Orijinalini görmek için tıklayınız : MJT-JTD fiat-opel-alfa
By_HaNNibaLL
07-08-2012, 20:50
100k nin üzerindeki araçlarin emme manifoldunu acik içini görmelerini sonra temizletip takilmasini tavsiye ederim ben gecen gün serviste söküp temizledim 1 tane ama ellerim kirli diye cekmemişim fotoraf demek ki bulamadim
darkmann
09-08-2012, 03:33
Aynen erol zaten arabayı günlük kullanıyosun ve pek rolling kovalamıyosun , o yüzden bronza hiç gerek yok :)
valla hala devam ediyorum orj. seti kullanmaya şimdilik ağırlığı dışında bi şikayetim yok gittiği yere kadar kullanıcam:)
Aynı model aynı özellik ağırlık vs herşeyi ikiz olan 1,3 punto 3 k araclar..bronz ile valeo kalkış ivmelenme vs hiç fark olmadı 40.bin km geçtiğimiz halde .roll ve dragta araçlar aynı yürüyor..
aliberkaytuna
28-12-2014, 23:01
Bu konu hortlasın :) 1.3 motorun limitleri ve kronik sorunları varmıdır varsa nedir ??
aliberkaytuna
05-01-2015, 22:38
nerde bu 1.3 cü kardeşlerim :)
Bu konu neden aktifligini kaybetmis. Vag1.9 dizel gibi oldu galiba.
rain man
17-02-2017, 19:15
1.9 jtd veya cdti motor yükleyen arkadaş var mı aramızda? Güç olarak nelerle neredeler :)
Bende de 1.3 multi jet var Araca extra yaptiklarim kat iptali düz boru 51 ilk açık hava filtresi ve yazılım araç 107.9 hp verdi . Ölçümü dyno ya çıkartarak aldık . Yaza doğru turbo büyütme işine girmeyi planlıyorum . Bende ki üstünde ki motor Euro 4 motor bu motora Euro 5 in egzoz manifoldu olduğunu duydum. Daha sonrasında gtc 1244 vz yada hybrid 1549v koymayı düşünüyorum . Tek sıkıntım manifoldların uyması. Çünkü Euro 4 ün egzoz manifoldu için nu turbolar olmaz.Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum .
Seyfettin777
23-02-2017, 22:15
8v 1.9 Jtd motorlarda yer alan vl35 turbo hakkında bilgisi olan var mı?
Nedir ne değildir, ne boyutlardadır pek turbodan anlamadığım için bilemedim.
8v 1.9 Jtd motorlarda yer alan vl35 turbo hakkında bilgisi olan var mı?
Nedir ne değildir, ne boyutlardadır pek turbodan anlamadığım için bilemedim.
1.3 90 lık mjet tede aynı turbo var sanırım. yada kp35 le karıştı bilemedim şuan. ama 1.9 hacimde max üfleyeceği 150-160 hp dir o turbonun.
Seyfettin777
23-02-2017, 23:15
levent
Fındık kadar bir şey o zaman abi.Zaten bu Fiat'ı anlamakta güçlük çekiyorum.Kulakları aynı motorun 1.3 ile habire kırılıyor.Intercooler 1.3 ile aynı yazın 2 kere sıkıp bıraksan aracın gaz yemesi bile ağırlaşıyor.
Aksi gibi bu turbo 1800 gibi doluyor daha altta dolması gerekmez mi?
Değişmek istesek bolt-on neyle değiştirebiliriz var mı fikrin?
Düzenleme:
1.3mj vl25 turbo kullanıyormuş sanırım.
free-hifi
23-02-2017, 23:19
1.3 mjet euro 5 e yazılım yaptıran var mi
levent
Fındık kadar bir şey o zaman abi.Zaten bu Fiat'ı anlamakta güçlük çekiyorum.Kulakları aynı motorun 1.3 ile habire kırılıyor.Intercooler 1.3 ile aynı yazın 2 kere sıkıp bıraksan aracın gaz yemesi bile ağırlaşıyor.
Aksi gibi bu turbo 1800 gibi doluyor daha altta dolması gerekmez mi?
Değişmek istesek bolt-on neyle değiştirebiliriz var mı fikrin?
Düzenleme:
1.3mj vl25 turbo kullanıyormuş sanırım.
astra corsa linea vb deki 90hp olan 1.3 mjet te var vl35, 70-75hp lerde vl25 sanırım.
oem bolt on en ideali 1749vb olur yani 16v 1.9 mjet turbosu
Umut melek
24-02-2017, 07:12
Bendeki araç 1.6jtdm mito 120hp 320nm suan da dp egr off ve egzoz iptali yaptım. Araba dinamik modda baya yürüyor. Gtb1446vz turbo oem çıkıyor. Gtb14v diye de geçiyor. Manifold ile uyumlu turbo modelleri gtb17v gtb20v al tak şeklinde oluyor. Hepsi vnt sistem ztn. Yazılım ile 160 olacağını suan tahmin ediyorum. Dp ve egr off yaptım baya etkiledi gidişi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.