor :)
PFR8 iyidir :D 7 de gap ayarlamam gerekiyordu. 8i direk taktım hiç bi sorun yok.Bulması biraz zor ama :)
Levent Y.
11-04-2014, 13:55
PFR7S8EG k04 turboda
PFR8S8EG gtx serisi
Biz bu sekilde kullaniyoduk araliklarini da 7 yapmak kaydiyla... Bu buji missfire problemine kokten cozum
No lift shift i kesinlikle onermekteyim :)
speed_blue
13-04-2014, 23:26
No lift shift i kesinlikle onermekteyim :)
ya o nedir ben anlamadım tam olarak :)
ayagı gazdan cekmeden vıtes atma gibi bişi mi o ?
erdem325
16-04-2014, 21:45
tfsi ci abiler bir sorum var.
tfsi lerin kol boyu 144mm, big end bore 50.6, small end bore 20mm ve kol et kalinligi 24.9mm degil mi?
yani tfsi kollari 1.8t veya 1.816v kr ile ayni degil mi?
simdi bu bazi tfsi lerin kollarinin daha dayanikli oldugu, aftermarket forged kollar gibi oldugu soyleniyor, motor kodlarini unuttum bunlarin.
bu bahsi gecen kollar ne kadar basinca dayaniklilar?
ya da kac hp guclere kadar sorunsuz kullanilabilirler?
piston icin de ayni yorumu alabilirmiyim?
konu epey uzun, hepsine bakamadim, onceki sayfalarda konusulduysa ozur dilerim.
edit:
konuyu bastan sona okudum, burdan da cikmamis bu mevzunun net cevabi sanirim.
farkli diyen var farkli degil diyen var.
erdem325
17-04-2014, 02:12
saniyorumki golf r ve tts lerin internalleri digerlerinden daha saglammis.
ama ne kadar guce torka yada basinca dayanacaklarini henuz ogrenemedim, devam ediyorum arastirmaya.
bu kollarin fiyatini bilen varmi?
pistonlarinda?
bu arada bu konu icinde isinize yarayacagini dusundugum bir link ekliyorum.
bu platformdaki motorlarin aralarindaki farklarla alakali.
http://bd8ba3c866c8cbc330ab-7b26c6f3e01bf511d4da3315c66902d6.r6.cf1.rackcdn.co m/FSIvTSI.pdf
saniyorumki golf r ve tts lerin internalleri digerlerinden daha saglammis.
ama ne kadar guce torka yada basinca dayanacaklarini henuz ogrenemedim, devam ediyorum arastirmaya.
bu kollarin fiyatini bilen varmi?
pistonlarinda?
bu arada bu konu icinde isinize yarayacagini dusundugum bir link ekliyorum.
bu platformdaki motorlarin aralarindaki farklarla alakali.
http://bd8ba3c866c8cbc330ab-7b26c6f3e01bf511d4da3315c66902d6.r6.cf1.rackcdn.co m/FSIvTSI.pdf
link için tesekkurler üşenmedim okudum kafamda merak ettiğim bazı seylerde vardı tazelemiş oldum..
kollar 500 dolarlardan baslıyor.. pistonlarda keza o civarlarda, kaplamasına vs göre değişiyor..
erdem325
17-04-2014, 03:53
link için tesekkurler üşenmedim okudum kafamda merak ettiğim bazı seylerde vardı tazelemiş oldum..
kollar 500 dolarlardan baslıyor.. pistonlarda keza o civarlarda, kaplamasına vs göre değişiyor..
himmmm..
aftermarket kollardan fiyat olarak pek farki yok anlasilan :)
alternatif olmayacak anlasilan, bu da mi gol degil..
serkansozen
17-04-2014, 07:51
Elimde tfsi icin je piston ve kol var..sadece sekmanları eksik.
ihtiyacınız varsa uygun vereceğim.
düşünürseniz model numaralarını paylaşayım
ayrıca k04 komple kit de mevcut ..
ya o nedir ben anlamadım tam olarak :)
:) video yu izleyin bizim gaz kelebekleri kapanmakta normalde ama artik gaz kelebegi kapanmadan bir nevi gaz kelebegi kapanmadan dolayi guc kaybi oluyor ozellikle dragtaki yasanan kayiplar kalkiyor
ayagı gazdan cekmeden vıtes atma gibi bişi mi o ?
aynen oyle ayrica fark olarak basinc i en son devirde ne ise ona yakin degerde tutmakta
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152388802004040&set=vb.819479039&type=2&theater
:) video yu izleyin bizim gaz kelebekleri kapanmakta normalde ama artik gaz kelebegi kapanmadan bir nevi gaz kelebegi kapanmadan dolayi guc kaybi oluyor ozellikle dragtaki yasanan kayiplar kalkiyor
aynen oyle ayrica fark olarak basinc i en son devirde ne ise ona yakin degerde tutmakta
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152388802004040&set=vb.819479039&type=2&theater
ben de her vites attığımda öncekinden yüksek geliyor ama basınc.. yakın falan degil yani
revo sps cıhazı neden çalışmaz,başına gelen var mı içimizde?
revo sps cıhazı neden çalışmaz,başına gelen var mı içimizde?
Calismadigini nasil anladiniz?
Ses mi gelmiyor yoksa mod mu degistirmiyor
ya bazen ince ince ses yapardı bi türlü o moda gecmezdi.. bence usb kablo ile pc ye baglayın ve cihazın içindeki ayarlara ulaşıp ulaşamadığınıza bir bakın.. silinmiş vs olmasın diye..
revo nun sitesinde var program
Calismadigini nasil anladiniz?
Ses mi gelmiyor yoksa mod mu degistirmiyor
cıhazı taktığımda herhangi bir ses gelmedı
cıhazı taktığımda herhangi bir ses gelmedı
bizim sps uyumuş,uyandırmak için powershopa gönderdim bugün,bakalım uyancak mı ?
hellchaosdead
23-04-2014, 00:44
No lift shift i kesinlikle onermekteyim :)
istanbulda nerde yaptırabılırz bunu bılen bı arkdas varmı?bıde malıyet pm lerse makbule gecer..
bı de arkadaslar bı sorum olacak..hava fıltre kıtı yaptım kendım..motor ust korumayı soktuk..76 lık krom borudan ara boruları yaptık..kıvrımlar ıcın turbo hortumu aldım..turbonun ordan cıkıs 60 mm adaptorle gerı kalanını 76 lık yaptık..akısmetrenın yerı krom borunun uzerıne mılımı mılımıne tornacıda yapıldı..ortalama bı hava fıltresı taktık..sorun su arabanın rolantısı dengesızlesıyo kıtı taktıgımda..torque programından baktıgımda afr 16.. kusur olarak verıyo fıltre gırıs sıcaklıgı 43 derecelerde gezıyo..sokup orjınal halıne getırdıgımde afr 14,6 rolantıde sıcaklık 40 derece gıbı oluyo..bujıler bobınler 6000 km once degıstı..her hangı bı arıza kaydıda yok aracda..taktıgım fıltredenmı krom malzemedenmı sorun bı turlu anlayamadım..yada yazılımlamı ayarlanması lazım..arabada her hangı bı yazılım yok bu arada..
Levent Y.
24-04-2014, 18:32
istanbulda nerde yaptırabılırz bunu bılen bı arkdas varmı?bıde malıyet pm lerse makbule gecer..
bı de arkadaslar bı sorum olacak..hava fıltre kıtı yaptım kendım..motor ust korumayı soktuk..76 lık krom borudan ara boruları yaptık..kıvrımlar ıcın turbo hortumu aldım..turbonun ordan cıkıs 60 mm adaptorle gerı kalanını 76 lık yaptık..akısmetrenın yerı krom borunun uzerıne mılımı mılımıne tornacıda yapıldı..ortalama bı hava fıltresı taktık..sorun su arabanın rolantısı dengesızlesıyo kıtı taktıgımda..torque programından baktıgımda afr 16.. kusur olarak verıyo fıltre gırıs sıcaklıgı 43 derecelerde gezıyo..sokup orjınal halıne getırdıgımde afr 14,6 rolantıde sıcaklık 40 derece gıbı oluyo..bujıler bobınler 6000 km once degıstı..her hangı bı arıza kaydıda yok aracda..taktıgım fıltredenmı krom malzemedenmı sorun bı turlu anlayamadım..yada yazılımlamı ayarlanması lazım..arabada her hangı bı yazılım yok bu arada..
Maf sensorunu nereye taktınız ve yerıne tam oturuyo mu? Ayrıca kacak testı yaptınız mı kiti taktıktan sonra?
Uygun fiyatlı bizim motora uygun maf yuvası nerden temin edebiliriz ?
Yada elinde olan varsa ikinci el onuda alabilirim
hellchaosdead
24-04-2014, 22:31
sensor orjınal yerıne aynı dengede bı yere koyduk..kacak testı yapmadım ama olucagını zannetmıyorum malzemeler gayet kalıtelı ve sıkı bı sekılde yerıne oturtuldu..hava fıltresı bıraz dandık bısı koymustum deneme amaclı ondan olabılırmı?fıltreyı cıkardıgımda ve takdıgımda pek bı degısıklık olmadı cunku?
istanbulda nerde yaptırabılırz bunu bılen bı arkdas varmı?bıde malıyet pm lerse makbule gecer..
bı de arkadaslar bı sorum olacak..hava fıltre kıtı yaptım kendım..motor ust korumayı soktuk..76 lık krom borudan ara boruları yaptık..kıvrımlar ıcın turbo hortumu aldım..turbonun ordan cıkıs 60 mm adaptorle gerı kalanını 76 lık yaptık..akısmetrenın yerı krom borunun uzerıne mılımı mılımıne tornacıda yapıldı..ortalama bı hava fıltresı taktık..sorun su arabanın rolantısı dengesızlesıyo kıtı taktıgımda..torque programından baktıgımda afr 16.. kusur olarak verıyo fıltre gırıs sıcaklıgı 43 derecelerde gezıyo..sokup orjınal halıne getırdıgımde afr 14,6 rolantıde sıcaklık 40 derece gıbı oluyo..bujıler bobınler 6000 km once degıstı..her hangı bı arıza kaydıda yok aracda..taktıgım fıltredenmı krom malzemedenmı sorun bı turlu anlayamadım..yada yazılımlamı ayarlanması lazım..arabada her hangı bı yazılım yok bu arada..
merhaba. ben noliftshift uygulayabilirim aracınıza. gayet zevkli hale gelir..
rolantinin dengesizleşmesi tamamen kullandığınız maf housing ten kaynaklanıyor. yaptıgınız filtre kitinin detaylı resimlerini atarsanız size kesinlikle yardımcı olabilirim..
akışmetreyi (maf housing) tornacıda tutturma şansınız yok. cnc tezgahlarında özel olarak yapılan bi parça. dünyada bir kaç firma üretiyor....
Uygun fiyatlı bizim motora uygun maf yuvası nerden temin edebiliriz ?
Yada elinde olan varsa ikinci el onuda alabilirim
sertaç cım var kardeşim bende , 1 tane kaldı. ara görüşelim .
Elimde dblias flowmaster filtre kiti mevcut ihtayaci olan pm atabilir.
sensor orjınal yerıne aynı dengede bı yere koyduk..kacak testı yapmadım ama olucagını zannetmıyorum malzemeler gayet kalıtelı ve sıkı bı sekılde yerıne oturtuldu..hava fıltresı bıraz dandık bısı koymustum deneme amaclı ondan olabılırmı?fıltreyı cıkardıgımda ve takdıgımda pek bı degısıklık olmadı cunku?
bu arada posta kutunuz dolu. yazamıyorum...
Launchmu dedi biri :)
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152106161131700&video_source=pages_finch_main_video
speed_blue
27-04-2014, 23:37
Launchmu dedi biri :)
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152106161131700&video_source=pages_finch_main_video
aynen nasıl yapıcaz bunu :)
seninki Revo sanrım Revoya söylersen yaparlar galiba yapamasssan ben yaparım :)
speed_blue
28-04-2014, 10:57
seninki Revo sanrım Revoya söylersen yaparlar galiba yapamasssan ben yaparım :)
Ibo bunu begendi, ziyaretine gelicem abi :)
Bir haftadır kafayı kırdığım bir sorunum var bu hafta aslında parca degistirerek denemeyi planlıyordum ama denemelik olarak dv ya da wg bulup bulamama bağlı bu durum ..
Belki benzer sorunu yaşamış kimse vardır ya da başına gelmiş vs..
K04 turbo var aracımda..
Basıncı n75 ile kontrol ediyorum..
3500 4000 devirden bastığımda 1 bar 1.1 görüyor max.. forge wg var
yarım gazda k04 ün zaman zaman yaptığı sorun olan basıncın peaklemesi olayı gercekleşene kadar 1.1 bar üstüne cıkmıyor.. ne zaman bunu yaparsam herşey duzeliyor ve istediğim 1.8bar basıncları görebiliyorum.. yani turbo basıncı bir kere alttan doldurup peak yaptırmazsam sanki bir şey devreye girmiyor vs calısmıyor gibi ... bunu yaptıktan sonra herşey düzgün.. eskiden sorun yoktu son 1 2haftadır bunu yapıyor..
Forge Dv ya da forge wg bozuldugunda boyle bir sorun çıkartır mı ? sanki basınc hattında biryer acıyor ve basıncın yükselmesine müsade etmiyor normal kullandığımda ama alttan bir kere doldurduktan sonra 2.1 falan peak gordukden sonra hersey güllük gülüstanlık... aracı kapatım 10 dk sonra tekrar yola koyulım eski haline geliyor..
Fikri ya da tecrübesi olan varsa bu konuyla ilgili yazarsa sevinirim.
speed_blue
03-05-2014, 23:47
Bir haftadır kafayı kırdığım bir sorunum var bu hafta aslında parca degistirerek denemeyi planlıyordum ama denemelik olarak dv ya da wg bulup bulamama bağlı bu durum ..
Belki benzer sorunu yaşamış kimse vardır ya da başına gelmiş vs..
K04 turbo var aracımda..
Basıncı n75 ile kontrol ediyorum..
3500 4000 devirden bastığımda 1 bar 1.1 görüyor max.. forge wg var
yarım gazda k04 ün zaman zaman yaptığı sorun olan basıncın peaklemesi olayı gercekleşene kadar 1.1 bar üstüne cıkmıyor.. ne zaman bunu yaparsam herşey duzeliyor ve istediğim 1.8bar basıncları görebiliyorum.. yani turbo basıncı bir kere alttan doldurup peak yaptırmazsam sanki bir şey devreye girmiyor vs calısmıyor gibi ... bunu yaptıktan sonra herşey düzgün.. eskiden sorun yoktu son 1 2haftadır bunu yapıyor..
Forge Dv ya da forge wg bozuldugunda boyle bir sorun çıkartır mı ? sanki basınc hattında biryer acıyor ve basıncın yükselmesine müsade etmiyor normal kullandığımda ama alttan bir kere doldurduktan sonra 2.1 falan peak gordukden sonra hersey güllük gülüstanlık... aracı kapatım 10 dk sonra tekrar yola koyulım eski haline geliyor..
Fikri ya da tecrübesi olan varsa bu konuyla ilgili yazarsa sevinirim.
aynı dertten bende muzdaripim profecin ayarlarını düşürdüm biraz, azda olsa fark etti ama önümüzdeki ay istanbula geliyorum, gelince bi baktırcam wg den şüpheleniyorum
aynı dertten bende muzdaripim profecin ayarlarını düşürdüm biraz, azda olsa fark etti ama önümüzdeki ay istanbula geliyorum, gelince bi baktırcam wg den şüpheleniyorum
ben de profec de var..
profec baglı olarak kullandığımda basınc basıyor misfire yapıyor.. bu dediğim peak olayını yarım gazda yaparsam misfire yapması kesiliyor ve gayet hersey duzgun calısıyor..
hersey bi kere peak yapmasına bağlı n75 ya da profec hangisi baglı olursa olsun bi kere 2 bar gorim hersey 4 4 lük..
ben de dv ya da wg den suphelenıyorum acıkcası.
speed_blue
03-05-2014, 23:59
ben de profec de var..
profec baglı olarak kullandığımda basınc basıyor misfire yapıyor.. bu dediğim peak olayını yarım gazda yaparsam misfire yapması kesiliyor ve gayet hersey duzgun calısıyor..
hersey bi kere peak yapmasına bağlı n75 ya da profec hangisi baglı olursa olsun bi kere 2 bar gorim hersey 4 4 lük..
ben de dv ya da wg den suphelenıyorum acıkcası.
dv den degil ben baktım ondan degildi, ben en son profec ayarlarından tepkimeyi biraz düşürmüştüm galiba
dv den degil ben baktım ondan degildi, ben en son profec ayarlarından tepkimeyi biraz düşürmüştüm galiba
ikimizdeki sıkıntı sanırım aslında farklı...
bir kere yüksek basınc gecti mi bi yerden sanki acık kalan bir klape vs kapanıyor ve ondan sonra basıncı tutmaya baslıyorum... eskisi gibi hersey mukemmel.. yoktu bu sorun bisi bozuldu ama ne onu anlayamadım.
her halukarda wg i de söküp kontrol edeceğim ama dv de sorun var gibi geliyor neyse ogrenecez yakında deneye deneye bulacağız artık :)
Bunu bulursanız banada söyleyin lütfen, greddy profecle basınç açtıgım zaman gaz kesiyor araba. Misfire olayına alıştım artık ama basıncı 1.3 e ayarladım bu seferde alt devirlerde gaz kesmeye basladı.. İstediğim basınçla yürüyemiyorum.. Evc mi bozuk acaba
Bunu bulursanız banada söyleyin lütfen, greddy profecle basınç açtıgım zaman gaz kesiyor araba. Misfire olayına alıştım artık ama basıncı 1.3 e ayarladım bu seferde alt devirlerde gaz kesmeye basladı.. İstediğim basınçla yürüyemiyorum.. Evc mi bozuk acaba
Benim sikinti profecle alakali degil ondan eminim cunku n75 de de benzer sikinti yapiyor, bisi bozuldu ama bakalim hangisi... sen n75 bagladiginda da sikinti devam mi duzeliyor mu ?
Profec ayarlariniz nedir
1 n75 e hic bir vakum hortum baglantisi paylasim olmamali sadece soket
2 actuator cok sert ise yapar bu durumu yazilimsal koruma olabilir
Baglanti hatasi yada profec boost un arizasi olabilir ama en zor ihtimal
En kolayindan baslayip zora dogru gitmek mantikli olani
Su siralar fantezi yapip manifoldu kesip 38 lik external wastegate takasim var actuator u iptal edip
Basinc dusmesini engellemek amac :)
Uzun süredir afr deki dengesizlik , gaz pedalında hissiyatsızlık , stop etme sorunları vardı fakat herhangi bir arıza yakmıyordu. son zamanlarda egzozda alev atmalar ve basınç kayıpları başlamıştı.en sonunda gaz kelebeği arzası verdi Epc ve Esp ışıklarını yaktı. Kronik sorunun olan kelebek flap ının kırılması bizide buldu :)
yenisini alıp taktık
http://i.hizliresim.com/krpyWW.jpg
http://i.hizliresim.com/NVNR1O.jpg
Bu arada emme manifoltunuda söküp ne var ne yok bi bakalım dedik. Başka b amacımız yok :D
40 bin km de iken pcv iptali ve oil catch can taktıgımız aracın subapları gördüğünüz şekilde.
kapakta bulunan flaplar 0.5 mm kalınlıgında olduğu halde ilk çıkardığımızda 2mm kalınlığa ulaşmıştı yapışan yag buhaından dolayı.
http://i.hizliresim.com/aqpbGz.jpg
http://i.hizliresim.com/YPp7N6.jpg
http://i.hizliresim.com/8n57da.jpg
http://i.hizliresim.com/DXm0dO.jpg
http://i.hizliresim.com/mlpWkR.jpg
http://i.hizliresim.com/ElN4RA.jpg
http://i.hizliresim.com/jJpGWr.jpg
Subapları kapalı konuma getirerek elimizden geldiği kadar balata sreyi ve yağ sökücü ile temizlemeye çalıştık.
http://i.hizliresim.com/27qV9q.jpg
Son olarak hazır açmışken birde runner flapları iptal edelim dedik:)
BMK TypeR Reşit abiden aldığım runner flap delete kitimizide taktık.
Cold startda rolantiyi bozduğu yönünde söylentiler vardı.korka korka taktım ama düşündüğüm kadar çok rahatsız edici bi durum yaratmadı. hatta hiç bi fark olmadı bile diyebiliim. Kesinlikle tavsiye ederim.
Son olarak hazır açmışken birde runner flapları iptal edelim dedik:)
BMK TypeR Reşit abiden aldığım runner flap delete kitimizide taktık.
Cold startda rolantiyi bozduğu yönünde söylentiler vardı.korka korka taktım ama düşündüğüm kadar çok rahatsız edici bi durum yaratmadı. hatta hiç bi fark olmadı bile diyebiliim. Kesinlikle tavsiye ederim.
gaz kelebeğinin kırılması olağan bir durum ibo,
ikiciyide kırma ihtimalin yüksek tabiki kırmama ihtimalinde var
bu setup için bu kadar basıncı kaldıramıyor gaz kelebeği
Kafamdaki soru ise su runner flap delete ne kadar fark ettirmekte :)
Son 2-3 gundur stop edip anahtari cektikden sonra fan aciyor 1-2 dakika
Ama rolantide dururken fan acmiyor
Radyator suyu olmasi gereken seviyede kadranda hararet 90da cakili
Elm327de 93dereceyi gecmiyor ama pimpiriklendim
Octavia RS
26-06-2014, 10:03
Son 2-3 gundur stop edip anahtari cektikden sonra fan aciyor 1-2 dakika
Ama rolantide dururken fan acmiyor
Radyator suyu olmasi gereken seviyede kadranda hararet 90da cakili
Elm327de 93dereceyi gecmiyor ama pimpiriklendim
Aynisi bizdede oluyo hele ki sıkışık trafikdeyken hararet fırlıyo birden mecbur saga cekip stop etmek zorunda kaliyoruz fan aciyo sonrada
Son 2-3 gundur stop edip anahtari cektikden sonra fan aciyor 1-2 dakika
Ama rolantide dururken fan acmiyor
Radyator suyu olmasi gereken seviyede kadranda hararet 90da cakili
Elm327de 93dereceyi gecmiyor ama pimpiriklendim
Acıkcası antalyadayım boyle 1 sorunla karşılaşmadım 49 derece gündüz sıcaklıgınıda gördüm klima acik efil efil geziordum :) termostatlarda kıllık olmabilmekte 2.0 tfsi in bir kontrol ettirtmekte fayda var boyle sorunlar görenler icin
Westi555
28-06-2014, 08:45
Fan müşürü yada tetmostat çıkış sensöründe bir problem var gibi, kontrol ederseniz düzelecektir.
taycupra arkadasın actıgı baslıkda konusu gecıyordu ...
atp nin turbo kiti var ayrıca stock location gt30 turboları da var.. biri external wg diğeri de actuator lü..
bunun hakkında avantajları ve dezavantajları konusunda fikri bilgisi var mı ?
Fan müşürü yada tetmostat çıkış sensöründe bir problem var gibi, kontrol ederseniz düzelecektir.
Abi arabayı ayda bi kullanıyorum geçen gün kadranda 90 üstüne hafif çıktı elm327de 95 yazıyodu
Fan açmıyo araba hiç tecrübe ettin mi fan müşürünü
Ama stop edince açılıyo
konu baya aşağıya düşmüş..bi soru sorayım..
revoda methanole yaptırınca yazılım yapılamıyomuş..böyle bişey varmı..yani methanol yazılım güncellemesi yokmuş..
powershopu arayip ogrenmek en dogrusu.
fakat methanol takildiktan sonra Sps ile avans acilarak stage 2 yazilim kullaniliyor olabilir.
yok mu tfsi motora nos baglayan bir delikanlı..
speed_blue
20-09-2014, 23:31
yok mu tfsi motora nos baglayan bir delikanlı..
nosluk bi durum yok bence biraz fantezi olur bu :) ama nitrous purge kit yaptıran varsa bana ulaşşsın
Geniş bir soru sorayım.. Yarın bir gün sırasıyla golf 6 R, s3 8p, Leon Cupra 240 almak istersek motorunda ve hazır modifiyelilerinde dikkat etmemiz gereken asıl konu nedir? Amaç ne sorusu gelebilir bu durumda doğal olarak, hem günlük sürekli sıkıştırıldığında (fincan sorununa dikkat ederek) sorun yaratmayıp hem de piste çıkıp limitleri zorlandığında ne kadar dayanıklı olur (aksından şanzımanına kadar geniş bir soru??). Motor içi mekanik anlamda sağlam olduğu kadar hassas noktalara da sahip. Yüklüsünü almak 0dan yapmaktan daha kolay ancak, yüklenmişini alıpta sanayide uğraşmak istenmezse tercih ne olmalı stage 2 veya stage 2+ mı ? Veya en temizi standardını bulup hassas noktaları yenileyip kendin yapmak mı (bilinçli yapılmışlarında bu seçenek geri plana atılabilir bence) ?
powershopu arayip ogrenmek en dogrusu.
fakat methanol takildiktan sonra Sps ile avans acilarak stage 2 yazilim kullaniliyor olabilir.
revoya mail attim aldigim cevap cok tatminkar olmadi ama methanole gore yazilimimiz yok dediler..
Peki o zamab sps ne ise yarar tam olarak..
revoya mail attim aldigim cevap cok tatminkar olmadi ama methanole gore yazilimimiz yok dediler..
Peki o zamab sps ne ise yarar tam olarak..
Sps ile avans-yakıt ve basınc ayarı yapılabılıyor. 1-9 arasında secenekler var. genel konusmak gerekırse methanol yoksa avansı 3 den fazla açamıyorsun .
methanol kullandıgın zaman avansı 7 ye kadar açabılıyorsun. boylece 2+ oluyor. tek fark bu.
yani stage 2 yazılımı tam performansla kullanamıyosun methanol yoksa.
nosluk bi durum yok bence biraz fantezi olur bu :) ama nitrous purge kit yaptıran varsa bana ulaşşsın
Sanki seninki fantezi değil :)
arkadaslar gt3071 setup için ne gerekiyor
turbo,manifolt, wg yetiyor mu? şuan k04 setup var?
Elimde VAG 2.0 TFSI için Dump Valve var. İlgilenenler için.
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?189694-VAG-2-0-TFSI-1-4-TSI-Dump-Valve-GFB-DV
Elimde VAG 2.0 TFSI için Dump Valve var. İlgilenenler için.
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?189694-VAG-2-0-TFSI-1-4-TSI-Dump-Valve-GFB-DV
forge tan ne farkı var, ucuz olması haricinde?
Forge elektronik bir valfi tam olarak vakumlu ve basınc uzerine calısan eski teknoloji bir sisteme ceviriyor. bu yuzden hem sistemde gecikme yasanıyor hemde zaman zaman arıza lambası yaktırıyor. Belli bir basınca kadar forge calısıyor ve uzerinde yine orjinal dv gibi basıncı tutamıyor. ayrıca forge dv zamanla bozulup çindeki yay görevini tam yapamaz hale geliyor. gfb nin sistemi cok daha hızlı ve net calısıyor. su ana kadar uyguladıgımız her arabada cok iyi bir sonuc aldık. mini 1.6 turbo thp peugeotlar ve butun vag grubu için uretilmiş kitleri var.
Bugunden itibaren forge dv sesli tip satılıga çıkmıştır arkadaslar, lazım olana gönderirim
speed_blue
26-09-2014, 23:14
Sanki seninki fantezi değil :)
hahaha abi haklısın ya :)
B7 kasa 2.0 tfsi quattro kullanan var mı
artısı eksisi nedir alınabilir mi ?
Selamlar ,
Sizce 60binde 1.6T GTC aracımı satıp , 130 binde Golf5 GTİ almaya değermi ? KM bana sorun çıkarır mı ? Gönlüm golften yana ama km'lerden korkuyorum , maximum kaç bin verilir Golf5 GTİ ?
Teşekkürler şimdiden...
golf R benzin pompası fincanının parca kodu nedir arkadaslar?
arkdaşlar elimde bircok parça mevcuttur ilgilenenlere
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?192976-TFS%DD-bir%E7ok-par%E7a!
golf R benzin pompası fincanının parca kodu nedir arkadaslar?
06d109309c olması lazım bilenler doğrular
B7 kasa 2.0 tfsi quattro kullanan var mı
artısı eksisi nedir alınabilir mi ?
ben kullanıyorum 3 seneye yakındır..en uzun kullandığım aracım diyebilirim:)
dört çekerden biraz güç kaybı dışında benim kafama takılan hiçbir sıkıntısı yok..
06d109309c olması lazım bilenler doğrular
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-cam-follower-fincan-183939145/detay/
Levent Y.
03-11-2014, 17:51
Resimdeki cam follower asinmaya baslamis. Bence bu sekilde satmayin...
Golf R patırdama basladı gecenlerde yaptırdım bujılerımı oem olarak yenıledım 3.sılındır bobınımde arıza vardı bobınde deyiştım ama bugun yıne patırdama yaptı kapattım arabayı.arac stage 2 apr bobın onerınız varmı yoksa oem bobınlere devammı edeyım
Bobinler r8 mi yoksa siyah standart mı ?
Levent Y.
16-11-2014, 17:00
Golf R patırdama basladı gecenlerde yaptırdım bujılerımı oem olarak yenıledım 3.sılındır bobınımde arıza vardı bobınde deyiştım ama bugun yıne patırdama yaptı kapattım arabayı.arac stage 2 apr bobın onerınız varmı yoksa oem bobınlere devammı edeyım
Bujilerin araliklarindan dolayi patirdiyodur muhtemelen. Beru marka kirmizi bobinlerden uzak durmak lazim ...
Orjınal bujulerin beru olma ihtimali varmıdır
Yıne aynı sılındir bobininde arıza var gecen gun deyiştirdiğim yeni bobin taktık hala patırdıyo
beru bobinlerin markası, buji bosch veya ngk dır büyük ihtimal. ne ile değiştirdiniz yenilerken bujiyi? leventin dediği gibi tırnak aralıklarını da kontrol edin takarken.
bobinleri de kırmızı kafalı oem r8 bobini ile yenileyebilirsiniz.
Bujilerin ustunde ngk yazıyo bugun söktük taktık bujileri araba duzeldi bobin olarakta (miniks)ahmet abi saolsun r8 bobınleri yolucak yarın birde onları takıp deniyelim
arkadaşlar custom manifolt yaptırmak sıkıntı yaratır mı..
arkadaşlar custom manifolt yaptırmak sıkıntı yaratır mı..
egzozmu ?....
30 turboya kendi manifolduyla araca sigmiyor..cozumu custom manifolda ama saglikli olur mu..gerci dunya kadar evoya yapilmis ve yapiliyo..
30 turboya kendi manifolduyla araca sigmiyor..cozumu custom manifolda ama saglikli olur mu..gerci dunya kadar evoya yapilmis ve yapiliyo..
hazır satılan manifoldlar var
sağlıklı olmaması için bir neden yok
Iste hazir olmuyo mesele orda zaten..30 un kendi manifoldu var su an sigmiyo motor yanlamasina oldugu icin..
Iste hazir olmuyo mesele orda zaten..30 un kendi manifoldu var su an sigmiyo motor yanlamasina oldugu icin..
Hic bir sorun cikmaz. ist de yapan yada yapabilecek ustalar var.Runner caplari ve boylari iyi hesaplanirsa kitteki manifolttan daha iyi bile olur.
alicancalis
04-12-2014, 22:41
Hic bir sorun cikmaz. ist de yapan yada yapabilecek ustalar var.Runner caplari ve boylari iyi hesaplanirsa kitteki manifolttan daha iyi bile olur.
İbrahim güncellettinmi yazılımını? Nasıl oldu?
İbrahim güncellettinmi yazılımını? Nasıl oldu?
Guncellendi abi :)
Evet iskender usta yapacak insallah..
selam arkadaslar
bobin arızasını halletıkten sonra sımdı rolanti sorunum rolantim sabit durmuyor 1100rpm cıkıp dusuyor giderkende ayagımı gazdan cekınce durmaya yakın kendı kendı ne yukselıyor..
boğazkelebegındendir dedım temizlettirdim tekrar yapıyor;karter havalandırma olabılır dedım pcv yi deyiştim yine yapıyo biyerden hava alıyor gibi ama bulamadık..
selam arkadaslar
bobin arızasını halletıkten sonra sımdı rolanti sorunum rolantim sabit durmuyor 1100rpm cıkıp dusuyor giderkende ayagımı gazdan cekınce durmaya yakın kendı kendı ne yukselıyor..
boğazkelebegındendir dedım temizlettirdim tekrar yapıyor;karter havalandırma olabılır dedım pcv yi deyiştim yine yapıyo biyerden hava alıyor gibi ama bulamadık..
arıza kodu var mı aracta ? yazmadıgınıza göre sanırım yok ancak gaz kelebeğini sökütüğünüzde iyice inceleyin plastik kısımlarında catlaklar olunca bu işi yapıyor
dikkat etmezseniz gozunuzden de kacabilir .. muhtemelen boyle bir sorundur diye duşunuyorum .. plastik kısımda kılcal bile catlak oldugunda benzer sorunu yapmakta.. ben cok yasadım bunu ..
bunu kontrol ettikden sonra bence baska yerlerde arayın sorunu.
arıza kodu verdi boğazkelebegıyle ılgılı ama kodu suan hatırlıyamıyorum:(
temizledik kontrol etti usta ama gözunden kacmıs olabılırmi?
forumdan okudugum pcv bozuldugundada bu tıp arıza verıyomus pcv yı deyıstım ama olmadı emmenın altından gecen bi hortumda olabılırmı kacak bunun ıcınde emmenın sokulmesı lazım
arıza kodu verdi boğazkelebegıyle ılgılı ama kodu suan hatırlıyamıyorum:(
temizledik kontrol etti usta ama gözunden kacmıs olabılırmi?
forumdan okudugum pcv bozuldugundada bu tıp arıza verıyomus pcv yı deyıstım ama olmadı emmenın altından gecen bi hortumda olabılırmı kacak bunun ıcınde emmenın sokulmesı lazım
kacak tabi ki olabilir benim demek istediğim kelebekden olduğuna ya da olmadığına kesin emin olun. yoksa fena kafayı yedirttirirebilir de size bunu bulmak ...
Canımı sıkmaya basladı zaten bosyere arıza olmayan parcayı deyısmek ama bakalım bide boğaz kelebegını deyişicem inşallah sorun duzelir
değiştirmeye gerek olmayabilir.bence tfsi dan anlayan biriyle daha görüşün
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.